ja ik moest ook even lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:50 schreef LeonH het volgende:
Geus (ofzoiets): Ja gaat iets minder, ik zit met een liesbreuk in de auto
Ekdom: Dan moet je eens een nieuwe autostoel nemen
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd ook. Wel vervelend uiteraard, maar .. risico van het vak!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:02 schreef themauster het volgende:
het is jammer van die militair maarja het is wel de risico van het beroep
Goede vriend van me is afgelopen zondag teruggekomen... Die is dus gelukkig net op tijd tijdens die shift dus teruggekomen. Moet er niet aan denken dat die daar nog had gezeten...quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:02 schreef themauster het volgende:
het is jammer van die militair maarja het is wel de risico van het beroep
ik heb 2 neven en de vriend van mijn nicht die allemaal in het leger zitten en die zeggen precies hetzelfde wat ik zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Goede vriend van me is afgelopen zondag teruggekomen... Die is dus gelukkig net op tijd tijdens die shift dus teruggekomen. Moet er niet aan denken dat die daar nog had gezeten...
Ja, ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je van een word-bestandje een pdfje maakt?
Oe, nice!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Sirolf het volgende:
Nog minder dan een maand wachten om Gabriella Cilmi live te zien optreden!
Voor Word 2007 is er een PDF-plugin van Microsoft, en anders kan je een PDF-printer als PDFCreator gebruiken. Google maar even.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je van een word-bestandje een pdfje maakt?
Bekijk mijn post ergens hierboven eens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik dat thuis doen denk ik. Want hier heb ik alleen adobe reader
http://www.cutepdf.com/quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef themauster het volgende:
ik wou dat ze deze interviewtjes schrapten en daarvoor in de plaats gewoon plaatjes draaiden
Eens kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekijk mijn post ergens hierboven eens.
Gevondenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor Word 2007 is er een PDF-plugin van Microsoft, en anders kan je een PDF-printer als PDFCreator gebruiken. Google maar even.
Hee, het is 3FMquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef Marc63 het volgende:
Waarom nou altijd 1979? Waarom niet eens Tonight Tonight?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef Marc63 het volgende:
Waarom nou altijd 1979? Waarom niet eens Tonight Tonight?
Dan wordt 't lastigquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
MerciMaar ik kan hier vrijwel niets installeren ivm die rechten.. Ben maar een stagiair he
Wanneer komt nou de flirt je stijf met jullie 2?quote:
o jah we gingen een keertje uit eten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Wanneer komt nou de flirt je stijf met jullie 2?
Ik zie net bij printen dat er ook staat bij printers: PDF Creatorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan wordt 't lastig.
Of via Google Docs proberenDaar kun je documenten, spreadsheets etc. als PDF opslaan.
Zet m maar weer aan dan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:34 schreef LeonH het volgende:
Heb van ellende echt de volume knop weggedraaitd...
Wat een tyfusplaat....
Psiesquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zie net bij printen dat er ook staat bij printers: PDF CreatorZou ook wel werken dnek ik
Ok dank!quote:
Goede vraag, maar voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Wanneer komt nou de flirt je stijf met jullie 2?
meen je niet?! nou, gezellig ! je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
o jah we gingen een keertje uit eten!
Hans mn tante in Thesinge is binnenkort jarig...kom ik wel even langs
Hee Hansquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag, maar voorlopig nog niet(druk druk druk)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef Marc63 het volgende:
Zou John Bakker weten dat hij was ingeroosterd?
ken je Thesinge?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
meen je niet?! nou, gezellig ! je bent van harte welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |