Blijft 3FM hè?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Ja, okay. Maar draai 's wat anders van die band zou ik zeggen.
Niet naar de onmogelijke weg vragen, cos. De 'muziek'kennis van de 'muziek'redactie is nu eenmaal ernstig beperkt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Misschien moet je het voorstellen middels een request? Ik acht de kans vrij klein dat Gerard op het forum loopt te koekeloerenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Met de kennis van een Ekdom lijkt me weinig mis; er zit, zo lijkt, alleen een team omheen die nog niet tot 10 kan tellenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet naar de onmogelijke weg vragen, cos. De 'muziek'kennis van de 'muziek'redactie is nu eenmaal ernstig beperkt.
Ik heb drieduizend euro gespendeerd in het per sms requesten van "Don't Look Back" van Boston, tevergeefs, dus dat heeft niet zo gek veel zin meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien moet je het voorstellen middels een request? Ik acht de kans vrij klein dat Gerard op het forum loopt te koekeloeren
En heeft hij het wel gedraaid voor 3000 euro?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb drieduizend euro gespendeerd in het per sms requesten van "Don't Look Back" van Boston, tevergeefs, dus dat heeft niet zo gek veel zin meer.
En 'bedrijf van de dag' zijn we al geweest.
tevergeefs.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En heeft hij het wel gedraaid voor 3000 euro?
Oja, sinds gisteren hoor ik het ook.quote:
Maakt het nummer meteen een stuk mooier hequote:Op woensdag 8 april 2009 12:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, sinds gisteren hoor ik het ook.
http://www.nederland3.nl/gids/aflevering/jools-holland/10874736quote:Later... with Jools Holland
--------------------------------------------------------------------------------
Zaterdag 11 april 2009
00:00 - 00:30
Genre: Muziek
Omroep: NPS
--------------------------------------------------------------------------------
Popprogramma waarin een aantal bekende en nieuwe bands optreedt. Rock, soul, funk, hiphop maar ook wereldmuziek komt voorbij en pianist Jools Holland speelt af en toe een nummer mee. Het programma wordt ingeleid door Michiel Veenstra die vanuit de 3FM studio vertelt wat de NPS die week allemaal aan popmuziek op radio en tv doet. Afl.1. Met onder meer Metallica, Carla Bruni en Nicole Atkins. Presentatie: Jools Holland.
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef Marc63 het volgende:
Roel, had je het al gezien?
[..]
http://www.nederland3.nl/gids/aflevering/jools-holland/10874736
Ben wel benieuwd naar het programma. Jools is natuurlijk een instituut. Eens zien hoe gevarieerd de muziek is die de NPS heeft uitgekozen.quote:
Hmmm, de NPS loopt dus een serie achter op de BBC, daar zijn ze net weer begonnen.quote:
Ik heb begrepen dat ze compilaties van Jools uitzenden. Volgens mij dus niet complete uitzendingen.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, de NPS loopt dus een serie achter op de BBC, daar zijn ze net weer begonnen.
Haajquote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef MarijeH het volgende:
Een goede middag
Ga strax even een volleybalwedstrijd kijken op de pc.
Hoe is het hier?
Dat zou ik zonde vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze compilaties van Jools uitzenden. Volgens mij dus niet complete uitzendingen.
Goedemiddag.. Welke wedstrijd komt erop dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef MarijeH het volgende:
Een goede middag
Ga strax even een volleybalwedstrijd kijken op de pc.
Hoe is het hier?
Ek voor dames onder de 19 in Ahoy. De wedstrijd Nederland - Griekenland is om 13:00 begonnen. Staat 8-4 in de eerste set voor Nederland.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goedemiddag.. Welke wedstrijd komt erop dan?
waar is dat te volgen dan? en hoezo volg je dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ek voor dames onder de 19 in Ahoy. De wedstrijd Nederland - Griekenland is om 13:00 begonnen. Staat 8-4 in de eerste set voor Nederland.
www.volleybal.tv.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
waar is dat te volgen dan? en hoezo volg je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |