Maar niet midden in de nacht.quote:
Jawel, eerst opstarten en dan rond een uur of 7 beginnenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar niet midden in de nacht.
Zeven uur is vroeg genoeg. Eigenlijk nog te vroeg.
Opstarten doe ik wel in mijn dromen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef Manu82 het volgende:
Jawel, eerst opstarten en dan rond een uur of 7 beginnen
Om zeven uur wilde ze m'n doucheraampje eruit halen maar ik heb gezegd dat ze over een uur maar terug moesten komen want ik wil wel eerst douchen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar niet midden in de nacht.
Zeven uur is vroeg genoeg. Eigenlijk nog te vroeg.
Nou nou, niet zo preutsquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Om zeven uur wilde ze m'n doucheraampje eruit halen maar ik heb gezegd dat ze over een uur maar terug moesten komen want ik wil wel eerst douchen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo preuts![]()
Doe je anders ook niet
Ik doelde meer op die mogelijke koude windvlaag langs mijn tere balletjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo preuts![]()
Doe je anders ook niet
Wasmachine nog niet afgeleverd zeker.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag! Boodschapjes zijn binnen, nu nog de kast in.manmanman. drukdrukdruk.
Oh zie, ik vond het al zo verwonderlijk!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die mogelijke koude windvlaag langs mijn tere balletjes.
Nee, mis ik iets?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Kijkt er hier iemand naar mijn tent is top?
Middag!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag! Boodschapjes zijn binnen, nu nog de kast in.manmanman. drukdrukdruk.
Oh ja, het gaat wel weer. Nothing that Ibuprofen 400 doesn't cure.quote:
Nee dat is ook zo, fijn zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, het gaat wel weer. Nothing that Ibuprofen 400 doesn't cure.
Ik ben gestopt ernaar te kijken. Dus wat mij betreft: nee.quote:
Ik heb niets met die tent in Apeldoorn.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben gestopt ernaar te kijken. Dus wat mij betreft: nee.
Maar Dementor vindt het misschien leuk dat er een "tent" uit Apeldoorn meedoet, ook al wordt deze vertegenwoordigd door een uitermate saai (en lelijk) stel. De kok echter, is weleens langs De Librije gefietst en kan daarom erg goed koken.
Lllekker sseggg.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb niets met die tent in Apeldoorn.
Ik vind Delft leuker.
quote:
Ik wacht met smart op het eerste V&A topic.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kan al in opdracht dikke dames gaan schilderen![]()
Leuk man, misschien loop ik wel binnen met andermans kunst![]()
Jaaaa dat komt wel goed.quote:
Haha no waiquote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het eerste V&A topic.
Okelidókeliequote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa dat komt wel goed.
Oke, de volgende datum dat wij elkaar zien. (Tiep ik wéér zoen, wat is dat toch!)
Dat is nog ehhhhhhumm... zaterdag over 5 weken.
Dat gaat nog krap worden!
Yep, en ik begin me steeds meer aan Amersfoort te ergerenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Even kijken wat er op mn tekst-kaartje staat!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Even kijken wat er op mn tekst-kaartje staat!
Ohhhhh snellert!!quote:
jaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Nee, dat had ik in het binnenkijktopic al wel gezien.quote:
Ik wilde wat uitvoeren en toen zag ik 'm ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhh snellert!!![]()
Ik drukte op invoeren en toen zag ik dat gewei!
Mwoa, slightly.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde wat uitvoeren en toen zag ik 'm ook.![]()
OK, mooi weest.
Sorry buuf!.
Van dat vage geleuter van ons terwijl je aan het bijkomen bent van een abortus!
Of is het wat anders?
Hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat had ik in het binnenkijktopic al wel gezien.
Ja, eerst even poetsen zeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha![]()
Doe jij ook eens een reportaasje!
Ben benieuwd!
Oh deer! Nou heb ik de slappequote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde wat uitvoeren en toen zag ik 'm ook.![]()
OK, mooi weest.
Sorry buuf!.
Van dat vage geleuter van ons terwijl je aan het bijkomen bent van een abortus!
Of is het wat anders?
Ja moet ik ook.quote:
schandalig vind ik het; wel attent van die beddenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou ja, de kamers van de jongens zijn allemaal nog hetzelfde als toen ze geboren zijn zeg maar.Alleen nieuwe bedden enzo. Dus daar is wel een behangetje nodig zeg maar.
![]()
Dus
Ja, zo ben ik hè, attent.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schandalig vind ik het; wel attent van die bedden![]()
hoi buuv, gaat ie?
mooi!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik hè, attent.![]()
Ja hoor, alles kits. Zometeen weer even clubblad bundelen samen met bejaard- woonplaatsgenoten. Jeuj!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |