Ik denk bloemkool, aardappelen en een karbonaatje, maar zeker weten doe ik het nog niet.quote:
'De vrouw kijkt treurig voor zich uit. 'quote:
Ik lees het artikel nu pas, wat een triestheid.quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
'De vrouw kijkt treurig voor zich uit. '
Daar brak mijn hart in duizenden stukjes.
Het gaat goed hoor. Druk druk gekkenhuis met allemaal dingen die helemaal nergens over gaan maar hé, het beweegt. Zo heb ik zojuist alle Beau Mondes gelezen, buiten in het zonnetje, van het afgelopen jaar. Daarna heb ik het opgezegd.quote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees het artikel nu pas, wat een triestheid.![]()
Hoest eik met je, je post zo weinig.
Maw, hij neukte Tamara al eerder. Wat een BS verhaal.quote:Op maandag 6 april 2009 18:24 schreef lies1958 het volgende:
brian en tamara hebben een zoon. Kairo Kubatz. 5 weken te vroeg.
Ik geloof het bijna zelf niet maar ga het toch even opnemen voor brian. Heb zelf heel lang voor de bevallingsdatum in het ziekenhuis moeten liggen ivm zwangersschapvergiftiging, bij mij konden ze het rekken tot de goede datum, maar maakte bij een ander ook mee dat ze direkt een keizerssnee kreeg.quote:Op maandag 6 april 2009 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maw, hij neukte Tamara al eerder. Wat een BS verhaal.
Coming to the rescue!!!quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
'De vrouw kijkt treurig voor zich uit. '
Daar brak mijn hart in duizenden stukjes.
Verveling hè.. ik vind baggeren veel leuker dus goed dat jer d'r bent.quote:
Ja de ellende trekt vanuit het westen het land binnen, maar jullie komen ook nog wel aan de beurt.quote:
Ook echt gewoon regen he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de ellende trekt vanuit het westen het land binnen, maar jullie komen ook nog wel aan de beurt.
In Noord-Oost Groningen zitten ze het langst in de zon. Maar ja, in Delfzijl wonen is ook niet alles.
Ja, lekker op het balkon met de laptop, Fritzl?![]()
Ik heb geen laptop.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
Tandpastaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe heet dat spul wat je in gaatjes in muren enzo stopt, waarna je erover heen kan schilderen?
Albastinequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe heet dat spul wat je in gaatjes in muren enzo stopt, waarna je erover heen kan schilderen?
Euh...Latex rol ik mee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Albastine
Edit: dat gebruik je als je over iets heen wil sausen!
Wil je over iets heen schilderen met traditionele verf (op oliebasis), dan gebruik je (lak)plamuur
Edit2: Wat Blomst al zei dus![]()
Man, het is heerlijk weer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de ellende trekt vanuit het westen het land binnen, maar jullie komen ook nog wel aan de beurt.
In Noord-Oost Groningen zitten ze het langst in de zon. Maar ja, in Delfzijl wonen is ook niet alles.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh...Latex rol ik mee.
Maar volgens mij moet ik albastine hebben idd! Thanks!
wél even met een natte vinger nastrijken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En voor kieren ed gebruik je acrylaatkit
Ik word gewoon misselijk bij het idee aan natte vloeitjes.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wél even met een natte vinger nastrijken!
TEchnisch gesproken zit ik onder de bewolkingquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even lekker van dan.
In het zichtbare streepje Nederland zitten Manu en Buuf.
[ afbeelding ]
Jups, dat kan, maar ik doe altijd met een droge vinger. Nat geeft altijd krimpscheurtjes. Het tuitje goed op maat en ietwat schuin afsnijden, met een vloeiende beweging dichtkitten, daarna de juiste maat vinger er overheen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wél even met een natte vinger nastrijken!
Ja, met zeepsop.quote:
Buuf, zeepsop gebruik je bij siliconenkit, bij acrylaat nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, met zeepsop.Maar er zijn ook speciale lepeltjes voor. En eht schijnt niet echt denderend te zijn voor je huid ofzo. Nou ja, anders ff Google.
Ah zie je, ik wist dat er iets mee was. Nou, ben ook niet zo'n kitwonder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuf, zeepsop gebruik je bij siliconenkit, bij acrylaat niet
Siliconenkit is troep trouwens, ik gebruik het in huis liever niet. Je traditionele verf gaat schiften doordat die shit in de lucht zit. Als ik het gebruik, inderdaad in badkamers, dan plak ik met tape de hoek af, zowel de liggende als staande kant van de hoek. Daarna kitten, afstrijken met zeepsop, tape eraf halen en je hebt een perfecte hoek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah zie je, ik wist dat er iets mee was. Nou, ben ook niet zo'n kitwonder.![]()
Maar wel dus de douchebak opnieuw gekit.Ziet er strak uit al zeg ik het zelf.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Noek het volgende:
Hé Buufje! Luister dan.
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Zo'n stoomstrijkgeval. Roetsj je dan echt over overhemden heen enzo?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Hoewel... Ik sta op cd vandaag en heb nog pauze ook
Nog 1 minuutje
Oh mogge trouwens!
Stralend weertje hier!
Uhmquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Noek het volgende:
Hé Buufje! Luister dan.
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Zo'n stoomstrijkgeval. Roetsj je dan echt over overhemden heen enzo?
Nee!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef Gert het volgende:
Begint het al te betrekken in het oosten / noorden des lands?
Nú dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee!![]()
Tenminste niet meer dan al was
De zon breekt net weer door.quote:
Neen en die kutpostbode is ook nog niet geweestquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef Gert het volgende:
Begint het al te betrekken in het oosten / noorden des lands?
Bikkel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
Het is hier bewolkt maar ik ga gewoon verder met het leggen van het tuinpad.
Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
O dus je moet wél de hele dag wassen en ophangen en strijken en opvouwen enzo. Dat verzacht het onrechtvaardigheidsgevoel weer een beetje.
Alexander de Grote, dat was pas een bikkel!quote:
Maar een stoep moet helemaal niet waterpasquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben slecht een schim in de tijd met een schep en waterpas.
Nou, niet te bescheiden, je hebt er geen graafmachine bijgehaaldquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alexander de Grote, dat was pas een bikkel!
Jawel, z'n zwagerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou, niet te bescheiden, je hebt er geen graafmachine bijgehaald
Ik neem het al terug.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alexander de Grote, dat was pas een bikkel!
Oh dus ik hoef de bunker niet in om mijn mannelijkheid te bewijzen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]Jij zou met je zwager met blote handen arbeiten
Neuh, als je nou eens pics laat zien van jullie tuinquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dus ik hoef de bunker niet in om mijn mannelijkheid te bewijzen?![]()
Als het af is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, als je nou eens pics laat zien van jullie tuin
Omdat jij overal wat vanaf lijkt te weten en ik niet. Kit en ik dacht,' Hé, misschien weet Buuf iets van stoomstrijkijzers!' Maar nu hoeft het niet meer want nu heb ik het al weer gewoon gedaan en is de haat weer gaan zakken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm![]()
Geen idee.
En waarom heb je bij mij de indruk dat ik dat zou weten?
Hier niet meer doordat ik op een strak blauwe zending zit te wachtenquote:
Dit moest ik twee keer lezen voordat ik snapte wat er stond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:58 schreef CarOnline het volgende:
Strak blauw hier![]()
Alleen moet ik mn auto uitzuigen en opruimen enzo![]()
APK
lijkt te weten zeg je goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat jij overal wat vanaf lijkt te weten en ik niet. Kit en ik dacht,' Hé, misschien weet Buuf iets van stoomstrijkijzers!' Maar nu hoeft het niet meer want nu heb ik het al weer gewoon gedaan en is de haat weer gaan zakken.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit moest ik twee keer lezen voordat ik snapte wat er stond.![]()
Ik echt zo: heeft APK in jou auto zitten kruimelen? Wat heeft ie nou weer gedaan?Toen viel het kwartje pas.
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier niet meer doordat ik op een strak blauwe zending zit te wachten
Nee, ksnaput.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja echt, hij krijgt nooit meer chips in mijn auto!
Jaaa ik voel hem wel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt te weten zeg je goed.ik wist ook hier weer niet voldoende van af zo bleek.
![]()
Huishoudelijke apparaten zeker niet
En haat?Toch niet tegen mij????
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt denk ik zijn belastinggeld in contanten terug ofzo.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ksnaput.![]()
Maar is dat een teken dat je teveel op Fok! bent? nee toch?
Waarom noem je haar dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gister zei ik: 'CC' tegen Gert terwijl ik het over een vlucht boeken had en toen snaptie ie niet wat Copycat er mee te maken had
Das toch pas in Mei?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij krijgt denk ik zijn belastinggeld in contanten terug ofzo.
Hah daar hebben we ons Pietjequote:
quote:
Ahhh.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]wat dingen van City die vandaag aan zouden moeten komen
London babyquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Van 1 tot 3 juli naar Londen, eindelijk weer!
Neuh, niet dringend, maar wilde het graag hebben aangezien ik het petje nodig hebquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahhh.
Sja. En dat vind je gewoon leuk of is het écht dringend?
Nee mallerd. Overhemdenhaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt te weten zeg je goed.ik wist ook hier weer niet voldoende van af zo bleek.
![]()
Huishoudelijke apparaten zeker niet
En haat?Toch niet tegen mij????
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |