abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68092047
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wie zegt dat het er dan zo uit gaat zien? Zo kan ik ook wel 100 Photoshops maken van de nieuwe Kuip. Wat is hiervan de toegevoegde waarde aan dit topic?
In het verleden werden hier alleen maar bestaande plannen gepost die berusten op de werkelijkheid. Deze onzin maakt dit topic een soort geruchtentopic waar het zeker niet voor bedoelt is.
Het geeft een prima indruk van hoe het zou kunnen worden. En ik verwacht niet dat het uiteindelijke resultaat heel anders zal zijn.

Daarbij heeft de directeur van de ArenA nu meerdere keren aangegeven dat er, wel of geen WK, sowieso verbouwd gaat worden. Dus zo definitief zijn de plannen. De vraag is nu alleen welke van de drie modellen in de praktijk toegepast gaat worden.

Is het nu echt zo moeilijk?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68092279
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Het geeft een prima indruk van hoe het zou kunnen worden. En ik verwacht niet dat het uiteindelijke resultaat heel anders zal zijn.

Daarbij heeft de directeur van de ArenA nu meerdere keren aangegeven dat er, wel of geen WK, sowieso verbouwd gaat worden. Dus zo definitief zijn de plannen. De vraag is nu alleen welke van de drie modellen in de praktijk toegepast gaat worden.

Is het nu echt zo moeilijk?
Alle aandacht gaat nu opeens heel even naar de grote broer Amsterdam terwijl het 't afgelopen jaar naar rotterdam uitging met hun (eerlijk gezegd, mooie) plannen. Dat kunnen sommige rotterdammers niet hebben omdat ze Amsterdam verafschuwen. Dit is een mooi voorbeeld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2009 @ 23:40:46 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68092318
hoe dit nu ook weer op een Ajax/Feyenoord discussie aan het uitlopen is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68092361
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef rubbereend het volgende:
hoe dit nu ook weer op een Ajax/Feyenoord discussie aan het uitlopen is
Yup altijd hetzelfde, Ajacieden vinden het geen toegevoegde waarde als er concepten van de nieuwe kuip worden gepost en Feyenoorders niet van de verbouwing van de Arena.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68092471
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alle aandacht gaat nu opeens heel even naar de grote broer Amsterdam terwijl het 't afgelopen jaar naar rotterdam uitging met hun (eerlijk gezegd, mooie) plannen. Dat kunnen sommige rotterdammers niet hebben omdat ze Amsterdam verafschuwen. Dit is een mooi voorbeeld.
!

Er staat een artikeltje in het roddelblad de Telegraaf. De plannen zijn niet op het Journaal van 8 uur geweest!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2009 @ 23:46:23 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68092511
ik vind alles wel interessant

Goed dat er overal ambitie wordt getoond en dat de gemeentes ook meedoen....... kunnen ze in Eindhoven nog wat van leren.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68092541
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef Red_85 het volgende:
Lokale rotterdamse rompslomp dus. Wat hebben wij daar dan mee te maken? Kom dan terug als de definitieve renders er zijn of houd je mond. Doe ik dat ook over de Arena.

Wanneer dit soort berichten in het rotterdamse lokale suffertje uitkwamen (het ad), kraamde de hele zuid-hollandse hoek propaganda uit over hoe geweldig het wel niet is om feyenoord fan te zijn in de toekomst.

edit: dat plaatje bestaat trouwens al een half jaar of iets
Alleen in het lokale suffertje het ad !
Man, de plannen zijn officieel bij de gemeenteraad in overleg geweest en daar is besloten dat er sowieso een nieuw stadion komt in de Maas.
pi_68092565
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
ik vind alles wel interessant

Goed dat er overal ambitie wordt getoond en dat de gemeentes ook meedoen....... kunnen ze in Eindhoven nog wat van leren.
Het is zeker interessant. Maar wat is de toegevoegde waarde van al die zelf gemaakte Photoshops?
pi_68092699
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Yup altijd hetzelfde, Ajacieden vinden het geen toegevoegde waarde als er concepten van de nieuwe kuip worden gepost en Feyenoorders niet van de verbouwing van de Arena.
Vind het wel tof wat er in rotterdam gaat gebeuren. En ik vind het wel toegevoegde waarde als je een beetje vanaf het begin af aan de plannen kan zien. Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

!

Er staat een artikeltje in het roddelblad de Telegraaf. De plannen zijn niet op het Journaal van 8 uur geweest!
Ow fuck, dan had markerink het even beter moeten aanpakken.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het is zeker interessant. Maar wat is de toegevoegde waarde van al die zelf gemaakte Photoshops?
Ga jij er nou maar ff een nachtje over liggen nadenken over de toegevoegde waarde van een 'door een Ajacied zelfgemaakte photoshop'. (niet door mij overigens, 2de x) Hoe zielig ben je.
1947-2016
pi_68092801
Zullen we er een kratje bier om wedden dat je er het komende half jaar niets meer over hoort Red_85 ?
pi_68092818
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zullen we er een kratje bier om wedden dat je er het komende half jaar niets meer over hoort Red_85 ?
Jupiler?
1947-2016
pi_68092867
Ben van Ajax noch Feyenoord fan, maar het moge toch overduidelijk zijn dat de plannen en bijbehorende plaatjes van Feyenoord tot een hele andere orde behoren dan het door een ajaxfan geknutselde photoshopje? Het is gewoon de 2e ring gekopieerd en er bovenopgeplakt..
pi_68092885
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jupiler?
Mwa mijn voorkeur gaat uit naar Heineken of Hertog Jan
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:01:14 #89
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68092920
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mwa mijn voorkeur gaat uit naar Heineken of Hertog Jan
mijn ook. Zijn we het toch nog ergens over eens.

Best grote kans. Renders en schetsen maken, kijken wat bouwtechnisch mogelijk is duurt wel een tijdje. Dat alleen al.
1947-2016
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:02:22 #90
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68092955
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef Repsak het volgende:
Ben van Ajax noch Feyenoord fan, maar het moge toch overduidelijk zijn dat de plannen en bijbehorende plaatjes van Feyenoord tot een hele andere orde behoren dan het door een ajaxfan geknutselde photoshopje? Het is gewoon de 2e ring gekopieerd en er bovenopgeplakt..
Tuurlijk, maar die plaatjes geven toch een redelijk beeld van waar je aan moet denken. Goed voor de visueel ingestelde mens onder ons. Waaronder ik.
1947-2016
pi_68093011
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar die plaatjes geven toch een redelijk beeld van waar je aan moet denken. Goed voor de visueel ingestelde mens onder ons. Waaronder ik.
Dat dus. Ik snap echt het probleem niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68093201
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:24:14 #93
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68093439
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.
Jou idee ja. Er zijn al meeredere hier die het wel een toegevoegde waarde vinden. De mods uiteindelijk ook. Heb nog niet gezien dat ze het weggehaald hebben. Het zijn ook redelijk serieuzere photoshops die een redelijk goed beeld geven. Het zijn geen paints of superslechte. Laten we er maar over stoppen.
1947-2016
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:25:51 #94
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68093463
tvp
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:26:13 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68093470
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat dus. Ik snap echt het probleem niet.
Snap hem ook niet echt dat hij nu op zijn achterste poten gaat staan terwijl er in alle topics waar er over de nieuwe kuip werd gesproken juist hij zowat haantje de voorste was met de berichtgeving..
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 april 2009 @ 00:28:54 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68093514
quote:

[..]

ja dat heb je nou zo langzamerhand wel duidelijk gemaakt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68093539
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Snap hem ook niet echt dat hij nu op zijn achterste poten gaat staan terwijl er in alle topics waar er over de nieuwe kuip werd gesproken juist hij zowat haantje de voorste was met de berichtgeving..
Omdat die berichtgeving op feiten berust. Als ze morgen in het sportjournaal die photoshop van de 3de ring als ontwerp posten dan mag je het van mij hier posten. Zolang het geen officieel ontwerp is heeft het hier niets te zoeken.
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:37:00 #98
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68093630
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Omdat die berichtgeving op feiten berust. Als ze morgen in het sportjournaal die photoshop van de 3de ring als ontwerp posten dan mag je het van mij hier posten. Zolang het geen officieel ontwerp is heeft het hier niets te zoeken.
Volgens jou.
1947-2016
pi_68093661
quote:

[..]

Ik hoorde je anders niet klagen toen jorien deze post maakte.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is het ontwerp van de nieuwe kuip

[ afbeelding ]
pi_68093686
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik hoorde je anders niet klagen toen jorien deze post maakte.
[..]
Misschien niet gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')