Sorry, dan mag je niet meer in school en studie posten. Helaas. Na Piles nemen we vandaag ook afscheid van Nicoquote:
ooh ik wou zeggen dat we hier nog wel een stagiaire hebben zitten, maar die is tegenwoordig gewoon part-time in dienstquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry, dan mag je niet meer in school en studie posten. Helaas. Na Piles nemen we vandaag ook afscheid van Nico
Heb ik op geen enkel forum. Vroeger had ik hier wel de SSC dummie avatar maar heb ik tegenwoordig ook niet meerquote:
Same! Sort ofquote:
Nevermind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef Houniet het volgende:
Sorry Milou__________________________ maar ik moest het even kwijt.
Het is maar een forum.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik kan er onderhand wel tegen
uhquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Gekke vraag misschien, maar waar zit het 'komt overeen met' teken in WordDus een = met een ^ daarop.
Ik kan hem ook nergens vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Gekke vraag misschien, maar waar zit het 'komt overeen met' teken in WordDus een = met een ^ daarop.
Invoegen, Symbool!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Hej
Deze dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uh
nog nooit nodig gehad eigenlijk
quote:
Gast.quote:
Houden zo mevrouw.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou fok! en mijn leven gescheiden idd.
Wat?quote:
Ik heb wel enige vorm van hersens in mn hoofd zitten dat ik daar al wel had gekekenquote:
Sorry hoor, ik zal nog eens helpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel enige vorm van hersens in mn hoofd zitten dat ik daar al wel had gekeken
Zo was het niet bedoeldquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor je aan het zoeken ook nog
Dankjewel iigquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke. Heb ook geen resultaat dus ik stop.
Omdat ik de makkelijke zelf wel kan beantwoordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom stel jij alleen moeilijke vragen
wel een sterk antwoord jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik de makkelijke zelf wel kan beantwoorden![]()
quote:
inderdaad.. geef het domme gepeupel ook zijn brood en spelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zal er voortaan ook wat makkelijke vragen tussendoor gooien, anders vind ik het ook zo zielig voor jullie
Neeeheee, dan haal je het niveau van deze sc omlaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zal er voortaan ook wat makkelijke vragen tussendoor gooien, anders vind ik het ook zo zielig voor jullie
Doe maar weer zo! IK WEET JE TE VINDEN!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
Misschien komt Piles dan weer terugquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Neeeheee, dan haal je het niveau van deze sc omlaag
Nouquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. geef het domme gepeupel ook zijn brood en spelen
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Neeeheee, dan haal je het niveau van deze sc omlaag
Jij? Echt nie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef denB het volgende:
[..]
Doe maar weer zo! IK WEET JE TE VINDEN!
En nog lager naar beneden Milou?