quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hans kijkt telkens naar Johan voor bevestiging
Ja, ik krijg er een onpasselijk gevoel van.quote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Hans kijkt weer even naar Johan voor goedkeuring.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax speelde in de UEFA Cup tegen Aston Villa, niet in de voorbereiding.
in de voorbereiding was Cardiff dat weet zelfs ikquote:Op maandag 6 april 2009 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax speelde in de UEFA Cup tegen Aston Villa, niet in de voorbereiding.
En Sunderland.quote:Op maandag 6 april 2009 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in de voorbereiding was Cardiff dat weet zelfs ik
Ja, jammer voor hem, hij heeft geen enkele keer kunnen scoren vanavond. Toch zeker 10 tegen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hans dacht dat ie een nieuwtje had![]()
mooi versteegrobje
quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
alweer bijna afgelopen
ze komen toch weer in de Uefa cup uitquote:
Doen we vaak in KLB, klikt makkelijker door!quote:Op maandag 6 april 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijn dat je meteen het volgende deel opneemt in de laatste reactie van het vorige topic, Adelante.
Zekerquote:Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze komen toch weer in de Uefa cup uit
Tja, of niet. Ligt aan de tegenstander. Een jaartje twee clubs in de CL zou ook wel weer leuk zijnquote:Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad handig is datquote:Op maandag 6 april 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijn dat je meteen het volgende deel opneemt in de laatste reactie van het vorige topic, Adelante.
In ieder geval Europees voetbal. Jullie moeten serieus oppassen dat jullie niet buiten de boot vallen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze krijgen sowieso een club uit Engeland, Spanje of Italië geloof ikquote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Tja, of niet. Ligt aan de tegenstander. Een jaartje twee clubs in de CL zou ook wel weer leuk zijn
Helaas gebeurd dat hier zelden.quote:Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doen we vaak in KLB, klikt makkelijker door!
quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval Europees voetbal. Jullie moeten serieus oppassen dat jullie niet buiten de boot vallen.
Staat dat al vast? Kopenhagen komt ook niet uit Spanjequote:Op maandag 6 april 2009 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze krijgen sowieso een club uit Engeland, Spanje of Italië geloof ik
grofquote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Die zit daar 90 minuten of ie naar de crematie van z'n beste vriend zit te kijken
Het is ook stukken beter nu met van Van der Gijp dan vorig jaar met Van Hanegem.quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef TC03 het volgende:
Van der Gijp is echt goed gegroeid in z'n rol als sidekick. Heerlijke TV.
was al 3 keer gepost in het vorige topicquote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Houniet het volgende:
Voor de mensen die hem nog moesten bekijken:
http://www.nos.nl/nosstud(...)nterviewcruijff.html
Gijp is haast het tegenovergestelde, heeft overal wel een mening of een verhaal over. Van Hanegem kon alleen maar zeggen dat het hem niets interesseerde of dat hij het niet gezien had.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is ook stukken beter nu met van Van der Gijp dan vorig jaar met Van Hanegem.
Gijp is leuk. Maar Hansie moet echt weg. Zet Van Halst daar neer ofzo, die heeft tenminste nog iets zinnigs te melden.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is ook stukken beter nu met van Van der Gijp dan vorig jaar met Van Hanegem.
Van Hanegem had ook z'n momenten, maar het was veel te vaak ook "hoe moet ik dat nou weten"quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
kan je zoiezo wel vergeten..quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Een jaartje twee clubs in de CL zou ook wel weer leuk zijn
nieuwe opzet van de CL hèquote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Staat dat al vast? Kopenhagen komt ook niet uit Spanje
Het zal wel weer ingedeeld worden in groepen of klasses ... en tegen de makkelijkste moeten ze vast niet. Maar ach, ploegen uit Spanje, Engeland of Italië zijn niet per definitie onverslaanbaar.
Ajax gaat echt wel weer een keer lekker draaien, en ze hebben er op zich de selectie voor. Alleen misschien niet de coach
Dus? De opmerking "Hansie" ook al 456 keer.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
was al 3 keer gepost in het vorige topic
"Jantje. Jantje. Ja maar, Jantje..."quote:Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gijp is leuk. Maar Hansie moet echt weg. Zet Van Halst daar neer ofzo, die heeft tenminste nog iets zinnigs te melden.
vind ik toch iets anders maar goed.quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus? De opmerking "Hansie" ook al 456 keer.
Ja, daarom. Van der Gijp heeft ook niet echt mensen die hij afvalt als hij er kritiek op heeft. Misschien dat dat Van Hanegem vorige seizoenen ook tegenhield. In dit soort programma's is het in elk geval leuker als je teveel zegt in plaats van te weinig.quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van Hanegem had ook z'n momenten, maar het was veel te vaak ook "hoe moet ik dat nou weten"Van der Gijp is wat dat betreft meer flapuit.
Yup. Iets zeggen is een belangrijk onderdeel van een praatprogrammaquote:Op maandag 6 april 2009 23:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, daarom. Van der Gijp heeft ook niet echt mensen die hij afvalt als hij er kritiek op heeft. Misschien dat dat Van Hanegem vorige seizoenen ook tegenhield. In dit soort programma's is het in elk geval leuker als je teveel zegt in plaats van te weinig.
2 rondes moet je winnen. Overleef je de 1e ronde dan moet je tegen een 4e paats spaans, italiaans of engelse competitie of 3 plaats frans, duits competitie. Wordt dus heel lastig.quote:Op maandag 6 april 2009 23:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah, fijn is dat
Is daar een handige link van, btw?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus? De opmerking "Hansie" ook al 456 keer.
Precies, alleen al om die reden is van Halst gewoon géén optie.quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Jantje. Jantje. Ja maar, Jantje..."
Halsie is ook goedquote:Op maandag 6 april 2009 23:14 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Precies, alleen al om die reden is van Halst gewoon géén optie.
Ik erger me echt aan die gast.quote:Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Tommeke het volgende:
Hans die steeds naar z'n linkerelleboog kijkt als hij wat 'grappigs' zegt
zeker dat moment naar een heel verhaal van hansie, waarop johan vraag: wat zeg je nou eigenlijk? wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:59 schreef koningdavid het volgende:
Hans moet blijven!
Hij is de enige die Johan nog een beetje kan opnaaien. Johan werd gisteren ook weer helemaal pissig op Hansie terwijl hij iets heel normaals zei. Heerlijke momenten zijn dat.
Ja dat was best een overdreven reactie van Johan. Desalniettemin leuke televisiequote:Op dinsdag 7 april 2009 07:46 schreef fetss het volgende:
[..]
zeker dat moment naar een heel verhaal van hansie, waarop johan vraag: wat zeg je nou eigenlijk? wat wil je zeggen?
http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s2_a13.xmlquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Wanneer kan je die uitzending streaming zien?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Timmie1983 het volgende:
Voetbal International...het niveau zakt met de week. Het is echt wachten op het volgende:
Genée: Johan, we hebben hier een mail van Claar Koomen uit Sexbierum, Friesland. Ze schrijft het volgende 'Beste Joh...'
VDGijp: Wilfred, Wilfred, Wilfred, hebt ik dat nou goed gehoord? Heet die vrouw echt Klaar Komen? Whahaha...Hey Hansie, Hansie, zo'n combinatie verzint je toch niet?
KraayJr: Denk dat haar man goed aan zijn trekken komt met zo'n naam![]()
VDGijp: Aan zijn trekken komen, whahahaha![]()
Genée: Johan, je zit er een beetje beteuterd bij eh...
Derksen: Hoe zou dat nou komen, Wilfred? Dit soort onzin is geen goede reclame voor mijn blad. Goed, met deze mail ben ik snel klaar. De volgende graag.
VDGijp: Bent je daar snel KLAAR mee, Johan? Haar man ook, whahaha
Voetbal International...het niveau zakt met de week. Het is echt wachten op het volgende:
Genée: Johan, we hebben hier een mail van Claar Koomen uit Sexbierum, Friesland. Ze schrijft het volgende 'Beste Joh...'
VDGijp: Wilfred, Wilfred, Wilfred, hebt ik dat nou goed gehoord? Heet die vrouw echt Klaar Komen? Whahaha...Hey Hansie, Hansie, zo'n combinatie verzint je toch niet?
Derksen: Hoe zou dat nou komen, Wilfred? Dit soort onzin is geen goede reclame voor mijn blad. Goed, met deze mail ben ik snel klaar. De volgende graag.
Van der Gijp en Johan vaste gasten en dan om de week Hansie of Van Halst.quote:Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gijp is leuk. Maar Hansie moet echt weg. Zet Van Halst daar neer ofzo, die heeft tenminste nog iets zinnigs te melden.
Vindt Johan hem ook niet een ultieme demagoog?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef koningdavid het volgende:
Zal wel niet gebeuren. Johan mag Van Halst niet zo, geloof ik.
Proestquote:
Die nog altijd gemaakt moet worden.quote:
Volgens Johan liet hij zijn geniale analyses in elkaar draaien door een redacteur om vervolgens zelf met de eer te strijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vindt Johan hem ook niet een ultieme demagoog?
Ik vind het alleen maar mooi om te zien dat Johan zich weer vreselijk ergert aan hem en zijn vaste zondebok is. De beste uitzendingen zijn zonder uitgenodigde gasten, die kramen toch alleen maar cliches uit.quote:
LOL, "Hansie" en dat handje van Gijp op Hans, héééérlijk karakteristiek!quote:
Of het wordt oersaai gelul over Europese regels. Voetballers hebben meestal niet veel zinnigs te zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar mooi om te zien dat Johan zich weer vreselijk ergert aan hem en zijn vaste zondebok is. De beste uitzendingen zijn zonder uitgenodigde gasten, die kramen toch alleen maar cliches uit.
Die uitzending met Michael van Praag vond ik helemaal een dieptepunt, dat ging over die Europese regels die mij totaal niet boeien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Of het wordt oersaai gelul over Europese regels. Voetballers hebben meestal niet veel zinnigs te zeggen inderdaad.
iemand van de KRO dus niets van aantrekkenquote:
Roy heeft anders wel een stoere FCT tattoo hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Palmboom313 het volgende:
iemand van de KRO dus niets van aantrekken
Toen kon Johan wel mooi de draak steken met die psycholoogquote:Op woensdag 8 april 2009 15:57 schreef thewishmaster het volgende:
Het is niet te hopen dat het advies van die kerel wordt opgevolgd. Een tijd geleden was Jan van Dijk van VVV te gast (dat is dan wel top eerste divisie), maar om nu te zeggen dat hij veel boeiends te melden had is ook wat overdreven.
Zolang Johan maar de gelegenheid krijgt om ergens tegenaan te schoppen vind ik het ook mooi, maar ik heb liever dat Hans Kraaij ernaast zit, want daar schopt hij de hele tijd tegenaan. De gasten van dit seizoen Voetbal International zijn alleen wel dramatisch, ik zie van der Wiel daar ook nog voor me als een verlegen jongetje met al zijn stoere tattoo's.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Toen kon Johan wel mooi de draak steken met die psycholoog
Oh ja die mooiboyquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zolang Johan maar de gelegenheid krijgt om ergens tegenaan te schoppen vind ik het ook mooi, maar ik heb liever dat Hans Kraaij ernaast zit, want daar schopt hij de hele tijd tegenaan. De gasten van dit seizoen Voetbal International zijn alleen wel dramatisch, ik zie van der Wiel daar ook nog voor me als een verlegen jongetje met al zijn stoere tattoo's.
Daar een brief over schrijven.quote:
Dan zeg ik: Gerald Sibonquote:Op woensdag 8 april 2009 17:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Oh ja die mooiboyGoede voetballer, maar inderdaad een letterlijk nietszeggende gast. Hoewel er onder de voetballers ook genoeg zijn die wel een goed verhaal kunnen houden. Alleen als het over de eigen club gaat durven ze nooit gepeperde uitspraken te doen en over andere clubs kunnen ze zogenaamd niet oordelen. Alle trainers zijn prettig om mee te werken en het wordt dan vaak een grote feel good show.
Die spelersinterviews lees ik ook nog maar zelden. Het zijn allemaal dezelfde verhalen die ze vertellen.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat heeft Jphan zelf ook weleens aangegeven trouwens. Dat hij spelersinterviews eigenlijk nutteloos vindt maar dat de lezers van VI het wel willen en dat ze daarom in het blad staan.
Het open deuren gehalte is wel erg hoog bij al die spelers, te bang om boetes te krijgen of ernaast te staan.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die spelersinterviews lees ik ook nog maar zelden. Het zijn allemaal dezelfde verhalen die ze vertellen.
Hij heeft wel een mooie fc twente klok! En een vette tatoo!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://roytjelip.hyves.nl/?ref=sr
Zeg het hem.
Wauw!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie fc twente klok! En een vette tatoo!
[ afbeelding ]
Die had ook een erg hoog "wauwquote:Op donderdag 9 april 2009 08:49 schreef Longmen het volgende:
Doet me denken aan die "Roterdam" tattoo
quote:De gasten van 10 april zijn Wilfred Genee, Titia Ketelaar en Birgit Donker. Tafelheer is Jan Mulder en muziek is er van zowel Van Dik Hout als Wilfred Genee!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet wel waar Johan maandag grapjes over gaat maken:
[..]
Juist niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:23 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wat een vreselijk zielige man is het toch ook
Genee neemt zichzelf tenminste niet zo serieus, zouden veel andere figuren daar in Hilversum (zoals Mathijs van Nieuwkerk) ook moeten doen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:23 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wat een vreselijk zielige man is het toch ook
ik zie Hansiequote:Op maandag 13 april 2009 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Geen gast he? Gewoon Hansie.
skutjesielen internationalquote:Op maandag 13 april 2009 21:29 schreef groenen het volgende:
Gaat Genee weer skutjesielen?
Ja, pasgeleden getrouwd met zijn vriend.quote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef cultheld het volgende:
John de Bever is nu toch één of andere smartlappenkoning geworden? Die zou zo met de Toppers mee kunnen doen.
Koné bedoel je?quote:Op maandag 13 april 2009 21:32 schreef Kerol het volgende:
De Cisse van Sevilla speelt daar toch.. naast Drogba en Kalou
Volgens Derksen nietquote:
Al de tweede keer.quote:Op maandag 13 april 2009 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Daar is de grap over het zingen van Genee.
Niet echt eigenlijk. Als Derksen Genee belachelijk maakt moet het wel leuk zijn maar andersom niet?quote:
nou er zijn er al minstens 15 van voorbij gekomenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet wel waar Johan maandag grapjes over gaat maken:
[..]
indeed, derksen eerst over die karaoke..grapje moet kunnen vind ik.quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Als Derksen Genee belachelijk maakt moet het wel leuk zijn maar andersom niet?
Dit is toch iets heel anders, dat zie je toch hopelijk wel in.quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Als Derksen Genee belachelijk maakt moet het wel leuk zijn maar andersom niet?
Inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat nog pijnlijker is dat iedereen nu weet dat Wilfredje zijn salaris krijgt van VI.![]()
²
kom op zegquote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is toch iets heel anders, dat zie je toch hopelijk wel in.
Tja, hij doet toch ook regelmatig interviews voor VI?quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat nog pijnlijker is dat iedereen nu weet dat Wilfredje zijn salaris krijgt van VI.![]()
²
nou dat lijkt me opzich logisch dus zo bijzonder vind ik dat nietquote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Idd, is al tijden bekend.quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, hij doet toch ook regelmatig interviews voor VI?
vi is toch sponsor van dit programmaquote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Ja, maar blijkbaar betaalt VI ook zijn salaris voor dit programma (het heet niet voor niks International i.p.v. Insite).quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, hij doet toch ook regelmatig interviews voor VI?
Nee, ik zie niet in wat daar anders aan is.quote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is toch iets heel anders, dat zie je toch hopelijk wel in.
Jij wist dat niet?quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Dat werd destijds al beweerd, maar tegengesproken door Rekerquote:
Das een koopje met een fitte Aissati en in de deze vorm vanaf het begin was Ajax kampioen geworden.quote:
Nou nee, eigenlijk niet. Jij wel?quote:
Dan heeft ie wel lef om Johan steeds de kast op te jagen.quote:Op maandag 13 april 2009 21:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar betaalt VI ook zijn salaris voor dit programma (het heet niet voor niks International i.p.v. Insite).
Ik mag het toch graag lezen op de wcquote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Babbatuur het volgende:
Voetbal International in bladvorm wordt ook minder, iedere maandagavond wordt al de kern bekend gemaakt van alle inhoud en Johan geeft zijn column al prijs gedurende al de shows die hij maakt.
Zullen wel weer 5 pagina's aan worden gewijd en dan heb je ook nog al die toto-rotzooi.
Voetbal International op tv wordt steeds vermakelijker, in bladvorm is het wat minder geworden
ja, was toch ook ongeveer bekend, PSV vangt volgens mij een deel van de doorverkoopquote:
Ogararu een aankoop van Van Basten?quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dat zijn de aankopen van jullie pannenkoek, pannenkoek!
Uhm neequote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind het ook goed leesvoer voor mijn reis in de trein, maar stiekem mis ik wel de JOHAN en daarna het ietwat mindere, doch zeer goede Nummer 14.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En ik zag zo snel ook nog Kennedy en Rommedahl staan
Johan zei dat het huidige team wat nu op het veld staat net zoveel heeft gekost als wat Porto heeft uitgegeven. en toen kwamen al die namen in beeld waarvan de helft op de bank/tribune zitquote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ben benieuwdquote:Op maandag 13 april 2009 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Even 2 vragen ingestuurd
Over de nieuwe trainer van NEC en over Ajax dat strijdt om plek 2
vond ik ook een beetje zwak.quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef maril het volgende:
ik vond het not don van johan, over dat salaris.
Wat maakt het nou uit dat VI zijn salaris betaalt?quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef maril het volgende:
ik vond het not don van johan, over dat salaris.
carl johnson - los angeles ?quote:Op maandag 13 april 2009 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Even 2 vragen ingestuurd
Over de nieuwe trainer van NEC en over Ajax dat strijdt om plek 2
Onder mijn eigen naam die Johan wel zal herkennenquote:
Een zwak been is volgend jaar de trainer van Feyenoord.quote:Op maandag 13 april 2009 21:51 schreef rubbereend het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, een zwak been is best bij te trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, maar dat zie je niet terug binnen een jaar, en het hangt heel erg af van de speler zelf natuurlijk, maar elke voetballer van 25 jaar of ouder moet minimaal een bal over 5 meter kunnen trappen met links en rechts.quote:Op maandag 13 april 2009 21:51 schreef rubbereend het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, een zwak been is best bij te trainen.
Bij Doordekken en Beste Johan ook alquote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
Goh, ook hier vinden ze Sulejmani te mollig
van Beukering naar Ajax?quote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Het zou een schande zijn ja, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een Ajacied te zwaar wordt.
Je bent wel een helder licht of niet?quote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
hansiee
quote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Het zou een schande zijn ja, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een Ajacied te zwaar wordt.
quote:
johnny dusbabbaquote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |