Ja, dat wel.quote:
Is hetgeen wat je zoekt in de marine niet te vinden in iets dichter bij huis?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, maar je vergeet (of weet niet) dat ik al een koopwoning heb, samen woon enzo. Allemaal verplichtingen die wel door blijven gaan.
Dat is inderdaad ook wel een opoffering, zowel voor Jitze als voor haar. Ik vond dat ene jaar al lang.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is hetgeen wat je zoekt in de marine niet te vinden in iets dichter bij huis?en anders moet je vragen wat zij ervan vind, en ff voor jezelf nagaan of je wel zin hebt om 3 jaar uit weg te gaan bij je vrouw/vriendin. Zo maak je het de melkboer wel makkelijk
Je bent niet 3 jaar lang weg. En ik weet dat de melkboer geen kans maakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is hetgeen wat je zoekt in de marine niet te vinden in iets dichter bij huis?en anders moet je vragen wat zij ervan vind, en ff voor jezelf nagaan of je wel zin hebt om 3 jaar uit weg te gaan bij je vrouw/vriendin. Zo maak je het de melkboer wel makkelijk
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een melkboer dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent niet 3 jaar lang weg. En ik weet dat de melkboer geen kans maakt.
Je bent regelmatig in het weekend thuis tijdens je opleiding. En na de opleiding ben je in principe 's avonds ook thuis. En af en toe vertrekt het drijvende café ergens heen. Vaak maar voor een paar weekjes, en soms (afhankelijk van het schip waar je op zit) een paar maanden.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een opoffering, zowel voor Jitze als voor haar. Ik vond dat ene jaar al lang.
Zeker weten want ik zit er aan te denken een melkboerbaantje erbij te doen bij jou in de buurtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent niet 3 jaar lang weg. En ik weet dat de melkboer geen kans maakt.
Oh okee, dat is wel beter dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent regelmatig in het weekend thuis tijdens je opleiding. En na de opleiding ben je in principe 's avonds ook thuis. En af en toe vertrekt het drijvende café ergens heen. Vaak maar voor een paar weekjes, en soms (afhankelijk van het schip waar je op zit) een paar maanden.
Ellendige parg dat je af en toe bentquote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zeker weten want ik zit er aan te denken een melkboerbaantje erbij te doen bij jou in de buurt
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Je zit zelf in dat topic te schrijvenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Nee, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Er zijn er ook bij die van maandag tot vrijdag weg gaan. De mijnenjager o.a.quote:
Oh daar, ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je zit zelf in dat topic te schrijven![]()
En mij een beetje de grond in aan het trappen
Ik waarschuw alleen maarquote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ellendige parg dat je af en toe bent
WTFquote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maaren ook al straalt ze van lelijkheid, heeft ze haar tussen der tanden en smaakt ze naar oorsmeer, een leuk verhaal op fok is de moeite waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |