Denk dat je de verkeerde voor je hebt want deze is de enige die ik ooit heb gehad Was het niet Rosbief ?
rosbief, biefstuk all the same
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zou ook reageren zoals die broer dat deed als een Fokker met mijn zusje thuiskwam en boven "bij haar wil zijn". Had je een hengst en een enkeltje stoeprand gegeven.
Is helemaal geen onzin. Paar jaar terug ging ik naar Irak met de auto en kwam meerdere Turken tegen die ook uit Nederland aan t reizen waren. Ze vroegen mijn route en ik zei door Griekenland en Turkije naar Irak. Toen zeiden ze dat ze de route door Bulgarije namen omdat de Griekse douane heel moeilijk doet als t om Turken gaat. (Ik gunde ze dit van harte en met alle plezier aangezien ik een Koerd ben en zij dit hetzelfde bij ons flikken bij de Turks-Iraakse grens Soms langer dan 5 uren in de zon gewacht op een stempel Discriminerende debielen)
Het was toevallig tijdens dat EK waarin Griekenland kampioen werd en de halve finale zag ik daar in een restaurant.. je moest hun koppen zien toen Griekenland won
Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Neooo het volgende: ''Er hing nog helemaal geen geile c.q. seksuele sfeer in de lucht en ik was het ook niet van plan.'''
Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef keienlegger het volgende: Ik zou ook reageren zoals die broer dat deed als een Fokker met mijn zusje thuiskwam en boven "bij haar wil zijn". Had je een hengst en een enkeltje stoeprand gegeven.
Pics van je zusje?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef keienlegger het volgende: Ik zou ook reageren zoals die broer dat deed als een Fokker met mijn zusje thuiskwam en boven "bij haar wil zijn". Had je een hengst en een enkeltje stoeprand gegeven.
Het komt wel meer voor. Het is puur dat het een Turk is dat het 'topicswaardig/noemswaardig' is.
Maar goed, maak je niet dik. Je moet gewoon zijn vertrouwen winnen en dat kan wel even duren. Maar aangezien je geen sexuele gevoelens had op dat moment; zal er vast geen probleem zijn.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
Op woensdag 8 april 2009 08:36 schreef fysicus het volgende: Noem die hoertje geen Turk. Turk die naar Griex restaurant gaat Turk die et met een Hollander heeft
Echte Turken worden uitgehuwelijkt op hun 11e en dat is em dan.
En wanneer ga jij weer naar school toe, stuk addergebroed?
Vinger onze zijn neus houden en zeggen "herken je het?"
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree." #allmightygod
Ik zou dat ook zeggen als een gast die ik nog nooit van m'n leven gezien had met m'n kleine zusje naar boven ging...
Die broer weet gewoon hoe gasten denken en wil z'n zusje denk ik een beetje in bescherming nemen voor "players" die het dus puur voor de sex doen en haar ff een keer willen neuken en daarna weer dumpen...
Gewoon ff laten zien dat je intenties wel "real" zijn, drink een biertje met die kerel en als hij doorheeft dat je te vertrouwen bent zal hij vast wel wat bijtrekken
Fuck it, niet haar maar die broer, niet letterlijk maar figuurlijk. Je gaat voor het meisje, je weet nu dat die broer een beetje beschermend ingericht is dus hou er rekening mee. Als het wat serieus wordt met dat meisje ga je gewoon een keer stappen met die broer van haar om hem even te laten wennen. Net als met honden even aan je hand laten ruiken alleen dan anders.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie. Vrijheid
Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef jogy het volgende: Fuck it, niet haar maar die broer, niet letterlijk maar figuurlijk. Je gaat voor het meisje, je weet nu dat die broer een beetje beschermend ingericht is dus hou er rekening mee. Als het wat serieus wordt met dat meisje ga je gewoon een keer stappen met die broer van haar om hem even te laten wennen. Net als met honden even aan je hand laten ruiken alleen dan anders.
pas maar op, voor je het weet heb je de hele familie mohammed op je dak mwa, een turk met consequenties is en blijft ook een turk
Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef Yozzz het volgende: Ik heb er eens goed over nagedacht, en de conclusie is dat jij de meest kansloze user in dit topic bent *O*
Nee, dat zal bij deze neppe Turken niet gebeuren, aangezien ze al zo ver geintegreerd geassimileerd verkaast zijn dat ze het normaal vinden dat die hoer van een Turks meisje zowiezo met iemand heeft.
En wedden dat het uiteindelijk wel op neukeuh aankomt
Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef jogy het volgende: Fuck it, niet haar maar die broer, niet letterlijk maar figuurlijk. Je gaat voor het meisje, je weet nu dat die broer een beetje beschermend ingericht is dus hou er rekening mee. Als het wat serieus wordt met dat meisje ga je gewoon een keer stappen met die broer van haar om hem even te laten wennen. Net als met honden even aan je hand laten ruiken alleen dan anders.
Vergeet niet een mes mee te nemen als je gaat stappen.
Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende: je hoeft geen turk te zijn om niet te willen dat je zusje wordt gepakt door een schooier
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende: je hoeft geen turk te zijn om niet te willen dat je zusje wordt gepakt door een schooier
En zo is het verdomme maar net. TS moet niet zo'n laffe kuthond zijn, dat ruiken ze.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. meenemen, dan weet die broer ( ) ook dat het kontje van z'n zus nu niet meer voor hem is maar van jou.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence Mr. Prolapse 2009