ja ik moest ook even lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:50 schreef LeonH het volgende:
Geus (ofzoiets): Ja gaat iets minder, ik zit met een liesbreuk in de auto
Ekdom: Dan moet je eens een nieuwe autostoel nemen
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd ook. Wel vervelend uiteraard, maar .. risico van het vak!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:02 schreef themauster het volgende:
het is jammer van die militair maarja het is wel de risico van het beroep
Goede vriend van me is afgelopen zondag teruggekomen... Die is dus gelukkig net op tijd tijdens die shift dus teruggekomen. Moet er niet aan denken dat die daar nog had gezeten...quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:02 schreef themauster het volgende:
het is jammer van die militair maarja het is wel de risico van het beroep
ik heb 2 neven en de vriend van mijn nicht die allemaal in het leger zitten en die zeggen precies hetzelfde wat ik zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Goede vriend van me is afgelopen zondag teruggekomen... Die is dus gelukkig net op tijd tijdens die shift dus teruggekomen. Moet er niet aan denken dat die daar nog had gezeten...
Ja, ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je van een word-bestandje een pdfje maakt?
Oe, nice!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Sirolf het volgende:
Nog minder dan een maand wachten om Gabriella Cilmi live te zien optreden!
Voor Word 2007 is er een PDF-plugin van Microsoft, en anders kan je een PDF-printer als PDFCreator gebruiken. Google maar even.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je van een word-bestandje een pdfje maakt?
Bekijk mijn post ergens hierboven eens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik dat thuis doen denk ik. Want hier heb ik alleen adobe reader
http://www.cutepdf.com/quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef themauster het volgende:
ik wou dat ze deze interviewtjes schrapten en daarvoor in de plaats gewoon plaatjes draaiden
Eens kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekijk mijn post ergens hierboven eens.
Gevondenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor Word 2007 is er een PDF-plugin van Microsoft, en anders kan je een PDF-printer als PDFCreator gebruiken. Google maar even.
Hee, het is 3FMquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef Marc63 het volgende:
Waarom nou altijd 1979? Waarom niet eens Tonight Tonight?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef Marc63 het volgende:
Waarom nou altijd 1979? Waarom niet eens Tonight Tonight?
Dan wordt 't lastigquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
MerciMaar ik kan hier vrijwel niets installeren ivm die rechten.. Ben maar een stagiair he
Wanneer komt nou de flirt je stijf met jullie 2?quote:
o jah we gingen een keertje uit eten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Wanneer komt nou de flirt je stijf met jullie 2?
Ik zie net bij printen dat er ook staat bij printers: PDF Creatorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan wordt 't lastig.
Of via Google Docs proberenDaar kun je documenten, spreadsheets etc. als PDF opslaan.
Zet m maar weer aan dan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:34 schreef LeonH het volgende:
Heb van ellende echt de volume knop weggedraaitd...
Wat een tyfusplaat....
Psiesquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zie net bij printen dat er ook staat bij printers: PDF CreatorZou ook wel werken dnek ik
Ok dank!quote:
Goede vraag, maar voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Wanneer komt nou de flirt je stijf met jullie 2?
meen je niet?! nou, gezellig ! je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
o jah we gingen een keertje uit eten!
Hans mn tante in Thesinge is binnenkort jarig...kom ik wel even langs
Hee Hansquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag, maar voorlopig nog niet(druk druk druk)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef Marc63 het volgende:
Zou John Bakker weten dat hij was ingeroosterd?
ken je Thesinge?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
meen je niet?! nou, gezellig ! je bent van harte welkom
De clip is het enige leuke aan deze plaat die zanger heeft een jengel stemquote:
Ondanks die stem kan ik het meeste werk van Aerosmith wel waarderen heurquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
[..]
De clip is het enige luke aan deze plaat die zanger heeft een jengel stem
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zeker! dat is bij die mooie plas toch?
Weinig water daar, Hansquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zeker! dat is bij die mooie plas toch?
het ligt in de gemeente Ten Boerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef themauster het volgende:
Ik ben een groninger maar ik heb nog nooit van Thesinge gehoordwel van Ezinge dat is bij Winsum
kijk dat is noordoost groningen daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het ligt in de gemeente Ten Boer
neeh als je er niks te zoeken heb...er is ook echt geen reet te doen in Thesingequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
kijk dat is noordoost groningen daar kom ik nooit![]()
komt alleen in Noord-Groningen,de stad en Zuidoost Groningen
Mamama BakerPokerface
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh...sorrie, als ik aan Thesinge denk, denk ik aan weilanden, slootjes, oude kerk...niet aan mooie plasjes
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thesinge maar misschien zijn er meer Thesinge in Grun?
Thanks Roel, dat herken ik wel ! die locatie weet ik wel te vindenquote:
Nee zeg. Volgende week eindelijk 's een goede plaat als MHquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef -Hans- het volgende:
Fuck you, fuck you very much
Volgende week MH
Deze week is er al een goede MHquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee zeg. Volgende week eindelijk 's een goede plaat als MH!
Die liepen we op het werk gisteren met z`n allen te zingen toen Stenders `m draaidequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef -Hans- het volgende:
Fuck you, fuck you very much
Volgende week MH
Das balenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Overleg verzet naar half 2 ipv 1 uur, dus ga missen denk ik
Enige twee pluspunten van Jaqueline.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:12 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, Roel!Springen
Krrrrrrrezippp!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vervolgens "Ring My Bell" erachteraan draaien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef broer het volgende:
Fijne puberhumor weer van Stenders, die wekkers!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef cosmick het volgende:
Loop ik sinds vannocht al met mijn shirt binnenste buiten aan.
Bedankt collega's.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef cosmick het volgende:
Bedankt collega's.
En anders zeg je gewoon dat het de nieuwe mode is, loopt volgende week heel het bedrijf zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef cosmick het volgende:
Nou, het viel niet zo op hoor. Ik zag alleen opeens dat het labeltje aan de buitenkant zat.
Overgeslagen volgens mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef TIM-846 het volgende:
Godver, nu heb ik dus wel Lex gemistof is die gewoon overgeslagen
?
Hmm das mooi dan. Hij kondigde hem wel aan Stendersquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Overgeslagen volgens mij
Ik zie iig geen "![]()
" hier het laatste kwartier
Stenders en beloften. Jij als vaste luisteraar zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm das mooi dan. Hij kondigde hem wel aan Stenders
O, was even roken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, cos, kijk es wat voor vette party ik in de pauze voor je spotte.
[ afbeelding ]
Zie de ongeëvenaarde woensdagmiddagTOPartiesten op den fotoquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, was even roken.
Vertel vertel vertel!!!!!
Wehhee. Darkraver en DJ Rob kunnen opzich nog wel geinig zijn. En ik zie ook Dynamike staan.. een rapper met wie ik vroegah ook wat hiphop-dingetjes heb gedaan. Maar da's een andere gok ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie de ongeëvenaarde woensdagmiddagTOPartiesten op den foto.
Die vuilniszak maakt het helemaal afquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie de ongeëvenaarde woensdagmiddagTOPartiesten op den foto.
.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit geen onaardige plaat van Pink hoor Cos
quote:Stond ik bij Metallica, stond een gozer ook vol trots te vertellen dat'ie naar Pink en Shakira ()was geweest
Je verwacht't niet
Die laatste zinquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Ik vind alles van Pink sowieso kut. Ik heb nog nooit ook maar 1 interessante noot gehoord in die shit van haar.
[..]
![]()
.
M'n zwagert is overigens wel naar Pink geweest. Hij heeft de hele kast vol met Bon Jovi. En uiteraard zit ie ook vooraan bij U2.
Ik spreek 'm verder nooit.
Vorige keer had onze office manager, ze mag er best wezen, Krezip opgezet met dat laatste nummerquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:16 schreef cosmick het volgende:
Altijd leuk als hier bij ons nieuwe werknemers of stagiaires komen die nietsvermoedend meegaan fluiten of neuriën met Krezip of Racoon.
Hahahahaha, die hoor je daarna nooooooooooit meer.
Inmiddels heeft iedereen hier op de afdeling dezelfde meningquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:16 schreef cosmick het volgende:
Altijd leuk als hier bij ons nieuwe werknemers of stagiaires komen die nietsvermoedend meegaan fluiten of neuriën met Krezip of Racoon.
Hahahahaha, die hoor je daarna nooooooooooit meer.
Hehehequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit meerOf in ieder geval zo min mogelijk...Ze komt maar hierheen
haha!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef cosmick het volgende:
Bedankt collega's.
Ik koester dan maar weer de gedachte dat ik haar in het begin van haar carrière in Ommen (..) in een bh zag optredenquote:
Hihi. Of gewoon vreselijk gaan schelden, tieren en vloeken op die eeuwige kutmuziek die de godganse dag voorbij komtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil voor de gein een keer meedoen met een prijsvraag voor zo'n baggerband:
O prima, thanks. Ze is net in verwachting van de vijfde alweer. Gaat snel, maar wel gezelligquote:
Dan snap ik het niet meerquote:
quote:
In verwachting van kinderen natuurlijk gekquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Cos, hoe zit't nou
In verwachting van de 5e wat???
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
In verwachting van kinderen natuurlijk gek.
Maar het was een geintje, een grap. ik bakte je een poets.
Eerst maar eens samenwonen en dan zien we wel verder.
quote:@michielveenstra Zeg, zit jij nou gewoon met The Pet Shop Boys te twitteren? AAAAAAGH!
2 minutes ago from web in reply to michielveenstra
Thuis, niet hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand de Veenstra-uitvoering nog bij de hand?
Ik denk dat mijn familie mij gewoon laat liggen idd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
GEM, Novastar, Alain Clark...
Daar wil je toch niet dood gevonden worden!
Mocht dat wel gebeuren, dan hoeft men niet naar de doodsoorzaak te zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
GEM, Novastar, Alain Clark...
Daar wil je toch niet dood gevonden worden!
quote:
je voelt ze ook nog altijd aankomen hè...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:16 schreef alors het volgende:
Ooh die superflauwe grappen over Patricia Paay en Viola Holt altijd![]()
Toffe plaat jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een fijne plaat van Franz Ferdinand zeg
Ik vond die vorige veel leuker. Dit is een beetje te recht-toe-recht-aan zonder echte bijzondere wendingen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een fijne plaat van Franz Ferdinand zeg
Ze zingt niet iedere keer Miracle.... let maar opquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle...
Beetje saai, dit.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Ook mirrorball.. Ik ga naar huus! Tot morgen
Verrekquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zingt niet iedere keer Miracle.... let maar op.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verrek.
14 x "miracle" & 7 x "mirror-ball" om precies te zijn.
iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle...
Beetje saai, dit.
Yo laters !quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Ook mirrorball.. Ik ga naar huus! Tot morgen
Eens!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vond die vorige veel leuker. Dit is een beetje te recht-toe-recht-aan zonder echte bijzondere wendingen of iets dergelijks.
ze gaat met een grote boog om Gelderland heenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef LeonH het volgende:
Ilse![]()
![]()
Ze gaat een clubtour doen, en dan komt ze uitgerekend in Limburg in een theater... Helaas niet in de Nieuwe Nor...
O, was jij zo'n gladde player?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Hey een oudje
Hier ging ik een aantal jaren geleden toch flink van uit m'n plaat in de discotheken
Beetje erg overkill iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb niks tegen Ilse, maar het gehalte waarop die plaat weer de ether opgeslingerd wordt, is een beetje dramatisch!
quote:
Innuendo gestemdquote:
Kwam idd wel even ter sprake, maar ik ben het er in elk geval niet mee eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm. Waren wij het er gisteren niet over eens dat Queen passé is
Zit ik ook aan te denken of mijn favo I want it all, maar ze hebben zoveel toffe platen gemaakt. '39 isquote:
Damn.... wat een keuzes...quote:
En dit is pas een persoonlijke voorselectie...quote:Seven Seas of Rhye
Somebody to love
Tie Your Mother Down
Fat Bottomed Girls
Crazy Little Thing Called Love
Under Pressure
One Vision
A Kind Of Magic
Friends Will Be Friends
I Want It All
Breakthru
The Miracle
Innuendo
The show must go on
These are the days of our lives
Heaven For Everyone
Eigen inbreng is ook van harte welkomquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het beste Queen nummer staat er natuurlijk weer niet tussen
voor Queen iets kiezen is zoooo moeilijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken of mijn favo I want it all, maar ze hebben zoveel toffe platen gemaakt. '39 is
ook werelds
Jupquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor Queen iets kiezen is zoooo moeilijk
Ik probeerde het jaquote:
Ah je hebt de keuze voor morgen al uitgezochtquote:
quote:Het gaat weer lukken. De week gaat dwars door midden! Hak mee met...?
Party Animals - Hava Naquila
Mosselman - Mossels
T-Spoon - Smiling
Mossels mossels!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah je hebt de keuze voor morgen al uitgezocht
[..]
Het is wachten op de eerste dj die 'm ook daadwerkelijk afkapt bij 'stop'quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef LeonH het volgende:
Megahit @ radio 53fm
eeeeuuujjeeeeuuujjeeeeuuujjeeeeuuujjeeeeuuujjstop
Wat een kotsplaat...![]()
![]()
Stenders zie ik daar voor wel in staatquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste dj die 'm ook daadwerkelijk afkapt bij 'stop'
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede middag![]()
Morgen hoor ik of ik vakantiewerk krijg. Nog even afwachten dus.
Middagquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede middag![]()
Morgen hoor ik of ik vakantiewerk krijg. Nog even afwachten dus.
Meen je dat nou joh?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Stenders is waarschijnlijk de grootste Dio fan op 3FM
Als je dat meent is het best sneu.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
JaZijn heldenstatus is daarmee wel wat verminderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |