zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet lerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet leren maar ik heb zin om te slapen. Wat nu?
hehequote:
Meeten.quote:
Omelet du fromage.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet leren
speel deze af in je slaap
teveel dexter gekeken
OMELET DU FROMAGE!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
zet de cd op waarop een mp3 staat met wat je moet leren
speel deze af in je slaap
teveel dexter gekeken
je kent hemquote:
terechte klacht 14.gifquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Gupje het volgende:
mensen die een programma hebben draaien die aangeeft dat je pauze moet nemen![]()
Ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doen
aaaah de nostalgiequote:
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Gupje het volgende:
mensen die een programma hebben draaien die aangeeft dat je pauze moet nemen![]()
Ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doen
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad heel irritant, nog vervelender is als je dat programma niet uit kan zetten.
kom je ook kan je reallive slotjes zettenquote:
Huismus.quote:
Natuurlijk krijg ik hem wel uit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?
Er zijn werkgevers die hun pc's helemaal dichttimmeren, zodat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
ctrl+alt+delete >> taakbeheer proces beëindigen?> of werkt dat niet?
Ah, je komt weinig buiten.quote:
En dat zie jij als promotie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
He, ik sta ineens naast RickoKun in de OP
vroegah hadden ze dat handige systeem ook bij Inhollandquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn werkgevers die hun pc's helemaal dichttimmeren, zodat dat niet werkt.
En nee, niet de mijne.
er zijn werkgevers die dat nog steeds hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah hadden ze dat handige systeem ook bij Inholland
En dan de grap nog een keer uitleggen. Als hij niet al bedroevend slecht was, dan is hij het nu zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef Gupje het volgende:
Waar in holland?
Hahaha.... snap je hem in-holland![]()
Niet iedereen is zo slim als jou Jitzzzze, dat weet je toch!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan de grap nog een keer uitleggen. Als hij niet al bedroevend slecht was, dan is hij het nu zeker
Ik ben af en toe wel een echte huismus jaquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo slim als jou Jitzzzze dat weet je toch
Wat een schattige hamsterquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom zegt niemand iets over die schattige hamster!?
Hij was zo schattig dat ik van mijn stoel viel, daarom kan ik nu pas reageren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
HAMSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEERENquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Jij dan klapharkquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo spontaan ook
Wat ben jij soms een kutuser zeg
Over zondaar gesproken, dit weekend sterft Jezus ook voor onze zonden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ongelovige, de zondvloed komt nog wel. Zondaar!![]()
Nee?quote:
En dat betekend een lang weekend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Over zondaar gesproken, dit weekend sterft Jezus ook voor onze zonden.
ambtenaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb lekker donderdag en vrijdag ook vrij
best wel failquote:
Inderdaad.quote:
Al die andere radiostations zijn niet veel beter hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Gupje het volgende:
Voor alle duidelijkheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij was zo schattig dat ik van mijn stoel viel, daarom kan ik nu pas reageren.
Hihihihihihihiquote:
aandachtshoerquote:
Doe je HBO rechten in Utrecht?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Moet een betoog schrijven over een juridisch onderwerp, dus over een juridische stelling. Iemand suggesties?
quote:
Hihi jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja kutschool. Vriendin van jou ook toch? Heb je weleens gezegd volgens mij.
Best lastig om iets goeds te verzinnen. Bovendien vindt die docent van ons sowieso elke stelling fout eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi jazij stelde me namelijk precies dezelfde vraag een paar dagen geleden
!
jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Horen er geen veulentjes bij de paarden?
neuh. maar mn ponies staan wel op een boerderij vlak naast mn huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |