Blijft 3FM hè?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Ja, okay. Maar draai 's wat anders van die band zou ik zeggen.
Niet naar de onmogelijke weg vragen, cos. De 'muziek'kennis van de 'muziek'redactie is nu eenmaal ernstig beperkt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Misschien moet je het voorstellen middels een request? Ik acht de kans vrij klein dat Gerard op het forum loopt te koekeloerenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Met de kennis van een Ekdom lijkt me weinig mis; er zit, zo lijkt, alleen een team omheen die nog niet tot 10 kan tellenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet naar de onmogelijke weg vragen, cos. De 'muziek'kennis van de 'muziek'redactie is nu eenmaal ernstig beperkt.
Ik heb drieduizend euro gespendeerd in het per sms requesten van "Don't Look Back" van Boston, tevergeefs, dus dat heeft niet zo gek veel zin meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien moet je het voorstellen middels een request? Ik acht de kans vrij klein dat Gerard op het forum loopt te koekeloeren
En heeft hij het wel gedraaid voor 3000 euro?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb drieduizend euro gespendeerd in het per sms requesten van "Don't Look Back" van Boston, tevergeefs, dus dat heeft niet zo gek veel zin meer.
En 'bedrijf van de dag' zijn we al geweest.
tevergeefs.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En heeft hij het wel gedraaid voor 3000 euro?
Oja, sinds gisteren hoor ik het ook.quote:
Maakt het nummer meteen een stuk mooier hequote:Op woensdag 8 april 2009 12:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, sinds gisteren hoor ik het ook.
http://www.nederland3.nl/gids/aflevering/jools-holland/10874736quote:Later... with Jools Holland
--------------------------------------------------------------------------------
Zaterdag 11 april 2009
00:00 - 00:30
Genre: Muziek
Omroep: NPS
--------------------------------------------------------------------------------
Popprogramma waarin een aantal bekende en nieuwe bands optreedt. Rock, soul, funk, hiphop maar ook wereldmuziek komt voorbij en pianist Jools Holland speelt af en toe een nummer mee. Het programma wordt ingeleid door Michiel Veenstra die vanuit de 3FM studio vertelt wat de NPS die week allemaal aan popmuziek op radio en tv doet. Afl.1. Met onder meer Metallica, Carla Bruni en Nicole Atkins. Presentatie: Jools Holland.
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef Marc63 het volgende:
Roel, had je het al gezien?
[..]
http://www.nederland3.nl/gids/aflevering/jools-holland/10874736
Ben wel benieuwd naar het programma. Jools is natuurlijk een instituut. Eens zien hoe gevarieerd de muziek is die de NPS heeft uitgekozen.quote:
Hmmm, de NPS loopt dus een serie achter op de BBC, daar zijn ze net weer begonnen.quote:
Ik heb begrepen dat ze compilaties van Jools uitzenden. Volgens mij dus niet complete uitzendingen.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, de NPS loopt dus een serie achter op de BBC, daar zijn ze net weer begonnen.
Haajquote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef MarijeH het volgende:
Een goede middag
Ga strax even een volleybalwedstrijd kijken op de pc.
Hoe is het hier?
Dat zou ik zonde vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze compilaties van Jools uitzenden. Volgens mij dus niet complete uitzendingen.
Goedemiddag.. Welke wedstrijd komt erop dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef MarijeH het volgende:
Een goede middag
Ga strax even een volleybalwedstrijd kijken op de pc.
Hoe is het hier?
Ek voor dames onder de 19 in Ahoy. De wedstrijd Nederland - Griekenland is om 13:00 begonnen. Staat 8-4 in de eerste set voor Nederland.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goedemiddag.. Welke wedstrijd komt erop dan?
waar is dat te volgen dan? en hoezo volg je dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ek voor dames onder de 19 in Ahoy. De wedstrijd Nederland - Griekenland is om 13:00 begonnen. Staat 8-4 in de eerste set voor Nederland.
www.volleybal.tv.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
waar is dat te volgen dan? en hoezo volg je dat?
Eh... ongeveer nu? Of anders over een paar minuten.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
hoe laat komt de popcanon eigenlijk altijd ?
Nee, kijk het omdat ik volleybal een leuke sport vind.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok, die was mij al bekendMaar ken je mensen daarvan of waarom kijk je dat
?
Aha, dat kan natuurlijk ook. Maar dan moet je het wel heel leuk vinden om een onder19 wedstrijd te kijken tochquote:Op woensdag 8 april 2009 13:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee, kijk het omdat ik volleybal een leuke sport vind.
Nee ik speel zelf niet. Weet niet of ik het zou kunnen omdat ik kromme schouders heb.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aha, dat kan natuurlijk ook. Maar dan moet je het wel heel leuk vinden om een onder19 wedstrijd te kijken toch? Speel je zelf ook?
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:23 schreef themauster het volgende:
ik zet hem alvast harder zullen mijn collega,s leuk vinden
Aha.. Leuk dat je het dan wel volgt zo..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee ik speel zelf niet. Weet niet of ik het zou kunnen omdat ik kromme schouders heb.
Het was al ruim van tevoren bekend dat er een nummer van Queen langs zou komen vandaag hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Queen !!!!!!!
Daarom zat ik toch met een portie extra spanning te wachten op het momentquote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was al ruim van tevoren bekend dat er een nummer van Queen langs zou komen vandaag hoor.
Gitaaarrrrrrrrrquote:Op woensdag 8 april 2009 13:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarom zat ik toch met een portie extra spanning te wachten op het moment
Nu komt het up-tempo gedeelte. Kippenvel !
Opbouw van Innuendo is zo bizar goed gewoon en dan nu ook het moment dat Freddie met onwijs veel power gaat zingen *kippenvel * !quote:
Jup, geen twijfel over mogelijk !quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Impry het volgende:
Echt veel mooier dan Bohemian. Heerlijk gewoon dit!
Hoe hoog stond deze in de top 2000 ?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, geen twijfel over mogelijk !
End of time!
Geen ideequote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe hoog stond deze in de top 2000 ?
live klinkt dus niet andersquote:
Plaats 470quote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe hoog stond deze in de top 2000 ?
Niet dusquote:Op woensdag 8 april 2009 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik verwacht toch minimaal top 10
Radio 2 - top 2000quote:456 Bløf - Blauwe ruis
457 Carly Simon - You're so vain
458 Van Halen - Running with the devil
459 Bryan Adams - Heaven
460 Golden Earring - She flies on strange wings
461 4 Non Blondes - What's up
462 Anastacia - I'm outta love
463 David Bowie & Tina Turner - Tonight (live)
464 Santana - Black magic woman
465 George Baker Selection - Little green bag
466 Split Enz - Message to my girl
467 Creedence Clearwater Revival - I heard it through the grapevine
468 Anouk - Michel
469 George Michael - Careless whisper
470 Queen - Innuendo
471 Doobie Brothers - Listen to the music
472 Emerson, Lake & Palmer - Lucky man
473 Buena Vista Social Club - Chan chan
Daar moet dit jaar dus verandering in komenquote:
Split Enz op 466?! Tis een skande!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Niet dusNiet eens in de top 100
![]()
[..]
Radio 2 - top 2000
Belachelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Niet dusNiet eens in de top 100
![]()
[..]
Radio 2 - top 2000
Waar ik van binnen om huil is dat What's up hoger staat...quote:
Tja de luisteraars hebben gestemd. Zij hebben dus eigenlijk deze top 2000 samengesteld. Ikzelf heb niet gestemd.quote:
PA moet winnen !!!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:51 schreef TheZapster het volgende:
Party Animals - Hava Naquila 35%
Mosselman - Mossels 43%
T-Spoon - Smiling 22%
Hup Mosselman![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist hier bekend gemaakt dat ik vanaf maandag de 20ste voor onze Belgische organisatie werkzaam zal zijn![]()
.
Gefeliciteerd !!!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist hier bekend gemaakt dat ik vanaf maandag de 20ste voor onze Belgische organisatie werkzaam zal zijn![]()
.
Thnxquote:
Thnxquote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!. Ga je dan ook verhuizen ??
Helemaal overheen gelezen door Lexquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
quote:
Ik hoef niet fulltime daar te zitten. Probeer ook wat thuis en hier op kantoor in NL te doenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen door LexGefeliciteerd hoor
![]()
Hoeveel dagen per week moet je daar dan zitten?
Qua reistijd zal dat voor jou opzich wel te doen zijn en als het (in principe) voor een jaar is dan moet dat opzich wel te doen zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Thnx. Nope, gaat een combinatie van op en neer rijden en evt. appartementje paar nachten per week worden. Is in principe voor een jaar, samen met een collega van hier (die daar financieel directeur a.i. is geworden).
Iets meer dan een uur als 't verkeer meezitquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua reistijd zal dat voor jou opzich wel te doen zijn en als het (in principe) voor een jaar is dan moet dat opzich wel te doen zijn.
Alleen dat laatste kan ik niet garanderen (overdag danquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef cosmick het volgende:
Congrats Roel, succes, veel plezier, genieten, opletten, maar wel blijven FOKKEN!
3 uur?! damn, dan is het idd te hopen dat het qua verkeer meezit. Anders wordt het of heel vroeg opstaan of erg laat op het werk verschijnenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets meer dan een uur als 't verkeer meezit. Als 't niet meezit, ben je meteen 3 uur onderweg, geloof ik
.
Ik ben flexibelquote:Op woensdag 8 april 2009 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 uur?! damn, dan is het idd te hopen dat het qua verkeer meezit. Anders wordt het of heel vroeg opstaan of erg laat op het werk verschijnen
Hahaha, zo eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van de afschuwelijkste nummers aller tijden
Dan is het maar te hopen idd dat het qua verkeer meezit want anders moet je wel heel vroeg beginnen of je bent ubber laat vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iets meer dan een uur als 't verkeer meezit. Als 't niet meezit, ben je meteen 3 uur onderweg, geloof ik
.
Die staat op een gedeelde 2e plaats met Joan Osborne - One of us in mijn lijstje met afschuwelijke liedjes, nummer 1 blijft natuurlijk Careless Whisperquote:
Oja, Careless Whisper. Gelukkig hoor je die zelden.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die staat op een gedeelde 2e plaats met Joan Osborne - One of us in mijn lijstje met afschuwelijke liedjes, nummer 1 blijft natuurlijk Careless Whisper
Ik heb wel een pannetje mossels nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
Slaapt hier iedereen weer? Tijden voor hakkuuuuuhhhhh zometeen
Nog even wachten!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannetje mossels nodig.
Alweerquote:Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef Piles het volgende:
* Piles duikt weer van de rotsen in het meer van Atitlan![]()
![]()
Geef maar een linkje dan stem ik ook nogquote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef TheZapster het volgende:
Party Animals - Hava Naquila 41%
Mosselman - Mossels 40%
Kom op Mosselman!
http://rabradio.kro.nlquote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Geef maar een linkje dan stem ik ook nog
Dank uquote:
quote:41%
Party Animals - Hava Naquila
40%
Mosselman - Mossels
19%
T-Spoon - Smiling
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geweldigquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
Dan luister ik zelf maar naar De Mosselman![]()
MOSSELSSSSSSSS
Hoogtepuntje uit de Nederlandse popmuziek hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldig. Vooral als ie op gegeven moment helemaal los gaat
.
Hahaha, yeah, na de release al legendarisch!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoogtepuntje uit de Nederlandse popmuziek hoor
Het debiele is dat ie in België blijkbaar wel een andere single heeft uitgebracht. Maarja, eerst deze flink uitmelkenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:47 schreef themauster het volgende:
kan die gast niks anders uitbrengenhet wordt nu echt vervelend
Het kan iig niet slechter dan DIOquote:Man, wat hadden we een extreem korte megahit vergadering vandaag! Een record: 13 minuten!
Hakkuh op Klompuh!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
Dan luister ik zelf maar naar De Mosselman![]()
MOSSELSSSSSSSS
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Het kan iig niet slechter dan DIO en Alain Clark.
nee indd maar wel slecht de nieuwe pink is erquote:
Durven ze niet denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:56 schreef themauster het volgende:
[..]
nee indd maar wel slecht de nieuwe pink is er![]()
Ik blijf hopen op Lilly Allen
Dat snap ik dan niet want volgens mij draait elke dj die plaat inmiddelsquote:
Ah, SC!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom ook even zwaaien
Heb geen motivatie meer vandaagen ik heb't zo druk
Die titel heeft een woordje wat men in de rest van de wereld wat raar tegen aan gekeken wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet want volgens mij draait elke dj die plaat inmiddels
Zeker.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
Fleetwood Mac![]()
Dit moet iedereen toch mooi vinden
Nou, optiefen daarmee op 3FM dus. Ethervervuilingquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef TIM-846 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Sesamstraat terug moet naar half 7! Als het zo doorgaat verdwijnt het straks nog van de buis!
Dus RED SESAMSTRAAT
Hm, jammer dat je daar niet terecht kunt. Maar goed, er is vast nog wat te vindenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:30 schreef MarijeH het volgende:
Ben net gebeld door het stage bedrijf van vorig jaar. Ze hadden geen mensen nodig voor vakantiewerk. Nu ga ik dus verder zoeken.
Meen je niet. Dit is toch ongeloooovelijk kut? Vrolijke muziek is sowieso al waardeloos, maar dan ook nog in het Duitsquote:
Ja, ook. Maar minder dan aan dat Madchen-vehikel.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk, HIER stoor ik me dus echt enorm aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaag, ik zie dat mijn eerste reactie wel is geplaatst.. Naja, mooi dat je flexibel kan zijn en mocht je in de file staan en je hebt bereik dan Twitter/Fok! je toch wel even, he?quote:
Sterktequote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik voel me vandaag niet in staat te reageren gezien de persoonlijke omstandigheden waarmee ik geconfronteerd word.
Laters!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ugly Kid Joe
Anyway, ik hou het voor gezienFijne avond allen!
Sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik voel me vandaag niet in staat te reageren gezien de persoonlijke omstandigheden waarmee ik geconfronteerd word.
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef -Hans- het volgende:
Ben bang dat dit (Pink dus) de nieuwe MH is..
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:hellow luitjes
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb mn theorie-examen contactlenzen gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogste cijfer van de klas
Feliquote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
hellow luitjes