Dan niet kopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, beter van niet
ben al aan het stuiteren![]()
Reïntegratie enzoquote:
Hallehluhjaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken (done)
Ik ga dat ook maar doen danquote:
Ja hoor, ben agressief genoeg vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand zin om mijn buurjongen in elkaar te slaan ofzo?Jezus wat heb ik een hekel aan dat kind
ja, ikikikik, pick mequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand zin om mijn buurjongen in elkaar te slaan ofzo?Jezus wat heb ik een hekel aan dat kind
Omdat het een vreselijk kutkind is... Aantal voorbeelden:quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ikikikik, pick me
[/hyper]
wrom eigenlijk?
Echt hequote:
kutkindquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat het een vreselijk kutkind is... Aantal voorbeelden:
Buurjongen woont op de 2e etage van deze flat, onder de buurjongen woont de oma van de buurjongen. Als de buurjongen z'n oma nodig heeft loopt buurjongen naar beneden en gaat onder mijn raam staan schreeuwen: "OMAAAAA!!!! OOOOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! OMA!!!!!! OOOOMA!!!!! OMA!!!!!" Totdat oma naar buiten komt en terug gaat staan schreeuwen(ja, ook op zondag ochtend om 7 uur)
Voorbeeld 2:
Buurjongen fietst slingerend door de straat, achter hem rijdt een auto die er door wil, auto toetert, buurjongen gaat aan de kant, auto haalt in en buurjongen geeft een schop tegen de auto en gilt heel hard "KANKERWIJF!!!!"
Voorbeeld 3:
Ik woon boven de ingang van de kelderboxen, buurjongen besluit op zondag ochtend om 8 uur om een bal te schoppen tegen de boxdeur aan, een half uur lang!
Voorbeeld 4:
Buurjongen vind stokken, stenen enz enz op straat en vind het blijkbaar een leuk spelletje deze dingen tegen de ramen van de buren aan te gooien.
En zo kan ik nog wel even door gaan
Note: Buurjongen is 14
Gaarnequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
kutkind
zal ik de FOK!-knokploeg optrommelen?
bleghquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt he![]()
reactie van moeder van buurjongen: "doe maar niet lieverd..."
Zoiets ja, en bovendien, papa en mama zijn gescheiden, en hij heeft het er zoooo moeilijk mee gehadquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
blegh
"hij heeft een hele vrije opvoeding gehad"
STFUquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
de FOK! knokploeg is net zoals KSC meetings, niet bestaand
ja, sneu... en dan weer vrolijk verder hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets ja, en bovendien, papa en mama zijn gescheiden, en hij heeft het er zoooo moeilijk mee gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |