quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"onder de plak zitten"
Zegt die term je iets TS?
Ik kan er gewoon niet zo goed bij dat er mensen zijn die de hele dag thuis zitten te niksen en dus geen enkele opleiding afmaken of werken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef genakt het volgende:
[..]
lees het nog eens een keer zou ik zeggen
wil ze dan nog niet luisteren wilquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En wijs haar eens op dit topic: Uittreksel van een huishoudschoolboek
Vooral doen! Dan wordt alles beter!quote:
Pas maar op, goeie kans dat ze stiekem al gestopt is met de pilquote:
Of alle condooms al met een naald bewerkt heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Pas maar op, goeie kans dat ze stiekem al gestopt is met de pil
Misschien is het handiger voor de TS als je een realistische oplossing biedt ...quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef Laurensius het volgende:
... verder gaan met een 'normale' vriendin
Als hij dat doet, dan gaat ze het omdraaien ('JIJ ZET EVEN ONS PRIVELEVEN OP INTERNET! JE MAAKT ME BELACHELIJK!!" etc etc) en dan legt ze gewoon de schuld, en dus het schuldgevoel, weer bij hem, zodat zij er weer mee wegkomt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:51 schreef Inverted_World het volgende:
Zoals alle bovenstaande reacties aangeven is een einde aan de relatie maken naar mijn inzien een goede oplossing, maar misschien zou het niet eens zo'n gek idee zijn, om wat je hierboven allemaal hebt getypt simpelweg te laten lezen door je vriendin. Misschien dat ze het dan een stuk serieuzer neemt, of schrijf een duideljike brief, dat je het op deze manier niet ziet zitten, dat raakt mensen vaak wel.
naja ik vond het toch een vrij realistische oplossing.. maar zal het laatste gedeelte ook nog even voor je uitschrijven..quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Misschien is het handiger voor de TS als je een realistische oplossing biedt ...
Zet het dan in een brief, dat TS het uberhaupt zo ver heeft laten komen is al een punt, daarom zou ik eerst eens kijken wat er aan te doen valt, ik zou dit namelijk sowieso niet pikken, uitmaken kan altijd nog.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als hij dat doet, dan gaat ze het omdraaien ('JIJ ZET EVEN ONS PRIVELEVEN OP INTERNET! JE MAAKT ME BELACHELIJK!!" etc etc) en dan legt ze gewoon de schuld, en dus het schuldgevoel, weer bij hem, zodat zij er weer mee wegkomt.
Ik ga niet zeggen wat TS zou moeten doen, want het is zijn leven en zijn vriendinnetje, maar ik weet wel wat ik zou doen (maar zover zou het bij mij niet eens gekomen zijn...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |