Deze heb ik al sinds mijn 20ste postquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstuk ik wil dat je je ouwe ava weer gebruikt
Die rooie lap vleesquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Deze heb ik al sinds mijn 20ste post
Welke had je in je hoofd?
Denk dat je de verkeerde voor je hebt want deze is de enige die ik ooit heb gehadquote:
rosbief, biefstuk all the samequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Denk dat je de verkeerde voor je hebt want deze is de enige die ik ooit heb gehad
Was het niet Rosbief?
WTF heb je in Irak te zoeken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is helemaal geen onzin. Paar jaar terug ging ik naar Irak met de auto en kwam meerdere Turken tegen die ook uit Nederland aan t reizen waren. Ze vroegen mijn route en ik zei door Griekenland en Turkije naar Irak. Toen zeiden ze dat ze de route door Bulgarije namen omdat de Griekse douane heel moeilijk doet als t om Turken gaat. (Ik gunde ze dit van harte en met alle plezier aangezien ik een Koerd ben en zij dit hetzelfde bij ons flikken bij de Turks-Iraakse grensSoms langer dan 5 uren in de zon gewacht op een stempel
Discriminerende debielen)
Het was toevallig tijdens dat EK waarin Griekenland kampioen werd en de halve finale zag ik daar in een restaurant.. je moest hun koppen zien toen Griekenland won
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Neooo het volgende:
''Er hing nog helemaal geen geile c.q. seksuele sfeer in de lucht en ik was het ook niet van plan.'''
Hier stopte ik met lezen.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef keienlegger het volgende:
Ik zou ook reageren zoals die broer dat deed als een Fokker met mijn zusje thuiskwam en boven "bij haar wil zijn".
Had je een hengst en een enkeltje stoeprand gegeven.
Het komt wel meer voor. Het is puur dat het een Turk is dat het 'topicswaardig/noemswaardig' is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef keienlegger het volgende:
Ik zou ook reageren zoals die broer dat deed als een Fokker met mijn zusje thuiskwam en boven "bij haar wil zijn".
Had je een hengst en een enkeltje stoeprand gegeven.
Rubix Kübra?quote:Kübra nam het voor me op en zei dat hij zich geen zorgen hoef te maken en ik hartstikke oké was.
Best kansquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Denk dat je de verkeerde voor je hebt want deze is de enige die ik ooit heb gehad
Was het niet Rosbief?
En wanneer ga jij weer naar school toe, stuk addergebroed?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:36 schreef fysicus het volgende:
Noem die hoertje geen Turk.
Turk die naar Griex restaurant gaat![]()
Turk die et met een Hollander heeft![]()
Echte Turken worden uitgehuwelijkt op hun 11e en dat is em dan.
Goeiequote:Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef jogy het volgende:
Fuck it, niet haar maar die broer, niet letterlijk maar figuurlijk. Je gaat voor het meisje, je weet nu dat die broer een beetje beschermend ingericht is dus hou er rekening mee. Als het wat serieus wordt met dat meisje ga je gewoon een keer stappen met die broer van haar om hem even te laten wennen. Net als met honden even aan je hand laten ruiken alleen dan anders.
Vergeet niet een mes mee te nemen als je gaat stappen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef jogy het volgende:
Fuck it, niet haar maar die broer, niet letterlijk maar figuurlijk. Je gaat voor het meisje, je weet nu dat die broer een beetje beschermend ingericht is dus hou er rekening mee. Als het wat serieus wordt met dat meisje ga je gewoon een keer stappen met die broer van haar om hem even te laten wennen. Net als met honden even aan je hand laten ruiken alleen dan anders.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende:
je hoeft geen turk te zijn om niet te willen dat je zusje wordt gepakt door een schooier
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende:
je hoeft geen turk te zijn om niet te willen dat je zusje wordt gepakt door een schooier
En zo is het verdomme maar net. TS moet niet zo'n laffe kuthond zijn, dat ruiken ze.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende:
je hoeft geen turk te zijn om niet te willen dat je zusje wordt gepakt door een schooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. meenemen, dan weet die broer () ook dat het kontje van z'n zus nu niet meer voor hem is maar van jou.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Ik ookquote:
Niks mis meequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |