jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef s0k het volgende:
boys wat is dit voor itnernetfittie komop bezems dit is gewoon 1 grote fatoe ik dacht dat klbers altijd de topboys van fok waren die iedereen loesoe in hun kop maakte maar nee dit valt me tegen jullie zijn toch niet de bazen die jullie alure uitstraalt
Huh, WTF!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben uit de OP gehaald.Oh how the mighty have fallen
markant is mijn achternaamquote:
Ja, I know.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes, nog minder dan 6 uur slaap.
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Huh, WTF!
Ik stond er ook nog in een paar uur geleden.
nee wij zijn voorbereid op een invasie van interpunctieloze aliens jeweetzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzo
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welIk mag dus hopen dat het een OP FAIL is.
WIE IS ER VERANTWOORDELIJK.quote:
haha goede fatoe jwtzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hilary clintonquote:
Bariquote:
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel.
McFearless heeft deze i.p.v. de nieuwe (deze) OP gebruikt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beter gewoon Parma.quote:
hoi.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.
Dan weten we wat ons te doen staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee.
Want de volgende die de lapo opent, maakt dus de verkeerde.![]()
Duurt nog effe hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
De LAPO te pakken krijgen!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
Ik heb de wekker om 5 uur gezet. Met dit postgemiddelde zitten we dan op 295 posts.quote:
De parmaham komt gewoon bij de lidl vandaan.quote:
een topic kan met gemak onder de 11 minuten hoor.quote:
Yeahquote:
Probeer het maar niet, je kan net pas weer postenquote:Op woensdag 8 april 2009 01:42 schreef s0k het volgende:
[..]
een topic kan met gemak onder de 11 minuten hoor.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 april 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, je kan net pas weer posten
Oeeh, dreigementen. Kan het natuurlijk niet solo heb, met die post/tijdrestrictie.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het maar niet, je kan net pas weer posten
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat menquote:Op woensdag 8 april 2009 01:44 schreef s0k het volgende:
[..]
Oeeh, dreigementen. Kan het natuurlijk niet solo heb, met die post/tijdrestrictie.
fittie jwtz!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat men
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter geen fittie met remlof hij is een eindbaas uit mk2 die je niet verslaat men
Hehe, maar is bestwel een oud topicquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Feestje van een vriend
Veeg me op, ik kom niet meer bij
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:27 schreef Gupje het volgende:
006. 178 jitzzzze [ afbeelding ]
008. 165 sezten
009. 153 BobbyB
011. 146 Gupje
Zie de smiliegarp; flikker op enzoquote:Op woensdag 8 april 2009 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] op man, dat was ik niet
Ontken het maarquote:Op woensdag 8 april 2009 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] op man, dat was ik niet
wat?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:37 schreef Gupje het volgende:
Nog wat nuttigs gedaan gister dan Syndroom van Jitzzzze?
quote:
Sporten voor de Marinequote:Op woensdag 8 april 2009 08:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
Of je gister avond nog wat nuttigs hebt gedaan voor de samenleving? Of heb je weer op je kut liggen stinken voor de TV?
Ja, wil je mij aanraken?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je hebt wat gedaan voor ons vaderland
Wat PUB lullo's die de boel hier aan het verstieren zijn.quote:
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even een kort slotje. Gaat zo weer open
Even op mijn gemak wat notes zetten.
Ja normale mensen werken welquote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wie?
subentree: Gisteravond ga ik naar bed, vastberaden dat ik pas rond 1 uur wakker ga worden, zijn ze hiernaast aan het verbouwen. Lekker half 9 de boor erin en vragen of dat later kan is uit den bozeEn in m`n oranje string wil ik geen stennis schoppen
Mkeyquote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat PUB lullo's die de boel hier aan het verstieren zijn.
Genote en reacties verwijderd.
Ik heb 2 weken tentamen gehad en vandaag was m`n eerste officiele vrije dag jaa!!!!quote:
Nee, pupiesquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
Heb nog pupsen in de ogen. Of zeggen ze dat in huiland niet: Pupsen.
als je zo doorgaat krijg je pupsen op je ogenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
Slaapzand en zandwuppers zo noemen wij dat hierquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:53 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken tentamen gehad en vandaag was m`n eerste officiele vrije dag jaa!!!!
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Slaapzand en zandwuppers zo noemen wij dat hier
Moet toch elke keer lachen als ik dat hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
Ik moet morgen 15 uur kippen vangenik wil heel graag geld verdienen
Ik dacht dat ik een kutbaan had, maar jij wint het toch steeds van mequote:Op woensdag 8 april 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet toch elke keer lachen als ik dat hoor![]()
Lijkt me zo'n grappig gezicht, al die mensen achter kippen aan te zien rennenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een kutbaan had, maar jij wint het toch steeds van me
Ga jij naar Mysterielandquote:Op woensdag 8 april 2009 09:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik nietmaar het is wel ¤120
en ik wil na de zomer op kamers en in de zomer nogal veel doen dus ik bekijk het maar zo: Donderdag werk ik voor m`n mysterieland kaartje
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
En hoor je mij? nee dat dacht ik, sissyquote:Op woensdag 8 april 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een kutbaan had, maar jij wint het toch steeds van me
En elke keer als je er één hebt heel hard: KIP, IK HEB JE! roepenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n grappig gezicht, al die mensen achter kippen aan te zien rennen![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En hoor je mij? nee dat dacht ik, sissy
Jaaa, en naar lowlandsquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En elke keer als je er één hebt heel hard: KIP, IK HEB JE! roepen
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En hoor je mij? nee dat dacht ik, sissy
Lekker subtielquote:Op woensdag 8 april 2009 09:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
was het maar zomaar nee, je moet 8 kippen tegelijk van hun stok pakken
machienewerk
Wil ook naar Blowlands en Misterylandquote:Op woensdag 8 april 2009 09:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jaaa, en naar lowlandsen naar frankrijk en misschien spanje
en na de zomer ga ik eindelijk uit huis
maar dan moet ik wel meer geld dan nu hebben
en een beetje man fixt dat wel
Maar jij vind het wel lachen om kippen te vangen, en ik vind hier niets lachen aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jankende kantoorklerkhahahaha
Maar je bent wel lief
Niet lachen maar het verdient goedquote:Op woensdag 8 april 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jij vind het wel lachen om kippen te vangen, en ik vind hier niets lachen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |