quote:Op maandag 6 april 2009 07:05 schreef Mylene het volgende:
Samantha schijnt Lindsay te hebben gedumpt. Lindsay kan het volgens X17 maar moeilijk verkroppen.
Check deze 2 video's die overigens maar weer eens bewijzen wat voor ratten de paparazzi zijn:
Lindsay is losing it
Zie ook:
Sam dumps Lindsay because her fam "thinks Lilo's nuts"!!!
Lindsay banned from Charlotte Ronson's Party!?
It's over! Sam locks Lindsay out of her house!!!!
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Lindsay Lohan bevestigt breuk met Samantha Ronson
Lindsay Lohan heeft bevestigd dat zij en haar vriendin Samantha Ronson uit elkaar zijn. Volgens de actrice is de breuk echter niet definitief.
Lindsay Lohan heeft bevestigd dat zij en haar vriendin Samantha Ronson uit elkaar zijn. Volgens de 22-jarige actrice is de breuk echter niet definitief. "We hebben even een pauze ingelast, zodat ik me op mezelf kan focussen", verklaarde ze maandag tegenover de Amerikaanse zender E!.
Afgelopen weekeinde verschenen er in verschillende Amerikaanse media al berichten over een breuk tussen de actrice en de 31-jarige dj, die ruim een jaar een relatie hadden. Lindsay zou via online berichtenservice Twitter verschillende berichten hebben geplaatst, waarin ze Ronson onder meer beschuldigde van vreemdgaan en drugsgebruik.
[Novum]
bronquote:"I'm so tired of this drama," Lindsay Lohan tells the new issue of Us Weekly.
Her career as an actress may be over, but she's still a thriving tabloid fixture!
The mess formerly known as LezLo sat down with Us for an exclu$ive "tell-all" interview for their new issue.
How much did they have to pay her to talk????
She's so desperate - and we LOVE her!
Lindz calls her dramatic weekend with former lover saMAN Ronson "humiliating."
She says, "I'm not a bad person and this is what happens. I was raised to treat people well."
LOLhan broke down in tears, adding, that she's "so alone" without Ronson.
Codependent addict speak!
"Everyone's turned on me," says Lindz.
Sources tell the mag that Ronson had repeatedly tried to break up with Lindsanity over the past month, but each time, "Lindsay threatens to kill herself - she cares about her but wants out."
LOLhan laughs upon hearing that, saying she's okay.
"I'm just really hurt!" she says. "The whole situation is sick."
This shit is better than Mean Girls!
Poor Lindz. She had a promising film career at one point!
Friends of LOLhan tell the mag they think she should be institutionalized. We think that's a good idea! What do U think????
Somebody call Jamie Spears ASAP!
Update: A source at Us Weekly swears they did not pay LezLo Lindsanity. "Not one penny."
That makes her that much more desperate!!! LOVE it!!!!!!
wat een afgangquote:Op zondag 21 juni 2009 13:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mag niet naar binnen van Sam...
Ik zou denk ik ook doordraaien als ik continu achtervolgd zou worden. Het is gewoon laag pestgedrag, vreselijk, die man die je hoort praten in dat filmpje! Typisch zo'n jochie wat op school ook al altijd de grote pestkop was, en die fase nooit ontgroeid is.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
klik voor het filmpje
Pffff... wat zijn het ook stalkerazzi hé... eigenlijk té erg voor woorden. Maar goed, wij zijn er net zo goed debet aan
Ging ja, gingquote:Op zondag 5 juli 2009 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat ze met Aaron Carter ging.
deze is ook wel mooiquote:Lindsay zou via online berichtenservice Twitter verschillende berichten hebben geplaatst, waarin ze Ronson onder meer beschuldigde van vreemdgaan en drugsgebruik.
wdfquote:Op zondag 21 juni 2009 19:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
klik voor het filmpje
Pffff... wat zijn het ook stalkerazzi hé... eigenlijk té erg voor woorden. Maar goed, wij zijn er net zo goed debet aan
Kut paparazziquote:Op zondag 21 juni 2009 19:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
klik voor het filmpje
en toch kijk je hetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:48 schreef Suuz_ het volgende:
Zo sneu dat filmpje waar ze niet binnen gelaten wordt!
Helemaal opgejaagd door fotograven...triest
Ja sorry, heb het even geëdit. Berichtjes zijn ietwat onsamenhangend maar volgens mij is ze, according to La Lohan, vreemdgegaan ja...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Dat is Lindsay, die sevinnyne6126?
En Samantha is dus vreemdgegaan?
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Was ook 5 uur 's ochtends in Amerika, wat bij mij meteen doet vermoeden dat er drank dan wel drugs in het spel was
Lindsay maakt Mickyfouten.quote:sevinnyne6126 For their not only COMPLETE, BUT SUBSTANISAN ***FRIENDS***********
about 4 hours ago from web
... and pass them on to me!quote:
Volgens mij gewoon een programma op je telefoon waarmee je berichtjes op Twitter kunt plaatsen. Op je blackberry ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is ubertwitter nu weer.
quote:Michael Lohan: I Can't Even Look at Lindsay Anymore
On Friday's Maury Povich Show, Michael Lohan reaches out to his daughter Lindsay, of whom he claims her health is deteriorating rapidly due to prescription drug abuse.
"There's nothing left of her," he said. "I was out in L.A. with her about three weeks ago when she got robbed. She called me up at 3:30 a.m. and said, 'Daddy, come out here.' I flew out and couldn't even look at her. I had to go outside and cry. When I hugged her, it's just a hollow, hollow person."
Asked what he wants to tell his daughter, Michael (with tears in his eyes) looked into the camera and said: "Lindsay, I love you with all my heart and ... I am not going to bury you. You're going to bury me before this is over. I will do anything and everything I have to to save your life. Whether mom likes it, or the public likes it or anyone, I am going to take all the steps I can to help you because I want you to have your life back. You're not in the right state of mind. You're my daughter, honey, and I can do this anymore."
Lindsay, 23, is due in a Beverly Hills court Friday to give progress on her 2007 drunk driving case. (The actress, who was arrested for driving under the influence, agreed to a plea bargain that called for probation, time in a treatment program and community service after she crashed her car on Sunset Boulevard in Beverly Hills.)
TMZ reports her lawyer will try to convince the judge that Lindsay will improve her attendance record at her treatment program.
On Thursday, Usmagazine.com caught up with Lindsay, who said: "Everything is good. I am in a really good place. I've been working a lot. I literally slept the entire day yesterday. I woke up, and it was like 10 o'clock at night. I was like, 'I have stuff to do!'"
Asked about her father's concerns, Lindsay told Us: "I just wish he would shut up."
![]()
Tja.quote:"Lindsay Lohan pleegt zelfmoord als ze geen hulp krijgt"
Alweer onheilspellende berichten uit de entourage van Lindsay Lohan: Jenni Muro, een van haar assistentes, vreest dat de 23-jarige ster zelfmoord zal plegen als ze geen hulp krijgt.
Het hulpje stuurde via de telefoon zelfs een noodkreet richting pa Lohan. "Ik probeer het leven van uw dochter elke dag te redden", klonk het. "Ze ligt overhoop met zichzelf, het is weer hetzelfde liedje als twee jaar geleden. Als ik er niet was, zou ze al lang in haar graf liggen. Ik gaf alles op om er voor te zorgen dat uw dochter er geen eind aan maakt: mijn vriend, mijn hond, mijn ouders en zelfs mijn nieuwe stek in Los Angeles."
Jenni sprak ook haar bezorgdheid uit over Lindsays knipperlichtrelatie met Samantha Ronson. "Dat is een ongezonde situatie. Volgens mij heeft ze vóór haar nooit liefde gekend en klampt ze zich daarom zo halsstarrig aan Samantha vast. Op dit moment is zij haar enige verslaving." En niét de medicijnen dus, waar Michael Lohan zo voor vreesde. (svm)
10/11/09 12u15
quote:Michael Lohan has released yet another set of phone recordings, and in the latest one, mom Dina talks about Lindsay's relationships with Heather Ledger and Samantha Ronson, her drinking and drug use, as well as her concerns that her daughter will end up just like Heath.
On how Heath's death affected Lindsay:
"She is and which direction she's going and right now by starting to drink vodka and sh*t again, it's not the right direction. Because when she's drunk or takes an Adderall with it she will do something like Heath Ledger did in a second without thinking ... And she was dating Heath when he died, I don't know if you know that, but I know cause I would drop her off and they were friends very, very close, ok? So that f*cked her up, and right after that is when Samantha was around."
On Lindsay's relationship with Samantha:
"No, Samantha's a baby herself. Samantha's going to be 31 years old, she's not so young. Lindsay's 22, she almost has nine years of experience on her. That's a lot. it's not that it's just a companion. It's so she doesn't have to be alone. She cannot be alone ... but Lindsay has to realize okay, maybe Samantha's not getting it, if it's not working I walk away. It's very easy for a rational person to say, but for an irrational person who has a problem with her DNA and alcohol and Adderall and asthma and every other thing she's got wrong with her, smoking like a ..."
On Lindsay getting behind the wheel:
"And I don't want Lindsay getting her license yet. She's got to take that whole course thank God. Imagine her behind the wheel of a car right now? That would be deadly."
Dina also talks about Jenni Muro, Lindsay's former assistant/manager who told Michael that she was doing everything she could to save Lindsay. Dina says:
"And as much as you don't like Jenni, Jenni will save her ass too. Jenni has been around this kid with me for years."
quote:In yet another taped phone call between Michael Lohan and his ex-wife Dina, Lindsay's mom reveals that Lilo's a cutter!
After Michael pleads with Dina to help him get through to his daughter in a new recording released by Radar Online, saying he's the one person who represents her bad behavior, Dina responds, "Her cutting herself and hurting herself? It's bad, Michael, it's bad."
Dina then admits that she feels like Lindsay's in a dire situation, where something bad is bound to happen. "I know it's gonna happen," Dina says. "If something happens I will feel that it's all your fault, that's how I will feel, it's not about me."
"And I'll feel that it's everybody else's fault," Michael responds.
Regardless of whose "fault" it is, these tapes have painted a surprising picture of two parents who care deeply about their troubled daughter, and are at wits' end about how to deal with her.
At this point, can anyone get through to Lindsay?
LOL Jezus wat een drama weerquote:Things got pretty heated on Wednesday night!
SaMAN Ronson was DJing at Crown Bar in El Lay when who else but Lindsay Lohan waltzed in to stir up some trouble! An eyewitness explains:
"Lindsay was drinking straight out of a bottle of vodka and I saw her take an orange prescription bottle out of her bag and pop a couple of pills that she said were Adderal, she even offered some of the pills to a friend that was with her.
"Lindsay was trying to get Sam's attention, but she was working and studiously ignored Lindsay. You could see Lindsay getting more and more worked up the more Sam didn't pay her any attention. At one point Lindsay was dirty dancing with this really pretty girl right in front of Sam, obviously to try and make her jealous."
Popping pills and boozing? That's our La Loca!
SaMAN was sick of the sight of her and started teasing her about being drunk saying to LiLo, "Why don't you have another drink?" and "You're a disgrace!"
Ouch! The eyewitness continues:
"That made Lindsay just totally flip out on Sam. She picked up a drink and threw it straight in her face! Sam was absolutely furious and picked up some DJ equipment that was by her and threw that at Lindsay. It was crazy!"
Lindsay's friends supposedly managed to take her away from the situation and SaMAN was so upset that instead of doing a live set she played a tape instead which pissed off the management who asked her to step down from the DJ booth.
A furious Ronson took her audio cables and left the club unable to play any music for the rest of the night! She was spotted later that night at H.Wood throwing a "diva fit!"
Juicy!
We think Lindsay needs to give up on this SaMAN reunion — it reeks of desperation! But then again, so does LiLo!
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://perezhilton.com/#ixzz0egL1wBBw
Celebrity Juice, Not from Concentrate
quote:We were wondering what started the rift between former lovers Lindsay Lohan and Samantha Ronson, and sources tell X17online exclusively that it was Sam who threw the first punch - literally!
After bumming a ride from Sam's sister Annabelle on Monday night, it seemed like everything was peachy between the girls, but two nights later Lindsay had Samantha kicked off the turntables at the Tea Room, and a source reveals exclusively to X17online that Lindsay was out for revenge because Sam allegedly injured Lindsay's lip the night before!
After showing up to the Tea Room on Wednesday night with what appeared to be a cold sore bruised lip, Lindsay tweeted, about her friend's birthday and a mild run-in with Sam: "Best birth ever for Scott - no trainwrecks or hatred anymore ... No1 will leave with a cracked ribthat's a good thing."
Of course, Sam and Annabelle vented about the evening's events on Twitter, but they weren't the only ones who attracted attention. One of Lilo's pals who was with the 23-year-old starlet on Tuesday night when the incident allegedly took place, privately responded to a fan's tweet about the fight confirming that Sam did in fact "beat up Lindsay."
To say that Sam "beat up" Lindsay is a pretty strong accusation and one that isn't necessarily backed up by a small scrape on Lindsay's lip. For all we know it is a cold sore. That said, these two are certainly being cold and sore toward each other!
Last night Lindsay went to Madeo with some pals, and after that the group (including her new BFF Marcus) headed over to Voyeur. About 30 minutes after Lindsay arrived, Samantha showed up, but the real drama happened when the two left the club.
An X17 photographer tells X17online exclusively that on her way out, Lindsay spoke to a traffic officer and asked if he could pull Sam over since she had been drinking inside the club! Not only that, but there are rumblings that Lindsay is looking to seek a restraining order against Samantha, though that might be a bit hard seeing as they live in the same building and frequent the same nighttime spots.
An X17 photographer on the scene tells X17online exclusively:
"Lindsay was clearly set on ruining Samantha's evening. Lindsay's not just out for revenge - she's at war! But it's weird - she seems happier recently. It's like fighting with Sam is like some sort of therapy for her.
Samantha didn't get pulled over, but Lindsay now seems hell bent on getting back at Sam for something!
en daarna dit:quote:Someone, who I've mentioned in the past, due to hitting me, punched me in the stomache tonight*i always ask myself, why? Why me? I swear to g-d I DON'T KNOW-but it hurt so much, I feel to the floor, and more so, I was used and ignored, welll then again.....</b>
Gaaffffffff truitjeee heeft ze daar aanquote:Op zondag 4 april 2010 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
En ze was zó mooi enkele jaren geleden
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I know right?"
quote:'Lindsay Lohan heeft geen hiv'
AMSTERDAM - Michael Lohan ontkent dat hij heeft gezegd dat zijn dochter Lindsay hiv heeft. Dinsdag verscheen een bericht op zijn Twitterpagina waarin stond dat Lindsay seropositief is. Nu zegt Michael dat zijn account was gekraakt en de boodschap van iemand anders afkomstig was.
1571
"Iemand deed zich als mij voor, verschrikkelijk. Ik zou nooit zoiets zeggen over mijn dochter", zegt hij tegen de website van het Amerikaanse entertainmentblad Us Weekly.
Michael Lohan is recentelijk veel in het nieuws geweest omdat hij Lindsay en haar zusje zou proberen te beïnvloeden. De 23-jarige zangeres en actrice is van plan een straatverbod voor haar vader aan te vragen.
Beschermen
De advocaat van vader Lohan vertelde aan Us Weekly dat zijn cliënt zijn dochters probeert te beschermen en wellicht gerechtelijke stappen neemt om het leven van Lindsay terug op de rails te krijgen.
© Novum
quote:Lindsay moet 'alcoholarmband' dragen en zich op drugs laten testen.
In een controversiële rechtszaak kreeg Lindsay Lohan zonet te horen dat ze op vrije voeten blijft, op voorwaarde dat ze een verklikarmband draagt die haar alcoholconsumptie registreert, zich op druggebruik laat testen en minstens één keer per week een les over de gevaren van alcohol bijwoont.
Volgens TMZ.com heeft rechter Marsha Revel de 24-jarige actrice ook opgelegd in Los Angeles te blijven, hoewel ze binnenkort aan filmopnames zou moeten beginnen in Texas.
6 juli opnieuw voor rechter
Een bijkomende zitting is gepland op 6 juli. Pas dan zal de rechter oordelen of Lindsay de probatievoorwaarden heeft geschonden die haar werden opgelegd nadat ze in 2007 voor de tweede keer dronken aan het stuur werd betrapt.
Vijf drugtests
Tegen dan zal ze minstens vijf drugtest moeten doorstaan. Bij schending van haar probatievoorwaarden, riskeert Lindsay zes maanden cel.
Lindsay Lohan, 23 jaar, moest voor de Californische rechtbank verschijnen omdat ze niet aan alle vormingssessies over de gevaren van alcohol had deelgenomen. Die waren haar opgelegd in ruil voor haar voorwaardelijke invrijheidsstelling. Doordat haar paspoort gestolen was in Cannes, zat ze vast in Frankrijk en kon ze niet aanwezig zijn op de sessies. Op de rechtbankzitting vandaag kwam de ster wel opdagen.
Gisteren gaf Lindsay nog een interview waarin ze haar onschuld uitschreeuwt. Het is nogal wiedes dat ze zelf vindt dat er geen enkele reden is waarom ze de cel of de afkickkliniek in zou moeten, zelfs niet nadat ze werd gefotografeerd met naast haar enkele lijntjes coke.
Gespijbeld
Lindsay moest de rechter vandaag een verklaring geven waarom ze drie van de dertien haar opgelegde lessen alcoholbeheersing miste. Die moet ze volgen nadat ze een tweede keer dronken aan het stuur werd betrapt. Gisteren probeerde ze nog een les in te halen, maar op zondag bleek zelfs die school gesloten.
Verantwoordelijkheid
Volgens Lindsay kan haar niets ten laste worden gelegd. Het is allemaal de fout van haar vader. "Ik heb altijd mijn verantwoordelijkheid opgenomen. Altijd", verklaarde Lindsay.
Maar ze was de voorbije dagen wel aan het feesten in Cannes. De foto waarop ze met vrienden poseert, met enkele lijnen coke op tafel? "Ik ging op de hotelkamer van een fan, het zijn mijn zaken niet wat daar op tafel ligt", oordeelt Lindsay.
Aanhoudingsbevel
De rechter in Los Angeles verwachtte Lindsay vorige week donderdag al. Maar Lindsay kon niet naar de VS reizen omdat haar paspoort in Cannes zoek was geraakt. De rechter, die oordeelde dat "haar handelingen meer zeggen dan haar woorden" vaardigde een aanhoudingsbevel tegen Lindsay uit. Dat werd ingetrokken nadat ze 100.000 euro borgtocht betaalde.
In een interview met Hollywood.tv speelde Lindsay gisteren de heilige onschuld. "Ik liet een fan een foto nemen met mij. Het zijn mijn zaken niet wat er in die kamer lag". Maar indien de rechter oordeelt dat ze de voorwaarden van haar vrijlating heeft geschonden, riskeert ze tot zes maanden cel. "Ik heb me meer dan geschikt naar alles wat met het juridisch systeem te maken heeft. Ik zie niet in waarom in naar de gevangenis zou moeten, de enige persoon die zoiets suggereerde is mijn vader".
Werken in Cannes, niet feesten
"Ik was niet in Cannes om feest te vieren, ik was er om te werken. Ik deed er promotie voor een film. Ik concentreer me op mijn werk en probeer naar de lessen te gaan die me werden opgelegd. Ik ben hier in verzeild geraakt omdat ik graag acteer, niet omdat ik graag naar de rechtbank ga. Ik zie ook niet in waarom ik naar een ontwenningskliniek zou moeten. Dat is toch helemaal niet aan de orde?"
quote:Lindsay Lohan made it clear to the court that she didn't wanna wear a SCRAM bracelet because she thought it would get in the way of an upcoming movie shoot in Texas -- problem is, no such shoot exists.
TMZ has contacted the producers of the only two motion picture projects Lindsay is currently attached to -- "Machete" and "Inferno" -- and they both made it very clear that LiLo has no business in Texas.
A rep for "Machete" tells us there ARE additional scenes being shot in Texas but, "according to the director, they don't include [Lindsay]."
As for "Inferno," a rep tells us, The Linda Lovelace biopic "doesn't plan on starting shooting 'till the beginning of August." Also, it's not being shot in Texas -- so the SCRAM bracelet would have no affect on that film either.
Lindsay's attorney, Shawn Chapman Holley, relayed Lohan's excuse to Judge Marsha Revel on Monday -- but the judge didn't buy it anyway ... and forced her to SCRAM it up.
quote:Lindsay drinkt op MTV Awards, rechter verdubbelt borgsom.
De borgsom van Lindsay Lohn is door de rechter verdubbeld tot 200.000 dollar nadat ze haar probatievoorwaarden schond.
Spoedvergadering
De enkelband die haar alcoholconsumptie registreert gaf een alarmsignaal tijdens een feestje na de uitreiking van de MTV Movie Awards voorbije zondag, waarop rechter Marsha Revel een spoedvergadering bijeenriep en de borgsom optrok.
Rijden onder invloed
Lindsay mag geen alcohol meer drinken. Dat verbod maakt deel uit van haar veroordeling wegens twee keer rijden onder invloed. Ze draagt een alcoholverklikker en die toonde zondagavond dat ze "een kleine hoeveelheid" drank op had.
Lindsay houdt vol dat ze geen druppel alcohol heeft aangeraakt. Indien ze voor de rechtbankzitting van 6 juli nog eens tegen de lamp loopt, vliegt ze de cel in.
TMZ-itemquote:Judge Sends Lohan to Jail for Probation Violation
BEVERLY HILLS, Calif. — A judge sentenced Lindsay Lohan to 90 days in jail Tuesday after ruling she violated probation in a 2007 drug case by failing to attend court-ordered alcohol education classes.
Ms. Lohan burst into tears after the sentencing by Superior Court Judge Marsha Revel.
Ms. Lohan was not required to immediately surrender but will have to turn herself in on July 20. She will also be required to enter an inpatient rehab program after her release from jail.
The ruling came during a hearing set for the "Mean Girls" star after she missed a court date in May. She has been required to wear an ankle alcohol monitor since then.
quote:De nieuwe advocaat van Lindsay Lohan denkt dat zijn cliënte niet begrijpt dat ze is veroordeeld tot negentig dagen cel. Ze lijkt niet uit haar droom ontwaakt.
De nieuwe advocaat van Lindsay Lohan denkt dat zijn cliënte niet goed begrijpt dat ze is veroordeeld tot negentig dagen cel. Hij sprak zes uur met haar, maar vond dat zelfs de schrik van het vonnis haar niet uit haar droom heeft ontwaakt.
"Als ik naar Lohan kijk, zie ik een breekbaar en dolend kind", analyseert de advocaat in het Amerikaanse tijdschrift People. Hij vergelijkt Lohan met 'Doornroosje met haar kop in het zand'. Volgens de raadsman heeft Lohan geen benul van de consequenties van haar gedrag, en heeft ze nooit geleerd om te gaan met de grotemensenwereld.
Ook de familie van Lohan schijnt niet helemaal door te hebben hoe ver Lindsay van het pad is. De raadsman sprak met moeder Dina en zus Ali, maar 'ze leken de ernst van de situatie niet te begrijpen'.
Uiteindelijk besloot hij de zaak toch op zich te nemen. De vorige advocaat van Lohan besloot vorige week op te stappen nadat Lohan was veroordeeld tot negentig dagen celstraf. Lohan was niet op komen dagen tijdens een cursus over het omgaan met een alcoholverslaving. Het is nog niet bekend of Lohan de gehele celstraf uit moet zitten.
[Novum]
Laatste wijziging: 13-7-2010 10:36:13
Ja en dan de wereld vervuilen met nog meer belachelijke idioten zoals zijzelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Pikkebaas het volgende:
De enige oplossing is dat ze maar eens een stel kinderen gaat baren.
Ik ben bereid om het sperma te leveren.
quote:"Gevangenen zullen allemaal Lindsay Lohan willen pakken".
Lindsay Lohan (24) probeert in een ultieme poging met een nieuwe advocaat toch nog haar gevangenisstraf te ontlopen. En ze weet waarom. Wat haar achter de celdeuren te wachten staat, is niet min. "Ze zullen haar allemaal willen pakken", zegt Tamara Haley (38), die zelf vastzit voor drugsbezit en prostitutie, aan The Sun.
Geen wilde party's meer, geen zacht kingsize bed om de roes uit te slapen nadien. Lindsay Lohan zal 23 uur per dag opgesloten worden in een kleine isoleercel met een toilet, een lavabo, een steenharde matras en één dekentje. Van binnen de gevangenis wordt haar nu al schrik aangejaagd. Zo zouden de lesbische bendes er niet voor terugschrikken de actrice te benaderen. Zij staan ervoor gekend elkaar "te grijpen als beesten".
Lohan liep een gevangenisstraf van 90 dagen op omdat ze zich niet gedroeg zoals het hoorde tijdens haar voorwaardelijke straf. Zo kon de cursus drankbeheersing het zwaar aan drank en drugs verslaafde voormalige kindsterretje maar matig boeien. Verwacht wordt dat ze door de overbevolking in de cellen in Los Angeles minder dan een derde van haar straf zal moeten uitzitten, zo'n 23 dagen, net als Paris Hilton indertijd. Waarschijnlijk ook in een aparte vleugel, waar ze voor haar eigen veiligheid geïsoleerd zal worden. Maar is dat wel in haar voordeel?
Lesbische bendes
Volgens gedetineerde Tamara Haley alvast niet. "Daar is het nog erger. Iedereen zal haar willen pakken", laat het heroïnehoertje The Sun weten. "Het zal hen beroemd maken als ze Lindsay Lohan iets kunnen aandoen. Als je haar kan laten wenen bijvoorbeeld, zal de hele vleugel, inclusief de cipiers, haar uitlachen." Ook de lesbische bendes zijn een gevaar voor de biseksuele Lohan, volgens Haley. "De holebi's dragen hun T-shirt binnenstebuiten om te laten weten dat ze beschikbaar zijn. Lindsay kan de hare maar beter juist dragen, als ze niet wil gegrepen worden. De vrouwen betasten elkaar als beesten, als de bewaking niet oplet. Het is wansmakelijk."
In de isoleercel moet Lohan veiliger zijn. De medegevangenen kunnen haar wel weinig fraaie dingen toeschreeuwen maar ze kunnen haar fysiek niet aanpakken. "Maar je weet nooit", zegt Haley. "Ik zat zelf ook ooit in de isoleercel en het was hard. Het licht brandt er 24 op 24, er klinkt de hele nacht geschreeuw. De cellen zijn vuil en kil. Op dit moment doet ook een virusinfectie de ronde. Je kan amper slapen van al dat gehoest. En er zijn ook meisjes die luizen hebben."
Ach, 't is maar een beetje betasten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus dan wil ze wel door een bende lesbo's verkracht worden zegmaar?
Wat is dat voor een Kabouter Wesley taalgebruik?quote:Als je haar kan laten wenen bijvoorbeeld, zal de hele vleugel, inclusief de cipiers, haar uitlachen.
Leuke cipiers.quote:Als je haar kan laten wenen bijvoorbeeld, zal de hele vleugel, inclusief de cipiers, haar uitlachen.
Ik stel me dan echt zo'n vettige Bert en Henk van Hans Teeuwen lach voor: "Bwhahahahaa."quote:
Ze ziet er belabberd uit zeg. Misschien was ze toen ook onder invloed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ze soms aan een veroordeling te kunnen ontkomen met een permanente pruillip?!
Robert Downey Jr was een ander verhaal. Hij was heftig qua drugs ja, maar niet zo totaal realiteits de weg kwijt als Lindsay Lohan.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:53 schreef trovey het volgende:
Doet me denken aan de hele geschiedenis rond Robert Downey Jr. Voor zover ik weet heeft die uiteindelijk ook het licht gezien, hopelijk ziet deze dramaqueen dat licht ook eindelijk eens voordat ze dat andere licht eerst gaat zien door dat drugsgebruik.
quote:'Lindsay Lohan is suïcidaal'.
Bronnen zeggen dat actrice Lindsay Lohan zelfmoordneigingen heeft.
Ze is de controle over zichzelf kwijt. Ze neemt van niemand iets aan”, zegt een bron tegen Now. "We maken ons erg veel zorgen om haar. Lindsay vertoont roekeloos gedrag. Ze barst van de zelfmedelijden en haar vrienden zijn bang dat ze zichzelf iets aan gaat doen."
Ali, het zusje van Lindsay, is er helemaal kapot van. “Ali heeft een sterke band met haar en maakt zich heel erg veel zorgen om haar grote zus.”
Lindsay heeft zich gisteren laten opnemen in een afkickkliniek.
quote:
Nog tien nachtjes slapen, Lins!quote:Lindsay Lohan is actually handling jail well, sources at Lynwood tell TMZ.
We're told she's "polite, compliant and responsive." She's not crying and is handling it well.
And there's good news for the newly-minted jailbird. A Sheriff's official tells us she will probably be released around August 1, after serving only 13 or 14 days. A lot better -- for her -- than 23 days behind bars and, even worse, without cigarettes.
Dat geldt alleen als je zwart bent. En geen Lindsay Lohan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan zeggen nog sommige mensen dat de straffen hier te laag zijn en verwijzen ze daarbij bijvoorbeeld naar de VS.
Wesley Snipes moet 3 jaar brommenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je zwart bent. En geen Lindsay Lohan.
Zie je!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
Je weet opeens niet meer wat SHO betekent, Dizer?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:54 schreef Copycat het volgende:
Voor deze keer, dan. Laat het niet nog eens gebeuren!
Voel je weer zo'n vlaag van empathie: ga dan naar R&P. Ik herhaal: bij empathische gevoelens SHO verlaten en R&P bezoeken!
Mel Gibson, waarom heeft die nog geen eigen topic in SHO?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:21 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Mensen onderschatten hoe gek het leven van zo iemand is die al als kind in despotlights stond. They are ALL losing it. Britney, LiLo...
Mel is een beetje aan 't doordraaien. Op radaronline.com kun je geloof ik die telefoongesprekken van hem horen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
wat is er met hem dan?is hij nu sideshow mel ofzo
Mwah, die heeft een alcoholprobleem en raakt bijna zijn kinderen kwijt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mel Gibson, waarom heeft die nog geen eigen topic in SHO?
Crystal meth is trouwens ook wel heftig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is aangeboren en hardstikke erfelijk, mijn tante heeft het en bij 1 van haar kinderen is het ook nu.
Verklaard een hoop want die familie van Lindsey is zo raar als een weet niet wat, zag de reality soap van die familie en daar word je ook echt niet vrolijk van.
Die vader lijktme idd niet helemaal goed. Dat liedje van hem,was die hier al gepost?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is dat voornl. erfelijk. Misschien is vaderlief degene van wie ze het geërfd heeft.
Raar dat zelfs beroemdheden in de VS verslaafd raken aan meth.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Crystal meth is trouwens ook wel heftig.![]()
Maar verklaart wel waarom veel sterren gewoon prima met de paparazzi kunnen leven zonder constant negatief in het nieuws te komen, en zij niet. Mijn vader nam het altijd nog voor haar op om die reden, dat een beetje coke normaal is in die wereld, maar als je al met meth komt aanzetten, rehab en een bipolaire stoornis....tja, dan was het met haar sowieso wel fout gegaan in dat wereldje. Paparazzi of niet.
Geen idee. Toch lijkt meth in de VS mij ook niet de meest slimme of logische keus. Dan nog liever coke, toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Raar dat zelfs beroemdheden in de VS verslaafd raken aan meth.
Hier wordt het nauwelijks gebruikt, toch?
bronquote:EXCLUSIVE INTERVIEW: Lindsay Lohan "Isn't A Meth Addict," Says Her Attorney
Lindsay Lohan is not "a meth addict," her attorney Shawn Chapman Holley tells RadarOnline.com in an an exclusive interview. The famed lawyer was adamant that a story claiming otherwise is a complete "fabrication."
With Lindsay awaiting her imminent release from jail, the report surfaced Sunday morning on another website that Lindsay was going to be treated for methamphethamine addiction when she begins her 90 day court-ordered rehab stay.
But speaking to RadarOnline.com exclusively, Holley says, "The report that my client, Lindsay Lohan is going to be treated for methamphetamine addiction is categorically false. It's a fabrication, 100%. I have never seen anything that implies that my client has an issue with methamphetamine abuse."
While Holley would not elaborate on what specific addition LiLo will be treated for, she said, " Lindsay isn't a meth addict. I have no idea where that came from, but I can tell you, it's false."
A source close to Lindsay tells us, "she is looking forward to being released. Lindsay doesn't want to walk out the front doors of the jail when she is released. She doesn't want to face the cameras."
The insider goes on to tell us, "Lindsay will most likely be released very late Sunday night, going into Monday morning. it is still unclear if Lindsay will go straight to rehab, or be able to spend 24 hours with her family and friends before checking in.
Meth of een ander soort drug?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wel foto's van haar gezien de laatste tijd waarop ze echt van die amfetamine-oogjes had op feesten.
Dit is niet helemaal , waar Lindsey heeft er altijd veel kritiek op papperazzi gehad, maar zocht het ook altijd op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meth of een ander soort drug?
Maar dit bewijst wel weer hoeveel roddels er zijn.
Nou ja, van die grote ogen en een strakke 'kop', kan meth zijn, of speed of XTC ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meth of een ander soort drug?
Maar dit bewijst wel weer hoeveel roddels er zijn.
Het filmpje:quote:Hilarische Lindsay Lohan animatie op internet
van onze redactie
AMSTERDAM - VIDEO- In Taiwan zijn ze zeer creatief aan de slag gegaan om een filmpje te maken over Lindsay Lohan.
Een Taiwanese nieuwszender heeft het animantiefilmpje in elkaar gedraaid.
In ruim een minuut wordt precies weergegeven wat er de afgelopen tijd met de gevallen actrice is gebeurd. Duidelijk is dat ze er in Taiwan goed in zijn een humoristische draai aan het geheel te geven.
Met een béétje creatieve vrijheid hier en daar klopt het verhaal in ieder geval in grote lijnen...
quote:Lindsay Lohan is terug met lesbische vriendin Samantha.
Lindsay Lohan is terug met haar lesbische ex-vriendin, dj Samantha Ronson. Samantha bezocht Lindsay verscheidene keren in de gevangenis en in de ontwenningskliniek. Ze vertelt haar vrienden en vriendinnen dat zij en Lindsay opnieuw een koppel zijn.
Hulpvaardig
Een bron in X17online: "Samantha heeft Lindsay altijd willen helpen. Nu Lindsay zware klappen heeft gekregen, staat Samantha er weer om haar te helpen. Lindsay heeft haar breuk met Samantha nooit verwerkt en vond het meteen een goed idee hun relatie opnieuw een kans te geven".
Intussen raakte ook bekend dat Lindsay verscheidene malen per naar de kliniek moet voor haar vermeende verslavingen. Gisteren mocht ze de afkickkliniek verlaten, na slechts 23 van de haar opgelegde 90 dagen. In ruil voor haar vrijlating moet ze zich op gezette tijden in de kliniek melden.
quote:I know Lindsay Lohan has already paid her debt to society after going to jail (followed by some time in rehab at UCLA), but it's been less than two days and the 24-year-old is back behind the wheel AND getting her prescriptions filled again...
LiLo's assistant Eleanor just stopped by Rite Aid in Beverly Hills to pick up the actress' prescription medications. An eyewitness on the scene tells us this:
"I was inside when Lindsay's assistant went to the counter at the drug store and it looked like she got 4 - 5 bottles of pills. I couldn't believe what I was seeing -- Lindsay getting meds less than 48 hours after getting out of rehab!"
Afterward, Eleanor visited the Bagel Broker for some baked goods. Sounds like an interesting breakfast combo (breakfast at noon!)!
So if LiLo was indeed misdiagnosed, then why is she presumably taking all the same medications as before?
quote:Jerry Lewis: Lindsay verdient een pak rammel.
Filmlegende Jerry Lewis (84), in zijn gloriedagen zelf niet meteen een watje, krijgt het op zijn heupen van Lindsay Lohan. In een interview met Inside Edition dreigt hij met lijfstraffen om de actrice op het rechte pad te brengen.
De poppen gingen aan het dansen toen een interviewer van Inside Edition aan de Amerikaanse komiek vroeg wat hij zou doen als hij de net uit de gevangenis vrijgelaten Lindsay Lohan zou ontmoeten. De tachtiger had duidelijk geen opa-advies in gedachten voor de actrice: "Ik zou op haar gezicht slaan en gearresteerd worden voor geweld tegen vrouwen", klonk het. "En als dat niet volstaat, leg ik haar over mijn knie en geef ik haar wat kletsen op haar kont."
Het is niet alleen Lohans gedrag dat de toorn van Lewis opwekt. De man ergert zich aan een heleboel jongere celebrity's, onder wie Paris Hilton, die in het nieuws komen met drug- en andere perikelen. "Wat die vrouwen eigenlijk zeggen, is 'Het gaat slecht met me, help me alsjeblief", vindt Lewis, die overigens zelf jarenlang verslaafd was aan pijnstillers.
quote:Pa Lindsay Lohan: "God zegt dat ik afkickkliniek moet openen"
Michael Lohan, de papa van Lindsay, beweert dat niemand minder dan god zelf hem heeft ingefluisterd dat hij een ontwenningskliniek moet opstarten.
De man die maar blijft uitschreeuwen dat zijn dochter verslaafd is aan medicatie en zelf ook geworsteld heeft met verslavingen aan drank en drugs meent dat hij daarmee eindelijk zijn ware roeping heeft gevonden.
Levensdoel
"Nadat ik zag wat mijn dochter, ikzelf en andere mensen hebben meegemaakt, besef ik dat het mijn roeping en het doel van mijn leven is om zelf een kliniek te starten. Dat wil ik doen, en ervoor zorgen dat mijn gezin, Dina en mijn kinderen, het goed hebben. De dag dat ik dat heb gerealiseerd, zit mijn taak er op. Alles wat in mijn leven is gebeurd, heeft me tot deze roeping gebracht. Dat is wat god wil dat ik doe", stelt Michael (50), die in onmin leeft met zijn ex en hun dochters.
Spirituele aanpak
De afkickkliniek die hij in gedachten heeft, wordt onconventioneel, of wat had u gedacht. Hij is niet van plan dokters in dienst te nemen of medische behandelingen te geven. Hij opteert voor een "spirituele aanpak".
"Mijn rehab focust op de geest, het lichaam en de ziel, het wordt een spirituele haven. De basis van mijn ontwenning is dat er een god is, dat het goede het kwade overwint, dat je je medemensen moet behandelen zoals je zelf behandeld wil worden en je lichaam verzorgen als was het een tempel", ratelt Michael Lohan in US Weekly.
Kickboksen en yoga
Een plek voor zijn kliniek heeft Lohan nog niet gevonden, maar hij heeft wel al fysiotherapeuten, een kickboks- en een yogaspecialist in dienst genomen. "Ik heb een sterk team gevormd, en de financiering is ook al rond". Ook bijzonder: het centrum zal openstaan voor iedereen. "Onze deuren zullen voor iedereen openstaan. Je hoeft niet Lindsay Lohan of Nicole Richie of Robert Downey Jr. te heten om af te kicken".
quote:Lindsay Lohan test opnieuw positief op cocaïne.
De Amerikaanse actrice Lindsay Lohan - die onder toezicht staat na verscheidene akkefietjes met het gerecht - heeft bij een politiecontrole positief getest op cocaïne. Daardoor riskeert ze nu een hernieuwd verblijf achter de tralies, zo melden meerdere Amerikaanse media.
Nadat ze deze zomer 13 dagen doorbracht in een gevangenis in Los Angeles, werd de 24-jarige Lohan opgenomen in een ontwenningskliniek voor een kuur van 90 dagen. Sinds eind augustus kreeg ze echter toestemming om naar huis terug te keren, op voorwaarde dat ze stipt zou opdagen voor medische en psychologische controles. Daaronder ook wekelijks twee tests op drug- en alcoholgebruik.
Volgens onder meer de Los Angeles Times en het magazine People bleek uit één van die tests opnieuw cocaïnegebruik. Eerder liet de rechter weten dat een positieve test gelijk zou staan met dertig dagen cel.
...ze zal nu toch moeten...quote:They tried to make me go to rehab, I said no, no, no / Yes I've been black and when I come back, you'll know, know, know / I ain't got the time ...
Daar gaat je voorwaardelijke vrijheid.quote:Lindsay Lohan's probation has been revoked and a bench warrant issued for her arrest ... TMZ has learned.
Although the bench warrant was issued, it's being held -- i.e., on hold -- until Friday at 8:30 AM, when Lindsay is ordered to appear in court.
The move by Judge Elden Fox comes after TMZ's story ... that Lindsay failed two drug tests recently ... one showed the presence of cocaine and another showed amphetamines.
The probation report -- outlining the failed tests -- was just filed with the court.
quote:Lindsay nam coke én speed, riskeert twee maanden cel.
Vrijdag is het erop of eronder voor Lindsay Lohan. Haar probatieambtenaar is zinnens de rechter aan te sporen haar opnieuw achter tralies te zetten omdat twee van haar drugtests positief bleken: één keer had ze coke genomen, de andere keer amfetamine. Voor elk positief resultaat kan de rechter haar dertig dagen cel geven. Dat meldt TMZ.
Geen vervroegde vrijlating meer
"Lindsay kan vrijdag meteen opnieuw in de cel belanden, vlak na de zitting over de schending van haar probatievoorwaarden. Het is heel waarschijnlijk dat rechter Elden Fox haar opnieuw naar de gevangenis stuurt. Vorige keer werd ze onder voorwaarden op vrije voeten gesteld, maar wegens haar positieve drugtests is de kans klein dat ze opnieuw dat privilege krijgt. Deze keer zal ze ook niet op een vervroegde vrijlating kunnen rekenen", aldus nog een bron in RadarOnline.
Lindsay zat onlangs drie weken in de cel en moest ook een ontwenningskuur volgen nadat ze de probatievoorwaarden van een veroordeling wegens rijden onder invloed uit 2007 had geschonden.
Echt een bodemloze put ook.quote:
quote:Say it ain't so! We were finally having some respect for the starlet, but a source tells Us mag Lindsay Lohan they saw the troubled actress write her seemingly mature statement on her Blackberry at Magnolia restaurant last Friday, and she laughed and drank Jack and Cokes as she typed!
Lohan reportedly drafted the tweet as her assistant and a male pal "coached her on how to make it 'more personal,'" according to the spy. "Her friend would say, 'No, use 'setback,' don't say 'mistake.' They'll say you make mistakes all the time! It's better to say you're responsible. Denying it will just get everyone mad per usual." Lindsay's response? She reportedly "giggled" and had her assistant order her another Jack and Coke! The source also says Linds even joked about drinking whiskey that night, telling her friends, "What are you gonna do?" I'm ill" -- making air quotes with her fingers.
Amy Winehouse leeft ook nog, de Rolling Stones zijn ook al decennia aan het sterven vanwege de drugsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef DeTolk het volgende:
Topic is van 2009, het doodgaan wil niet erg lukken begrijp ik.
Ze neemt het in ziekelijke vorm ja, dan gaat het fout. Jammer van zo'n mooi meisje wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Speed en coke, zo die is lekker bezig...
Ze is alweer uit de gevangenis hoor, zie TMZ.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:52 schreef Copycat het volgende:
Ga direct naar de gevangenis.
Geloof niet dat ze die had zien aankomen.
quote:Lindsay Lohan will be allowed to leave jail if she posts $300,000 bail after a judge blocked another judge's order earlier Friday for the actress to spend at least 30 days behind bars.
quote:Lindsay Lohan weer vrij op borgtocht.
De Amerikaanse actrice Lindsay Lohan is op borg vrijgelaten nadat ze wegens drugsgebruik een vijftiental uur achter de tralies had doorgebracht in een gevangenis in Los Angeles. De borgsom bedroeg 300.000 dollar, of zo'n 222.000 euro.
Cocaïne
Een rechter in Beverly Hills beval vrijdag de onmiddellijke opsluiting van de gevallen tienerster. Lohan was voorwaardelijk vrij sinds ze eind augustus uit een ontwenningskliniek werd ontslagen. Bij een van de talrijke antidrugstests die ze moet ondergaan, testte ze echter positief op cocaïne, en dat is een inbreuk op de voorwaarden van haar invrijheidstelling.
Rechter Elden Fox weigerde om een borgsom vast te leggen en veroordeelde de 24-jarige actrice tot 30 dagen gevangenis. Uiteindelijk ging een hogere rechterlijke instantie toch akkoord om Lohan op borg vrij te laten. Ze moet op 22 oktober opnieuw voor de rechtbank verschijnen.
quote:Lindsay Lohan zwaar verslaafd aan cocaïne.
Het zal niemand écht verbazen, maar het is nu officieel: Lindsay Lohan zit in de Betty Ford kliniek omwille van een zware cocaïneverslaving. Dat meldt RadarOnline. Eerder werd aangenomen dat de actrice er ook om een alcoholverslaving zat. "Lindsay is onderzocht en blijkt vooral afhankelijk te zijn van cocaïne", meldt een bron.
"Ermee begonnen door papa"
Lindsay, die inmiddels vijf keer is opgenomen in ontwenningsklinieken en drie keer achter tralies zat, heeft haar problemen met verdovende middelen tot nu toe als banaal en overdreven omschreven.
De Amerikaanse actrice begon ooit aan het middel omdat ze 'nieuwsgierig was naar het effect'. "Ik ben door mijn vader Michael met cocaïne begonnen. Ik was doodsbang maar wilde het toch proberen", onthulde ze deze week. Het wordt stilaan duidelijk dat Lindsay al haar problemen en al haar misstappen in de schoenen van haar vader probeert te schuiven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |