Die wil ook in natura betalen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Vraag is: Hoe komt TS er op ?
TS beweerd vrouw te zijn.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
De ads zijn iig weer geweldig in dit topic
quote:Snel zwanger worden?
Weet met ovulatietesten wanneer u vruchtbaar bent. Discreet verzonden
Ontmoet leuke lesbiennes?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Ergens wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ik geef die vent groot gelijk dat ie het probeert.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
quote:50+ Dating Drente
Liefde is Voor Iedereen. Vindt Hier De Ware. Gratis Inschrijving!
Ik wil opzich best wel even een reactie sturenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef stamppot het volgende:
Misschien een idee om contact te zoeken met die dude? levert altijd leuke rellen op.
Iets zegt me dat de belastingdienst hier gewoon provisie op wil!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
Marktwerking. Uitstekend.
Ambtenaar pijpen, opgelost.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de belastingdienst hier gewoon provisie op wil!
Geef mij die email eens? dan doe ik het welquote:Op woensdag 8 april 2009 20:31 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik wil opzich best wel even een reactie sturen
PM het me dus maarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Geef mij die email eens? dan doe ik het wel
Hm ja gaat niet, je kan alleen via kamernet reagerenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Geef mij die email eens? dan doe ik het wel
Hoezo dat danquote:Op woensdag 8 april 2009 20:39 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Hm ja gaat niet, je kan alleen via kamernet reageren
Ik heb m'n naam en email al veranderd. Als je het berichtje hier post dan verstuur ik 'm wel evenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:40 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan![]()
Ik had al een leuk berichtje klaar
Beste meneer *naam*quote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb m'n naam en email al veranderd. Als je het berichtje hier post dan verstuur ik 'm wel even
dat van die andere mannen schrikt hem wel afquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Beste meneer *naam*
Ik zag uw advertentie op kamernet en ik ben zeer geļnteresseerd in uw aanbod.
Ik ben een jonge en zeer spontane meid van 19, en hou er een zeer losbandige levensstijl op na. Ik vind oudere mannen zeer aantrekkelijk, en ik vroeg me af of het voor u een probleem is als ik af en toe dit soort mannen ontvang in huis.
Over de betaling worden we het wel eens, wat had u precies in gedachten?
Groet, Hanna
Beter kan ik momenteel even niet
Haha geweldigquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Beste meneer *naam*
Ik ben een jonge en zeer spontane meid van 19, en hou er een zeer losbandige levensstijl op na. Ik vind oudere mannen zeer aantrekkelijk, en ik vroeg me af of het voor u een probleem is als ik af en toe dit soort mannen ontvang in huis.
Groet, Hanna
Ik neem aan dat die meneer een ietwat oudere man isquote:Op woensdag 8 april 2009 20:57 schreef stamppot het volgende:
[..]
dat van die andere mannen schrikt hem wel af
dat moet je er niet inzetten.
Dat heb ik iid weggelatenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:57 schreef stamppot het volgende:
[..]
dat van die andere mannen schrikt hem wel af
dat moet je er niet inzetten.
Sommige studentes schijnen inderdaad bij te klussen voor de kost. Het lijkt me alleen enorm gźnant als iemand er ooit achter zou komen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef Koskesh het volgende:
Fucking triest dit, wat ik me afvraag is: zijn er ook meisjes die zo erg graag een kamer willen dat ze het zullen doen? Ik denk van wel.
supahtollquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Beste meneer *naam*
Groet, Hanna
of: Zouden meiden dit vrijwillig graag doen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef Koskesh het volgende:
Fucking triest dit, wat ik me afvraag is: zijn er ook meisjes die zo erg graag een kamer willen dat ze het zullen doen? Ik denk van wel.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:03 schreef La_Vita het volgende:
Verstuurd. Alleen dat kutkamernet gebruikt alsnog mijn gewone emailadresterwijl ik 'm veranderd had.
Vergeet: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!" nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Koskesh het volgende:
Ok nu we toch Alberto stegeman gaan spelen hier op Fok!: Dan moeten we ook iemand aanwijzen die m gaat confronteren. En zinnen gaat zeggen als: "Dit kan echt niet he." "Weet je wel wat je aan het doen bent?"
En als we bij hem gaan inbreken dan dit: "OnGeLooflijk, NIEMAND die me ziet!" "Hoe kan ik hier onopgemerkt binnenkomen, OnGELOOflijk" etc
Kankerquote:
Je houdt wel zo 300-400 euro per maand overquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
Zullen vast wel meiden zijn die dat doen.
Incl hele slechte rasta dread vermomming van de carnavalsshopquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Koskesh het volgende:
Ok nu we toch Alberto stegeman gaan spelen hier op Fok!: Dan moeten we ook iemand aanwijzen die m gaat confronteren. En zinnen gaat zeggen als: "Dit kan echt niet he." "Weet je wel wat je aan het doen bent?"
En als we bij hem gaan inbreken dan dit: "OnGeLooflijk, NIEMAND die me ziet!" "Hoe kan ik hier onopgemerkt binnenkomen, OnGELOOflijk" etc
Ik zeg, buitenkansje TSquote:Op woensdag 8 april 2009 20:17 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Geen toelichting, klik maar gewoon even op het plaatje
?want?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS moet niet zeiken, die moet al blij zijn dat ze uberhaupt een kamer kan vinden
Sterk.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef tas_koffie het volgende:
Vraag hem dan meteen wat hij bedoelt met de kale huur in combinatie met natura betalen
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef wonderer het volgende:
Misschien snap ik kamernet niet helemaal maar:
-geslacht huisgenoten: gemengd
-aantal huisgenoten: 1
De verhuurder is hermafrodiet?
Misschien is dat wel z'n plan, dat hij haar niet zozeer wil, maar d'r gewoon in wil zetten voor geld.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik was niet van plan hier in te posten, maar nu wil ik de reply op de e-mail zien ook.
Die smilie ziet er misvormd uitquote:
Vergeet je niet foto's mee te sturen?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die meneer een ietwat oudere man is![]()
Waarschijnlijk gaat hij zitten fappen als een dolle stier als hij dit leest
Ben ik ook bang voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef kamernet het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben van kamernet en ik kan mededelen dat wij op dit moment bezig zijn naar een onderzoek betreffende deze woning.
Hoe deze woning op de website is komen te staan is onduidelijk, deze worden namelijk eerst gescreend, voordat ze geplaatst worden.
In ieder geval bedankt voor de oplettendheid en wij zullen passende maatregelen nemen.
Met vriendelijke groet,
Kamernet
Ja, juistquote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef kamernet het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben van kamernet en ik kan mededelen dat wij op dit moment bezig zijn naar een onderzoek betreffende deze woning.
Hoe deze woning op de website is komen te staan is onduidelijk, deze worden namelijk eerst gescreend, voordat ze geplaatst worden.
In ieder geval bedankt voor de oplettendheid en wij zullen passende maatregelen nemen.
Met vriendelijke groet,
Kamernet
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef La_Vita het volgende:
De kamer is btw van Kamernet verwijderd!
Heb helaas nog geen reactie terug
Ik ga jullie aanklagen voor het aanzetten tot prostitutie.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef kamernet het volgende:
Goedemorgen,
Met vriendelijke groet,
Kamernet
En vergeet bijkomend drugsgebruik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga jullie aanklagen voor het aanzetten tot prostitutie.
Danzij jullie verdwijnen er jaarlijks tig onschuldige meisjes achter de ramen, en zijn verkrachtingen schering en inslag.
U weet hoe groot de kamernood in bepaalde (whehe ik zei paalde) gebieden is en er zijn nog altijd onzekere meisjes die door UW onoplettendheid en toedoen voor het leven verminkt worden !
Het schikkingsvoorstel kunt U op korte termijn verwachten.
Mvg
BoWa
Baas
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga jullie aanklagen voor het aanzetten tot prostitutie.
Danzij jullie verdwijnen er jaarlijks tig onschuldige meisjes achter de ramen, en zijn verkrachtingen schering en inslag.
U weet hoe groot de kamernood in bepaalde (whehe ik zei paalde) gebieden is en er zijn nog altijd onzekere meisjes die door UW onoplettendheid en toedoen voor het leven verminkt worden !
Het schikkingsvoorstel kunt U op korte termijn verwachten.
Mvg
BoWa
Baas
ONGE...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:25 schreef MikeyMo het volgende:
Dat dit kan in Nederland!
quote:Geachte ,
Graag wil ik reageren op de kamer te Utrecht van EUR 150 die u op Kamernet.nl
hebt geadverteerd en een afspraak maken voor een bezichtiging.
Even voorstellen, ik ben Maartje, een spontane meid uit arnhem.
Ik ben net op 1 april 18 geworden (geen grapje hoor hihi) en ga
dit jaar studeren in utrecht.
Ik ben dus druk op zoek naar een kamer.
De fotos van de kamer zien er leuk uit en ik heb zeker
interesse.
Wat verstaat u onder betalen in natura? Door mijn studie zal ik
weinig tijd hebben voor dingen als schoonmaken of zoiets.
Ik hoop snel van u te horen.
Groetjes, Maartje.
quote:Ik zoek een massagepartner om massage samen mee te oefenen, te ontdekken wat jij als vrouw prettig vindt zodat ik hiervan kan leren.
Voor de duidelijkheid: ik ben (nog) niet voleerd op het gebied van massage, maar dat hoeft geen belemmering te zijn, toch? Ik wil juist samen met jou hier wat vaardiger in worden en ik heb jou nodig voor aanwijzingen wat als prettig ervaren wordt. Jij kan dus heerlijk rustig ontspannen genieten en leren wat jij erg prettig vindt.
groet,
Mijn god.quote:
Nu wachten.quote:Hhm, zitten daar geen bijbedoelingen achter?
Laatst heb ik een reportage gezien over mannen die alleen maar op sex uit zijn.
Ik denk niet dat ik daar voor in zou zijn, sex is toch iets om te delen met iemand die je heel dierbaar is.
Groetjes, Maartje.
Eehh iemandquote:natura bedoel geslacht indelen
quote:gezelschaphouden niet altijd samen hangen hoor iederein eige weg soms lekker alein
Dan ben je inderdaad wel dubbel genaaid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef Juzme het volgende:
Wat ik mij afvraag is of het betreffende meisje naast de betaling in natura ook nog eens die 150 euro per maand mag gaan lappen
quote:nee helemaal niet hoor als het klikt mischien wel ik ben mee ens je
groetjes,nessa
Dat zal 'ie alleen maar leuk vindenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is het postadres van die gast.
Krijg ineens zin om hem overal voor aan te melden. Proefabbonnementje Playboy, TUC, CHICK, ROSIE etc.
quote:
Hier meer ideeėn voor als je achter z'n adres komtquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg ineens zin om hem overal voor aan te melden. Proefabbonnementje Playboy, TUC, CHICK, ROSIE etc.
Schijnbaar krijg je er wel een vochtig onderbroekje van, want je vind het toch uiterst interessant en spannend om hem te blijven mailen !quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:21 schreef La_Vita het volgende:
Brr ik krijg echt de kriebels van die vent! bahbahbah
Ik heb hem 1 keer gemailt en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schijnbaar krijg je er wel een vochtig onderbroekje van, want je vind het toch uiterst interessant en spannend om hem te blijven mailen !
ik krijg altijd een vochtige onderbroek als ik bowa ziequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb hem 1 keer gemailt en daarna niet meer.
dus flikker maar op met je vochtige onderbroek
quote:
Ik denk dat je hem blijer maakt met een subscription op de Wachttorenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef wonderer het volgende:
Misschien snap ik kamernet niet helemaal maar:
-geslacht huisgenoten: gemengd
-aantal huisgenoten: 1
De verhuurder is hermafrodiet?
Verkapt seks?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:17 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Geen toelichting, klik maar gewoon even op het plaatje
Erotische massage?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:58 schreef jeroen25 het volgende:
Nee, massage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |