Lemme gues: OUD.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, nog steeds droog![]()
Wel een peleton jongetjesen ik erger me elders helemaal groen, dus dat ga ik nu even positief omzetten in een schone vloer.
om jou te verneuken, lulquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie gaan hier hard, waarom is dat
No, we have it good to our sin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
high their, who ar jew?![]()
niet zo rustig hier
10 mei hè?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef Noek het volgende:
Oeh, ik kreeg net de tickets. Ben zo blij dat ik toch niet opgelicht ben door wat Duitsers!![]()
En leuk, CarO! Wat ga je allemaal doen in Londen?
Goed..quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee fritsie, ouwe jood van me!
hoe is het met de voeding-inname?
Nee maar dat geeft niet want het is toch kutweer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hoe is ie, gertjens + thuis aan het werk?
mooi!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef Noek het volgende:
Hoi WJ, ja!En met jou en de knie? Kun je alweer op een drafje door de duinen?
dah mah je zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft niet want het is toch kutweer!
Wat eet jij vanavond?
Op zoek naar de lolly!quote:
Ja, je hebt ook aardige Duitsers hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef Noek het volgende:
Oeh, ik kreeg net de tickets. Ben zo blij dat ik toch niet opgelicht ben door wat Duitsers!![]()
En leuk, CarO! Wat ga je allemaal doen in Londen?
Ja dat was de lunch van vanmiddag. Maar dat was aan de overkant dus klik maar niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb maar geedit. lees boven.
lollies?
Tis hier echt gewoon 20 graden en zonnig!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft niet want het is toch kutweer!
Wat eet jij vanavond?
hi beeb!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook aardige Duitsers hoor![]()
Waar ga je naar toe?
Wimbledon en musical en verder zien we wel.
Of niet. Ik denk veeeel slenteren.
En ontbijten bij de Mac![]()
Traditiegetrouw.
Gadverdamme nou moet ik nog die auto doen.
WJ (hoi!) m'n bloedjes weigeren gewoon
Laat toch zitten joh! Je auto wordt echt niet goedgekeurd omdat-ie zo mooi schoon is, als de remmen op half zeven hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
Gadverdamme nou moet ik nog die auto doen.
WJ (hoi!) m'n bloedjes weigeren gewoon
Nah, reis... maar 3 daagjes weg. En t duurt óók nog eens te lang. Gewoon eindeloos!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi beeb!!
ga je ff op reis? doe je goed!
tuig is het, dat opstandige hebben ze van hun pa. zei ik toch al laatst
Ik heb er een halve zandbak in liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat toch zitten joh! Je auto wordt echt niet goedgekeurd omdat-ie zo mooi schoon is, als de remmen op half zeven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |