Stenders en beloften. Jij als vaste luisteraar zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm das mooi dan. Hij kondigde hem wel aan Stenders
O, was even roken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, cos, kijk es wat voor vette party ik in de pauze voor je spotte.
[ afbeelding ]
Zie de ongeëvenaarde woensdagmiddagTOPartiesten op den fotoquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, was even roken.
Vertel vertel vertel!!!!!
Wehhee. Darkraver en DJ Rob kunnen opzich nog wel geinig zijn. En ik zie ook Dynamike staan.. een rapper met wie ik vroegah ook wat hiphop-dingetjes heb gedaan. Maar da's een andere gok ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie de ongeëvenaarde woensdagmiddagTOPartiesten op den foto.
Die vuilniszak maakt het helemaal afquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie de ongeëvenaarde woensdagmiddagTOPartiesten op den foto.
.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit geen onaardige plaat van Pink hoor Cos
quote:Stond ik bij Metallica, stond een gozer ook vol trots te vertellen dat'ie naar Pink en Shakira ()was geweest
Je verwacht't niet
Die laatste zinquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Ik vind alles van Pink sowieso kut. Ik heb nog nooit ook maar 1 interessante noot gehoord in die shit van haar.
[..]
![]()
.
M'n zwagert is overigens wel naar Pink geweest. Hij heeft de hele kast vol met Bon Jovi. En uiteraard zit ie ook vooraan bij U2.
Ik spreek 'm verder nooit.
Vorige keer had onze office manager, ze mag er best wezen, Krezip opgezet met dat laatste nummerquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:16 schreef cosmick het volgende:
Altijd leuk als hier bij ons nieuwe werknemers of stagiaires komen die nietsvermoedend meegaan fluiten of neuriën met Krezip of Racoon.
Hahahahaha, die hoor je daarna nooooooooooit meer.
Inmiddels heeft iedereen hier op de afdeling dezelfde meningquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:16 schreef cosmick het volgende:
Altijd leuk als hier bij ons nieuwe werknemers of stagiaires komen die nietsvermoedend meegaan fluiten of neuriën met Krezip of Racoon.
Hahahahaha, die hoor je daarna nooooooooooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |