indeed, derksen eerst over die karaoke..grapje moet kunnen vind ik.quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Als Derksen Genee belachelijk maakt moet het wel leuk zijn maar andersom niet?
Dit is toch iets heel anders, dat zie je toch hopelijk wel in.quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Als Derksen Genee belachelijk maakt moet het wel leuk zijn maar andersom niet?
Inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat nog pijnlijker is dat iedereen nu weet dat Wilfredje zijn salaris krijgt van VI.![]()
²
kom op zegquote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is toch iets heel anders, dat zie je toch hopelijk wel in.
Tja, hij doet toch ook regelmatig interviews voor VI?quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat nog pijnlijker is dat iedereen nu weet dat Wilfredje zijn salaris krijgt van VI.![]()
²
nou dat lijkt me opzich logisch dus zo bijzonder vind ik dat nietquote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Idd, is al tijden bekend.quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, hij doet toch ook regelmatig interviews voor VI?
vi is toch sponsor van dit programmaquote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Ja, maar blijkbaar betaalt VI ook zijn salaris voor dit programma (het heet niet voor niks International i.p.v. Insite).quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, hij doet toch ook regelmatig interviews voor VI?
Nee, ik zie niet in wat daar anders aan is.quote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is toch iets heel anders, dat zie je toch hopelijk wel in.
Jij wist dat niet?quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Dat werd destijds al beweerd, maar tegengesproken door Rekerquote:
Das een koopje met een fitte Aissati en in de deze vorm vanaf het begin was Ajax kampioen geworden.quote:
Nou nee, eigenlijk niet. Jij wel?quote:
Dan heeft ie wel lef om Johan steeds de kast op te jagen.quote:Op maandag 13 april 2009 21:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar betaalt VI ook zijn salaris voor dit programma (het heet niet voor niks International i.p.v. Insite).
Ik mag het toch graag lezen op de wcquote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Babbatuur het volgende:
Voetbal International in bladvorm wordt ook minder, iedere maandagavond wordt al de kern bekend gemaakt van alle inhoud en Johan geeft zijn column al prijs gedurende al de shows die hij maakt.
Zullen wel weer 5 pagina's aan worden gewijd en dan heb je ook nog al die toto-rotzooi.
Voetbal International op tv wordt steeds vermakelijker, in bladvorm is het wat minder geworden
ja, was toch ook ongeveer bekend, PSV vangt volgens mij een deel van de doorverkoopquote:
Ogararu een aankoop van Van Basten?quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dat zijn de aankopen van jullie pannenkoek, pannenkoek!
Uhm neequote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind het ook goed leesvoer voor mijn reis in de trein, maar stiekem mis ik wel de JOHAN en daarna het ietwat mindere, doch zeer goede Nummer 14.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En ik zag zo snel ook nog Kennedy en Rommedahl staan
Johan zei dat het huidige team wat nu op het veld staat net zoveel heeft gekost als wat Porto heeft uitgegeven. en toen kwamen al die namen in beeld waarvan de helft op de bank/tribune zitquote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ben benieuwdquote:Op maandag 13 april 2009 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Even 2 vragen ingestuurd
Over de nieuwe trainer van NEC en over Ajax dat strijdt om plek 2
vond ik ook een beetje zwak.quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef maril het volgende:
ik vond het not don van johan, over dat salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |