quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ik wil jullie allebei best troosten hoor, ik bedoelde het goed..
Heb je het U zijt gekoffied al opgezegd?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck!.
MartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nee, moet dat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je het U zijt gekoffied al opgezegd?
als je maar van ome koffiebuzz afblijftquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:19 schreef DaMart het volgende:
Oh ja, worden er dan ook nog mensen uit de OP gegooid, die hier toch nooit (meer) komen?
Aartiquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Aarti het volgende:
Ik weet geeneens niet wat "de wiki aanpassen" inhoudt!!
En ik lik niet. ik zuig.
ja, heuj, je krijgt het niet cadeau hequote:
Dat heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je het U zijt gekoffied al opgezegd?
Jij hebt dan ook de pen gelikt.quote:
Als ik hem kan vinden, wil je het dan alsnog voor me doen?quote:
oh jaquote:
Maar vdvorst en dndiek zien we hier niet meer, dus die zouden best eruit kunnen, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm lekker!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:19 schreef Leanne het volgende:
[..]![]()
* Leanne geeft Pien en Nijns allebei een mooie roze paaseitje
over likken gesproken...quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef Leanne het volgende:
ik snap het niet meer![]()
wie en wat moet ik nu allemaal likken, zuigen en opzeggen voordat ik in de OP kom?
Toen stond ik al een hele tijd in de OPquote:
Tuuk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hem kan vinden, wil je het dan alsnog voor me doen?
Jij mag mijn pinguin ijsje likken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
over likken gesproken...
ik zou best een ijsje lusten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vdvorst en dndiek zien we hier niet meer, dus die zouden best eruit kunnen, toch?DnDiek komt hier nog wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik heb de laatste paar keer de avas er in gezet, met extra rij etc. MPG is meer van de topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vdvorst en dndiek zien we hier niet meer, dus die zouden best eruit kunnen, toch?
[spoiler]* DaMart] wacht op tegensputterende MPG[/spoiler
Bedoelde je deze?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hem kan vinden, wil je het dan alsnog voor me doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Mja, met nog een rij wordt de OP wel erg langquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar keer de avas er in gezet, met extra rij etc. MPG is meer van de topics.
Eenschquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, met nog een rij wordt de OP wel erg lang.
Maar welke moet ik nou opzeggen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef Muck het volgende:
Herrinnert U zich deze nog nog nog
Uit den ouden doosch:
En wij koffieleuters zouden geen echte koffieleuters zijn zonder ons eigen enige echte officiële Koffie-gebed: het Wees-gekoffied. Bij koffieleut-misstappen is het mogelijk dat u door een mede KOFFIE SC-er gevraagd wordt 10 wees-gekoffied op te zeggen. Aldus tien keer:
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
Geachte aankomende Koffieleut,
Alvorens u uw waardevolle bijdrage gaat leveren aan dit topic en zult vertellen hoe zeer u de heilige drank KOFFIE waardeert, vragen wij u het onderstaande met aandacht te aanschouwen!
Dit is de Heilige Koffie-Eed (HKE) die elke Koffieleut die hier Koffiet (c) BrandX zal afleggen.
[..]
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
DaMart zijn vulpen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef Leanne het volgende:
ik snap het niet meer![]()
wie en wat moet ik nu allemaal likken, zuigen en opzeggen voordat ik in de OP kom?
*mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
Zo goed?
Geylquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Muck het volgende:
Blegh, ik heb teveel suiker gehad, wil buiten spelen of even rennen ofzo, maar ik moet een rapport schrijven over het synthetiseren van isopentylacetaat
Pien, je bent een vrouw naar mijn hartquote:
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken (done)
Starbucksquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben een paar keer naar een starbucks geweest voor een frappucino aardbei
Nu al..?quote:
mja, beter van nietquote:
Dan niet kopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, beter van niet
ben al aan het stuiteren![]()
Reïntegratie enzoquote:
Hallehluhjaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken (done)
Ik ga dat ook maar doen danquote:
Ja hoor, ben agressief genoeg vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand zin om mijn buurjongen in elkaar te slaan ofzo?Jezus wat heb ik een hekel aan dat kind
ja, ikikikik, pick mequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand zin om mijn buurjongen in elkaar te slaan ofzo?Jezus wat heb ik een hekel aan dat kind
Omdat het een vreselijk kutkind is... Aantal voorbeelden:quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ikikikik, pick me
[/hyper]
wrom eigenlijk?
Echt hequote:
kutkindquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat het een vreselijk kutkind is... Aantal voorbeelden:
Buurjongen woont op de 2e etage van deze flat, onder de buurjongen woont de oma van de buurjongen. Als de buurjongen z'n oma nodig heeft loopt buurjongen naar beneden en gaat onder mijn raam staan schreeuwen: "OMAAAAA!!!! OOOOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! OMA!!!!!! OOOOMA!!!!! OMA!!!!!" Totdat oma naar buiten komt en terug gaat staan schreeuwen(ja, ook op zondag ochtend om 7 uur)
Voorbeeld 2:
Buurjongen fietst slingerend door de straat, achter hem rijdt een auto die er door wil, auto toetert, buurjongen gaat aan de kant, auto haalt in en buurjongen geeft een schop tegen de auto en gilt heel hard "KANKERWIJF!!!!"
Voorbeeld 3:
Ik woon boven de ingang van de kelderboxen, buurjongen besluit op zondag ochtend om 8 uur om een bal te schoppen tegen de boxdeur aan, een half uur lang!
Voorbeeld 4:
Buurjongen vind stokken, stenen enz enz op straat en vind het blijkbaar een leuk spelletje deze dingen tegen de ramen van de buren aan te gooien.
En zo kan ik nog wel even door gaan
Note: Buurjongen is 14
Gaarnequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
kutkind
zal ik de FOK!-knokploeg optrommelen?
bleghquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt he![]()
reactie van moeder van buurjongen: "doe maar niet lieverd..."
Zoiets ja, en bovendien, papa en mama zijn gescheiden, en hij heeft het er zoooo moeilijk mee gehadquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
blegh
"hij heeft een hele vrije opvoeding gehad"
STFUquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
de FOK! knokploeg is net zoals KSC meetings, niet bestaand
ja, sneu... en dan weer vrolijk verder hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets ja, en bovendien, papa en mama zijn gescheiden, en hij heeft het er zoooo moeilijk mee gehad![]()
Ja maar hij is uiteraard heel erg zielig enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, sneu... en dan weer vrolijk verder hoor
er zijn duizenden kinderen met gescheiden ouders
Ja, en als je al je moed bij elkaar raapt en er iets tegen die moeder van zegt zou 'haar kind noooooit zoiets doen'.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar hij is uiteraard heel erg zielig enzoVeeeeeeel zieliger dan al die andere kindjes
dat betekent gewoon: SooodeTiefusUitmuntendeSuperklonksquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dat betekent gewoon: SooodeTiefusUitmuntendeSuperklonks
dan mag ik hem ook harder slaan dan andere kindjes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar hij is uiteraard heel erg zielig enzoVeeeeeeel zieliger dan al die andere kindjes
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Klonk het volgende:
kut, ik ben een zorghippie geworden, heb sandalen aan
Wakkaquote:
quote:
Is dat een uitzondering dan..?quote:
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dan mag ik hem ook harder slaan dan andere kindjes?
Watsgebeurt?quote:
Ook daaronder? Way TMIquote:
ik haat scheren, 1 keer per week, anderhalve week is meer dan voldoende, verder ben ik geen viezerik, elke dag twee keer douchen maar scherenquote:
Zeiksnor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, met nog een rij wordt de OP wel erg lang.
Gij Ambtenaer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |