"Speciaal voor D_B "
Beste fokkers aan de hand van een vorig topic waar aardig wat belangstelling voor was heb ik nu deze gemaakt.
In tegenstellling tot de_boswachter zijn er wel mensen die graag willen expirimenteren. Daarom hier allemaal varianten die je kunt oefenen
Rusty tromboneAan de anus gelikt worden terwijl je word afgetrokken
Dirty sanchezzie plaatje is genoeg uitleg
SupermanAls ze slaapt zorg je dat ze op haar buik komt te liggen, dan kom je over haar bovenkant van haar rug en leg je de dekens weer terug op haar rug en laat je het hard worden.
Tot ze de volgende ochtend wakker schoot, toen vond ze hem niet zo Super man.
Donkey punchDe vrouw ligt op de buik tijdens de neukpartij en ze verwacht dat je weer gewoon normale sex hebt. Echter stopt de man zijn lul zonder wat te zeggen gewoon hard in haar reet. De vrouw schrikt en kijkt verbaast of pissig naar achteren wat je aan het doen bent, en op dat moment geef je haar een klap in het gezicht.
![]()
SpidermanZodra je voelt dat je gaat komen haal je je leuter eruit en spuit je je zaad in in je eigen hand, om het vervolgens in haar gezicht te gooien , zij is dan het slachtoffer van mij "Spiderman"
Angry pirateZodra je voelt dat je gaat komen haal je je leuter eruit en spuit je je zaad in haar oog. Als ze dan scheldend vraagt waarom je dat doet schop je heel hard tegen haar scheenbeen. Dan staat ze dus te dansen als een Boze piraat
TeabaggenMet de ballen in de mond van een ander. Uitgevonden door Cohen
Lekker kopje thee ?!

PlompzakkenDoe een riem om de middel van de dame. Der kut gaat meet opstaan en spring er vervolgens met heel je zaakie in inclusief ballen .
Snowballing Nadat je bent gekomen in iemand zijn mond het overspugen bij iemand anders in zijn mond
Scissors me timberszie plaatje voor uitleg
Angry dragon Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke
knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze
voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze
draak.
Hier iemand die net een Angry dragon krijgt
![]()
Fatal dragonzie angry dragon alleen nu met een knietje tegen de neus aan. Als hij goed is uitgevoerd zal het neusbotje naar de hersenen schieten. Schreeuw tegelijk een hard “FATALITY!!!” om hem nog erger fataal te maken
Aids RodeoJe neemt haar Doggy Style en zonder condoom. Voor het Dramatische effect neem je een hoed in je hand en roept keihard: Ik heb Aids, ik heb Aids!
Gorilla FaceDacht dat het was: vlak voor het klaarkomen in gezicht van de dame spuiten. Dan knock-out slaan en haar haar afknippen om het daarna in het gezicht te plakken
Strawberry ShortcakeKom klaar en spuit op je partners gezicht. Mep der gelijk op der neus zodat het gaat bloedenje hebt nu een Strawberry Shortcake
[
afbeelding ]
pink sockdit is het gevolg van veels te vaak in je kont geneukt te worden. Je darmen komen je aars uit en vormd een hangend goedje. Ook wel de roze sok genoemt ('n aarstulp dus

)
space docking Het poepen of schijten in elkaars kont of vagina
Chilli DogBij je partner op haar borst schijten en der tussen der tieten neuken
[
afbeelding ]
Tony Danza De tony danza is wanneer je met je ballen diep erin zitten van achter en wanneer je der hamrd ramt begin je te schreeuwen. Wie is de baas?! wie is de baas trut ? Natuurlijk schreeuwt ze dat jij dat bent. Op dat punt geef je haar de donkey punch (voor uitleg zie hierboven ) dan zeg je nee trut "Tony daza is de baas trut"

zijn er plaatjes ongepast kan een modje ze dan verwijderen
veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door genakt op 30-03-2009 12:03:05 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?