Als kerstmis en pasen op 1 dag gaan vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Geeft niets hoor!
Hoe is 't eigenlijk met Jordy? Wanneer komt z'n nieuwe single uit?
Hehe. Ay mate!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hou alleen nooit zo van die gezellige voetbalstadion-achtige refreinen.
omgquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik kan me de laatste dagen ook prima inhouden, Met 55 flessen op voorraad
.
Hij is een chagrijn, hij is een chagrijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hou alleen nooit zo van die gezellige voetbalstadion-achtige refreinen.
Ah! *in de agenda kijken gaat*quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als kerstmis en pasen op 1 dag gaan vallen.
Gelukkig heb ik nog wel wat Danone Danio Bosbes kwark-yoghurtquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik kan me de laatste dagen ook prima inhouden, Met 55 flessen op voorraad
.
Juist na de happy hardcore begon ik me meer te verdiepen in hiphop. Terwijl juist die hardcore DJ's uit de hiphop scene kwamen. Het waren de tijden dat 2001 uitkwam van Dr. Dre. Slim Shady LP, Hello Nasty van Beastie Boys en dus ook The W.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]ODB. Die gast was echt goed (en maf) ! Na Wu-tang Forever is het allemaal wat minder geworden qua interesse. Had op dat moment weer wat meer met de Happy Hardcore
Ook lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wel wat Danone Danio Bosbes kwark-yoghurt.
Nee hoor. Maar ik hou ook niet van polonaises, bedrijfsuitjes en al die 'gezellige' shit nee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is een chagrijn, hij is een chagrijn
Oeh, dan noem je ook wel een aardig toffe lichting hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
Juist na de happy hardcore begon ik me meer te verdiepen in hiphop. Terwijl juist die hardcore DJ's uit de hiphop scene kwamen. Het waren de tijden dat 2001 uitkwam van Dr. Dre. Slim Shady LP, Hello Nasty van Beastie Boys en dus ook The W.
Hehe. Je wordt eindelijk verstandig!?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Langzam aan es de frequentie van studio Brussel gaan opzoeken.....
Ieder zo zijn voorkeur, blij dat je dan niet in het zuiden des lands woont, maar veilig richting in het noordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik hou ook niet van polonaises, bedrijfsuitjes en al die 'gezellige' shit nee.
Al vind ik het niet echt 'verdiepen' als je bij Eminem uitkomtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dan noem je ook wel een aardig toffe lichting hoor. Mooie periode was dat inderdaad en een stuk beter dan de bagger wat tegenwoordig "hip" claimt te zijn, imo.
Het kan ook een andere reden hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe. Je wordt eindelijk verstandig!?
Verliefdheid wordt binnenkort opnieuw uitgebrachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Geeft niets hoor!
Hoe is 't eigenlijk met Jordy? Wanneer komt z'n nieuwe single uit?
Oh, vertel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het kan ook een andere reden hebben.
Ik kan nog niet alle details prijsgeven, maar een gedeelte zit in de genoemde stationsnaam besloten.quote:
Tof! Die haalt de nummer 1 zeker nog wel 'n keer in de Mega Top 50!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Verliefdheid wordt binnenkort opnieuw uitgebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |