abonnement Unibet Coolblue
pi_67795703
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef Kabolter het volgende:
Dat vind ik altid van die kul-oplossingen.
Als je notabene aan je vriendin al niet duidelijk kan maken wat het probleem is zonder ze er over heen knalt dan moet je het probleem zeker niet alleen bij haar zoeken.
Bij iets dat erg gevoelig qua eigen emoties (lees: wanneer je door alleen het uitspreken van de woorden binnen no time zit te janken) zou het nog kunnen.

Zelfde als met compromissen die niet nageleefd worden.
Dat is je eigen schuld.

Zo irritant is dat, mensen die kosten wat kost de vrede willen bewaren.
Dit topic bevestigd maar weer eens dat dat niet lukt.
En dat het voor de tegenpartij nog liever is om dat juist niet te willen.

TS twijfelt ook niet over zijn standpunten, waarom zou je dan niet voet bij stuk houden?
Zo tussen de regels door te lezen zal ze dat ook alleen maar fijn vinden.

Waarschijnlijk is TS niet duideliijk/zeker genoeg door zijn houding.
Het idee geven dat hij zich duidelijk uitspreekt, maar dit na een paar zinnetjes alweer afzwakt om de vrede te bewaren.

Dat is niet fijn, dat zorgt alleen maar voor nog meer onduidelijkheid.

Wil overigens niet zeggen dat zij minder fout bezig is. Dat zeker niet.
Maar volgens mij kan TS veel meer bijdragen aan een oplossing die niet alleen voor haar beter is, maar zeker ook voor hem.
Zeker! Goed over nagedacht!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_67795739
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Kabolter het volgende:
150km rijden en een irritante vriendin.
Dat moet te combineren zijn lijkt mij.
Technisch gezien wel ja
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:19:44 #53
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67795755
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Grimli het volgende:
Beste Fokkers,

Ik woon nu een half jaar samen met mijn vriendin..
VOordat we gingen samenwonen was eigenlijk alles koek en ei..

Mijn vriendin was geslaagd voor haar MBO en daarna gingen we samenwonen
60 km van haar oorspronkelijke woonplaats.. Zij zou hier in deze woonplaats
een vervolg opleiding gaan doen.. Echter mevrouw is hier al na 2 weken mee gestopt.
want ze wou een andere opleding gaan doen.
.. ik denk dat kan gebeuren..
Vervolgens doet ze weer 2 weken een opleiding en stopt hier ook weer mee.
daarna heeft mevrouw 3 maanden niks gedaan om vervolgens weer een opleiding te gaan
proberen, echter weer na 2 weken vind mevrouw er niks meer aan en stopt er zonder
enig overleg mee en nu zit ze dus weer thuis. Met een hond die ze o zo graag wilde hebben(hoefde van mij opzich niet)

Werk zoeken kan mevrouw ook niet want mevrouw heeft deze instelling:
"het regend en waait dus ik ga niet naar een uitzendbureau"..

Verder is er nog het bazige karakter van mevrouw.. Ik werk nu van 8 tot 4..
omdat zij dat prettig vond.. en opzich zijn het ook wel prettige tijden.. alleen wil
ik soms ook weleens van 9 tot 5 werken.. Alleen als ik dat probeer voor te stellen
wordt mevrouw boos en aggressief.. Jah ik moet het voorstellen.. Ik heb zoiets van
ik doe een "mededeling" en klaar. Nee hoor daar moet eerst weer over gediscusseerd worden,
dan wordt je toch bang en gek van.

Als ik een kwartier later thuis ben dan normaal wordt mevrouw boos en aggresief.
Omdat ik dan mijn werk blijkbaar meer voorrang geef dan haar. Zij snapt gewoon
niet dat je soms eens wat langer door gaat.

Het wil bij mijn werk ook nog weleens voorkomen dat ik naar het zuiden des lands(150km) moet
om daar een dag op kantoor te zitten. Nou dan is mevrouw al helemaal pist off.. Omdat ik
dan een uur eerder als normaal weg moet en een uur later als normaal thuis ben...
Mevrouw gaat dan compleet door het lint.. ze heeft zelfs al een gat in een deur geschopt..
En als ik dan de volgende ochtend weg ga probeert ze me ook nog tegen te houden.

Ik heb haar al tig keer ingepeperd dat ze eens moet ophouden met haar aanstellerige, jankerige,
bazige en luie gedrag..

Deze hele situatie vreet eigenlijk aan mij. Omdat mijn werk een flexibele houding vereist. Zelf
ben ik wel flexibel.. Maar er wordt mij gewoon totaal geen vrijheid gegund kwa werktijden etc. En
dus word het flexibel zijn heel lastig voor mij gemaakt vanuit thuis. Toen ik nog thuis woonde
was het even mededelen aan pa en ma en klaar. Ik ben opgevoed om zo flexibel mogelijk te zijn.

Ik ben voor de rest niet veel eisend met haar in tegendeel zelfs, ze mag van mij doen wat ze wil.
Ze krijgt genoeg etc.. want geld heeft ze niet

Ik zit te twijfelen of ik hier mee moet door gaan of stoppen..

Telkens denk ik weer, als ze de volgende keer weer onredelijk en aggressief wordt dan bel ik
haar ouders op dat ze haar rommeltje weer mogen ophalen.. Maarja dan sluit je maar weer een
of andere compromis in de hoop dat het beter wordt..
Maar het houd gewoon eens op met de compromissen..

En dan wil ze ook nog eens kinderen etc..
Je noemt haar in de OP 8 x mevrouw. Dat zegt genoeg. Dat wordt niks

PS.

'het regent'
'eerder dan normaal'
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:20:55 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67795790
TS, wat vind je van de reactie tot nu toe?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2009 @ 15:23:47 #55
4530 crew  Crazy Harry
pi_67795890
Je hebt het wel ver laten komen.
Zoals ik het heb begrepen laatst bij de notaris toen ik ging samenwonen, kan je, wanneer je vriendin nooit aan de lasten van het huis heeft mee betaald, haar er vrij makkelijk uit krijgen.

En zoals al meer mensen ervoor waarschuwen; pas op met die kinderwens, vrouwen met een kinderwens zijn gekker dan je je ooit kunt voorstellen. En wanneer ze een kind van je heeft, dan ben je nog zwaarder de lul dan nu.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_67795988
Vrouwen. Sinds de uitvinding van televisie zijn het een gebrainwashte fractie van de vrouwen die ze ooit waren.
pi_67796290
Een vriendin die niet leren wil, die niet werken wil en constant zit te klagen.. Hoop niet dat jij daar oud mee wilt worden TS. Sterkte ermee..
pi_67796617
Gelijk de deur uitschoppen. Hiermee doorgaan heeft geen zin, je kan haar toch niet veranderen en straks ga je er zelf nog aan onderdoor.
pi_67796788
TS geeft geen antwoord meer?
Of mag dat niet van mevrouw?
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:52:46 #60
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67796828
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:51 schreef Mejuffrouw het volgende:
TS geeft geen antwoord meer?
Of mag dat niet van mevrouw?
pi_67797026
Volgens mij worstelt TS al langer dan vandaag met het probleem Huis van 2 namen op 1 naam zetten
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:57:54 #62
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_67797030
Ze wil kinderen...

Ze wil niet een opleiding gaan volgen, omdat dan het kind weer uitgesteld wordt. Ze dacht dat ze dit wel kon opvangen door een hond te nemen, maar blijkbaar lukt dat niet.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_67797075
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:19 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Je noemt haar in de OP 8 x mevrouw. Dat zegt genoeg. Dat wordt niks

My thoughts exactly
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:01:51 #64
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67797159
klinkt als mijn ex....

Dumpen, dit wordt niks meer
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:09:35 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_67797446
Ik denk niet dat het de moeite is om tegen zo'n etterbakwijf in te gaan.

Waarom heb je het nog niet uitgemaakt? Wat blijf je nog in haar zien?
pi_67797568
* wacht op antwoorden van TS
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:13:18 #67
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67797591
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Crackerjacker het volgende:
Volgens mij worstelt TS al langer dan vandaag met het probleem Huis van 2 namen op 1 naam zetten
Oh oh, TS twijfelt dus, omdat hij dan het huis moet verkopen en de helft van de opbrengst aan z'n vriendin moet geven. Of haar moet uitkopen.
Want zij heeft dus al bijna een jaar geen inkomen.

Als dit niet zo was, had TS er denk ik allang een eind aan gemaakt.

En met dat kind wilde zij dus stiekem financiele zekerheid hebben! Of zorgen dat TS bij haar zou blijven, om het kind.

Topicwending zoals altijd, de achterliggende problemen komen op tafel
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67797635
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef Kabolter het volgende:
Zo irritant is dat, mensen die kosten wat kost de vrede willen bewaren.
Dit topic bevestigd maar weer eens dat dat niet lukt.
En dat het voor de tegenpartij nog liever is om dat juist niet te willen.
Ik gok dat dit TS zijn eerste relatie is?
Ik heb zelf er nu ook (3 kwart geleden) een relatie van 4 1/2 jaar op zitten.

Gim ik snap dat je zielsveel van haar hou en haar niet kwijt wil, maar ik heb zelf ook veel ste vaak compremiën gesloten toen omdat zij dat graag wou, zo verlies je stukje bij beetje je ruggengraat.. en waarschjnlijk haar intresse in jou.

Nu je het zelf door begint te krijgen ga je haar gas terug geven om je grenzen te bewaken, en dat is ze niet gewent en word ze bang dat de controle verliest over je, en dat je misschien wel haar verlaat, terwijl je misschien wel 100x gezegd heb dat je dat niet zal doen maar dat ze normaal moet doen (tenminste, zo deed ik het), ze doet wel erg verwend en kinderachtig over het werk ect.. en verwacht waarschijnlijk dat je haar gaat en blijft onderhouden en je zal duidelijk moeten zijn dat dat niet je intentie is. Paal bij perk stellen dus.

Ik heb foto's van mezelf gezien in 't laatste half jaar toen ik letterlijk de hele relatie, aankoop van 'n huis en werk op mijn schouders droeg en ik begaf het doordat ik de steun miste van haar, ze twijfelde, werd enorm nerveus met het idee dat ze had toegestemd om samen te wonen en ging ook huilen, zeuren, eisen dat ik allerlei dingen NU moest gaan doen, klagen, mijn zwakke punten rakend en mijn sterke punten ontzichtbaar makend.. en ik op een gegeven moment alleen nog maar leefde voor de volgende dag in de hoop dat het beter werd, maar dat werd het niet.

Intussen was ze verliefd geworden op een kennis van ons, checkte ff of het wederzijds was, maakte het uit en zat diezelfde avond al bij hem op de bank thuis om te praten, en ik werd binnen 'n week vrijgezel, huisbezitter en hypotheekbezitter.

Ik heb mijn lesje geleerd op de harde manier, compremiën maken kan goed zijn, maar zorg er wel voor dat je gelijkwaardig staat in de relatie en SAMEN soms het eens kan zijn het oneens te zijn zonder dat dit iedere week ter sprake komt, ofwel even veel geven dan krijgen en elkaar ook niet altijd tevreden hoeft te stellen door consessies te maken.

Maar als je het mij vraagt is ze niet zeker van wat ze aan 't doen is.. en hoop niet dat wat mij gebeurd is, ook met jou gaat gebeuren.. als je nu je standpunt houd en ze maakt het uit dan heb je heb geprobeerd, als je het niet probeert en haar wegstuurt zal je je afvragen of het niet anders had gekund. dus succes
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67797672
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk niet dat het de moeite is om tegen zo'n etterbakwijf in te gaan.

Waarom heb je het nog niet uitgemaakt? Wat blijf je nog in haar zien?
Mijn ervaring is dat zulk soort vrouwen dat op meer dan genoeg andere punten dat goed weten te maken.
En het is stiekem ook wel fijn, die confrontaties/spanningen..

Zo af en toe komt het alleen naar boven, die negatieve blik. Het probleem is alleen dat de knallende sex gaat wennen, zoals nog wel meer dingen.

En aan het einde van de relatie weegt die doelloze instelling steeds meer en meer. Misschien ook omdat de rest qua gevoelswaarde afzwakt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 april 2009 @ 16:22:18 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67797956
Ik denk ook echt dat dit topic waar is.
pi_67798034
Kijk uit dat je je creditcard niet laat slingeren in huis
pi_67798092
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk ook echt dat dit topic waar is.
Be god be with him.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:31:51 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67798372
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Grimli het volgende:
En dan wil ze ook nog eens kinderen etc..
.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 7 april 2009 @ 16:35:26 #74
70532 loveli
N
pi_67798494
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Oh oh, TS twijfelt dus, omdat hij dan het huis moet verkopen en de helft van de opbrengst aan z'n vriendin moet geven. Of haar moet uitkopen.
Want zij heeft dus al bijna een jaar geen inkomen.
Of ze delen de overwaarde (wat op dit moment gerust een negatief bedrag kan zijn) en zij vertrekt.
crap in = crap out
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:35:32 #75
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_67798497
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk ook echt dat dit topic waar is.
Vooral omdat TS zich niet meer laat zien, schaar ik mij achter Swets.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_67798557
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:16 schreef Kabolter het volgende:
Mijn ervaring is dat zulk soort vrouwen dat op meer dan genoeg andere punten dat goed weten te maken.
En het is stiekem ook wel fijn, die confrontaties/spanningen..

Zo af en toe komt het alleen naar boven, die negatieve blik. Het probleem is alleen dat de knallende sex gaat wennen, zoals nog wel meer dingen.

En aan het einde van de relatie weegt die doelloze instelling steeds meer en meer. Misschien ook omdat de rest qua gevoelswaarde afzwakt.
Er kunnen zoveel factoren zijn joh..

Onzekerheid (vrienden, ouders, roddels, media, verwachtingen)
Afhakelijkheid (Opvoeding, normen en waarden, opleiding, werk, onderdak, aandacht, geld)
Minipulatie (borderline, gewoonte, zin krijgen)

Er zijn natuurlijk ook goede kanten aan haar.. misschien is ze wel erg zorgzaam of is ze goed in bed, erg mooi, gezellig/sociaal of dat soort dingen...

En ja het is zeker niet saai die spanning en confronaties iedere keer, maar wel soms erg vervelend
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:45:34 #77
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_67798861
Waarom stopt TS niet gewoon meteen z'n ballen in een doosje met een lint er omheen?

Deze dame lijkt mij een borderliner, of iig manisch of depri. Afkappen dus.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:49:13 #78
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67798987
'mevrouw dit, mevrouw dat' Je bent al lang klaar met haar, je komt hier alleen nog maar bevestiging halen..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67799172
Welke spanning? dat word eerder een sleur die ruzies, helemaal als TS haar zo over hem heen laat lopen.
Als ik het zo lees heeft zij echt een ontzettende foute intstelling en een gevaarlijke ook, aangezien ze op deze manier nog wel paar jaar door kan gaan voordat ze uberhaupt aktie onderneemt.

TS je bent echt niet goed bezig, je betaald haar vreten onderdak spulletjes en weet ik wat allemaal nog meer.
Daarnaast bepaald zij hoe jij jou leven in moet delen en hoe en wanneer jij voor je baas moet werken.
Die hond heeft ze al, als je niet uitkijkt heb je straks ook een kind. Als ik jou was had ik daar echt goed opgelet dat ze der pil slikt etc, zijn genoeg gevallen bekend waar een man ongewild vader is geworden op deze manier.

Het ziet ernaar uit dat je vriendin vastgelopen is en dat ze niet weet wat ze wilt. Misschien dat ze het hierdoor ook afreageerd op jou, heb je der al op gewezen dat ze ook studie begeleiders kan raadplegen.
Die helpen haar met keuzes maken zodat ze een grotere kans heeft op een studie die bij haar wensen aansluit.

Geef die meid een gigantische schop onder der reet en maak er voor eens en altijd duidelijk dat niks zomaar uit de lucht komt vallen. En kies eens wat JIJ wilt, die agressiviteit van haar is op dat moment een uiting van onmacht omdat het niet gaat zoals zij wilt.
Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die met deze meid willen samenwonen, ik zou zeggen maak een keuze schop haar onder der reet doet ze er niks mee trap er dan eruit. Voor je het weet heb je of een kind of je mag andermans zaad van der smoel vegen om het bot te zeggen.
Dominantie gaat ook vaak gepaard met dingen flikken omdat je er dan toch wel mee ''weg'' komt, dus sluit dat niet uit in dit geval.
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:56:51 #80
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67799265
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Crazy Harry het volgende:
Je hebt het wel ver laten komen.
Zoals ik het heb begrepen laatst bij de notaris toen ik ging samenwonen, kan je, wanneer je vriendin nooit aan de lasten van het huis heeft mee betaald, haar er vrij makkelijk uit krijgen.

En zoals al meer mensen ervoor waarschuwen; pas op met die kinderwens, vrouwen met een kinderwens zijn gekker dan je je ooit kunt voorstellen. En wanneer ze een kind van je heeft, dan ben je nog zwaarder de lul dan nu.
Dat dus. Vrouwen "vergeten" weleens de pil dan zo.. Zou mooi foute boel zijn!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_67799427
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:

Dat dus. Vrouwen "vergeten" weleens de pil dan zo.. Zou mooi foute boel zijn!
En dat creëerd veel stres en mag jij weer 2x (of meer) zo'n zwangerschapstest van 10-15¤ voor d'r kopen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67799867
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:01 schreef Chev het volgende:

[..]

creëerd
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:19:02 #83
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_67800054
quote:
ze heeft zelfs al een gat in een deur geschopt..
Pittig wijf hoor... Ik weet niet wat voor deur het was... Maar een gemiddelde deur, daar trap je niet zomaar een gat in... Daar stopte ik overigens ook met lezen..


Dumpen[punt!]
pi_67801953
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef MvdZ het volgende:
Pittig wijf hoor... Ik weet niet wat voor deur het was... Maar een gemiddelde deur, daar trap je niet zomaar een gat in...
Misschien was het wel een open deur ?
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:50:23 #85
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67803138
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef MvdZ het volgende:

[..]

Pittig wijf hoor... Ik weet niet wat voor deur het was... Maar een gemiddelde deur, daar trap je niet zomaar een gat in... Daar stopte ik overigens ook met lezen..


Dumpen[punt!]
Een binnendeur, van spaanplaat wel.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67803167
Geen volwassen-volwassen gedrag en communicatie mogelijk dus. Je moet een keuze maken of professionele hulp (als je daar al van houdt overigens en op deze leefijd al) of Marktplaats-2 euro per kilo-geen garantie (sorry)
nothing will change without a rebel
pi_67804204
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Grimli het volgende:

Verder is er nog het bazige karakter van mevrouw.. Ik werk nu van 8 tot 4..
omdat zij dat prettig vond.. en opzich zijn het ook wel prettige tijden.. alleen wil
ik soms ook weleens van 9 tot 5 werken.. Alleen als ik dat probeer voor te stellen
wordt mevrouw boos en aggressief.. Jah ik moet het voorstellen.. Ik heb zoiets van
ik doe een "mededeling" en klaar. Nee hoor daar moet eerst weer over gediscusseerd worden,
dan wordt je toch bang en gek van...
Ik denk dat dat komt omdat jij momenteel haar hele leven bent, aangezien ze niets te doen heeft. Ze heeft totaal geen afleiding. Waarschijnlijk ziet ze je met pijn in het hart vertrekken 's morgens en verlangt de hele dag naar het moment dat je terugkomt. (Stiekem denkt ze misschien dat jij ook naar dat moment verlangt.) Als jij dan later thuiskomt dan ze verwacht, dan neemt ze dat persoonlijk.
quote:
En dan wil ze ook nog eens kinderen etc..
Een gaten-in-deuren-schoppende-zeurkous als moeder die overigens ook nog es een gigantische lanterfant is, kun je je toekomstige kinderen niet aandoen.
pi_67804235
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Crackerjacker het volgende:
Volgens mij worstelt TS al langer dan vandaag met het probleem Huis van 2 namen op 1 naam zetten
Waarin ie zich ook niet meer laat zien na de OP.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:34:26 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67804588
we geven TS nog fftjes kans om te reageren, anders ga ik mee met swets, figuurlijk dan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 april 2009 @ 19:35:49 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67804624
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Re het volgende:
we geven TS nog fftjes kans om te reageren, anders ga ik mee met swets, figuurlijk dan
Ik wilde al een Portje open trekken Re.
pi_67804745
Hé? Hij heeft het vanmiddag geplaatst! Niet iedereen zit 24/7 online op fok! lijkt me...

OT: Dit is wel heftig,,confronteer haar er eens mee op een rustig moment (dus niet tijdens of kort na ruzie of irritaties) en vraag waar het weg komt en waarom ze zo doet, of ze zich daar gelukkig door gaat voelen. Leg daarna uit hoe het jou doet voelen en dat je het goed zat bent en zo niet verder kan, dus what to do?
pi_67805312
Als dit echt is: TS, stel je jezelf even voor over 5 jaar. Met haar. En dat kind dat zij wil. En dat je dan nog steeds energie moet steken in wat jij wilt. Tevergeefs.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_67806659
Klinkt als een gezonde relatie
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:15:22 #94
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_67808010
je hebt in je hele op niet een positief ding over haar gezegd. En dat "mevrouw" wat je steeds gebruikt lijkt ook een flinke afstand te scheppen.

Ik zou het gewoon tegen haar zeggen, als ze je dan nog je eigen dingen niet laat doen, zou ze wmb kunnen gaan.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:43:33 #95
165594 SarahD.
Nostalgia.
pi_67809101
Waarom zijn jullie uberhaupt nog samen?
Toegang is geen open deur.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:52:49 #96
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67809454
Waarom noem je je vriendin: Mevrouw?
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:50:56 #97
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_67812029
Waarom zijn alle goeie topics altijd nep?

Hey, zien jullie dat! 3 waarom-vragen na elkaar.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:54:20 #98
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_67812203
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk ook echt dat dit topic waar is.
Zo onwaarschijnlijk vind ik t hele verhaal niet hoor
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_67813579
Denk dat ook deels te maken heeft haar gedrag omdat ze de hele dag thuis zit, ze moeten gewoon weer een opleiding gaan doen of werken.
Want volgens mij verveelt ze zich nu zo te pletter dat ze om de kleinste dingen gaat zeiken, want jij bent nu het enige echte tijdbesteding voor haar.

Maarja het blijf super kansloos gedraag, verwacht niet dat helemaal recht trekt ook al gaat ze werken of opleiding volgen.
Hopelijk heb je huis op jou eigen naam zijn dan hoef je haar alleen nog maar de deur uit te zetten.
............................
pi_67814841
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Grimli het volgende:

Mevrouw gaat dan compleet door het lint.. ze heeft zelfs al een gat in een deur geschopt..
En als ik dan de volgende ochtend weg ga probeert ze me ook nog tegen te houden.
Gat in een deur?? WTF!

Woon je samen met een olifant ofzo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')