Sorry, dan mag je niet meer in school en studie posten. Helaas. Na Piles nemen we vandaag ook afscheid van Nicoquote:
ooh ik wou zeggen dat we hier nog wel een stagiaire hebben zitten, maar die is tegenwoordig gewoon part-time in dienstquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry, dan mag je niet meer in school en studie posten. Helaas. Na Piles nemen we vandaag ook afscheid van Nico
Heb ik op geen enkel forum. Vroeger had ik hier wel de SSC dummie avatar maar heb ik tegenwoordig ook niet meerquote:
Same! Sort ofquote:
Nevermind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef Houniet het volgende:
Sorry Milou__________________________ maar ik moest het even kwijt.
Het is maar een forum.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik kan er onderhand wel tegen
uhquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Gekke vraag misschien, maar waar zit het 'komt overeen met' teken in WordDus een = met een ^ daarop.
Ik kan hem ook nergens vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Gekke vraag misschien, maar waar zit het 'komt overeen met' teken in WordDus een = met een ^ daarop.
Invoegen, Symbool!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Deze dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uh
nog nooit nodig gehad eigenlijk
quote:
Gast.quote:
Houden zo mevrouw.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou fok! en mijn leven gescheiden idd.
Wat?quote:
Ik heb wel enige vorm van hersens in mn hoofd zitten dat ik daar al wel had gekekenquote:
Sorry hoor, ik zal nog eens helpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel enige vorm van hersens in mn hoofd zitten dat ik daar al wel had gekeken
Zo was het niet bedoeldquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor je aan het zoeken ook nog
Dankjewel iigquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke. Heb ook geen resultaat dus ik stop.
Omdat ik de makkelijke zelf wel kan beantwoordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom stel jij alleen moeilijke vragen
wel een sterk antwoord jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik de makkelijke zelf wel kan beantwoorden![]()
quote:
inderdaad.. geef het domme gepeupel ook zijn brood en spelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zal er voortaan ook wat makkelijke vragen tussendoor gooien, anders vind ik het ook zo zielig voor jullie
Neeeheee, dan haal je het niveau van deze sc omlaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zal er voortaan ook wat makkelijke vragen tussendoor gooien, anders vind ik het ook zo zielig voor jullie
Doe maar weer zo! IK WEET JE TE VINDEN!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
Misschien komt Piles dan weer terugquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Neeeheee, dan haal je het niveau van deze sc omlaag
Nouquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. geef het domme gepeupel ook zijn brood en spelen
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Neeeheee, dan haal je het niveau van deze sc omlaag
Jij? Echt nie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef denB het volgende:
[..]
Doe maar weer zo! IK WEET JE TE VINDEN!
En nog lager naar beneden Milou?
Fok jij onder het fokkenquote:
Link! Pics!quote:
Jawel, ga morgen gewoon naar kantoor toe. Als ik nog steeds koppijn heb en het gaat niet meer kan ik altijd nog naar huis toequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
al wel wat opgeknapt inmiddels of dat nog niet?
Dat is waar. Als de misselijkheid enzo maar weg is, want dat is toch een stuk minder fijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel, ga morgen gewoon naar kantoor toe. Als ik nog steeds koppijn heb en het gaat niet meer kan ik altijd nog naar huis toe.
Het gaat me niet om die toren, maar om de catastrofe daarnaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je kan de toren van pisa ook googlen hoor
Naja daar kon ik op zich wel mee leven (zonder de hoofdpijn enz enz) maar die hoofdpijn was echt niet te harden. Hoop dat het allemaal goed gaat, morgen namelijk tot 19.00 op kantoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is waar. Als de misselijkheid enzo maar weg is, want dat is toch een stuk minder fijn.
teringjantje!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Naja daar kon ik op zich wel mee leven (zonder de hoofdpijn enz enz) maar die hoofdpijn was echt niet te harden. Hoop dat het allemaal goed gaat, morgen namelijk tot 19.00 op kantoor
Dankquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
teringjantje!
zachte_aai_over_de_bol.gif
Ik zat er gewoon op te wachten dat jij dat ging zeggenquote:
Donequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat er gewoon op te wachten dat jij dat ging zeggen![]()
ps. je krijgt morgen dat mailtje van me, wat is jou persoonlijke adres?zet ik die er ook bij
pm of sms maar
jouW. In Suriname spreken ze ook Nederlandsquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat er gewoon op te wachten dat jij dat ging zeggen![]()
ps. je krijgt morgen dat mailtje van me, wat is jou persoonlijke adres?zet ik die er ook bij
pm of sms maar
misschien moet ik dat laatste uur ook echt eens wat gaan doen. ik zit me nu echt de tering te vervelend gewoonquote:
Vooral de Wquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jouW. In Suriname spreken ze ook Nederlands
Je wwwwwweeet toch jonguhquote:
Dus volgende zomer Alpe d'huez?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef The_Dean het volgende:
Dood van het fietsen
Overal spierpijn, knieën willen bijna niet eens meer
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef The_Dean het volgende:
Dood van het fietsen
Overal spierpijn, knieën willen bijna niet eens meer
LOLquote:
Alleen als we samen gaanquote:
Wat ben je toch ook liefquote:
Het is dat ik z'n msn al heb, maar anders...quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ga je zometeen ook vragen of hij hier vaker komt?
welkom thuisquote:
playerquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
Het is dat ik z'n msn al heb, maar anders...
oh wacht..
Zeg Dean, heb jij Hyves?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef MarijeH het volgende:
Een goedemiddag![]()
Morgen hoor ik of ik vakantiewerk krijg.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef Houniet het volgende:
Fok_silver gaat weg, ook de webicons gaan weg.
verpauperingquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef eer-ik het volgende:
omg, er staat hier een set jonge meisjes fietsen kapot te maken.
Serieus, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig...
Oh thanksquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:01 schreef eer-ik het volgende:
jazeker?
Je mag me trouwens gewoon eer, Erik of Koning noemen hoor
Aw oke, jammerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet hier uit, omdat het huis verkocht wordt.
Heb zelf ook nog geen andere kamer....
Ik zou je trouwens ook niet aan willen doen om hier in te gaan.
Nee, is me niet opgevallen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef eer-ik het volgende:
Utrecht is leuk, absoluut
Maar deze kamer...
Heb je me nog nooit horen zeiken over deze locatie?
Ja, je hebt het wel eens over geluidsoverlastquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef eer-ik het volgende:
Utrecht is leuk, absoluut
Maar deze kamer...
Heb je me nog nooit horen zeiken over deze locatie?
Whehe, ik doe 't ook niet zo vaak gelukkigquote:
Klopt, dat is aan de dagelijkse orde hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, je hebt het wel eens over geluidsoverlast![]()
Ik ga ook naar Utrechtmits ik een kamer vind
Na de zomer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:16 schreef eer-ik het volgende:
Klopt, dat is aan de dagelijkse orde hier.
Een kamer vinden is wel te doen hoor, ik ben alleen iets veeleisend. Per wanneer 'moet' je er zitten?
Zo'n beetje vanaf nu tot juni komt er wel veel vrij, zijn een hoop mensen klaar in deze tijd en gaan echt wonen
I willquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Na de zomer.
Mocht je nog een leuke kamer weten, meld het me![]()
Is goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I will
Als jij nog wat vindt waar je met iemand in kan, laat het mij dan effe weten, ik moet eigenlijk per 01.06. m'n kamer uit.
Haiquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef Puala het volgende:
>_< goeie avond allen
Bol.comquote:
Zeg, stuur die zon dan ook is hierheenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavondMSC Beatrice gezien
Weer was beter dan voorspeld. Alleen 's ochtends een splatje, maar voor de rest droog, nu zelfs een zonnetje
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef Puala het volgende:
Nicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Article 72quote:
Kom jij maar hierheenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, stuur die zon dan ook is eens hierheen
Nee, want fotograferen gaat niet elders dan thuisquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, dan kan ik niets doen aan mijn fotografie
Hier zijn ook mooie dingen te fotograferen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, dan kan ik niets doen aan mijn fotografie
exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want fotograferen gaat niet elders dan thuis
Baalbui.quote:
Ik heb al helemaal een plan gemaakt er voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want fotograferen gaat niet elders dan thuis
Geloof ik bestquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zijn ook mooie dingen te fotograferen hoor
en alsnog ben ik niet een TJEquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wel, je bent de jongste hier denk ik![]()
Hoe is het met je schoonmoeder?
Ik zal wel stoppen met quoten uit The Bro Codequote:
Ahhh, dat is altijd gaar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Baalbui.
Meegedaan aan een poeziewedstrijd en helaas niets geworden.. terwijl iemand me wel had gezegd dat het wat zou worden en ik er echt het volste vertrouwen in had..
Wat is dat, opgeven?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ahhh, dat is altijd gaar inderdaad.
Maar, niet opgeven he!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef PieterBas het volgende:
Article 19
A Bro shall not slee with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot"
quote:
anders heb ik er niets meer aanquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal wel stoppen met quoten uit The Bro Code
Preciesquote:
In het duits betekend het een kutquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:41 schreef Puala het volgende:
wat is een muze?
google zegt alleen maar meervoud >_<
Niet zo goed, lichamelijk geslooptquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Deaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
Hoe is het?
http://www.vandale.nl/van(...)boek/?zoekwoord=muzequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:41 schreef Puala het volgende:
wat is een muze?
google zegt alleen maar meervoud >_<
potentiële vriendinnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Afgeleide betekenissen
In het algemeen wordt het begrip muze gebruikt in de betekenis van inspiratiebron: een vrouw die de scheppingsdrang van de kunstenaar aanwakkert.
In sommige kringen wordt in het spraakgebruik ook wel verwezen naar Muzen, wanneer mannen er meerdere potentiële vriendinnen op na houden.
Zoek iemand die wil masserenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo goed, lichamelijk gesloopt
Maar gelukkig is mijn wil sterker dan mijn lichaam, dus zet gewoon door!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
potentiële vriendinnen
die heb ik genoeg, maar ik weet nu al dat het nooit verder zal komen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
potentiële vriendinnen
hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
potentiële vriendinnen
Paar nog, kan hem pas volgende maand bestellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal wel stoppen met quoten uit The Bro Code
ik hoor dan ook tot de gemiddelde Nederlander/FOK!kerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk voor de meeste Fok!kers hier het geval
Als jij mij daarna even doet.quote:
Ook niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk voor de meeste Fok!kers hier het geval
Nog eentje dan..quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paar nog, kan hem pas volgende maand bestellen
Spoiler ze anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog eentje dan..
en netjes gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
het maakt mij niet uit hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paar nog, kan hem pas volgende maand bestellen
Spoiler ze anders
[..]
Nog eentje dan..
en netjes gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
[..]
Nog eentje dan..
en netjes gespoilerdwheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil nog wel eens in een bar.. "I've you met [naam]" of Ken jij [naam] al" doen.
Volgens mij.. zet je hem dan aardig voor.. je Bro hoeft het alleen nog maar voor een leeg doel in te koppen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehehe.. eens kijken of dat werkt inderdaad
Volgens mij moet het wel kunnen
inderdaad.. daarom lukt het ook met Robinquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij.. zet je hem dan aardig voor.. je Bro hoeft het alleen nog maar voor een leeg doel in te koppen..
Hier is geen zonnetje meer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga weer gamen tijdens het genieten van het schitterende zonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik ook!quote:
ManU gaat winnen. 3-1.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
[CL 7/4 @ 20:45] Manchester United - FC Porto #1
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef The_Dean het volgende:
And when no one's there to dry your tears...
I could hold you for a million years,
to make you feel my love.
Dat lied isquote:
Ik ook niet, maar dat maakt de muziek ook zo mooi.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, niet zulke leuke herinneringen aan.
Geniaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:46 schreef Houniet het volgende:
Maar wel goed.
Wehehe is je gezicht nat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een glas drinken vasthebben en niezen tegelijkertijd is geen goede combi
HAHAH lulligquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:25 schreef jna het volgende:
stervende hoeren tering nsJa ik ben nu pas thuis
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:25 schreef jna het volgende:
stervende hoeren tering nsJa ik ben nu pas thuis
Wow!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:26 schreef jna het volgende:
Nog wel geshopt op schiphol aangezien er geen trein reeden nog flink gemats ook door dat meisje bij de kledingzaak. Broek was afgeprijsd van 99 naar 75 euro, maar zij sloeg 75% korting aan
![]()
Je tattoo laten zien zeker?quote:
Krijg binnen 6/7 werkdagen een nieuwe pas thuis. Gelukkig had ik ook net boodschappen gedaanquote:
Waarschijnlijk gaat het bij mij precies hetzelfdequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Milou__ het volgende:
Had ik vorige week Nico. Kan nu al een bijna een week niet pinnen en ik ben te lui om geld te halen bij de bank
Anders moet je weer met je paspoort naar de bank enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Krijg binnen 6/7 werkdagen een nieuwe pas thuis. Gelukkig had ik ook net boodschappen gedaan
Alleen morgen met lunch maar ff wat geld lenen van een collega ofzo
nee, alleen mijn hand was doorweekt en plakkerigquote:
ja en een rabobank zit hier toevallig net niet in de buurt..quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anders moet je weer met je paspoort naar de bank enzo
Kutwerk is dat altijd.
Het ergste is dat je een nieuwe pincode krijgtquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het bij mij precies hetzelfde
Zondag toch ff langs mijn ouders, leen ik daar wel wat
Bij mij wel, maar ik moest ervoor naar de bank in Ter Aarquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja en een rabobank zit hier toevallig net niet in de buurt..
oh ja.. moet ik die weer gaan leren inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het ergste is dat je een nieuwe pincode krijgt
Bij de rabo niet...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het ergste is dat je een nieuwe pincode krijgt
nieuwe random reader? Die dingen werken toch op elke pas?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar ik moest ervoor naar de bank in Ter Aar
Ook moest ik daar een nieuwe random reader ophalen, want dat kon dan weer niet hier in Utrecht.
Nee, handig, van die databases die verspreid zitten onder de verschillende filialen
Ja, maar die kreeg ik niet mee hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nieuwe random reader? Die dingen werken toch op elke pas?
Ze zij over de telefoon tegen mij van wel. Maar komt misschien omdat ik m heb laten blokkeren?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij de rabo niet...
Of wel als ie gejat/kwijt is?
Volgens mij niet, ik ben super roekeloos met mijn pinpas en heb al tientallen nieuwe gehad in de tussentijd, maar heb nog steeds dezelfde pincode.
Kon je niet met pen betâle?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
god.. god.. godver.. de godverrededomme!!
Soms denk ik wel eens dat ik Hans Kazan ben ofzo
Ik wilde net ff heel fout snacken bij de McDonald's dus langs de McDrive. Moest precies 10 euro afrekenen, maar geen cash op zak, dus ik ff pinnen. Ik pas erdoor, pincode intoetsen en verder knallen. Sta ik te wachten op mijn eten, vraag ik me opeens af waar ik mijn pas gelaten heb.
Ik thuis de boel opgegeten, alles doorzocht van kleding, tot tasjes enzo. Niets te vinden. Toen dus de auto van top tot teen leeg getrokken en ook daar geen succes. Opnieuw langs de McDrive.. Ook daar niets te vinden..![]()
![]()
Net de boel maar laten blokkeren dus, dan zal je zien dat ik m zometeen vind
Dat zou kunnen, dat laat ik nooit doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ze zij over de telefoon tegen mij van wel. Maar komt misschien omdat ik m heb laten blokkeren?
nu snap ik mquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die kreeg ik niet mee hier
Moest ervoor naar m'n ouders.
mja.. met een beetje pech heeft zo'n pauper maccer m toch stiekem gejat en jat tie mijn rekening leeg ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat laat ik nooit doen.
Bestel altijd gewoon een nieuwe.
Ik heb ook rabo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij de rabo niet...
Of wel als ie gejat/kwijt is?
Volgens mij niet, ik ben super roekeloos met mijn pinpas en heb al tientallen nieuwe gehad in de tussentijd, maar heb nog steeds dezelfde pincode.
haha.. Ik dacht dat ik erg wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb ook rabo.
Als die kapot is niet.. maar kwijt/gejat wel..
Dit wordt mijn 3e pasje al dit jaar
1 zat een scheurtje in het zwarte gedeelte, 1 is in aanraking met een magneet gekomen en 1 is kwijt.quote:
van 2009?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb ook rabo.
Als die kapot is niet.. maar kwijt/gejat wel..
Dit wordt mijn 3e pasje al dit jaar
nee, dat doet een vriend van mij ook altijd en die breken ook constant enzo..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
1 zat een scheurtje in het zwarte gedeelte, 1 is in aanraking met een magneet gekomen en 1 is kwijt.
Misschien maar beter mijn pinpas niet meer los mijn broekzak stoppen
Dat deed ik ook altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
1 zat een scheurtje in het zwarte gedeelte, 1 is in aanraking met een magneet gekomen en 1 is kwijt.
Misschien maar beter mijn pinpas niet meer los mijn broekzak stoppen
haha.. ook een mooie collectiequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van 2009?
Dan heb je me hard ingehaald.
Ik heb er nog een uit 2008.
Heb in 7 jaar wel 26 pinpassen versleten en dat is geen grap.
Oh dan val ik achteraf nog best mee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van 2009?
Niet prettig is nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, dat doet een vriend van mij ook altijd en die breken ook constant enzo..
Ik heb altijd een dikke portemonnee bij me, maar niet iedereen vind dat prettig om te doen.
Whehe ja he.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe ja he.
Ik kreeg bij de vorige pas een brief of ik effe rustig aan wilde doen met deze pas.
week later had ik 'm weer gesloopt
serieus? whaha.. goeie actiequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe ja he.
Ik kreeg bij de vorige pas een brief of ik effe rustig aan wilde doen met deze pas.
Ik heb een tijd zo'n ding gehad waar je wat pasjes in kwijt kan, maar toen ging ik opeens als een idioot geld uitgeven en heb nu dus weer een portemonnee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel, maar ik ben het zo gewend dat ik me naakt voel zonder
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van 2009?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe ja he.
mja.. zo'n Amerikaans clippie vind ik ook wel sexy eigenlijk, maar nog niet gevonden / hard genoeg naar gezocht eigenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een tijd zo'n ding gehad waar je wat pasjes in kwijt kan, maar toen ging ik opeens als een idioot geld uitgeven en heb nu dus weer een portemonnee.
Enkel wel altijd zonder kleingeld, dat gooi ik altijd weg of geef 't als fooi, die rommel hoef ik niet.
munten
Daar ga ik ook maar effe naar zoeken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zo'n Amerikaans clippie vind ik ook wel sexy eigenlijk, maar nog niet gevonden / hard genoeg naar gezocht eigenlijk
weltruste!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Oh, ik ga trouwens al naar bed. Morgen om 6 uur de wekker. Ik denk dat ik behoorlijk moet wennen om weer mijn bed uit te komen
quote:
whehe, hoe fout zijn die dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Koning.. http://www.dealextreme.com/search.dx/search.money%20clip
Verzenden gratis
Je kan ze ook in het vuur gooien!!!1!1`~!1`quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:30 schreef Milou__ het volgende:
Die dingen kun je ook als paperclip gebruiken
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef jna het volgende:
De Surinamer in het topic uitlachen maar ondertussen zelf money clips bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |