quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geweldigquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
Dan luister ik zelf maar naar De Mosselman![]()
MOSSELSSSSSSSS
Hoogtepuntje uit de Nederlandse popmuziek hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldig. Vooral als ie op gegeven moment helemaal los gaat
.
Hahaha, yeah, na de release al legendarisch!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoogtepuntje uit de Nederlandse popmuziek hoor
Het debiele is dat ie in België blijkbaar wel een andere single heeft uitgebracht. Maarja, eerst deze flink uitmelkenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:47 schreef themauster het volgende:
kan die gast niks anders uitbrengenhet wordt nu echt vervelend
Het kan iig niet slechter dan DIOquote:Man, wat hadden we een extreem korte megahit vergadering vandaag! Een record: 13 minuten!
Hakkuh op Klompuh!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
Dan luister ik zelf maar naar De Mosselman![]()
MOSSELSSSSSSSS
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Het kan iig niet slechter dan DIO en Alain Clark.
nee indd maar wel slecht de nieuwe pink is erquote:
Durven ze niet denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:56 schreef themauster het volgende:
[..]
nee indd maar wel slecht de nieuwe pink is er![]()
Ik blijf hopen op Lilly Allen
Dat snap ik dan niet want volgens mij draait elke dj die plaat inmiddelsquote:
Ah, SC!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom ook even zwaaien
Heb geen motivatie meer vandaagen ik heb't zo druk
Die titel heeft een woordje wat men in de rest van de wereld wat raar tegen aan gekeken wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet want volgens mij draait elke dj die plaat inmiddels
Zeker.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
Fleetwood Mac![]()
Dit moet iedereen toch mooi vinden
Nou, optiefen daarmee op 3FM dus. Ethervervuilingquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef TIM-846 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Sesamstraat terug moet naar half 7! Als het zo doorgaat verdwijnt het straks nog van de buis!
Dus RED SESAMSTRAAT
Hm, jammer dat je daar niet terecht kunt. Maar goed, er is vast nog wat te vindenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:30 schreef MarijeH het volgende:
Ben net gebeld door het stage bedrijf van vorig jaar. Ze hadden geen mensen nodig voor vakantiewerk. Nu ga ik dus verder zoeken.
Meen je niet. Dit is toch ongeloooovelijk kut? Vrolijke muziek is sowieso al waardeloos, maar dan ook nog in het Duitsquote:
Ja, ook. Maar minder dan aan dat Madchen-vehikel.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk, HIER stoor ik me dus echt enorm aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaag, ik zie dat mijn eerste reactie wel is geplaatst.. Naja, mooi dat je flexibel kan zijn en mocht je in de file staan en je hebt bereik dan Twitter/Fok! je toch wel even, he?quote:
Sterktequote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik voel me vandaag niet in staat te reageren gezien de persoonlijke omstandigheden waarmee ik geconfronteerd word.
Laters!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ugly Kid Joe
Anyway, ik hou het voor gezienFijne avond allen!
Sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik voel me vandaag niet in staat te reageren gezien de persoonlijke omstandigheden waarmee ik geconfronteerd word.
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef -Hans- het volgende:
Ben bang dat dit (Pink dus) de nieuwe MH is..
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:hellow luitjes
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb mn theorie-examen contactlenzen gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogste cijfer van de klas
Feliquote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
hellow luitjes