quote:'Lindsay Lohan zal Samantha Ronson dumpen voor een man'.
Lindsay Lohan zou er op los flirten… Met mannen. `
Lindsay en Samantha lijken in het openbaar onafscheidelijk, maar ondertussen zouden de eerste scheurtjes zich in de relatie beginnen te vertonen. Het probleem zou Lindsay’s constante hang naar aandacht zijn.
“Lindsay is erg agressief in de relatie”, vertelt een bron. “Samantha probeert zich te focussen op Lindsay, maar het is nooit genoeg. Lindsay móet in het middelpunt van de belangstelling staan, anders begint ze met andere mannen te flirten om Samantha jaloers te maken.”
Het zit nou eenmaal in de aard van het beestje. Zo vertelt een vriend: “Lindsay gaat met de volgende man die haar aandacht trekt. Ze kan er gewoon niets aan doen!”
quote:anders begint ze met andere mannen flirten
Wat vind je dan van haar identieke tweelingzusje (beroemde modeontwerpster) Charlotte?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind die Samantha een beetje viezig. Je zal er maar het bed mee moeten delen. Haar broer daarentegen... oeff![]()
[ afbeelding ]
quote:'Lindsay Lohan een nep-lesbienne'.
Lindsay Lohan heeft homoactivisten boos gemaakt door niet officieel uit de kast te komen.
'Lindsay Lohan en Samantha Ronson hebben dan wel een relatie, maar verder dan handje vasthouden komen ze niet', zegt Alice Hensley van het Centrum voor vrouwenstudies in de VS. 'Lindsay zou de media een keer voor een goed doel kunnen gebruiken door openlijk voor haar geaardheid uit te komen.'
De vrouwen vinden dat de Mean Girls-actrice lesbiennes die voor homorechten vechten, een slechte naam geeft, meldt Entertainmentwise.
Hensley: 'Als ze door Ronson gedumpt wordt gaat ze waarschijnlijk weer met een man verder.'
Je bent ook alleen maar een Echte Lesbienne als je een aggresieve pot bent, alleen het feit dat je het als vrouw met een andere vrouw doet is natuurlijk niet genoeg!quote:
quote:Lindsay Lohan gaat paparazzo te lijf.
Lindsay Lohan is gisteravond een paparazzo te lijf gegaan toen ze struikelde bij de ingang van een hotel in New York. De politie werd gebeld, maar niemand werd aangehouden.
Kaakslag
De 22-jarige actrice viel over een metalen hek voor de deur van The Bowery Hotel. Volgens getuigen moet Lohan hebben gedacht dat een aanwezige paparazzo haar liet struikelen, want ze draaide zich om en sloeg de man in zijn gezicht.
Kanye en Nicole
Lohan is dezer dagen niet de enige ster die haar zelfbeheersing verliest bij het zien van een fotograaf. Rapper Kanye West gooide donderdag op het vliegveld van Los Angeles de camera van een opdringerige paparazzo kapot en Nicole Richie vernielde afgelopen weekeinde het toestel van een Zweedse toeriste die een foto van haar nam in New York.
Perezhilton.comquote:Well the day has finally come!
After keeping mum for months on the status of their relationship, saMAN and LezLo have finally made it official!
The couple called in Sunday night to Loveline to speak with DJ Stryker about DJ AM's plane crash.
Stryker concluded the segment by asking how long the two have been together.
LezLo replied with, "A very long time."
Cute!
Stryker wished them well with a compliment, "I hope you guys stay together, you're a very lovely looking couple" for which Lindsay thanked him.
As one of the youngest out lesbian couples, Lindsay and Samantha are part of a new generation that is redefining what it means to be "out."
For months they teased the public with tender public displays of affection, accompanying each other everywhere, donning matching rings, and doing everything but just saying it outright.
In finally admitting the status of their relationship, Linds and Sam join other celesbians such as Ellen DeGeneres, Portia de Rossi, Cynthia Nixon and Sarah Paulson.
Congrats to the happy couple!
quote:Predictably (unfortunately), LezLo's publicist, Leslie Sloane-Zelnik, is trying to tell us that her client is not a lesbian.
Oh, so what was that little confession on Loveline then?
The rep says that Lindsay was just playing along and that LezLo and saMAN are just friends. Really really close friends.
Can't they come up with something new?
Or maybe Lindsay is just waiting for People to pay for her confession.
What do U think???
Lindsay should take to her blog once and for all and just tell people the truth.
Stop beating around the bush - just eat it!
quote:Lindsay Lohan wil kind adopteren.
Actrice Lindsay Lohan is zo gelukkig met haar nieuwe leven, dat ze al toekomstplannen aan het maken is. "Ik zou op een gegeven moment graag een kindje adopteren", aldus Lohan tegen de Britse Marie Claire.
"Ik wil graag een kind die hulp nodig heeft adopteren, of een kindje uit een ander land. Ik weet het nog niet", zo zegt ze hierover.
Gelukkig
De 22-jarige actrice heeft vorige maand na maanden van speculatie toegegeven dat ze een relatie heeft met dj Samantha Ronson. "Mensen mogen hiervan denken wat ze willen. Ik ben nu erg gelukkig, en daar gaat het om", zegt ze hierover.
De actrice had voor haar relatie met Samantha verschillende problemen, en werd meerdere malen opgenomen in een afkickkliniek. Toch gelooft de actrice niet dat Samantha de enige reden is waarom het nu beter met haar gaat.
"Ze is een geweldig persoon. Maar alles dat in mijn leven is veranderd komt door mezelf. Ik heb de beslissing gemaakt om verder te gaan met mijn leven."
Mooie campagne, vind ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:27 schreef Toeps het volgende:
Miu Miu Campaign:
[ afbeelding ]
Meer: http://community.livejour(...)/1875835.html#cutid1
quote:Samantha Ronson vraagt Lindsay Lohan ten huwelijk.
Tijdens hun vakantie in Mexico heeft dj Samantha Ronson haar vriendin Lindsay Lohan ten huwelijk gevraagd met een ring van Cartier ter waarde van 65.000 euro. De twee zaten te tafelen in Cabo San Lucas toen de ober de ring op een zilveren schaaltje bracht.
Romantisch tafereel
Een ooggetuige in het Britse magazine Star: "Sam had Lindsay uitgenodigd aan een tafel op het strand, geheel met een groep Mexicaanse zangers. Ze gaf Lindsay de diamant en vroeg haar of ze met haar wilde trouwen. Terwijl de ober een fles champagne opende, stemde Lindsay in. Het was een prachtig romantisch tafereel. Lindsay en Sam vierden hun verloving tot twee uur 's nachts, waarna ze naar hun kamer trokken". Aangenomen wordt dat Lindsay en Samantha in de lente in het huwelijk zullen treden.
quote:Lindsay Lohan op de vuist met vriendin.
Lindsay Lohan en vriendin Samantha Ronson begonnen het jaar goed: tijdens een nieuwjaarsfeestje stormde Lohan een club uit en was woest op haar vriendin omdat ze haar niet direct volgde. De twee begonnen te vechten in een donker steegje achter de club tussen vuilnis en werden gadegeslagen door een zwerver.
Volgens getuigen was Lohan erg wankel en schreeuwde: "When I storm off, you are supposed to follow me!" (Wanneer ik wegren hoor je me te volgen!). Het koppel ging daarna opweg naar het hotel waar ze publiekelijk elkaar sloegen en Lohan op haar knieën zonk en riep: "Why are you doing this to me?" (Waarom doe je me dit aan?). Ronson antwoordde met het niet echt troostende: "I don't know you." (Ik ken jou niet).
Het koppel liet uiteindelijk een verwoeste hotelkamer achter en verliet volgens Lohans woordvoerder samen Los Angeles. Lohan en Ronson hebben overigens wel vaker heftige ruzies, in Dubai liep Lohan eens huilend weg van een feestje en in Londen was Ronson jaloers toen Lohan met een ander danste. Tot zover de 'soap Lohan'...
quote:Arrestatiebevel tegen Lindsay Lohan.
De rechtbank van Beverley Hills heeft een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen actrice Lindsay Lohan (22). Dat houdt verband met rijden onder invloed in 2007.
Dit heeft de Amerikaanse politie vandaag laten weten. Nadere bijzonderheden zijn niet meegedeeld. Lohan werd destijds veroordeeld tot een dag cel. Zij heeft daarvan echter slechts 84 minuten uitgezeten.
Bron: PerezHilton.quote:Sources tell us that there are DOZENS of paparazzi and at least six police cars outside saMAN Ronson's Beachwood Canyon home in Los Angeles, where fugitive Lindsay Lohan is currently holed up.
Oh, the drama!
Update: Holy shiz!!!! Lohan and Ronson are in the midst of a HUGE fight! A window was just broken!!!
Update #2: A few officers just went to the front door and knocked, but Ronson and Lohan refuse to open it!
Update #3: The cops have have made no contact with the girls. The quarreling lovers are still barricaded in the house. The paparazzi remain camped outside.
Update #4: The cops are still there - 5 officers - just issuing parking tix to the paparazzi.
The police officers said repeatedly that they are not there to serve Lindsay with papers or arrest her.
A big banging sound was heard from inside the house around 2:15 P.M., to which everyone outside started going crazy over. "It sounded like a wall being hit with something loudly," a source on the scene tells us.
quote:Lindsay Lohan bevestigt breuk met Samantha Ronson
Lindsay Lohan heeft bevestigd dat zij en haar vriendin Samantha Ronson uit elkaar zijn. Volgens de actrice is de breuk echter niet definitief.
Lindsay Lohan heeft bevestigd dat zij en haar vriendin Samantha Ronson uit elkaar zijn. Volgens de 22-jarige actrice is de breuk echter niet definitief. "We hebben even een pauze ingelast, zodat ik me op mezelf kan focussen", verklaarde ze maandag tegenover de Amerikaanse zender E!.
Afgelopen weekeinde verschenen er in verschillende Amerikaanse media al berichten over een breuk tussen de actrice en de 31-jarige dj, die ruim een jaar een relatie hadden. Lindsay zou via online berichtenservice Twitter verschillende berichten hebben geplaatst, waarin ze Ronson onder meer beschuldigde van vreemdgaan en drugsgebruik.
[Novum]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |