Johan zei dat het huidige team wat nu op het veld staat net zoveel heeft gekost als wat Porto heeft uitgegeven. en toen kwamen al die namen in beeld waarvan de helft op de bank/tribune zitquote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dat zijn de aankopen van jullie pannenkoek, pannenkoek!
ben benieuwdquote:Op maandag 13 april 2009 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Even 2 vragen ingestuurd
Over de nieuwe trainer van NEC en over Ajax dat strijdt om plek 2
vond ik ook een beetje zwak.quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef maril het volgende:
ik vond het not don van johan, over dat salaris.
Wat maakt het nou uit dat VI zijn salaris betaalt?quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef maril het volgende:
ik vond het not don van johan, over dat salaris.
carl johnson - los angeles ?quote:Op maandag 13 april 2009 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Even 2 vragen ingestuurd
Over de nieuwe trainer van NEC en over Ajax dat strijdt om plek 2
Onder mijn eigen naam die Johan wel zal herkennenquote:
Een zwak been is volgend jaar de trainer van Feyenoord.quote:Op maandag 13 april 2009 21:51 schreef rubbereend het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, een zwak been is best bij te trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, maar dat zie je niet terug binnen een jaar, en het hangt heel erg af van de speler zelf natuurlijk, maar elke voetballer van 25 jaar of ouder moet minimaal een bal over 5 meter kunnen trappen met links en rechts.quote:Op maandag 13 april 2009 21:51 schreef rubbereend het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, een zwak been is best bij te trainen.
Bij Doordekken en Beste Johan ook alquote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
Goh, ook hier vinden ze Sulejmani te mollig
van Beukering naar Ajax?quote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Het zou een schande zijn ja, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een Ajacied te zwaar wordt.
Je bent wel een helder licht of niet?quote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
hansiee
quote:Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Het zou een schande zijn ja, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een Ajacied te zwaar wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |