Die wil ook in natura betalen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Vraag is: Hoe komt TS er op ?
TS beweerd vrouw te zijn.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
De ads zijn iig weer geweldig in dit topic
quote:Snel zwanger worden?
Weet met ovulatietesten wanneer u vruchtbaar bent. Discreet verzonden
Ontmoet leuke lesbiennes?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Ergens wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ik geef die vent groot gelijk dat ie het probeert.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
quote:50+ Dating Drente
Liefde is Voor Iedereen. Vindt Hier De Ware. Gratis Inschrijving!
Ik wil opzich best wel even een reactie sturenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef stamppot het volgende:
Misschien een idee om contact te zoeken met die dude? levert altijd leuke rellen op.
Iets zegt me dat de belastingdienst hier gewoon provisie op wil!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
Marktwerking. Uitstekend.
Ambtenaar pijpen, opgelost.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de belastingdienst hier gewoon provisie op wil!
Geef mij die email eens? dan doe ik het welquote:Op woensdag 8 april 2009 20:31 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik wil opzich best wel even een reactie sturen
PM het me dus maarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Geef mij die email eens? dan doe ik het wel
Hm ja gaat niet, je kan alleen via kamernet reagerenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Geef mij die email eens? dan doe ik het wel
Hoezo dat danquote:Op woensdag 8 april 2009 20:39 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Hm ja gaat niet, je kan alleen via kamernet reageren
Ik heb m'n naam en email al veranderd. Als je het berichtje hier post dan verstuur ik 'm wel evenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:40 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan![]()
Ik had al een leuk berichtje klaar
Beste meneer *naam*quote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb m'n naam en email al veranderd. Als je het berichtje hier post dan verstuur ik 'm wel even
dat van die andere mannen schrikt hem wel afquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Beste meneer *naam*
Ik zag uw advertentie op kamernet en ik ben zeer geïnteresseerd in uw aanbod.
Ik ben een jonge en zeer spontane meid van 19, en hou er een zeer losbandige levensstijl op na. Ik vind oudere mannen zeer aantrekkelijk, en ik vroeg me af of het voor u een probleem is als ik af en toe dit soort mannen ontvang in huis.
Over de betaling worden we het wel eens, wat had u precies in gedachten?
Groet, Hanna
Beter kan ik momenteel even niet
Haha geweldigquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Beste meneer *naam*
Ik ben een jonge en zeer spontane meid van 19, en hou er een zeer losbandige levensstijl op na. Ik vind oudere mannen zeer aantrekkelijk, en ik vroeg me af of het voor u een probleem is als ik af en toe dit soort mannen ontvang in huis.
Groet, Hanna
Ik neem aan dat die meneer een ietwat oudere man isquote:Op woensdag 8 april 2009 20:57 schreef stamppot het volgende:
[..]
dat van die andere mannen schrikt hem wel af
dat moet je er niet inzetten.
Dat heb ik iid weggelatenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:57 schreef stamppot het volgende:
[..]
dat van die andere mannen schrikt hem wel af
dat moet je er niet inzetten.
Sommige studentes schijnen inderdaad bij te klussen voor de kost. Het lijkt me alleen enorm gênant als iemand er ooit achter zou komen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef Koskesh het volgende:
Fucking triest dit, wat ik me afvraag is: zijn er ook meisjes die zo erg graag een kamer willen dat ze het zullen doen? Ik denk van wel.
supahtollquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Beste meneer *naam*
Groet, Hanna
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |