Smiling welquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, T-spoon is toch geen happy Hardcore?!
wikiquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, T-spoon is toch geen happy Hardcore?!
Whehehe. Zo'n post, dat kan ook maar van één iemand zijn....quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Mosselman![]()
Zijn legendarische optreden tijdens de Flop100 van 1999 was toch wel 1 van de hoogtepunten ooit op 3FM
Hahaha, geweldigquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Zo'n post, dat kan ook maar van één iemand zijn....
Dat vind ik wel zo'n kud plaat.. Heb echt heeeeel weinig met T-spoonquote:
Dat was de laatste met ODB er bij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch hun laatste album? zie Protect Ya Neck ook op de lijst staan, maar die duikt elk album wel een keer op
Ze hebben bij mij weinig indruk achtergelatenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wiki
Doorbraak
Wanneer in 1996 zangeres Linda Estelle en danseres Anatevka Bos aan T-Spoon worden toegevoegd krijgt de groep een duidelijk gezicht. De groep richt zich tot dan toe op het populaire happy hardcore-genre, maar heeft in 1997 met de zomerhit Sex on the beach goud in handen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Zo'n post, dat kan ook maar van één iemand zijn....
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat was de laatste met ODB er bij.
Daarna kwamen nog Iron Flag en 8 Diagrams
Geeft niets hoor!quote:
Ja, maar dat doe ik nooit. Als een soort zelfbeschermingquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet ook een goede voorraad inslaan.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik nooit. Als een soort zelfbescherming.
We zinken steeds verder af qua kwaliteit megahits , dus reken er maar niet op .quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is goed !
The Virgins![]()
. Ik hoop nog steeds dat ze MH worden.
Jup, vrees het ook en die Giel... draait de nieuwe Pink al aardig grijs dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zinken steeds verder af qua kwaliteit megahits , dus reken er maar niet op .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |