quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ik wil jullie allebei best troosten hoor, ik bedoelde het goed..
Heb je het U zijt gekoffied al opgezegd?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck!.
MartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nee, moet dat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je het U zijt gekoffied al opgezegd?
als je maar van ome koffiebuzz afblijftquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:19 schreef DaMart het volgende:
Oh ja, worden er dan ook nog mensen uit de OP gegooid, die hier toch nooit (meer) komen?
Aartiquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Aarti het volgende:
Ik weet geeneens niet wat "de wiki aanpassen" inhoudt!!
En ik lik niet. ik zuig.
ja, heuj, je krijgt het niet cadeau hequote:
Dat heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je het U zijt gekoffied al opgezegd?
Jij hebt dan ook de pen gelikt.quote:
Als ik hem kan vinden, wil je het dan alsnog voor me doen?quote:
oh jaquote:
Maar vdvorst en dndiek zien we hier niet meer, dus die zouden best eruit kunnen, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm lekker!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:19 schreef Leanne het volgende:
[..]![]()
* Leanne geeft Pien en Nijns allebei een mooie roze paaseitje
over likken gesproken...quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef Leanne het volgende:
ik snap het niet meer![]()
wie en wat moet ik nu allemaal likken, zuigen en opzeggen voordat ik in de OP kom?
Toen stond ik al een hele tijd in de OPquote:
Tuuk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hem kan vinden, wil je het dan alsnog voor me doen?
Jij mag mijn pinguin ijsje likken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
over likken gesproken...
ik zou best een ijsje lusten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vdvorst en dndiek zien we hier niet meer, dus die zouden best eruit kunnen, toch?DnDiek komt hier nog wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik heb de laatste paar keer de avas er in gezet, met extra rij etc. MPG is meer van de topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vdvorst en dndiek zien we hier niet meer, dus die zouden best eruit kunnen, toch?
[spoiler]* DaMart] wacht op tegensputterende MPG[/spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |