Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist hier bekend gemaakt dat ik vanaf maandag de 20ste voor onze Belgische organisatie werkzaam zal zijn![]()
.
quote:
Ik hoef niet fulltime daar te zitten. Probeer ook wat thuis en hier op kantoor in NL te doenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen door LexGefeliciteerd hoor
![]()
Hoeveel dagen per week moet je daar dan zitten?
Qua reistijd zal dat voor jou opzich wel te doen zijn en als het (in principe) voor een jaar is dan moet dat opzich wel te doen zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Thnx. Nope, gaat een combinatie van op en neer rijden en evt. appartementje paar nachten per week worden. Is in principe voor een jaar, samen met een collega van hier (die daar financieel directeur a.i. is geworden).
Iets meer dan een uur als 't verkeer meezitquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua reistijd zal dat voor jou opzich wel te doen zijn en als het (in principe) voor een jaar is dan moet dat opzich wel te doen zijn.
Alleen dat laatste kan ik niet garanderen (overdag danquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef cosmick het volgende:
Congrats Roel, succes, veel plezier, genieten, opletten, maar wel blijven FOKKEN!
3 uur?! damn, dan is het idd te hopen dat het qua verkeer meezit. Anders wordt het of heel vroeg opstaan of erg laat op het werk verschijnenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets meer dan een uur als 't verkeer meezit. Als 't niet meezit, ben je meteen 3 uur onderweg, geloof ik
.
Ik ben flexibelquote:Op woensdag 8 april 2009 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 uur?! damn, dan is het idd te hopen dat het qua verkeer meezit. Anders wordt het of heel vroeg opstaan of erg laat op het werk verschijnen
Hahaha, zo eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van de afschuwelijkste nummers aller tijden
Dan is het maar te hopen idd dat het qua verkeer meezit want anders moet je wel heel vroeg beginnen of je bent ubber laat vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iets meer dan een uur als 't verkeer meezit. Als 't niet meezit, ben je meteen 3 uur onderweg, geloof ik
.
Die staat op een gedeelde 2e plaats met Joan Osborne - One of us in mijn lijstje met afschuwelijke liedjes, nummer 1 blijft natuurlijk Careless Whisperquote:
Oja, Careless Whisper. Gelukkig hoor je die zelden.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die staat op een gedeelde 2e plaats met Joan Osborne - One of us in mijn lijstje met afschuwelijke liedjes, nummer 1 blijft natuurlijk Careless Whisper
Ik heb wel een pannetje mossels nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
Slaapt hier iedereen weer? Tijden voor hakkuuuuuhhhhh zometeen
Nog even wachten!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannetje mossels nodig.
Alweerquote:Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef Piles het volgende:
* Piles duikt weer van de rotsen in het meer van Atitlan![]()
![]()
Geef maar een linkje dan stem ik ook nogquote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef TheZapster het volgende:
Party Animals - Hava Naquila 41%
Mosselman - Mossels 40%
Kom op Mosselman!
http://rabradio.kro.nlquote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Geef maar een linkje dan stem ik ook nog
Dank uquote:
quote:41%
Party Animals - Hava Naquila
40%
Mosselman - Mossels
19%
T-Spoon - Smiling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |