Oke, tis tegen de buuv, maar eh.. wat?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee mallerd. Overhemdenhaat.![]()
Oeh lekker naar Londen! Da's leuk. Ga je alleen of met CarEl?
Alleen of met je man? Ja, ik weet zijn naam niet dus maar CarEl. Karel! Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, tis tegen de buuv, maar eh.. wat?!
Ik word er een beetje melancholisch van.quote:
Regent het zó hard ineens?quote:
Ben er alleen op het vliegveld geweestquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik word er een beetje melancholisch van.Ben er tien jaar geleden voor het laatst geweest.
Op mn werk noemen suh muh zo. Karel! Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen of met je man? Ja, ik weet zijn naam niet dus maar CarEl. Karel! Ja!
Ik twee keer op een korte vakantie. Eén lang weekend met familie (vader) en één keer een week op bezoek bij een vakantievriendinnetje die ik in Praag had ontmoet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben er alleen op het vliegveld geweest
December 2007 voor 't laatst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik word er een beetje melancholisch van.Ben er tien jaar geleden voor het laatst geweest.
Nee, nog steeds droogquote:
Awww.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee ik mocht niet mee naar London. *snik*
Maar of de haarese meegaat weet ik eigenlijk niet.![]()
Nou, ga ik maar even dweilen dan.
Regular visitor dus..quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
December 2007 voor 't laatst.
Kan niet wachten op het moment dat je dan uit het vliegtuig stapt en dan gewoon 3 dagen Londen voor de boeg hebt
Pas anderhalf jaar geleden, minder zelfs, dat is toch hartstikke recent?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat was ik.
Maar dat lag even stil. Komt vast wel weer!
Omdat het kan! En het is gezellig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie gaan hier hard, waarom is dat
Old habits die hardquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oeh ik heb zoiets met Curacao en wil daar dolgraag nog eens heenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik twee keer op een korte vakantie. Eén lang weekend met familie (vader) en één keer een week op bezoek bij een vakantievriendinnetje die ik in Praag had ontmoet.![]()
Verder heb ik niks van Engeland gezien.
Redelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pas anderhalf jaar geleden, minder zelfs, dat is toch hartstikke recent?![]()
Lemme gues: OUD.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, nog steeds droog![]()
Wel een peleton jongetjesen ik erger me elders helemaal groen, dus dat ga ik nu even positief omzetten in een schone vloer.
om jou te verneuken, lulquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
No, we have it good to our sin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
high their, who ar jew?![]()
niet zo rustig hier
10 mei hè?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef Noek het volgende:
Oeh, ik kreeg net de tickets. Ben zo blij dat ik toch niet opgelicht ben door wat Duitsers!![]()
En leuk, CarO! Wat ga je allemaal doen in Londen?
Goed..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee fritsie, ouwe jood van me!
hoe is het met de voeding-inname?
Nee maar dat geeft niet want het is toch kutweer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hoe is ie, gertjens + thuis aan het werk?
mooi!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef Noek het volgende:
Hoi WJ, ja!En met jou en de knie? Kun je alweer op een drafje door de duinen?
dah mah je zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft niet want het is toch kutweer!
Wat eet jij vanavond?
Op zoek naar de lolly!quote:
Ja, je hebt ook aardige Duitsers hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef Noek het volgende:
Oeh, ik kreeg net de tickets. Ben zo blij dat ik toch niet opgelicht ben door wat Duitsers!![]()
En leuk, CarO! Wat ga je allemaal doen in Londen?
Ja dat was de lunch van vanmiddag. Maar dat was aan de overkant dus klik maar niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb maar geedit. lees boven.
lollies?
Tis hier echt gewoon 20 graden en zonnig!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft niet want het is toch kutweer!
Wat eet jij vanavond?
hi beeb!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook aardige Duitsers hoor![]()
Waar ga je naar toe?
Wimbledon en musical en verder zien we wel.
Of niet. Ik denk veeeel slenteren.
En ontbijten bij de Mac![]()
Traditiegetrouw.
Gadverdamme nou moet ik nog die auto doen.
WJ (hoi!) m'n bloedjes weigeren gewoon
Laat toch zitten joh! Je auto wordt echt niet goedgekeurd omdat-ie zo mooi schoon is, als de remmen op half zeven hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
Gadverdamme nou moet ik nog die auto doen.
WJ (hoi!) m'n bloedjes weigeren gewoon
Nah, reis... maar 3 daagjes weg. En t duurt óók nog eens te lang. Gewoon eindeloos!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi beeb!!
ga je ff op reis? doe je goed!
tuig is het, dat opstandige hebben ze van hun pa. zei ik toch al laatst
Ik heb er een halve zandbak in liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat toch zitten joh! Je auto wordt echt niet goedgekeurd omdat-ie zo mooi schoon is, als de remmen op half zeven hangen.
Niks van wat je nu noemt, verhindert een APK-keuring.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb er een halve zandbak in liggen.
En 26 gebrande en bekraste cd's in mijn portiervak. En in het opbergvakje onder de radio wat nu ook niet meer dicht kan.
En uitgeprinte verkreukelde routes naar Zwolle in het andere portiervakje. Waar al een voetstap of 3 op staat.
En het handschoenenkastje puilt uit van de speelgoedjes en kassabonnen enzo.
En gymtassen op de grond. En een step achterin. En lege boodschappentassen.
En een schoolkrant. En en en dan die halve zandbak nog.
Misschien wel handig als ze gewoon overal bij kunnen
Nee, het verhindert het misschien niet maar écht netjes is het niet om zo een auto aan te bieden ter keuring, ze moeten ook ín mn auto zijn namelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks van wat je nu noemt, verhindert een APK-keuring.![]()
Los daarvan: het klinkt meer als een vuilnisbelt dan als een auto zo, dus misschien kan het toch geen kwaad nee, om 'm eens uit te mesten.
toch ff gekeken aan de overkant. domste tekst aldaar van lieve liesje: "Ja dat was niet grappig iig. maar ik hou er over op het is een beetje lullig als ik op een forum ga zetten dat hij gewoon de deur wilde dichtslaan met mijn arm ertussen. Dus laat maar."quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat was de lunch van vanmiddag. Maar dat was aan de overkant dus klik maar niet.
Vanavond iets met kip. Kaalgeplukt en ontdaan van ingewanden, verder weet ik het nog niet.
hoiquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sta, net als jij, wel vaker op het verkeerde been
werk ze en tot laterquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, het verhindert het misschien niet maar écht netjes is het niet om zo een auto aan te bieden ter keuring, ze moeten ook ín mn auto zijn namelijk.
Om je dood te schamen
Wassen gaat me te ver maar vooral die zandbak en gymspullen is wel handig om die er even uit te halen.
En dat ga ik NU doen.
*sleep sleep*
Jups, en nu weer, ze kwam net binnen en staat in de keuken heel lief iets lekkers klaar te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, ouwe silliconenkittert!
nog gezellig geweest met je scharrel laatst?
Ja, hardlopen is zo goed niet voor de knieën hè. Ook niet voor de scheenbenen. Mijn god zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
moaw, vorige week een beetje overmoedig geweest (half uurtje op gras hardgelopen). ging prima, maar er na op weg naar huis last en de daarop volgende dagen beetje pijnlijk. ietsje geduldig zijn en dan maar is goed de boel binnen een paar jaar op m'n gemak naar de kloten helpen.![]()
hoe is het met de sjampie en 't roken, of wil je het er hier niet over hebben? (stel je voor: geef je antwoord, komen gelijk soury en l.s. weer te voorschijn..)
Absoluut zijn er aardige Duitsers, ik heb immers mijn tickets gekregen en die zijn goedkoper dan in Nederland dus ik mag wel zeggen dat ik van ze hou. Ja ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook aardige Duitsers hoor![]()
Waar ga je naar toe?
Wimbledon en musical en verder zien we wel.
Of niet. Ik denk veeeel slenteren.
En ontbijten bij de Mac![]()
Traditiegetrouw.
heb je last van je schenen? op zachte ondergrond lopen is dan verstandig; goed je voet afwikkelen en misschien nieuwe kistjes met voor- en achterdemping. als je dit al wist: sorryquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hardlopen is zo goed niet voor de knieën hè. Ook niet voor de scheenbenen. Mijn god zeg.![]()
Ja nou, ik rook niet dus het gaat goed. Soms wil ik nog weleens roken maar ik wil nooit meer stoppen dus dan maar niet roken. Soury en LS zijn flexibel toch?
eet smakelijk, ouwe.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en nu weer, ze kwam net binnen en staat in de keuken heel lief iets lekkers klaar te maken.![]()
Edit: mocht jij ooit weer een kier over de vloer hebben, ik kit 'm zo dicht![]()
![]()
Thnx, en altijd bereid om je een handje te helpen, dat je 't maar weetquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eet smakelijk, ouwe.
staat genoteerd, thanks!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je last van je schenen? op zachte ondergrond lopen is dan verstandig; goed je voet afwikkelen en misschien nieuwe kistjes met voor- en achterdemping. als je dit al wist: sorry![]()
goed dat je het volhoudt (sigaret-loos leven)!
ik hoop het! kunnen ze samen in een koffer op vakantie (het noordhollands-kanaal in).
[ afbeelding ]
klote, zeg. als je echt graag wilt lopen kun je een paar weken diclofenac (ontstekingsremmer) slikken. ik wil je niet aan de drugs helpenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, weet ik maar ook daarbij blijf ik die pijn houden. Zelfs teringdure schoenen voor gekocht maar mijn schenen willen het gewoon niet dus ik blijf maar crosstrainen en bodypumpen. Wat een stom woord toch ook. Nou ja, ik heb het niet bedacht. Doe jij veel lopen?
Oh serieus? Ga ik dat eens proberen want ik moet gewoon een buitenactiviteit hebben voor de zomer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klote, zeg. als je echt graag wilt lopen kun je een paar weken duclofenac (ontstekingsremmer) slikken. ik wil je niet aan de drugs helpen, maar daarmee kun je er doorheen trainen; zeg maor. als je dat effies doet kan het geen kwaad en heb je dus kans dat je er na geen last meer hebt en kunt doortrainen.
tot 2 jaar terug 5x p week. daarna, tot vorige maand, 2 / 3 p week omdat het niet vaker meer kon. straks zeker weer door; met of zonder halve kunstknie en tieten:P
ik heb nog wel een paar strippen liggen als je huisarts niet meewerkt..quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh serieus? Ga ik dat eens proberen want ik moet gewoon een buitenactiviteit hebben voor de zomer.
Je mag me best aan de drugs helpen hoor. Er zijn vast wel weer pillen die me daar weer vanaf helpen.
Doe je ook marathons enzo of blijft het recreatief bezig zijn? Veel hoor, 5x per week!
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:39 schreef CarOnline het volgende:
Hoi!
Zo, tootootje is weer schoon, de zandbak zit inmiddels in de stofzuigerzak en hij ziet er weer fris en fruitig uit
Nu ben ik lui. Komt er nog wat op TV vanavond?
Kooknie.quote:
Ik doe dat met een laptop momenteel. Dat ligt nóg comfortabeler!quote:
Kom je nu meequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe dat met een laptop momenteel. Dat ligt nóg comfortabeler!
Je bent wel een wilde jongenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe dat met een laptop momenteel. Dat ligt nóg comfortabeler!
Nou dat is dan nog verdomd knap omdat die vanaf zaterdagavond tot vanmiddag half 5 gelopen heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Heb ik hier gewoon een deel gemist?
Hoi ook!
Hmmm... maar de accu is zo snel leeg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, dat is het echt niet! het is heerlijk!
Oh ja, nou goed, ik heb een zeer nabij plugplaats dus dat gaat prima!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hmmm... maar de accu is zo snel leeg.
Dat geklier met snoeren enzo... en ik val meestal in slaap. Dat lijkt me ook niet echt handig.
Ja ik ook wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, nou goed, ik heb een zeer nabij plugplaats dus dat gaat prima!
Dan heb ik 'm volgens mij niet gemistquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Nou dat is dan nog verdomd knap omdat die vanaf zaterdagavond tot vanmiddag half 5 gelopen heeft![]()
Daar heb je echt moeite voor moeten doen!
Dus je léést er wel maar post er niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:16 schreef Copycat het volgende:
Toch wel gemist.
Maar ook weer niet helemaal:
[RLS SC #193] Ouderwets gezellig.
Ik ga het morgen proberen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
neu, gewoon de beentjes hoog, lappie op schoot en gaan met die banaan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hardlopen is zo goed niet voor de knieën hè. Ook niet voor de scheenbenen. Mijn god zeg.![]()
Ja nou, ik rook niet dus het gaat goed. Soms wil ik nog weleens roken maar ik wil nooit meer stoppen dus dan maar niet roken. Soury en LS zijn flexibel toch?
Neehee, ik heb net teruggezocht op Copycat in dat topic. En toen kwam ik die post tegen.quote:
Ohh zo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, ik heb net teruggezocht op Copycat in dat topic. En toen kwam ik die post tegen.
Het voelde ook niet als een verwijt. Het voelde goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ohh zo.
Ja dat moet je ook zelf weten hoor, 't was geen verwijt.
Vroeg het me af.
Omdat je het dan niet gemist kon hebben. Maar zo houden we je levend in dit topic. Zie je.
Ja?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het voelde ook niet als een verwijt. Het voelde goed.
Nee, want jij bent er!quote:
Neu. Wrom?!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef CarOnline het volgende:
Ja?
Voel je je al schuldig? Dat je ons een beetje laat zakken?
Dat het ietwat knaagt? Dat je denkt: Heh verdikke, ik ben gewoon bijna 4 dagen niet in de RLS SC geweest! Ik laat ze wel een beetje zakken omdat ik het te druk heb met *vul maar in*
Nee.quote:
En zo hoort 't!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Nee.
't Was me ook nog niet opgevallen dat je hier niet gepost had tot je het zei.
Joh!quote:Ik probeerde je een schuldgevoel aan te praten
Oh nee. Ik mag echt nooit meer nicotine want dan verlies ik, denk ik.quote:
Nou nee hoor haha, ik vlieg in en uit geloof ik zeg maar!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neu. Wrom?!![]()
Of wil je graag gemist worden?
Psies, dus even tekenen, zo'n gaaf kinderprogramma mag niet verdwijnen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
Sesamstraat moet op een tijdstip waarna de kinders lekker naar bed gaan en NIET om 17.00 uur, waar zijn ze mee bezig!
Maffe zooi bijelkaar maar ook fijne virtuele ontactenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ga ik ook, bij tijden, zeker doen![]()
Heb al meerdere mensen gelezen, lekker stelletjes hier hoor
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ga ik ook, bij tijden, zeker doen![]()
Heb al meerdere mensen gelezen, lekker stelletjes hier hoor
En af en toe een verdwaalde vrijgezelquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En af en toe een verdwaalde vrijgezel
Moet ik jou toevoegen aan die van mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
Maffe virtuele kontakten zat, dus kunnen er nog wel wat bij
Der moet niks, dat vooropgesteld...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ik jou toevoegen aan die van mij
Echt? Wie dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Wie dan?
Juud en Dementor en ?
Ruud heeft toch een schone Italiaansequote:Op woensdag 8 april 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is Ruud een stelletje in zn eentje?![]()
Kunstig!
Wat grappig dat je precies deze twee SC's weet te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
ehhhh 2 stellletjes? ja ik geloof het wel..
en sommige die hard probereren een stelletje te worden
Ja. Ik moet op het eind een viaduct over de A58 over en voorheen haalde ik die puffend en vloekend op de pedalen staand. Nu haal ik 'm met gemak. Zingend.quote:
Nou, toeval bestaat nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat grappig dat je precies deze twee SC's weet te vinden.
Dat was toch ook de bedoeling? Ongefundeerd uit je slof schieten?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En verder gaat ook mijn felheid vooruit.
Net ruzie gemaakt met de collega waar ik het beste contact mee heb. Hij zei A en ik concludeerde B en schoot me toch een partij uit mijn slof. Ik schrok van mezelf.
We hebben het alweer bijgelegd.
Ik gok Lobasca!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik gok Lobasca!Het is haast een poll waardig.
Jullie worden de laatste dagen wel verwend daar in het hoge noorden. Hier regent het.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Stralend weer hier, dus ik ga maar weer eens een wasje buiten hangen (mijn leven ís gewoon één grote groundhogday)
Is Lobje er weerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik gok Lobasca!Het is haast een poll waardig.
Oh, wie gok jij dan?quote:
Zou het?quote:
Het zou met de medicijnen te maken kunnen hebben. Daar ben ik wat meer hyper door. Gelukkig meestal in positieve zin, maar vanochtend was ik èn vrolijk èn fel. Leuke combinatie om je collega's mee te verwarrenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Cc heeft dat te maken met niet meer roken?![]()
Na dat eerste slofschot vanochtend wel, inderdaad. Voelde goedquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef Marrije het volgende:
Dat was toch ook de bedoeling? Ongefundeerd uit je slof schieten?
De bewolking splijt gewoon voor mijn woonplaats!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier ook nog zon, maar aan de buienradar te zien............![]()
[ afbeelding ]
Had ik toch vanmorgen moeten gaan liggenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier ook nog zon, maar aan de buienradar te zien............![]()
[ afbeelding ]
Echt nietquote:
Die snijdt andere onderwerpen aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, gewoon Neo.
Ik ga de badkamer maar soppen nu ik niet in het zonnetje kan zitten. Balen.![]()
Zeker een week, volgens mij, dus hoog tijd voor een subtiele rentreequote:
Laat je niet om de tuin leidenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die snijdt andere onderwerpen aan.
Nah, in het begin is hij vrij subtiel. De ellende volgt wat later.quote:
Das mooi klotenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen kom ik net tot de conclusie dat mijn wasmachine is overleden.
Da's kut.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Die van mij ook, hij wil niet meer draaienquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,quote:Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's kut.
Helemaal dood? Of nog te reanimeren?
Joh!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die subtiliteit ook wel meevallen
De enige topics waarin zijn gepost zijn de RLS SC en TBO SC.
ja, ik denk dat het iets is met de lagers, en mijn auto ook al naar de garage, iets met de remmen, dus April is weer een dure maand.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,Maar het ding is tien jaar oud, en wordt elke dag (meerdere keren) gebruikt. Het zat er aan te komen zeg maar.
![]()
Oh en Blomst ook al. Bummer!
Hier de koolborstels denk ik. zal m eens open slopenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ik denk dat het iets is met de lagers, en mijn auto ook al naar de garage, iets met de remmen, dus April is weer een dure maand.
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,Maar het ding is tien jaar oud, en wordt elke dag (meerdere keren) gebruikt. Het zat er aan te komen zeg maar.
![]()
Oh en Blomst ook al. Bummer!
Miele doen denk ik danquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ga maar eens googlen voor een nieuwe denk ik.
Er staan hele handleidingen online! en hobby-handig fora waar tips gegeven worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgen
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,quote:
Ja, dat is ook het eerste waar ik naar ga kijken als we weer een nieuwe moeten kopen. Die we nu hebben, hebben we gekocht voor 2 pers, ik was me ongans met (de was van) 2 kleine kinderen erbij.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staan hele handleidingen online! en hobby-handig fora waar tips gegeven worden.![]()
Maar dit is beyond even resetten. Dit is kapotte koolborstels. en dan koop ik voor het geld van die vervangen liever een nieuwe met een 7 kilo trommel.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,
Ja die is wel goed die reputatie. Mijn moeder had altijd ellende met die krengen. Nu gewoon gekeken op van die vergelijk sites. Ik koop liever een wasmachine van 300 euro dan een van 1300 eigenlijk. zeker als die veel beter uit de tests komt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Ging mn op de reputatie van Miele af
Tóch geen Groundhogdayquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=646&qid=264256quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgen
ik heb net met een monteur gesproken, en die zei dat koolborstels niet zo duur was, maar lagers wel, hij komt morgenavond kijken, zo, de eerste 45 euro is dan al wegquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ga maar eens googlen voor een nieuwe denk ik.
Nee! Spanning en sensatie!quote:
Nou, het deurtje haperde ook al een poosje, hij maakte gekke geluiden en waste niet echt meer schoon. Mijn keuze is al gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb net met een monteur gesproken, en die zei dat koolborstels niet zo duur was, maar lagers wel, hij komt morgenavond kijken, zo, de eerste 45 euro is dan al weg
300euro, waar?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het deurtje haperde ook al een poosje, hij maakte gekke geluiden en waste niet echt meer schoon. Mijn keuze is al gemaakt.![]()
(en serieus, een nieuwe kost 300 euro, dan ga ik mijn oude niet oplappen na 10 jaar)
Vandaar!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
"Zanussi Toscane" .
Weet je zeker dat er geen koffie in moet in plaats van waspoeder?
Ja zie! KRUPPS!!! Van die naam straalt gewoon af dat er sehr grundlich saubergemacht wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar!
Ga ik vanavond toch maar eens een wasje in mijn Nespresso apparaat draaien. Da's een Duitsche Krups, tenslotte.
Je string opschuimenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie! KRUPPS!!! Van die naam straalt gewoon af dat er sehr grundlich saubergemacht wordt.
Alleen jammer dat er hooguit een stringetje in past.
Kinky hee!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je string opschuimen
*Mooi* *stil*
Vorsprung Durch Technikquote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie! KRUPPS!!! Van die naam straalt gewoon af dat er sehr grundlich saubergemacht wordt.
Alleen jammer dat er hooguit een stringetje in past.
Ik ga niet kijken Cc.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Like a virgin, touched for the very first time. Like a vihihihirgin, when your heart beats, close to mihihihine. Wohohohohohoo.
En dan zie je zo'n bouwvakkersdecolleté.
Dit weekend is zelfs geloof ik een lang weekendquote:Op woensdag 8 april 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
Wat lékker ineens hè Coos, zo'n weekend. Heerlijk uitslapen!
Qua weer loopt het hier een beetje terug. Moet met middelste zoon naar de dokter omdat ie weer eens wat raars heeft en geen idee wat we eten.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:26 schreef CarOnline het volgende:
Middag!
Balen Buuv, hier ging ie net na de verhuizing kapot,
gelukkig had mn zusje dr ex zijn wasmachine nog in haar schuur staan
Verder is het lekker weer en weet ik nog niet wat ik ga eten vanavond.
Nou ja!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Qua weer loopt het hier een beetje terug. Moet met middelste zoon naar de dokter omdat ie weer eens wat raars heeft en geen idee wat we eten.
Ja! bacterie in de wondquote:Op woensdag 8 april 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja!
En? Ben je al terug? Weet je al wat het is?
Zo, weekend.
Of.. nou ja.. nu vrij en morgen vrij
Jeetjequote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! bacterie in de wondNou is dit het kind wat met diezelfde bacterie in zijn bloedbaan bijna het loodje legde dus ik doe net of ik heel ontspannen ben.
![]()
Antibiotica moet het euvel weer verhelpen.
Nou, dusdanig ontspannen dat ze antibiotica gaf "om geen risico te lopen" en volgende week terug komen. Hij is er verder gelukkig niet ziek van. Geen koorts geen gezwollen klieren. Dus daar hou ik me dan maar aan vast. Maar het rakelt het toch allemaal weer op.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jeetje![]()
En de huisarts was wél ontspannen?
Huist die bacterie nog bij hem of is het een huis-tuin-en-keuken-bacterie?
Bah, geen fijn idee!
Ja natuurlijk, maar wat waren de eerste klachten dan, en wat voor wond?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dusdanig ontspannen dat ze antibiotica gaf "om geen risico te lopen" en volgende week terug komen. Hij is er verder gelukkig niet ziek van. Geen koorts geen gezwollen klieren. Dus daar hou ik me dan maar aan vast. Maar het rakelt het toch allemaal weer op.
Klein schaafplekje omdat iemand met een nog op zijn scheen was gaan staan. Die ging maar niet dicht. En werd ineens groter. Met rare gele blazen en blaasjes er omheen. Dus op zich niets verontrustends maar ik vertrouwde het toch niet helemaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar wat waren de eerste klachten dan, en wat voor wond?
Brrr.
Aw! Dankjewel.quote:
Nee logisch, dat is ook gek, als een plek groter wordt en dan blaasjes erop.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klein schaafplekje omdat iemand met een nog op zijn scheen was gaan staan. Die ging maar niet dicht. En werd ineens groter. Met rare gele blazen en blaasjes er omheen. Dus op zich niets verontrustends maar ik vertrouwde het toch niet helemaal.
Ja logisch!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het rakelt het toch allemaal weer op.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik ga nu zelf ook even te bedde.Vanmorgen zelf ook een klein ingreepje ondergaan en daar heb ik nu nogal last van.
De komende 3 dagen ook nog welquote:
Ja, kijk, dat bedoel ik!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
"Nog wel" maar over 84 posten zit er een slotje op.
Hehe zit je nu alle SC's samen te vatten?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Nah dit plekje blijft zei Gert, dus .....dit is toch general chat , oke is wat rustiger,
Liesje dacht die verfpot zo leeg te hebben, voetbal op de tv, mooi weer, gras maaien
en een nieuw sub-forum waar ook een sc is.
Iet verderop bij Show, sterren en nog wat, heeft Suikeroom besloten dat het nu genoeg
is na dertig topic's CBML, BB en DGK-ers in de media, ben benieuwd of er toch iemand een
topic 31 opent.![]()
Vrijdag helemaal. 24 graden. En vrijquote:
Ohh uhquote:Op woensdag 8 april 2009 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Hehe zit je nu alle SC's samen te vatten?![]()
Das aardig van je!
Zal tijd worden.quote:
en koud zeker?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal tijd worden.Het nylon jackje dat ik vandaag aan had tegen de wind was niet bestand tegen het water... Was tot op mijn vel toe nat.
Oeh perfectquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrijdag helemaal. 24 graden. En vrij.
Gezellig!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ohh uhja ik ben van alle fok-markten thuis.
Jaa dat is echt erg! Bah.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal tijd worden.Het nylon jackje dat ik vandaag aan had tegen de wind was niet bestand tegen het water... Was tot op mijn vel toe nat.
Hangmatvrijdag, heb ik zo het ideequote:
Heb er een stuk of vijf ter beschikkingquote:Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa dat is echt erg! Bah.
Doe dan ook een auto aan
Oh die heb ik ook nog.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hangmatvrijdag, heb ik zo het idee.
Dat was midden in de nacht! Gek!quote:
Bij mij ook. En het fijne is dat ik er helemaal niks aan hoef te doen om die struik (?) levend te houdenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef beequeen het volgende:
In de voortuin staan de magnolia prachtiig in bloei, maar met die regen en harde wind is het met de bloemen gauw bekeken. Ik vind dat altijd zo zonde.
De ochtend begint vroeg enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was midden in de nacht! Gek!
Goedemorgen!
Maar niet midden in de nacht.quote:
Jawel, eerst opstarten en dan rond een uur of 7 beginnenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar niet midden in de nacht.
Zeven uur is vroeg genoeg. Eigenlijk nog te vroeg.
Opstarten doe ik wel in mijn dromen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef Manu82 het volgende:
Jawel, eerst opstarten en dan rond een uur of 7 beginnen
Om zeven uur wilde ze m'n doucheraampje eruit halen maar ik heb gezegd dat ze over een uur maar terug moesten komen want ik wil wel eerst douchen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar niet midden in de nacht.
Zeven uur is vroeg genoeg. Eigenlijk nog te vroeg.
Nou nou, niet zo preutsquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Om zeven uur wilde ze m'n doucheraampje eruit halen maar ik heb gezegd dat ze over een uur maar terug moesten komen want ik wil wel eerst douchen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo preuts![]()
Doe je anders ook niet
Ik doelde meer op die mogelijke koude windvlaag langs mijn tere balletjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo preuts![]()
Doe je anders ook niet
Wasmachine nog niet afgeleverd zeker.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag! Boodschapjes zijn binnen, nu nog de kast in.manmanman. drukdrukdruk.
Oh zie, ik vond het al zo verwonderlijk!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die mogelijke koude windvlaag langs mijn tere balletjes.
Nee, mis ik iets?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Kijkt er hier iemand naar mijn tent is top?
Middag!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag! Boodschapjes zijn binnen, nu nog de kast in.manmanman. drukdrukdruk.
Oh ja, het gaat wel weer. Nothing that Ibuprofen 400 doesn't cure.quote:
Nee dat is ook zo, fijn zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, het gaat wel weer. Nothing that Ibuprofen 400 doesn't cure.
Ik ben gestopt ernaar te kijken. Dus wat mij betreft: nee.quote:
Ik heb niets met die tent in Apeldoorn.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben gestopt ernaar te kijken. Dus wat mij betreft: nee.
Maar Dementor vindt het misschien leuk dat er een "tent" uit Apeldoorn meedoet, ook al wordt deze vertegenwoordigd door een uitermate saai (en lelijk) stel. De kok echter, is weleens langs De Librije gefietst en kan daarom erg goed koken.
Lllekker sseggg.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb niets met die tent in Apeldoorn.
Ik vind Delft leuker.
quote:
Ik wacht met smart op het eerste V&A topic.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kan al in opdracht dikke dames gaan schilderen![]()
Leuk man, misschien loop ik wel binnen met andermans kunst![]()
Jaaaa dat komt wel goed.quote:
Haha no waiquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het eerste V&A topic.
Okelidókeliequote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa dat komt wel goed.
Oke, de volgende datum dat wij elkaar zien. (Tiep ik wéér zoen, wat is dat toch!)
Dat is nog ehhhhhhumm... zaterdag over 5 weken.
Dat gaat nog krap worden!
Yep, en ik begin me steeds meer aan Amersfoort te ergerenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Even kijken wat er op mn tekst-kaartje staat!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Even kijken wat er op mn tekst-kaartje staat!
Ohhhhh snellert!!quote:
jaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Nee, dat had ik in het binnenkijktopic al wel gezien.quote:
Ik wilde wat uitvoeren en toen zag ik 'm ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhh snellert!!![]()
Ik drukte op invoeren en toen zag ik dat gewei!
Mwoa, slightly.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde wat uitvoeren en toen zag ik 'm ook.![]()
OK, mooi weest.
Sorry buuf!.
Van dat vage geleuter van ons terwijl je aan het bijkomen bent van een abortus!
Of is het wat anders?
Hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat had ik in het binnenkijktopic al wel gezien.
Ja, eerst even poetsen zeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha![]()
Doe jij ook eens een reportaasje!
Ben benieuwd!
Oh deer! Nou heb ik de slappequote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde wat uitvoeren en toen zag ik 'm ook.![]()
OK, mooi weest.
Sorry buuf!.
Van dat vage geleuter van ons terwijl je aan het bijkomen bent van een abortus!
Of is het wat anders?
Ja moet ik ook.quote:
schandalig vind ik het; wel attent van die beddenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou ja, de kamers van de jongens zijn allemaal nog hetzelfde als toen ze geboren zijn zeg maar.Alleen nieuwe bedden enzo. Dus daar is wel een behangetje nodig zeg maar.
![]()
Dus
Ja, zo ben ik hè, attent.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schandalig vind ik het; wel attent van die bedden![]()
hoi buuv, gaat ie?
mooi!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik hè, attent.![]()
Ja hoor, alles kits. Zometeen weer even clubblad bundelen samen met bejaard- woonplaatsgenoten. Jeuj!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |