zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet lerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet leren maar ik heb zin om te slapen. Wat nu?
hehequote:
Meeten.quote:
Omelet du fromage.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet leren
speel deze af in je slaap
teveel dexter gekeken
OMELET DU FROMAGE!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet leren
speel deze af in je slaap
teveel dexter gekeken
je kent hemquote:
terechte klacht 14.gifquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Gupje het volgende:
mensen die een programma hebben draaien die aangeeft dat je pauze moet nemen![]()
Ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doen
aaaah de nostalgiequote:
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Gupje het volgende:
mensen die een programma hebben draaien die aangeeft dat je pauze moet nemen![]()
Ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doen
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.
kom je ook kan je reallive slotjes zettenquote:
Huismus.quote:
Natuurlijk krijg ik hem wel uit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?
Er zijn werkgevers die hun pc's helemaal dichttimmeren, zodat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?
Ah, je komt weinig buiten.quote:
En dat zie jij als promotie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
He, ik sta ineens naast RickoKun in de OP
vroegah hadden ze dat handige systeem ook bij Inhollandquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn werkgevers die hun pc's helemaal dichttimmeren, zodat dat niet werkt.
En nee, niet de mijne.
er zijn werkgevers die dat nog steeds hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah hadden ze dat handige systeem ook bij Inholland
En dan de grap nog een keer uitleggen. Als hij niet al bedroevend slecht was, dan is hij het nu zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef Gupje het volgende:
Waar in holland?
Hahaha.... snap je hem in-holland![]()
Niet iedereen is zo slim als jou Jitzzzze, dat weet je toch!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan de grap nog een keer uitleggen. Als hij niet al bedroevend slecht was, dan is hij het nu zeker
Ik ben af en toe wel een echte huismus jaquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo slim als jou Jitzzzze dat weet je toch
Wat een schattige hamsterquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom zegt niemand iets over die schattige hamster!?
Hij was zo schattig dat ik van mijn stoel viel, daarom kan ik nu pas reageren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
HAMSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEERENquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |