quote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Stenders draaide 'm een paar weken geleden al volop, dus je loopt een beetje achter
Ik heb hem wel eens vaker voorbij horen komen inderdaad, maar kennelijk dringt het nu een beetje doorquote:Op woensdag 8 april 2009 08:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was wéééééken terug al op 3FM joh.
Topquote:
Plek? je bedoelt de stats? Vind het allemaal bestquote:Op woensdag 8 april 2009 08:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is weer op, en er staat er nog een naast meTevreden over je plek van gisteren?
Colaquote:Op woensdag 8 april 2009 08:53 schreef Piles het volgende:
Zo, tijd voor mn eerste glas(ik mis een cola-smiley
)
Aardige plaat ja! toch niet eens zo'n heel erg grote hit gewordenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was wéééééken terug al op 3FM joh.
Als 'ie nu pas op 538 begint op te komen zou het alsnog een hit kunnen worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige plaat ja! toch niet eens zo'n heel erg grote hit geworden
Iedereen? *kijkt om zich heen*quote:Op woensdag 8 april 2009 08:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, waarom nietHier is iedereen al aan z'n 2e of 3e bak koffie bezig
En anders brengen ze 'm gewoon een keer opnieuw uitquote:Op woensdag 8 april 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
Als 'ie nu pas op 538 begint op te komen zou het alsnog een hit kunnen worden.
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:01 schreef Sirolf het volgende:
Iedereen? *kijkt om zich heen*
Ik zit hier nog in m'n eentje, en dat zal nog wel minimaal een half uur zo blijven.
Ja ik ben net ook bezig aan mijn 2equote:Op woensdag 8 april 2009 08:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, waarom nietHier is iedereen al aan z'n 2e of 3e bak koffie bezig
Denk niet dat die daar nu pas op begint te komenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze lekker optijd meequote:Op woensdag 8 april 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hm, hier vooral ook onweerquote:Op woensdag 8 april 2009 09:15 schreef TIM-846 het volgende:
Kan je hier een plaatje van maken? Het wordt gewoon vrijdag 24 graden in Eindhoven![]()
![]()
![]()
Morgenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Prachtig weer vandaag en natuurlijk Queen in de canon bij stenders
Tjeh, straks zit de hele keet vol bejaarden die elke keer als je opstaat schreeuwen: ZITTEN!!quote:Op woensdag 8 april 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan ga je toch zelf springen voor je stoel? Lijkt me geen probleem
Ja, sprak mijn oma gisteren, die vertelde dat ze 2 kaarten had gekocht voor PSB.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tjeh, straks zit de hele keet vol bejaarden die elke keer als je opstaat schreeuwen: ZITTEN!!
Gerard had een berichtje op z`n twitter gekregen van een meisje met de vraag of dit weer een zit concert wordt van de PSB. Had ie terug geschreven:" lijkt me sterk, voor 90% van de bezoekers aan een PSB concert is het nogal moeilijk zitten."quote:
Zegt wie?quote:In de verklaring stelt de band dat "Satriani's lied originaliteit mist en geen auteursrechtelijke bescherming verdient."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |