Ik ga effe puzzelen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan nog niet alle details prijsgeven, maar een gedeelte zit in de genoemde stationsnaam besloten.
Dat waren gewoon de goede albums die in die tijd uitkwamen. En wat mij betreft is dat wel het beste Eminem album. Uiteraard heb ik ook nog genoeg oudere dingen gekocht enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al vind ik het niet echt 'verdiepen' als je bij Eminem uitkomt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Shake IT not stirred
[ afbeelding ]
Hij heeft wel toffe platen gemaakt jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat waren gewoon de goede albums die in die tijd uitkwamen. En wat mij betreft is dat wel het beste Eminem album. Uiteraard heb ik ook nog genoeg oudere dingen gekocht enzo
Net zelf nog effe tijdens 't nieuws gedraaid, maar die plaat kan ik echt de hele dag wel op repeat hebben staan!quote:
Welke?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb maar weer effe 'n mp3'tje aangeslingerd.
Je gaat verhuizen of een weekend weg?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan nog niet alle details prijsgeven, maar een gedeelte zit in de genoemde stationsnaam besloten.
Goede keuzequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
The Raconteurs - You Don't Understand Me.
Dat heeft 'ie net uitgelegd, toch? Ik kreeg 't niet helemaal mee eigenlijk....quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net een smsje van 3333
"Dank voor je sms aan de freakn8. Hij komt zo op tv!"
ik stuur geen smsjes tijdens de freakn8 en euh....naja tijdstip...en waarom krijg ik dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit is Beth Ditto (waarschuwing: klikken niet geadviseerd voor degenen met een zwak hart):lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
dat heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie net uitgelegd, toch? Ik kreeg 't niet helemaal mee eigenlijk....
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heb ik niet gehoordik was net gezapt naar P&W wat zei ie?
Ik weet 't niet, sorry!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik kreeg 't niet helemaal mee eigenlijk....
Ach, gewoon een storing toch? Verder werd er weinig verteld. Was ook niet helemaal duidelijk wat er precies mis was. Het schijnt nu wel weer opgelost te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef muisje-eliza het volgende:
och jah...kan mij t idd ook schelen![]()
ik ga bankhangen![]()
Toedeloe
Hang ze!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef muisje-eliza het volgende:
och jah...kan mij t idd ook schelen![]()
ik ga bankhangen![]()
Toedeloe
Hm.... lastig om nog een hint te gevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel, ik ben uitgepuzzeld, en ik kom er nog niet uit. Heb je nog 'n hintje, toevallig?
Duurt langquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm.... lastig om nog een hint te geven. Morgen of overmorgen waarschijnlijk meer
.
Dat zijn mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Duurt lang!
Ga je in België solliciteren/werken, toevallig?
Ik zal straks nog effe mijn gebed naar U richten. Ik ga er vanuit dat U dat allemaal regelt, toch?quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal straks nog effe mijn gebed naar U richten. Ik ga er vanuit dat U dat allemaal regelt, toch?
Weltrusten.
Jij bent ook al door het es-virus aangestoken valt me op de laatste tijdquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Langzam aan es de frequentie van studio Brussel gaan opzoeken.....
Da's iig veel duidelijker dan 'is' voor het woord 'eens' gebruikenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent ook al door het es-virus aangestoken valt me op de laatste tijd
...wat overigens fout is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's iig veel duidelijker dan 'is' voor het woord 'eens' gebruiken.
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef Timo20 het volgende:
Ik lag dubbel in toen Ekdom aan de telefoon was bij Michiel en ze het hadden over de PSB
Vooral over wat Gerard op twitter had geschreven en dat over Live Nation!!
![]()
Dat is bij de Top2000 ook schering en inslag, niets bijzonders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaan ze nu ook al platen middenin een uur afbreken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |