quote:
je voelt ze ook nog altijd aankomen hè...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:16 schreef alors het volgende:
Ooh die superflauwe grappen over Patricia Paay en Viola Holt altijd![]()
Toffe plaat jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een fijne plaat van Franz Ferdinand zeg
Ik vond die vorige veel leuker. Dit is een beetje te recht-toe-recht-aan zonder echte bijzondere wendingen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik wel een fijne plaat van Franz Ferdinand zeg
Ze zingt niet iedere keer Miracle.... let maar opquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle...
Beetje saai, dit.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Ook mirrorball.. Ik ga naar huus! Tot morgen
Verrekquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zingt niet iedere keer Miracle.... let maar op.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verrek.
14 x "miracle" & 7 x "mirror-ball" om precies te zijn.
iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle, A Miracle...
Beetje saai, dit.
Yo laters !quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Ook mirrorball.. Ik ga naar huus! Tot morgen
Eens!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vond die vorige veel leuker. Dit is een beetje te recht-toe-recht-aan zonder echte bijzondere wendingen of iets dergelijks.
ze gaat met een grote boog om Gelderland heenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef LeonH het volgende:
Ilse![]()
![]()
Ze gaat een clubtour doen, en dan komt ze uitgerekend in Limburg in een theater... Helaas niet in de Nieuwe Nor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |