Blijft 3FM hè?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Ja, okay. Maar draai 's wat anders van die band zou ik zeggen.
Niet naar de onmogelijke weg vragen, cos. De 'muziek'kennis van de 'muziek'redactie is nu eenmaal ernstig beperkt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Misschien moet je het voorstellen middels een request? Ik acht de kans vrij klein dat Gerard op het forum loopt te koekeloerenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Met de kennis van een Ekdom lijkt me weinig mis; er zit, zo lijkt, alleen een team omheen die nog niet tot 10 kan tellenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet naar de onmogelijke weg vragen, cos. De 'muziek'kennis van de 'muziek'redactie is nu eenmaal ernstig beperkt.
Ik heb drieduizend euro gespendeerd in het per sms requesten van "Don't Look Back" van Boston, tevergeefs, dus dat heeft niet zo gek veel zin meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien moet je het voorstellen middels een request? Ik acht de kans vrij klein dat Gerard op het forum loopt te koekeloeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |