quote:
In verwachting van kinderen natuurlijk gekquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Cos, hoe zit't nou
In verwachting van de 5e wat???
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
In verwachting van kinderen natuurlijk gek.
Maar het was een geintje, een grap. ik bakte je een poets.
Eerst maar eens samenwonen en dan zien we wel verder.
quote:@michielveenstra Zeg, zit jij nou gewoon met The Pet Shop Boys te twitteren? AAAAAAGH!
2 minutes ago from web in reply to michielveenstra
Thuis, niet hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand de Veenstra-uitvoering nog bij de hand?
Ik denk dat mijn familie mij gewoon laat liggen idd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
GEM, Novastar, Alain Clark...
Daar wil je toch niet dood gevonden worden!
Mocht dat wel gebeuren, dan hoeft men niet naar de doodsoorzaak te zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
GEM, Novastar, Alain Clark...
Daar wil je toch niet dood gevonden worden!
quote:
je voelt ze ook nog altijd aankomen hè...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:16 schreef alors het volgende:
Ooh die superflauwe grappen over Patricia Paay en Viola Holt altijd![]()
Toffe plaat jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een fijne plaat van Franz Ferdinand zeg
Ik vond die vorige veel leuker. Dit is een beetje te recht-toe-recht-aan zonder echte bijzondere wendingen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een fijne plaat van Franz Ferdinand zeg
Ze zingt niet iedere keer Miracle.... let maar opquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle...
Beetje saai, dit.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Ook mirrorball.. Ik ga naar huus! Tot morgen
Verrekquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zingt niet iedere keer Miracle.... let maar op.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verrek.
14 x "miracle" & 7 x "mirror-ball" om precies te zijn.
iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle...
Beetje saai, dit.
Yo laters !quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Ook mirrorball.. Ik ga naar huus! Tot morgen
Eens!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vond die vorige veel leuker. Dit is een beetje te recht-toe-recht-aan zonder echte bijzondere wendingen of iets dergelijks.
ze gaat met een grote boog om Gelderland heenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef LeonH het volgende:
Ilse![]()
![]()
Ze gaat een clubtour doen, en dan komt ze uitgerekend in Limburg in een theater... Helaas niet in de Nieuwe Nor...
O, was jij zo'n gladde player?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Hey een oudje
Hier ging ik een aantal jaren geleden toch flink van uit m'n plaat in de discotheken
Beetje erg overkill iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb niks tegen Ilse, maar het gehalte waarop die plaat weer de ether opgeslingerd wordt, is een beetje dramatisch!
quote:
Innuendo gestemdquote:
Kwam idd wel even ter sprake, maar ik ben het er in elk geval niet mee eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm. Waren wij het er gisteren niet over eens dat Queen passé is
Zit ik ook aan te denken of mijn favo I want it all, maar ze hebben zoveel toffe platen gemaakt. '39 isquote:
Damn.... wat een keuzes...quote:
En dit is pas een persoonlijke voorselectie...quote:Seven Seas of Rhye
Somebody to love
Tie Your Mother Down
Fat Bottomed Girls
Crazy Little Thing Called Love
Under Pressure
One Vision
A Kind Of Magic
Friends Will Be Friends
I Want It All
Breakthru
The Miracle
Innuendo
The show must go on
These are the days of our lives
Heaven For Everyone
Eigen inbreng is ook van harte welkomquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het beste Queen nummer staat er natuurlijk weer niet tussen
voor Queen iets kiezen is zoooo moeilijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken of mijn favo I want it all, maar ze hebben zoveel toffe platen gemaakt. '39 is
ook werelds
Jupquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor Queen iets kiezen is zoooo moeilijk
Ik probeerde het jaquote:
Ah je hebt de keuze voor morgen al uitgezochtquote:
quote:Het gaat weer lukken. De week gaat dwars door midden! Hak mee met...?
Party Animals - Hava Naquila
Mosselman - Mossels
T-Spoon - Smiling
Mossels mossels!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah je hebt de keuze voor morgen al uitgezocht
[..]
Het is wachten op de eerste dj die 'm ook daadwerkelijk afkapt bij 'stop'quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef LeonH het volgende:
Megahit @ radio 53fm
eeeeuuujjeeeeuuujjeeeeuuujjeeeeuuujjeeeeuuujjstop
Wat een kotsplaat...![]()
![]()
Stenders zie ik daar voor wel in staatquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste dj die 'm ook daadwerkelijk afkapt bij 'stop'
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede middag![]()
Morgen hoor ik of ik vakantiewerk krijg. Nog even afwachten dus.
Middagquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede middag![]()
Morgen hoor ik of ik vakantiewerk krijg. Nog even afwachten dus.
Meen je dat nou joh?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Stenders is waarschijnlijk de grootste Dio fan op 3FM
Als je dat meent is het best sneu.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
JaZijn heldenstatus is daarmee wel wat verminderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |