zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet lerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet leren maar ik heb zin om te slapen. Wat nu?
hehequote:
Meeten.quote:
Omelet du fromage.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet leren
speel deze af in je slaap
teveel dexter gekeken
OMELET DU FROMAGE!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet leren
speel deze af in je slaap
teveel dexter gekeken
je kent hemquote:
terechte klacht 14.gifquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Gupje het volgende:
mensen die een programma hebben draaien die aangeeft dat je pauze moet nemen![]()
Ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doen
aaaah de nostalgiequote:
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Gupje het volgende:
mensen die een programma hebben draaien die aangeeft dat je pauze moet nemen![]()
Ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doen
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.
kom je ook kan je reallive slotjes zettenquote:
Huismus.quote:
Natuurlijk krijg ik hem wel uit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?
Er zijn werkgevers die hun pc's helemaal dichttimmeren, zodat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?
Ah, je komt weinig buiten.quote:
En dat zie jij als promotie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
He, ik sta ineens naast RickoKun in de OP
vroegah hadden ze dat handige systeem ook bij Inhollandquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn werkgevers die hun pc's helemaal dichttimmeren, zodat dat niet werkt.
En nee, niet de mijne.
er zijn werkgevers die dat nog steeds hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah hadden ze dat handige systeem ook bij Inholland
En dan de grap nog een keer uitleggen. Als hij niet al bedroevend slecht was, dan is hij het nu zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef Gupje het volgende:
Waar in holland?
Hahaha.... snap je hem in-holland![]()
Niet iedereen is zo slim als jou Jitzzzze, dat weet je toch!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan de grap nog een keer uitleggen. Als hij niet al bedroevend slecht was, dan is hij het nu zeker
Ik ben af en toe wel een echte huismus jaquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo slim als jou Jitzzzze dat weet je toch
Wat een schattige hamsterquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom zegt niemand iets over die schattige hamster!?
Hij was zo schattig dat ik van mijn stoel viel, daarom kan ik nu pas reageren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
HAMSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEERENquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Jij dan klapharkquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo spontaan ook
Wat ben jij soms een kutuser zeg
Over zondaar gesproken, dit weekend sterft Jezus ook voor onze zonden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ongelovige, de zondvloed komt nog wel. Zondaar!![]()
Nee?quote:
En dat betekend een lang weekend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Over zondaar gesproken, dit weekend sterft Jezus ook voor onze zonden.
ambtenaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb lekker donderdag en vrijdag ook vrij
best wel failquote:
Inderdaad.quote:
Al die andere radiostations zijn niet veel beter hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Gupje het volgende:
Voor alle duidelijkheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij was zo schattig dat ik van mijn stoel viel, daarom kan ik nu pas reageren.
Hihihihihihihiquote:
aandachtshoerquote:
Doe je HBO rechten in Utrecht?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Moet een betoog schrijven over een juridisch onderwerp, dus over een juridische stelling. Iemand suggesties?
quote:
Hihi jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja kutschool. Vriendin van jou ook toch? Heb je weleens gezegd volgens mij.
Best lastig om iets goeds te verzinnen. Bovendien vindt die docent van ons sowieso elke stelling fout eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi jazij stelde me namelijk precies dezelfde vraag een paar dagen geleden
!
jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Horen er geen veulentjes bij de paarden?
neuh. maar mn ponies staan wel op een boerderij vlak naast mn huisquote:
Liev!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:37 schreef liiszle het volgende:
neuh. maar mn ponies staan wel op een boerderij vlak naast mn huis
incl 2 kalfjes, schapen met lammetjes, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kippen en kangoeroes
kangoeroesquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh. maar mn ponies staan wel op een boerderij vlak naast mn huis
incl 2 kalfjes, schapen met lammetjes, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kippen en kangoeroes
ja, supervetquote:
Nee niet echt, ik ben sowieso niet zo van de juridische insteekquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Best lastig om iets goeds te verzinnen. Bovendien vindt die docent van ons sowieso elke stelling fout eigenlijk.Maar had jij nog ideeën?
SLOEBERSquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik eet notenmix, omdat we niks in huis hebben
wacht maarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
het regent nog niet hard genoeg vind ik, heb wat spetters op me
Oei, dat worden over een tijdje Harpooniaanse opmerkingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik eet notenmix, omdat we niks in huis hebben
M'n vader moet boodschappen halen vandaag.quote:
Yes, maar er mag geen ontkenning in. En ik kan wel zeggen abortus moet gelegaliseerd worden, maar dat is het al. Ik heb nu: kinderbijslag naar het buitenland moet stopgezet worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik ben sowieso niet zo van de juridische insteek!
Zij heeft nu euthanasie gekozen geloof ik, lekker standaard maar je kunt er wel wetsartikelen bij halen..
Zelfde gaat voor abortus.
Dat zei Wilders ook ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yes, maar er geen ontkenning in. En ik kan wel zeggen abortus moet gelegaliseerd worden, maar dat is het al. Ik heb nu: kinderbijslag naar het buitenland moet stopgezet worden.
Hahaha, volgens mij kan WD nog elke dag MacDonalds eten zonder dat ze dik wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oei, dat worden over een tijdje Harpooniaanse opmerkingen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader moet boodschappen halen vandaag.
Ik wou dat ik die eigenschap kwijt was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij kan WD nog elke dag MacDonalds eten zonder dat ze dik wordtgoede eigenschap is dat.
Wordt heel veel mee gefraudeerd en we kunnen het geld best zelf gebruiken. Maar het gaat er gewoon om dat ik een stelling heb, haha.quote:
Je mag wel 2 kg van mij hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die eigenschap kwijt was.![]()
Een paar kilo meer kan heul geen kwaad.
Je UIquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oei, dat worden over een tijdje Harpooniaanse opmerkingen.
Het zakt naar m'n grote teenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij kan WD nog elke dag MacDonalds eten zonder dat ze dik wordtgoede eigenschap is dat.
Nee, je haat boitenlanders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wordt heel veel mee gefraudeerd en we kunnen het geld best zelf gebruiken. Maar het gaat er gewoon om dat ik een stelling heb, haha.
Bij nader inzien wel 5quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag wel 2 kg van mij hebbenmaar meer ook niet.
Prima.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag wel 2 kg van mij hebbenmaar meer ook niet.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij nader inzien wel 5stond even op de weegschaal
!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik sta nooit op die weegschaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Maar Bt. Volgens de wegschaal moet er 5 kilo af.
Moet dat ook van jezelf als je in de spiegel kijkt?
Je hebt er ook van die neurotische afvallers tussen zitten.![]()
Zo van DE WEEGSCHAAL ZEGT DAT ER 8KILO AF MOET EN WAT MOET DAT MOET HET KAN ME NAMELIJK NIET SCHELEN HOE IK ERUIT ZIE OMDAT HET MOET VAN DE WEEGSCHAAL DUS HET MOET.
Er moet bovendien geen 5 kg af van de weegschaal, er mag zelfs 10 kg bij en dan is het nog gezondquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Maar Bt. Volgens de wegschaal moet er 5 kilo af.
Moet dat ook van jezelf als je in de spiegel kijkt?
Je hebt er ook van die neurotische afvallers tussen zitten.![]()
Zo van DE WEEGSCHAAL ZEGT DAT ER 8KILO AF MOET EN WAT MOET DAT MOET HET KAN ME NAMELIJK NIET SCHELEN HOE IK ERUIT ZIE OMDAT HET MOET VAN DE WEEGSCHAAL DUS HET MOET.
Kruipt het vet naar je heupen of verdeelt het zich gelijkmatig?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sta nooit op die weegschaalik kijk gewoon naar hoe ik eruit zie, gewicht maakt me ook niet zo uit, je kunt niet veel wegen en toch overal vet hebben bijvoorbeeld..
En van mezelf hoeft er helemaal niets af, maar als ik jou ermee kan steunen![]()
!
Ik ben ook bijgekomen! Bijna een kilo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij nader inzien wel 5stond even op de weegschaal
!
Pics?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef BigKahuna het volgende:
Zo, ik heb eens even lekker mijn schaamhaar geschoren.
Nauhauuuu. Dat wil ik oohooook!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben ook bijgekomen! Bijna een kilo.
Mwoah, ik heb het idee dat het een beetje naar mn buik aan het trekken isquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kruipt het vet naar je heupen of verdeelt het zich gelijkmatig?
APPLAUS!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben ook bijgekomen! Bijna een kilo.
Ben ik ook uitgenodigd?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zag trouwens vorige week een jongen die op jou leek, ik kreeg een stijfje!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
No clue, al 5 jaar geen weegschaal meer gezien.
Maar ik ben te dun.
Ach schatje toch. Het was voor mij ook een grote stap hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen 'misschien was ik het wel' maar ik kom nooit buiten.
Je kreeg wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag trouwens vorige week een jongen die op jou leek, ik kreeg een stijfje!
quote:
Nee ik ben er netquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben weg doeidoei kusjes kusjes XO XO Gossip Girl.
Dat is best grappig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Entertainment.
LOOK OUT FOR THE BLUHBLUHBLUH!
Ik zit er serieus over te denken om te gaan slapenquote:
Daarom gaan ze ook.quote:
wie is bigkanoquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
kankerlijer zeg je maar lekker tegen je ouders bigkano, en de rest zou beter een tr kunnen zetten ipv het te quoten
Mag je kanker niet gebruiken als versterk woord?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
kankerlijer zeg je maar lekker tegen je ouders bigkano, en de rest zou beter een tr kunnen zetten ipv het te quoten
Dan blijft er nog maar weinig van jouw posts over danquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag je kanker niet gebruiken als versterk woord?
JA WAT HIJ ZEGT !quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
TR'squote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
O alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
in dit geval slaat t nergens op dus neequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag je kanker niet gebruiken als versterk woord?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
kanker
zo'n klein woordje,
met zo'n groot effect.
doet je huilen van schrik,
een woord van 6 letters groot.
voor de een een scheldwoord,
voor de ander de dood.
Dat is een geel-visje.gifquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef BigKahuna het volgende:
DIT is een kano
[ afbeelding ]
DIT is een motherfucking Big Kahuna
[ afbeelding ]
Wanneer slaat het wel ergens op?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in dit geval slaat t nergens op dus nee
Ik meende het.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
O alsjeblieft zeg.![]()
Filter dat ook alle tering, kut, klootzak etc woorden.![]()
We waren alleen voor de garp op elkaar aan het tieren dat was meer dan duidelijk.
vond de vorige leuker.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Entertainment.
LOOK OUT FOR THE BLUHBLUHBLUH!
I knowquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vond de vorige leuker.
4:14 - 4:30 is een verijdelde pokemonrap
Volgens mij is het wel een goede tijd om een huis te vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
SPANNEND!!!! KALI HEEFT EEN HYPOTHEEK GEVONDEN EN NU OOK EEN MAKELAAR EN NU NOG EEN HUIS!![]()
![]()
Zier er ook wel positief uit hoor, in de buurt waar wij zoeken heb je een 4 kamer app voor rond de 150!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een goede tijd om een huis te vinden.
Er staat veel te koop.
Succes
Schilderswijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zier er ook wel positief uit hoor, in de buurt waar wij zoeken heb je een 4 kamer app voor rond de 150!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn MYAT ziet er opeens heel 1998 uit.
quote:
het deed me helaas niet zoveelquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know![]()
grab on to our tongues
- how do i...
*BLYAAA*
aaaaawh that is so gross
Hier moest ik om lollen
Gelukkigquote:
10 km skeelerenquote:
bananakingquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het deed me helaas niet zoveel, al moet ik zeggen dat het liedje in deze aflevering het beste is tot nu toe.
aflevering 2 is nog het beste
ik heb ze alleen een wortel gegeven, en even geaaidquote:
en de billen natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:53 schreef Skaff-a het volgende:
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Aaaaaah... Wat liefquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ze alleen een wortel gegeven, en even geaaid
Als ik dat doe, gaat het geheid fout.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achteruit een trap oplopen schijnt ook goed voor de billen te zijn.
Wat voor paardjes heb je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ze alleen een wortel gegeven, en even geaaid
Screenprotector failquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
Er zitten een paar machtige krassen in m'n screenprotector.![]()
Nee, daar past net je bed in.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
Een studentenkamer van 16m2 (lees: 4x4m) is dat groot?
Dat noemen wij hier de wc.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
Een studentenkamer van 16m2 (lees: 4x4m) is dat groot?
Nee hoor, het is echt heel klein.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja he? Ik dacht dat ik misschien gewoon verwend was.
't is wel 1 minuut fietsen van de faculteit af.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt heel klein.
ik loop nog al wat trappen, in het vervolg dus achterstevorenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achteruit een trap oplopen schijnt ook goed voor de billen te zijn.
ze zijn tof jaquote:
2 haflingersquote:
Hm.. Nou ja als je genoeg andere activiteiten buitenshuis hebt, zou ik het doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
't is wel 1 minuut fietsen van de faculteit af.
Ik heb gehoord dat ze redelijk eigenwijs kunnen zijnquote:
quote:
Nouja, ik hecht wel waarde aan een eigen plekje, zegmaar. Nu woon ik nog thuis (tuinhuis overigens, ongeveer 8x3m) en wil wel in een béétje relaxte kamer komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. Nou ja als je genoeg andere activiteiten buitenshuis hebt, zou ik het doen.
Lees: je komt er alleen maar om te slapen.
Dan zou ik iets van 6x6 zoeken of 8x6quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik hecht wel waarde aan een eigen plekje, zegmaar. Nu woon ik nog thuis (tuinhuis overigens, ongeveer 8x3m) en wil wel in een béétje relaxte kamer komen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je in plaats van 2 halfjes niet beter 1 heel paard nemen?
haflingers zijn boefjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze redelijk eigenwijs kunnen zijn![]()
Maar dat is de mijne ook en dat is geen haflinger.
Tja, je bed zal 1,50 x 2, 10 zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik hecht wel waarde aan een eigen plekje, zegmaar. Nu woon ik nog thuis (tuinhuis overigens, ongeveer 8x3m) en wil wel in een béétje relaxte kamer komen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.flashplay.nl/spelletjes/risk
mocht iemand zich vervelen
nee één hele is te groot voor mij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je in plaats van 2 halfjes niet beter 1 heel paard nemen?
Ja karakter is leuk, niet van die robotten, waar bijna geen leven in zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
haflingers zijn boefjes.
maar dat vind ik leuk
jij hebt toch dat vosje? of denk ik nu helemaal verkeerd?
Verschilt heel erg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als 4x4 al ¤250,- kost p/m vraag ik me af wat 48m2 moet kosten.
ja, ik weet t .. wel eens gezienquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja karakter is leuk, niet van die robotten, waar bijna geen leven in zit.
Ik heb zo'n bruine race-knol, waar 1 versnelling op zit: hard.
Staat in mn fobo btw.
Racen is leuk waar het mag, ooit een keer aan de kletter gegaan op een fietspad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, ik weet t .. wel eens gezienwas lichtelijk te lui om weer te openen.
racen is leuk
Aan de kant, ik heb EHBO.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
Noeeeeeees ik heb een bloedneus
Hahahhaha zo herkenbaar, heb ik ook gehad ja. paard af op een auto wegquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Racen is leuk waar het mag, ooit een keer aan de kletter gegaan op een fietspad.
Thank god, was er geen fietser te bekennen.
Anders had je zo'n bowlingbaan effect.
Ik heb haar maar even laten gaan, want ze reageerde nergens op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hahahhaha zo herkenbaar, heb ik ook gehad ja. paard af op een auto weg
toen maar even om getrokken.
kun je beetej buiten rijden daar dan?
ik wil dat oooohooooookquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb haar maar even laten gaan, want ze reageerde nergens op.![]()
Bijna de bocht uitgevlogen etc...
Ja fantastische uitrijmogelijkheden, bos en landweggetjes..
Alleen durf ik zelf niet al te ver weg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Te laat. Ik ben dood.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de kant, ik heb EHBO.
Ergens in groep 8 gehaald, of zo.
grappig hequote:
Verdorie...quote:
Waar ergens?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als 4x4 al ¤250,- kost p/m vraag ik me af wat 48m2 moet kosten.
ja en ik zorg dat jij ook weggehaald wordt als je nog met dat soort onzin komtquote:
Sinds wanneer mag hier geen kanker meer gezegd wordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en ik zorg dat jij ook weggehaald wordt als je nog met dat soort onzin komt
geen goed begin na je ban, maar ok jouw verantwoordelijkheid
En dan komt Florian met een 8 m2 voor 250quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gereageerd op n kamer van 17 m2 voor 330 , das zon beetje standaard helaas
je weet best hoe je post eruit zag, t is goed met jequote:Op dinsdag 7 april 2009 17:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag hier geen kanker meer gezegd worden?
Maar ik vind het prima. Ik zeg voortaan wel grafkut.
in groningen? das wel erg magertjes....quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef sezten het volgende:
[..]
En dan komt Florian met een 8 m2 voor 250
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar ik ga dus niet naar het bos, want dat betekent: RAAAACCEEEEEEEHHH voor haar.
dan ga ik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Ik blijf me verbazen over de impact die het woordje kanker op iemand kan hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je weet best hoe je post eruit zag, t is goed met je
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in groningen? das wel erg magertjes....
goedzo, je voegt toch niks toe hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de impact die het woordje kanker op iemand kan hebben
Maar zoals je wilt. Ik hou me wel in. Ik ben chagerijnig. Ik denk dat ik weer ga. Anders heb ik zo weer een ban.
doei.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog hoi zeggen tegen Lakitu.
Vrouwenwerkquote:
Afwas is bedacht door satanische mensen.quote:
Ontken het maar, het blijft gewoon de waarheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |