PDF: http://www.nac.nl/files/20090406_stadionplannen.pdfquote:DE VERBOUWING KAN BEGINNEN!
06-04-2009
Jaren is er aan gewerkt, maar deze zomer kunnen we dan echt beginnen: de modernisering en uitbreiding van het Rat Verlegh Stadion. Met een totale investering van 11,5 miljoen euro gaat het stadion echt op alle gebieden vooruit. Want na dertien jaar intensief gebruik zijn er duidelijke sporen van slijtage, terwijl allerlei voorzieningen (toiletten!) niet meer van deze tijd zijn.
Met architect Pascal Grosfeld is een mooi plan gemaakt, dat bovendien nog eens miljoenen goedkoper uitvalt dan het plan waarmee indertijd van start is gegaan. Meest in het oog lopende verandering is dat de tribunes niet meer worden verhoogd, maar juist verlaagd. Door het veld anderhalve meter te verlagen, kunnen bij de overkapping van de grachten meer rijen stoeltjes worden toegevoegd, zodat we in 2010 met beheersbare kosten ons stadion naar circa 23.000 supporters kunnen uitbreiden. Overigens geldt voor alle investeringen: ze worden alleen gepleegd als NAC de zekerheid heeft dat de bijbehorende huurverhoging wordt terugverdiend.
Het verblijf zal ook aanmerkelijk plezieriger worden. En dat gebeurt deze zomer al. Er komen meer en snellere poortjes, die de wachttijd voor het betreden van het stadion aanmerkelijk zullen bekorten. Er komen nieuwe en meer toiletten. Er komen meer en snellere horeca-counters, waarbij ook het food-assortiment aanmerkelijk wordt uitgebreid. Kortom: het is goed toeven in het vernieuwde Rat Verlegh Stadion.
Het aantal plaatsen zal met de herinrichting van de zuidtribune (uitvak kleiner, meer staanplaatsen) in eerste instantie groeien naar circa 18.000. In de tweede fase gaan we naar zo’n 23.000 plaatsen als de grachten worden overkapt. En die overkapping zal dus verder gaan dan in de eerste plannen. De sfeer in het stadion zal daardoor weer groter worden, waardoor supporters en sponsors het unieke Avondje NAC nog intenser zullen beleven.
Voor de sponsors verandert er veel – en natuurlijk ten goede. Het hoofdgebouw wordt compleet gemoderniseerd. Natuurlijk is er veel aandacht besteed aan het creëren van ruimte voor meer sponsors. Vooral de bouw van een derde verdieping op het hoofdgebouw zal de ontvangst van de sponsors uit het kleinbedrijf, de zzp’ers en het hoger kader uit het bedrijfsleven en van instellingen zorgen voor een nieuwe dimensie.
NAC is met bijna 500 sponsors al het grootste zakelijke platform van Zuidwest-Nederland. Met de groei zal de positie worden verstevigd, wat goed is voor de economische infrastuctuur in de regio. Immers, waar bedrijven elkaar ontmoeten, kunnen ze elkaar ook versterken.
Goed is om nog eens vast te stellen, net als alle fracties in de gemeenteraad dat hebben gedaan, dat er géén miljoenen van de gemeenschap naar NAC gaan. De gemeente Breda leent geld op de kapitaalmarkt en verrekent de kosten, inclusief een toeslag, door in de huur aan NAC. Er is dus een gezonde verhouding tussen de gemeente en NAC en die gaat terecht niet ten koste van speeltuinen of scholen.
De toekomst ziet er zo goed uit. Het Rat Verlegh Stadion wordt meer nog dan nu een voetbaltempel, zegt architect Pascal Grosfeld. Als gebouw moet het stadion een Icoon voor Breda worden. Grosfeld heeft het idee van de voetbaltempel doorvertaald in zijn visie: “Een Romeinse tempel kenmerkt zich als een colonnade rond het gebouw. De zuilenrijen zorgen voor een geleidelijke overgang van buiten naar binnen. De nieuwe huid rondom het NAC-stadion wordt gevormd door een rij kolommen, de colonnade. Deze kolommen definiëren het contour van het stadion en maken tegelijkertijd deze ‘tussenruimte’ onderdeel van het plein. Het benaderen van het stadion krijgt een nieuwe dimensie: het binnentreden in de voetbaltempel van NAC: het betreden van het allerheiligste”.
In zijn woorden: Het Rat Verlegh Stadion wordt een Icoon voor de Stad!
Fase 01 (zomer 2009)
- uitbreiding toiletten met vijf nieuwe toilethuizen,
- aparte toiletten voor dames en kids,
- uitbreiding horecacounters eretribune, hoofdtribune, Vak G,
- nieuwe toegangsautorisatie,
- uitbreiding staanplaatsen Vak G,
- aanpassing uitvak,
- Vak I voortaan voor NAC-supporters,
- aanpassing tribuneverwarming,
- inpandige aanpassing hoofdgebouw,
- nieuwe Cordial Lounge,
- nieuw stoelenplan hoofdtribune,
- introductie Brabantse Ondernemers Sociëteit,
- Verplaatsing perstribune.
Totaal aantal plaatsen: 18.000 (nu: 17.254)
Aantal business seats: 2.344 (nu: 1505)
Fase 02 (zomer 2010)
- uitbreiding hoofdgebouw met 3e verdieping,
- verlaging van het veld,
- grachtoverkapping B-side/Ere/Vak G,
- aanpassing tribunedak en akoestiek,
- aanpassing veldverlichting/veldverwarming,
- verplaatsing tv-camerapositie,
- verplaatsing tv-compound.
Totaal aantal plaatsen: 23.000 (nu 17.254)
Aantal business seats: 2.780 (nu 1.505)
Zeker weten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Dr.Aart het volgende:
Het dak van een stadion alleen al kan mooi zijn:
[ afbeelding ]
bron: http://www.luchtfoto-mult(...)ste/album/index.html
quote:Plan nieuw stadion Helmond eindelijk behandeld
Na lang wachten zal het plan om een nieuw stadion te bouwen voor Helmond Sport eindelijk worden besproken door de plaatselijke gemeenteraad.
Dinsdag 14 april zal het plan worden besproken door de raadscommissaris, waarna op 12 mei tijdens een raadsvergadering van de gemeente Helmond zal worden besloten of het stadion er ook daadwerkelijk komt.
Algemeen directeur Mario Captein is blij dat er nu eindelijk duidelijkheid gaat komen. "Ik ben blij dat het zover is, maar eigenlijk had het nieuwe stadion er nu al moeten staan", zei Captein tegenover Elf Voetbal. "De eerste paal had allang de grond in gemoeten."
Het onderkomen, dat tussen de vijftien en achttien miljoen euro zal kosten, zal moeten gaan dienen als multifunctioneel centrum. Ook voor zaken als kinderdagopvang, naschoolse opvang en een sportmedisch centrum zal er ruimte zijn. Het stadion moet in 2013 klaar zijn.
Als die tweede ring helemaal rond is (L)quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Dr.Aart het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de zogenoemde "kadernota" te downloaden:quote:
Wat ik heb begrepen zal hij nooit helemaal afgebouwd worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als die tweede ring helemaal rond is (L)
Inderdaad, wel tribune verlaging en een ruime uquote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen zal hij nooit helemaal afgebouwd worden.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen zal hij nooit helemaal afgebouwd worden.
Over smaak valt te twisten, ik vind het concept mooi maar het dak oerlelijk. St. James Park bijvoorbeeld is een heel, heel, heel groot stuk mooier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Dr.Aart het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaan ze hem niet hele dichtbouwen dan, dat was toch wel de bedoeling?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Grolsch veste gaat zowieso uitgebreid worden maar zoals Lamzak_ ook zei, er wordt een gorte U gevormd, maar helemaal dichtbouwen niet. (helaas)
Volgens mij is de tekst oud... De andere lange zijde zal hoogstwaarschijnlijk niet worden uitgebreid omdat dat praktisch onmogelijk is...quote:
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:38 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Volgens mij is de tekst oud... De andere lange zijde zal hoogstwaarschijnlijk niet worden uitgebreid omdat dat praktisch onmogelijk is...
Het spoor.quote:
Precies, veel geblaat, maar weinig bouwen.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Idd veel plannen. Maar weinig bouwen.
En wat moet er voor de vergroting van 50.000 naar 65.000 gedaan worden? Ook de gracht dicht zeker?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:13 schreef bellerophon1974 het volgende:
Arena naar 85.000 zitplaatsen?
De eigenaar van het Ajax-stadion werkt aan drie varianten om de ArenA uit te breiden: van 50.000 nu naar 55.000, 65.000 of zelfs 85.000 toeschouwers.
Voor de kleinste vergroting worden alleen de hoeken van het stadion volgebouwd. Met 85.000 toeschouwers moet er een nieuwe ring op het stadion komen.
Omdat Nederland zich kandidaat heeft gesteld voor het WK van 2018, moet een aantal stadions worden uitgebreid. De gemeenteraad van Amsterdam heeft de drie varianten voorgelegd gekregen, zo weet De Telegraaf.
Sp!ts
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:37 schreef kevin6188 het volgende:
Dak licht, geloof ik. Als het aan mij ligt, kiezen we voor de variant van 55.000 toeschouwers en de hoeken en de gracht dicht.
Dat lijkt me wel. Een paar jaar geleden was het volbouwen van de hoeken en de gracht nog geen optie voor de directie van de ArenA terwijl supporters al heel lang pleiten om de boel dicht te gooien. Kan me voorstellen dat het voor calamiteiten en concerten erg handig is, maar zoals je kon zien bij bijvoorbeeld die benefietwedstrijd n.a.v. de aardbevingen in Marokko een paar jaar terug kun je gewoon het veld op als je dat wil.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En wat moet er voor de vergroting van 50.000 naar 65.000 gedaan worden? Ook de gracht dicht zeker?
Dak gelicht, excuses.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Mag volgende week bij dhr. Markerink langs, zal hem eens vragen wat hiervan waar is.
Dat misschien sowieso wel, maar er staan sowieso al van die windblazers op het veld.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:58 schreef w00h00 het volgende:
ik heb ooit eens iets gelezen over de hoeken van de Arena die niet dicht gebouwd zouden kunnen worden, omdat de wind/lucht circulatie nodig is voor de groei van het gras, anders zou het nog slechter worden dan nu al het geval is.![]()
Zou dit misschien betekenen dat we naar kunstgras gaan?
Zou het beste zijn wat Ajax kan doen, kunstgras. Maar die discussie kunnen we beter elders voeren.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:58 schreef w00h00 het volgende:
ik heb ooit eens iets gelezen over de hoeken van de Arena die niet dicht gebouwd zouden kunnen worden, omdat de wind/lucht circulatie nodig is voor de groei van het gras, anders zou het nog slechter worden dan nu al het geval is.![]()
Zou dit misschien betekenen dat we naar kunstgras gaan?
Kunnen ze niet beter een nieuw stadion bouwen? Van zo'n gedrocht valt namelijk nooit iets moois te maken lijkt me.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:03 schreef zjroentje het volgende:
Die hoeken hebben allereerst een architectonische functie. Zijn ze eventueel behulpzaam voor het benodigde 'klimaat' in de Arena, dan is dit mooi meegenomen.
Derde ring gaat erg moeilijk worden. Om een optimaal zicht op het veld te garanderen zal het eerste stoeltje van de derde ring pas achter de tweede ring komen. Gaat dus grote problemen opleveren qua dakconstructie etc.
Beste optie idd. Maar ik denk niet dat de gemeenteraad daar ooit mee in gaat stemmen.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter een nieuw stadion bouwen? Van zo'n gedrocht valt namelijk nooit iets moois te maken lijkt me.
Volgens mij worden die blauwe dingen vervangen door zwarte schermen van Sony.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef w00h00 het volgende:
Zo iets zou dat worden dan. Ik erger me trouwens nog steeds aan die graf lelijke blauwe Philips schermen, wat kost dat nou om die in de clubkleuren te schilderen. Desnoods ga ik zelf de ladder op.
Bij NEC heb je zelfs een paal voor je snuffert omdat er zo'n scherm hangt.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die grote reclame schermen zijn sowieso "not done" in een voetbalstadion. Gewoon een klein bord met de stand en het aantal speelminuten erop![]()
Dit zeg ik niet omdat Feyenoord dat toevallig ook heeft, maar in elk stadion waar ik dit jaar ben geweest (Twente, Vitesse en Ajax) erger ik me de tyfus over wat er allemaal wordt weergegeven op dat bord.
Heb je denk ik gelijk in.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Beste optie idd. Maar ik denk niet dat de gemeenteraad daar ooit mee in gaat stemmen.
Het duurste is de infrastructuur die weer compleet aangepast moet gaan worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je denk ik gelijk in.
Financieel gezien zal denk ik een uitbreiding meer voor de hand liggen. Voor een gloednieuw multifunctioneel stadion van deze grootte betaal je al gauw zo'n 600 a 700 miljoen euro, terwijl de Arena met 130 miljoen euro aan bouwkosten vrij goedkoop is geweest.
Dat zit meestal gewoon inbegrepen in de prijs. Integrale bouwkosten.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het duurste is de infrastructuur die weer compleet aangepast moet gaan worden.
Bij de Arena hoefde er ook niet zoveel te gebeuren. Weg onder de Arena lag er al, snelwegen lagen er al. Zijn volgens mij alleen wat op- en afritjes gebouwd, metrostation Strandvliet en een aantal parkeerplaatsen.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan is 130 miljoen idd een koopje geweest.
Volgens mij waren de prijzen van betonijzer niet zo duur in die periode
die gekke dakkappellen waar ze het al eerder over hebben gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En wat moet er voor de vergroting van 50.000 naar 65.000 gedaan worden? Ook de gracht dicht zeker?
quote:De Graafschap presenteert onderzoek nieuw stadion
De gemeente Doetinchem heeft van De Graafschap de voorkeurslocatie voor het nieuwe stadion doorgekregen. Het bestuur van De Superboeren zou de nieuwe thuishaven het liefst op of rond het Regionaal Bedrijventerrein in Wehl gebouwd zien worden.
Uit onderzoek van De Graafschap is naar voren gekomen dat de huidige voorkeurslocatie ook de enige financieel haalbare locatie is. 'Uit onderzoek en gesprekken met de gemeente Doetinchem is gebleken dat deze locatie voldoende exploitatiemogelijkheden biedt,' is te lezen op de website van de club. 'Deze zijn noodzakelijk voor een structureel hogere begroting om daarmee de doelstelling, het worden van een stabiele eredivisieclub, te realiseren.'
De begroting van De Graafschap moet met behulp van een nieuw stadion stijgen van ongeveer 10 miljoen naar zeker 15 miljoen euro. De opvolger van De Vijverberg (foto) gaat plaats bieden aan ruim 18.000 toeschouwers, zal een typische Engelse uitstraling krijgen en een Achterhoekse sfeer. Ook de naam van het nieuwe stadion zal gaan veranderen. Een veel genoemde optie is het Guus Hiddink Stadion.
Bron: Sportweek
Dat is dus de strijd tussen Amsterdam en rotterdam.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hmm Amsterdam wil nu ineens de finale hebben. Ik dacht dat die al in de nieuwe kuip gespeelt ging worden
Leuk, die hebben we al eens eerder gehad. EK2000.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat is dus de strijd tussen Amsterdam en rotterdam.
straks hebben ze allebei een stadion van 300000 toeschouwers aan het einde van de strijd, en beslist de fifa dat de finale in enschede gespeeld gaat wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat is dus de strijd tussen Amsterdam en rotterdam.
Juist mooi zo groot schermquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bij NEC heb je zelfs een paal voor je snuffert omdat er zo'n scherm hangt.
Zal in de nieuwe Kuip ook wel komen trouwens, commercieel aantrekkelijk hé.
Het is niet voor het eerst dat de gemeentelijke ambtenaren daar wat dingen roepen zonder het ook maar enigszins waar te kunnen maken, dus zo'n bericht moet je altijd maar met een silo vol zout nemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hmm Amsterdam wil nu ineens de finale hebben. Ik dacht dat die al in de nieuwe kuip gespeelt ging worden
Idd, een half jaar geleden hadden ze ook al zo'n wethouder die wat riep over een nieuw stadion. Uiteindelijk was zoiets nog nooit besproken in de gemeenteraad.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is niet voor het eerst dat de gemeentelijke ambtenaren daar wat dingen roepen zonder het ook maar enigszins waar te kunnen maken, dus zo'n bericht moet je altijd maar met een silo vol zout nemen.
Daarnaast worden de tribunes dan wel erg steil...
Was deze al in een topic geknald hier?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo iets zou dat worden dan. Ik erger me trouwens nog steeds aan die graf lelijke blauwe Philips schermen, wat kost dat nou om die in de clubkleuren te schilderen. Desnoods ga ik zelf de ladder op.
Nee maar lijkt me ook niet aan de orde. Die Photoshop is wat iemand graag zou zien maar is niet berust feiten of plannen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was deze al in een topic geknald hier?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Over het dak liften en een derde ring wordt totaal niet gesproken.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee maar lijkt me ook niet aan de orde. Die Photoshop is wat iemand graag zou zien maar is niet berust feiten of plannen.
Wie zegt dat het er dan zo uit gaat zien? Zo kan ik ook wel 100 Photoshops maken van de nieuwe Kuip. Wat is hiervan de toegevoegde waarde aan dit topic?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Inderdaad. Over het dak liften en een derde ring wordt totaal niet gesproken.
Naja, je kan wel zien een beetje wat de bedoeling is. Net zoals die 3 plannen van rotterdam van een paar topics terug.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee maar lijkt me ook niet aan de orde. Die Photoshop is wat iemand graag zou zien maar is niet berust feiten of plannen.
Post dan ook helemaal niet meer tot dat de officiele renders er zijn van de nieuwe kuip. En niet die onzin van diezelfde 3 plannetjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat het er dan zo uit gaat zien? Zo kan ik ook wel 100 Photoshops maken van de nieuwe Kuip. Wat is hiervan de toegevoegde waarde aan dit topic?
In het verleden werden hier alleen maar bestaande plannen gepost die berusten op de werkelijkheid. Deze onzin maakt dit topic een soort geruchtentopic waar het zeker niet voor bedoelt is.
sarcasmequote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Inderdaad. Over het dak liften en een derde ring wordt totaal niet gesproken.
Dat zijn officiele plannen die door de gemeente gepresenteerd zijn. In die plaatjes zijn nog niet eens de nieuwe vormen van de Kuip aangegeven. In die plaatjes gaat het om de locatie.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, je kan wel een beetje wat de bedoeling is. Net zoals die 3 plannen van rotterdam van een paar topics terug.
[..]
quote:Post dan ook helemaal niet meer tot dat de officiele renders er zijn van de nieuwe kuip. En niet die onzin van diezelfde 3 plannetjes.
God zeg, had het ook kunnen weten. Amsterdam komt met een paar onderwerpen en de rotterdammers beginnen te janken.
Het geeft een prima indruk van hoe het zou kunnen worden. En ik verwacht niet dat het uiteindelijke resultaat heel anders zal zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat het er dan zo uit gaat zien? Zo kan ik ook wel 100 Photoshops maken van de nieuwe Kuip. Wat is hiervan de toegevoegde waarde aan dit topic?
In het verleden werden hier alleen maar bestaande plannen gepost die berusten op de werkelijkheid. Deze onzin maakt dit topic een soort geruchtentopic waar het zeker niet voor bedoelt is.
Alle aandacht gaat nu opeens heel even naar de grote broer Amsterdam terwijl het 't afgelopen jaar naar rotterdam uitging met hun (eerlijk gezegd, mooie) plannen. Dat kunnen sommige rotterdammers niet hebben omdat ze Amsterdam verafschuwen. Dit is een mooi voorbeeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het geeft een prima indruk van hoe het zou kunnen worden. En ik verwacht niet dat het uiteindelijke resultaat heel anders zal zijn.
Daarbij heeft de directeur van de ArenA nu meerdere keren aangegeven dat er, wel of geen WK, sowieso verbouwd gaat worden. Dus zo definitief zijn de plannen. De vraag is nu alleen welke van de drie modellen in de praktijk toegepast gaat worden.
Is het nu echt zo moeilijk?
Yup altijd hetzelfde, Ajacieden vinden het geen toegevoegde waarde als er concepten van de nieuwe kuip worden gepost en Feyenoorders niet van de verbouwing van de Arena.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef rubbereend het volgende:hoe dit nu ook weer op een Ajax/Feyenoord discussie aan het uitlopen is
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alle aandacht gaat nu opeens heel even naar de grote broer Amsterdam terwijl het 't afgelopen jaar naar rotterdam uitging met hun (eerlijk gezegd, mooie) plannen. Dat kunnen sommige rotterdammers niet hebben omdat ze Amsterdam verafschuwen. Dit is een mooi voorbeeld.
Alleen in het lokale suffertje het adquote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef Red_85 het volgende:
Lokale rotterdamse rompslomp dus. Wat hebben wij daar dan mee te maken? Kom dan terug als de definitieve renders er zijn of houd je mond. Doe ik dat ook over de Arena.
Wanneer dit soort berichten in het rotterdamse lokale suffertje uitkwamen (het ad), kraamde de hele zuid-hollandse hoek propaganda uit over hoe geweldig het wel niet is om feyenoord fan te zijn in de toekomst.
edit: dat plaatje bestaat trouwens al een half jaar of iets
Het is zeker interessant. Maar wat is de toegevoegde waarde van al die zelf gemaakte Photoshops?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
ik vind alles wel interessant
Goed dat er overal ambitie wordt getoond en dat de gemeentes ook meedoen....... kunnen ze in Eindhoven nog wat van leren.
Vind het wel tof wat er in rotterdam gaat gebeuren. En ik vind het wel toegevoegde waarde als je een beetje vanaf het begin af aan de plannen kan zien. Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup altijd hetzelfde, Ajacieden vinden het geen toegevoegde waarde als er concepten van de nieuwe kuip worden gepost en Feyenoorders niet van de verbouwing van de Arena.
Ow fuck, dan had markerink het even beter moeten aanpakken.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
!
Er staat een artikeltje in het roddelblad de Telegraaf. De plannen zijn niet op het Journaal van 8 uur geweest!
Ga jij er nou maar ff een nachtje over liggen nadenken over de toegevoegde waarde van een 'door een Ajacied zelfgemaakte photoshop'. (niet door mij overigens, 2de x) Hoe zielig ben je.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is zeker interessant. Maar wat is de toegevoegde waarde van al die zelf gemaakte Photoshops?
Jupiler?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zullen we er een kratje bier om wedden dat je er het komende half jaar niets meer over hoort Red_85 ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa mijn voorkeur gaat uit naar Heineken of Hertog Jan
Tuurlijk, maar die plaatjes geven toch een redelijk beeld van waar je aan moet denken. Goed voor de visueel ingestelde mens onder ons. Waaronder ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef Repsak het volgende:
Ben van Ajax noch Feyenoord fan, maar het moge toch overduidelijk zijn dat de plannen en bijbehorende plaatjes van Feyenoord tot een hele andere orde behoren dan het door een ajaxfan geknutselde photoshopje? Het is gewoon de 2e ring gekopieerd en er bovenopgeplakt..
Dat dus. Ik snap echt het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die plaatjes geven toch een redelijk beeld van waar je aan moet denken. Goed voor de visueel ingestelde mens onder ons. Waaronder ik.
Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die plaatjes geven toch een redelijk beeld van waar je aan moet denken. Goed voor de visueel ingestelde mens onder ons. Waaronder ik.
Jou idee ja. Er zijn al meeredere hier die het wel een toegevoegde waarde vinden. De mods uiteindelijk ook. Heb nog niet gezien dat ze het weggehaald hebben. Het zijn ook redelijk serieuzere photoshops die een redelijk goed beeld geven. Het zijn geen paints of superslechte. Laten we er maar over stoppen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.
Snap hem ook niet echt dat hij nu op zijn achterste poten gaat staan terwijl er in alle topics waar er over de nieuwe kuip werd gesproken juist hij zowat haantje de voorste was met de berichtgeving..quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik snap echt het probleem niet.
ja dat heb je nou zo langzamerhand wel duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.
Omdat die berichtgeving op feiten berust. Als ze morgen in het sportjournaal die photoshop van de 3de ring als ontwerp posten dan mag je het van mij hier posten. Zolang het geen officieel ontwerp is heeft het hier niets te zoeken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snap hem ook niet echt dat hij nu op zijn achterste poten gaat staan terwijl er in alle topics waar er over de nieuwe kuip werd gesproken juist hij zowat haantje de voorste was met de berichtgeving..
Volgens jou.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat die berichtgeving op feiten berust. Als ze morgen in het sportjournaal die photoshop van de 3de ring als ontwerp posten dan mag je het van mij hier posten. Zolang het geen officieel ontwerp is heeft het hier niets te zoeken.
Ik hoorde je anders niet klagen toen jorien deze post maakte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is het ontwerp van de nieuwe kuip
[ afbeelding ]
Misschien niet gezien?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders niet klagen toen jorien deze post maakte.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |