Sorry, dan mag je niet meer in school en studie posten. Helaas. Na Piles nemen we vandaag ook afscheid van Nicoquote:
ooh ik wou zeggen dat we hier nog wel een stagiaire hebben zitten, maar die is tegenwoordig gewoon part-time in dienstquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry, dan mag je niet meer in school en studie posten. Helaas. Na Piles nemen we vandaag ook afscheid van Nico
Heb ik op geen enkel forum. Vroeger had ik hier wel de SSC dummie avatar maar heb ik tegenwoordig ook niet meerquote:
Same! Sort ofquote:
Nevermind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef Houniet het volgende:
Sorry Milou__________________________ maar ik moest het even kwijt.
Het is maar een forum.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik kan er onderhand wel tegen
uhquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Gekke vraag misschien, maar waar zit het 'komt overeen met' teken in WordDus een = met een ^ daarop.
Ik kan hem ook nergens vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Gekke vraag misschien, maar waar zit het 'komt overeen met' teken in WordDus een = met een ^ daarop.
Invoegen, Symbool!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Deze dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uh
nog nooit nodig gehad eigenlijk
quote:
Gast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |