Baasheidsrating hè.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaja, kaste 2 trouwens.
Ik kom er zo aan. Even m'n laptop uit doen en je vader welterusten wensen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan. Even m'n laptop uit doen en je vader welterusten wensen.
Neem even wat lekkers mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan. Even m'n laptop uit doen en je vader welterusten wensen.
We keken net samen naar Pauw & Witteman, McFearless had daar geen zin in dus bleef ik over met zijn vader. En McFearless was zo lief om mijn laptop beneden achter te laten.quote:
Opschieten.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We keken net samen naar Pauw & Witteman, McFearless had daar geen zin in dus bleef ik over met zijn vader. En McFearless was zo lief om mijn laptop beneden achter te laten.
Kan het niet in "wolvendagen vs. mcfearless"?quote:
ik zie, jij hebt teveel tijd op handen jwtz niet goed voor de geest om zo bezig te zijnquote:
je beledigt nu de hele klb sc repekst voor jouquote:Op woensdag 8 april 2009 00:29 schreef s0k het volgende:
[..]
ik zie, jij hebt teveel tijd op handen jwtz niet goed voor de geest om zo bezig te zijn
Dit maak je in een minuutje hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 00:29 schreef s0k het volgende:
[..]
ik zie, jij hebt teveel tijd op handen jwtz niet goed voor de geest om zo bezig te zijn
ah ervaren in het nietdoen niet goed man beter ga je straat op en hosselen en daar je brain trainen dan peenten jewtzquote:
Gast, je slaat nog geen deuk in een pakkie boterquote:Op woensdag 8 april 2009 00:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik pwn jou je vader en je moeder in drie seconden dus niet valse torries in de wereld brengen
siteer vor waarheid jwtzquote:Op woensdag 8 april 2009 00:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik pwn jou je vader en je moeder in drie seconden dus niet valse torries in de wereld brengen
ik laat inderdaad alles doen aangezien ik niet zulke minderwaardige mensen als jouw vader wil aanrakenquote:Op woensdag 8 april 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, je slaat nog geen deuk in een pakkie boter
Ho, ho, beetje respect voor de PUB-hooligans.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
Gast, je slaat nog geen deuk in een pakkie boter
no spang battie slecht je rikketik weet jequote:
gast beter praat jij geen onzin en kom je me morgen in elkaar doen met je toffe internetpraatjesquote:Op woensdag 8 april 2009 00:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, beetje respect voor de PUB-hooligans.
Ik sterf van ze. Make them go.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, beetje respect voor de PUB-hooligans.
dan blijf ik ff die rikketik van je opvoeren mooie shit ouwequote:
Wie wilde je het laten doen?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik laat inderdaad alles doen aangezien ik niet zulke minderwaardige mensen als jouw vader wil aanraken
khankerstoer meng. 14.gifquote:Op woensdag 8 april 2009 00:36 schreef s0k het volgende:
[..]
dan blijf ik ff die rikketik van je opvoeren mooie shit ouwe
4sho.quote:
Die korrels moeten weg, that's all.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:37 schreef RoBro het volgende:
ik blijf in klb happen ze veel beter zijn net fuckin vissen als ze die korrels zien leipe shit dus
nee heb ik niet nee eigenlijk best balen dat jij met je toffe praatjes op internet nog serieus grappig denkt te zijn hehequote:Op woensdag 8 april 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie wilde je het laten doen?Je hebt totaal geen sociaal leven.
Ja, wat erg. Nou doei hè.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee heb ik niet nee eigenlijk best balen dat jij met je toffe praatjes op internet nog serieus grappig denkt te zijn hehe
het is net leuk joh ik blijf nog even aangezien ik toch geen leven heb en ik het hier tussen alle internetheroes wel denk te vindenquote:
Veel plezier. Leuk kennis met je gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
het is net leuk joh ik blijf nog even aangezien ik toch geen leven heb en ik het hier tussen alle internetheroes wel denk te vinden
ik vond je ook zeer tof alleen je zeer negatieve houding jegens nieuwelingen irriteert mequote:Op woensdag 8 april 2009 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Veel plezier. Leuk kennis met je gemaakt te hebben.
die hele klb is een fatoe jeweetzquote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef s0k het volgende:
boys wat is dit voor itnernetfittie komop bezems dit is gewoon 1 grote fatoe ik dacht dat klbers altijd de topboys van fok waren die iedereen loesoe in hun kop maakte maar nee dit valt me tegen jullie zijn toch niet de bazen die jullie alure uitstraalt
Lastig.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vond je ook zeer tof alleen je zeer negatieve houding jegens nieuwelingen irriteert me
De geest leest waar het naar verlangt.quote:
Vind ik ook.quote:
Je weet tochquote:
neequote:
ik nietquote:
nee, laat dat even duidelijk zijn. er is maar 1 ik en dat ben ik.quote:
kloon van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
kloon van?dacht al grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk oude clone ben ik dan
..................................................................................................................................................
steen is een baas.quote:
pubinvasie. Ik post er pas sinds een paar uur weer in pub hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 01:20 schreef Marurk het volgende:
Oh fack, we hebben een PUB invasie hier!!!!_________!
zat een weekje tussenquote:Op woensdag 8 april 2009 01:21 schreef Marurk het volgende:
Jullie hebben allebei alleen maar PUB-posts hoor.![]()
Dat bedoel ik.
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:22 schreef s0k het volgende:
dit topic vraagt wel om een steen kwaliteitsinjectie dus bij deze maar jwtz
zeker alleen we missen een mod die alles in de gaten houdt en dan stiekem wat jajem wegat en dan zegt wtf deze shit is mij te hard groetjes ik ben wegquote:
jwtz alle topboys zijn nu representquote:
Correct.quote:
Succes, nog minder dan 6 uur slaap.quote:
jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef s0k het volgende:
boys wat is dit voor itnernetfittie komop bezems dit is gewoon 1 grote fatoe ik dacht dat klbers altijd de topboys van fok waren die iedereen loesoe in hun kop maakte maar nee dit valt me tegen jullie zijn toch niet de bazen die jullie alure uitstraalt
Huh, WTF!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben uit de OP gehaald.Oh how the mighty have fallen
markant is mijn achternaamquote:
Ja, I know.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes, nog minder dan 6 uur slaap.
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Huh, WTF!
Ik stond er ook nog in een paar uur geleden.
nee wij zijn voorbereid op een invasie van interpunctieloze aliens jeweetzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzo
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welIk mag dus hopen dat het een OP FAIL is.
WIE IS ER VERANTWOORDELIJK.quote:
haha goede fatoe jwtzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hilary clintonquote:
Bariquote:
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel.
McFearless heeft deze i.p.v. de nieuwe (deze) OP gebruikt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beter gewoon Parma.quote:
hoi.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.
Dan weten we wat ons te doen staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee.
Want de volgende die de lapo opent, maakt dus de verkeerde.![]()
Duurt nog effe hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
De LAPO te pakken krijgen!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
Ik heb de wekker om 5 uur gezet. Met dit postgemiddelde zitten we dan op 295 posts.quote:
De parmaham komt gewoon bij de lidl vandaan.quote:
een topic kan met gemak onder de 11 minuten hoor.quote:
Yeahquote:
Probeer het maar niet, je kan net pas weer postenquote:Op woensdag 8 april 2009 01:42 schreef s0k het volgende:
[..]
een topic kan met gemak onder de 11 minuten hoor.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 april 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, je kan net pas weer posten
Oeeh, dreigementen. Kan het natuurlijk niet solo heb, met die post/tijdrestrictie.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, je kan net pas weer posten
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat menquote:Op woensdag 8 april 2009 01:44 schreef s0k het volgende:
[..]
Oeeh, dreigementen. Kan het natuurlijk niet solo heb, met die post/tijdrestrictie.
fittie jwtz!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat men
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat men
Hehe, maar is bestwel een oud topicquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Feestje van een vriend
Veeg me op, ik kom niet meer bij
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:27 schreef Gupje het volgende:
006. 178 jitzzzze [ afbeelding ]
008. 165 sezten
009. 153 BobbyB
011. 146 Gupje
Zie de smiliegarp; flikker op enzoquote:Op woensdag 8 april 2009 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] op man, dat was ik niet
Ontken het maarquote:Op woensdag 8 april 2009 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] op man, dat was ik niet
wat?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:37 schreef Gupje het volgende:
Nog wat nuttigs gedaan gister dan Syndroom van Jitzzzze?
quote:
Sporten voor de Marinequote:Op woensdag 8 april 2009 08:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
Of je gister avond nog wat nuttigs hebt gedaan voor de samenleving? Of heb je weer op je kut liggen stinken voor de TV?
Ja, wil je mij aanraken?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je hebt wat gedaan voor ons vaderland
Wat PUB lullo's die de boel hier aan het verstieren zijn.quote:
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even een kort slotje. Gaat zo weer open
Even op mijn gemak wat notes zetten.
Ja normale mensen werken welquote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wie?
subentree: Gisteravond ga ik naar bed, vastberaden dat ik pas rond 1 uur wakker ga worden, zijn ze hiernaast aan het verbouwen. Lekker half 9 de boor erin en vragen of dat later kan is uit den bozeEn in m`n oranje string wil ik geen stennis schoppen
Mkeyquote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat PUB lullo's die de boel hier aan het verstieren zijn.
Genote en reacties verwijderd.
Ik heb 2 weken tentamen gehad en vandaag was m`n eerste officiele vrije dag jaa!!!!quote:
Nee, pupiesquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
Heb nog pupsen in de ogen. Of zeggen ze dat in huiland niet: Pupsen.
als je zo doorgaat krijg je pupsen op je ogenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
Slaapzand en zandwuppers zo noemen wij dat hierquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:53 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken tentamen gehad en vandaag was m`n eerste officiele vrije dag jaa!!!!
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Slaapzand en zandwuppers zo noemen wij dat hier
Moet toch elke keer lachen als ik dat hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
Ik moet morgen 15 uur kippen vangenik wil heel graag geld verdienen
Ik dacht dat ik een kutbaan had, maar jij wint het toch steeds van mequote:Op woensdag 8 april 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet toch elke keer lachen als ik dat hoor![]()
Lijkt me zo'n grappig gezicht, al die mensen achter kippen aan te zien rennenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een kutbaan had, maar jij wint het toch steeds van me
Ga jij naar Mysterielandquote:Op woensdag 8 april 2009 09:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik nietmaar het is wel ¤120
en ik wil na de zomer op kamers en in de zomer nogal veel doen dus ik bekijk het maar zo: Donderdag werk ik voor m`n mysterieland kaartje
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
En hoor je mij? nee dat dacht ik, sissyquote:Op woensdag 8 april 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een kutbaan had, maar jij wint het toch steeds van me
En elke keer als je er één hebt heel hard: KIP, IK HEB JE! roepenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n grappig gezicht, al die mensen achter kippen aan te zien rennen![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En hoor je mij? nee dat dacht ik, sissy
Jaaa, en naar lowlandsquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En elke keer als je er één hebt heel hard: KIP, IK HEB JE! roepen
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En hoor je mij? nee dat dacht ik, sissy
Lekker subtielquote:Op woensdag 8 april 2009 09:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
was het maar zomaar nee, je moet 8 kippen tegelijk van hun stok pakken
machienewerk
Wil ook naar Blowlands en Misterylandquote:Op woensdag 8 april 2009 09:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jaaa, en naar lowlandsen naar frankrijk en misschien spanje
en na de zomer ga ik eindelijk uit huis
maar dan moet ik wel meer geld dan nu hebben
en een beetje man fixt dat wel
Maar jij vind het wel lachen om kippen te vangen, en ik vind hier niets lachen aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jankende kantoorklerkhahahaha
Maar je bent wel lief
Niet lachen maar het verdient goedquote:Op woensdag 8 april 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jij vind het wel lachen om kippen te vangen, en ik vind hier niets lachen aan.
3 jaar geleden dacht ik dat dit mijn roeping wasquote:Op woensdag 8 april 2009 09:16 schreef Gupje het volgende:
Vind jij je werk dan zo kut Jitz?
Waarom koos je voor dat beroep dan
Wellicht dat toen hij er begon het nog wel leuk was.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:16 schreef Gupje het volgende:
Vind jij je werk dan zo kut Jitz?
Waarom koos je voor dat beroep dan
lekker half kippetjes met pindasausquote:Op woensdag 8 april 2009 09:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Niet lachen maar het verdient goeden ja die kippen zullen me een rotzorg zijn
er word niet mee gegooit ofzo maar een beetje hard aanpakken kan best
en uiteindelijk belanden ze toch in de soep of op je bord
Dat dus. En inmiddels ben ik erachter gekomen dat het dus niet mijn ding is.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wellicht dat toen hij er begon het nog wel leuk was.
En nu voel je je geroepen om in de marine te gaanquote:Op woensdag 8 april 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. En inmiddels ben ik erachter gekomen dat het dus niet mijn ding is.
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
En nu voel je je geroepen om in de marine te gaan
Mja, dat kan he. Ik weet ook dat ik het werk wat ik nu doe echt niet mijn hele leven wil gaan doen. Bij mijn vorige werkgever ben ik ook weg gegaan omdat ik iets anders wilde.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. En inmiddels ben ik erachter gekomen dat het dus niet mijn ding is.
Dat klierige getreiter van jequote:Op woensdag 8 april 2009 09:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
En nu voel je je geroepen om in de marine te gaan
Nee natuurlijk niet!!!! lutser, je hebt het grootste gelijk! ik weet niet precies hoe oud je bent maar vast nog jong genoeg om ergens voor te gaan en overnieuw te beginnenquote:
Zou jij 20 jaar bij dezelfde werkgever, dan wel hetzelfde werk willen blijven doen dan?quote:
Ik ben 25.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!!!! lutser, je hebt het grootste gelijk! ik weet niet precies hoe oud je bent maar vast nog jong genoeg om ergens voor te gaan en overnieuw te beginnenAls je gewoon het leven volgt waar je hart in ligt dan moet het goedkomen, zelfs bij de marine
Inderdaad. Gewoon doen wat je op dat moment leuk lijkt. Zeker als je iedere dag naar een baan gaat waar je geen zin in hebt of waar je je niet fijn voelt, is dat ook niet prettig.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!!!! lutser, je hebt het grootste gelijk! ik weet niet precies hoe oud je bent maar vast nog jong genoeg om ergens voor te gaan en overnieuw te beginnenAls je gewoon het leven volgt waar je hart in ligt dan moet het goedkomen, zelfs bij de marine
Nee dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou jij 20 jaar bij dezelfde werkgever, dan wel hetzelfde werk willen blijven doen dan?
M`n broertje gaat ook bij de marine en hij heeft er gods veel zin inquote:Op woensdag 8 april 2009 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben 25.
Zelfs bij de MarineDat klinkt hoopvol
Nee, maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch ook niet![]()
Maar ken jij iemand die al heel zijn leven in de marine of het leger zit?
Daar kan je na een paar jaar ook mee stoppen?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Daar kan je na een paar jaar ook mee stoppen?en dan ga je naar huis met een dikke spaarrekening
ik gmta-connect met iedereen op dit momentquote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon doen wat je op dat moment leuk lijkt. Zeker als je iedere dag naar een baan gaat waar je geen zin in hebt of waar je je niet fijn voelt, is dat ook niet prettig.
Ik ken sowieso niemand die bij de marine of het leger zit, maar wat ik bedoel is dat je nu net doet alsof het raar is wanneer iemand om dat 2/3 jaar van baan wisselt. Over 3 jaar of eerder hoop ik hier toch ook weer weg te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je kan sowieso je leven lang daar blijven; om de 3 jaar moet je daar verplicht van functie wisselen.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken sowieso niemand die bij de marine of het leger zit, maar wat ik bedoel is dat je nu net doet alsof het raar is wanneer iemand om dat 2/3 jaar van baan wisselt. Over 3 jaar of eerder hoop ik hier toch ook weer weg te zijn.
Het was al prima op het moment dat jij het wildequote:Op woensdag 8 april 2009 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Als het de rekeningen en hypotheek betaald en je hebt het onwijs naar je zin dan is het toch prima?
Nou de een blijft wel bij zijn baan en de ander niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken sowieso niemand die bij de marine of het leger zit, maar wat ik bedoel is dat je nu net doet alsof het raar is wanneer iemand om dat 2/3 jaar van baan wisselt. Over 3 jaar of eerder hoop ik hier toch ook weer weg te zijn.
Maar waarom dan diequote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Het was al prima op het moment dat jij het wilde
Omdat heel fok die overal klakkeloos neerzetquote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom dan die? Omdat jij het helemaal niets vind?
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Bij mijn vorige werkgever waren mensen die hun hele loopbaan daar door hebben gebracht. Als je dat leuk vind is het prima hoor, maar ik zou het niet kunnen. Ik hou van afwisseling.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou de een blijft wel bij zijn baan en de ander niet.
Ken genoeg mensen die al 30 of langer bij het zelfde bedrijf werken, maar ik ben het met je eens ik kan ook niet langer dan 3 jaar bij het zelfde blijven.
Tuig van de richel ben je ook zeg, ellendige klierquote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Omdat heel fok die overal klakkeloos neerzet
Begin het hier op me stage nu al zat te wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Bij mijn vorige werkgever waren mensen die hun hele loopbaan daar door hebben gebracht. Als je dat leuk vind is het prima hoor, maar ik zou het niet kunnen. Ik hou van afwisseling.
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tuig van de richel ben je ook zeg, ellendige klier
Stage is ook gewoon meer omdat het moet, niet zozeer omdat je het leuk vind. Hoewel ik mijn eerste stage wel erg leuk vond.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Begin het hier op me stage nu al zat te worden
Het is hier wel leuk, maar vind mijn school leven nog zo chillquote:Op woensdag 8 april 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stage is ook gewoon meer omdat het moet, niet zozeer omdat je het leuk vind. Hoewel ik mijn eerste stage wel erg leuk vond.
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAH, die is leuk zeg. Hoe is het me je saaie standaard uitvoering van je BMW 1 serie?
Ja, dat dus. Stage moet en is vaak toch niet helemaal wat je wilt en ook nog zwaar onderbetaald. Je 'echte' baan zou moeten zijn wat jij echt wilt doen met je leven.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stage is ook gewoon meer omdat het moet, niet zozeer omdat je het leuk vind. Hoewel ik mijn eerste stage wel erg leuk vond.
Omdat ik het raar vind dat jij je zoveel zorgen maakt terwijl je het wel zelf wiltquote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom dan die? Omdat jij het helemaal niets vind?
Stuk verdriet, wanneer wordt je weer geband?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAH, die is leuk zeg. Hoe is het me je saaie standaard uitvoering van je BMW 1 serie?
Haha, ja, dat is inderdaad wel relaxed, al die vakanties etc.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is hier wel leuk, maar vind mijn school leven nog zo chill
Oh ja, maar je vergeet (of weet niet) dat ik al een koopwoning heb, samen woon enzo. Allemaal verplichtingen die wel door blijven gaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Omdat ik het raar vind dat jij je zoveel zorgen maakt terwijl je het wel zelf wilt
Vrij nemen wanneer je wilquote:Op woensdag 8 april 2009 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha, ja, dat is inderdaad wel relaxed, al die vakanties etc.Dat is ook het enige wat ik echt mis aan school.
Ja, dat wel.quote:
Is hetgeen wat je zoekt in de marine niet te vinden in iets dichter bij huis?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, maar je vergeet (of weet niet) dat ik al een koopwoning heb, samen woon enzo. Allemaal verplichtingen die wel door blijven gaan.
Dat is inderdaad ook wel een opoffering, zowel voor Jitze als voor haar. Ik vond dat ene jaar al lang.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is hetgeen wat je zoekt in de marine niet te vinden in iets dichter bij huis?en anders moet je vragen wat zij ervan vind, en ff voor jezelf nagaan of je wel zin hebt om 3 jaar uit weg te gaan bij je vrouw/vriendin. Zo maak je het de melkboer wel makkelijk
Je bent niet 3 jaar lang weg. En ik weet dat de melkboer geen kans maakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is hetgeen wat je zoekt in de marine niet te vinden in iets dichter bij huis?en anders moet je vragen wat zij ervan vind, en ff voor jezelf nagaan of je wel zin hebt om 3 jaar uit weg te gaan bij je vrouw/vriendin. Zo maak je het de melkboer wel makkelijk
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een melkboer dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent niet 3 jaar lang weg. En ik weet dat de melkboer geen kans maakt.
Je bent regelmatig in het weekend thuis tijdens je opleiding. En na de opleiding ben je in principe 's avonds ook thuis. En af en toe vertrekt het drijvende café ergens heen. Vaak maar voor een paar weekjes, en soms (afhankelijk van het schip waar je op zit) een paar maanden.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een opoffering, zowel voor Jitze als voor haar. Ik vond dat ene jaar al lang.
Zeker weten want ik zit er aan te denken een melkboerbaantje erbij te doen bij jou in de buurtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent niet 3 jaar lang weg. En ik weet dat de melkboer geen kans maakt.
Oh okee, dat is wel beter dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent regelmatig in het weekend thuis tijdens je opleiding. En na de opleiding ben je in principe 's avonds ook thuis. En af en toe vertrekt het drijvende café ergens heen. Vaak maar voor een paar weekjes, en soms (afhankelijk van het schip waar je op zit) een paar maanden.
Ellendige parg dat je af en toe bentquote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zeker weten want ik zit er aan te denken een melkboerbaantje erbij te doen bij jou in de buurt
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Je zit zelf in dat topic te schrijvenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Nee, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Er zijn er ook bij die van maandag tot vrijdag weg gaan. De mijnenjager o.a.quote:
Oh daar, ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je zit zelf in dat topic te schrijven![]()
En mij een beetje de grond in aan het trappen
Ik waarschuw alleen maarquote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ellendige parg dat je af en toe bent
WTFquote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maaren ook al straalt ze van lelijkheid, heeft ze haar tussen der tanden en smaakt ze naar oorsmeer, een leuk verhaal op fok is de moeite waard
Nou, dat is wel beter danquote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn er ook bij die van maandag tot vrijdag weg gaan. De mijnenjager o.a.
De fregatten gaan minder vaak weg, maar wel langer.
Het is dus een beetje kiezen of delen. En na een tocht ben je een paar weken vrij, voor elk weekend dat je aan boord bent krijg je een extra vrije dag (naast het riante aantal dat je al hebt).
Tegenwoordig staat Slam FM aan, maar dat is al net zo triestquote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Gupje het volgende:
Meatspin op de radio![]()
Gupje luistert radio 538
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maaren ook al straalt ze van lelijkheid, heeft ze haar tussen der tanden en smaakt ze naar oorsmeer, een leuk verhaal op fok is de moeite waard
Ja, zo slecht is het allemaal nog niet. Je bent af en toe een tijdje weg, waar tegenover staat dat je veel extra centen krijgt en vrije dagen als je weer terug bent.quote:
. Ik houd me nu wel koest, want m'n volgende ban duurt tot kerstquote:
Hahaha, pwnd door de modjesquote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik houd me nu wel koest, want m'n volgende ban duurt tot kerst_!
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik houd me nu wel koest, want m'n volgende ban duurt tot kerst_!
Ik? Man, ik kom altijd terug, dat is een feit.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en daarna lig je wellicht bij jordy in de prullenbak
Dat zei Jordy ookquote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik? Man, ik kom altijd terug, dat is een feit.
Onkruid ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik? Man, ik kom altijd terug, dat is een feit.
Da's waar.quote:
Geen, want dan mag ie met kerst pas weer terug komen.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Onkruid ook!
Maar zeg eens, wat voor mooie list/rel of plan heb je dit keer voor ons in petto?
Ah, nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:05 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 posters in KLB
[ afbeelding ]
Plaats / aantal / gebruiker
001. 2403 IQM
002. 2206 NoelGallagher
003. 2087 BobbyB
quote:
Goh, wat jammer...quote:Op woensdag 8 april 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen, want dan mag ie met kerst pas weer terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |