quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Gesteld dat ik met Yolanthe ging zou ik wel zorgen dat ik mijn vermogen ergens in een trustfonds op de Kanaaleilanden zou parkeren.
"Voor altijd een met jou, Y" , maar dan in het Spaans. Op zijn onderarm!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
OMG, de sukkel! Echt?
En die afschuwelijke nieuwbouwhut helemaal om haar heen gebouwd, daar zit 'ie ook maar mooi mee.
Volgens mij had 'ie anders nog gewoon bij moeders gewoond.
Misschien houdt ie veel van Yoghurtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
"Voor altijd een met jou, Y" , maar dan in het Spaans. Op zijn onderarm!![]()
Mwah... je kunt je afvragen wat hij nog allemaal heeft uitgevretenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Blijft natuurlijk wel sneu voor hem... ervanuitgaande dat zij de vreemdgangster is geweest
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien houdt ie veel van Yoghurt
En missen ook het vetgedrukte en 72pt aan lettergrootte.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_uit_elkaar___.html
Normaal weet De Telegraaf niet hoe snel ze een gerucht als feit moeten presenteren en nu gebruiken ze ineens schijnheilig aanhalingstekens in de titel. Ook typisch dat je op ongeveer alle berichten op de site kunt reageren, behalve op die over J & Y
.
Dat is dan ook de enige Y waar die al handkarrend plezier van gaat hebben, de komende tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idd. En de witte letters op zwarte achtergrond niet te vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En missen ook het vetgedrukte en 72pt aan lettergrootte.
Die pijpt zich gewoon bij Real Madrid naar binnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef Basp1 het volgende:
Hoelang gaat yolante het dan uithouden met wesley?
Waarschijnlijk ja. Over een jaartje zal ze Wesley wel verlaten voor een nog bekendere voetballer met meer $$ .quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die pijpt zich gewoon bij Real Madrid naar binnen
Ze mag wel oppassen bij Pepe want die kan nogal agressief reageren![]()
Of wat meer lengtequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. Over een jaartje zal ze Wesley wel verlaten voor een nog bekendere voetballer met meer $$ .
Idd, dit wordt echt zo'n Wendy van Dijk & Xander verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:19 schreef Terreros85 het volgende:
Als dit waar is, denk ik ook dat het einde tv-carriere voor Yolanthe is. Het Nederlandse publiek gaat haar zo hard uitkotsen.
Kom niet aan Jan Smit namelijk
Mwah, als Boulevard het nieuws ook brengt, is het volgens mij redelijk betrouwbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:13 schreef Starlie het volgende:
Misschien is het wel helemaal niet waar.... ik bedoel.. bron: telegraaf.nl die hebben het wel vaker mis gehad natuurlijk!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:26 schreef Stansfield het volgende:
Wat een wijf die Yolanthe. Ik heb ook niks met Jan hoor maar dit wel wel gewoon een klote streek van een lelijke aandachtshoer met haar op haar voorhoofd.
En wesley is natuurlijk gewoon te dom om te poepen idd die denkt neuken die handen en dan weer op naar de volgende. Yolanthe is er dan inmiddels al uitgeschopt van de Tros. Eind goed al goed.
Daar moet een paling in...quote:
quote:Ik heb er geen woorden voor, ik ben echt in shock, jullie zijn zo'n leuk stel.
Ik weet zeker dat je er kapot van bent:'-(
:grouphug: hele dikke knuffel :grouphug:
Je bent zo'n lieverd(l)
quote:je had geode tijden met haar maard at ze zo iets flikt...:-s ..
tsja... zal wel komen door dat kut bnn...
m,aar goed veel sterkte...
XX
quote:Jan, weet je wat het is, deze dame was jouw gewoon niet waard.
Gewoon bij je eigen ras blijven voortaan ;-)
Volendammers voor de Volendammers!
quote:Heey Jann
Best kut !
Maaruh als het waar is over Sneijder is het echt een hoer!!
Sowieso dat ze vreemd gaat en dan nog met een jood ook:-s
Sterkte man!
Wat een eng soort mensen is dat tochquote:Jan, weet je wat het is, deze dame was jouw gewoon niet waard.
Gewoon bij je eigen ras blijven voortaan ;-)
Volendammers voor de Volendammers!
quote:tsja... zal wel komen door dat kut bnn...
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar hé.. als je 'baas' bent op Kanaleneiland is je geld ook redelijk veilig (mits je het op je lichaam draagt)
quote:
Dat zat ik me ook net te bedenken... ik vindt het wel sneu hoor voor Jan als het echt zo is. Maar goed als mijn vriend en ik uit elkaar gaan dan is er ook niemand hier die erover gaat postenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef BVO het volgende:
Zijn de mensen hier nu echt zo wereldvreemd dat ze niet inzien dat dit een doodnormale relatiebreuk is?.
Moet ze wel oppassen dat Yolanthe niet ook ff bij Rafael langswipt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Toch leuk dat Sylvie nu niet meer alleen hoeft te shoppen in Madrid
Brun: http://www.dag.nl/enterta(...)-breuk-bekend-265772quote:Yolanthe en Jan Smit maken breuk bekend
Zou het dan toch mogelijk zijn dat zo’n zoete droomrelatie als die van Jan en Yolanthe Cabau van Kasbergen op de klippen kan lopen? Ja. Volgens RTL is het over en uit tussen de zanger en de presentatrice. “Vandaag laat het management van beide sterren aan RTL Boulevard weten dat het inderdaad over is. Vanmiddag is er een gesprek tussen Jan, Yolanthe en hun managers om te kijken hoe ze het naar buiten gaan brengen.”
Tortelduifjes
Niet alleen zou het steeds slechter gaan tussen de zoetgevooisde tortelduifjes, lingeriebabe Yolanthe zou zelfs als een blok zijn gevallen voor voetballer Wesley Sneijder. De twee zijn afgelopen weekend gezien tijdens het stappen. Zaterdag in Hilversum en zondagochtend in de het Amsterdamse uitgaansleven.
Geruchten
“Geen plekken waar je naartoe gaat als je niet gezien wil worden”, meldde Santegoeds in Shownieuws. Volgens de roddeljournalist gaan er in Volendam al weken geruchten dat de brunette de lakens niet alleen met Jan deelt.
Wesley Sneijder is pas gescheiden van zijn vrouw. Volgens geruchten zou Yolanthe daar ook een aandeel in hebben.
Voordat jouw vriendin het uitmaakt gaat ze ook eerst een aantal weekenden stappen met een bekende voetballer, terwijl je nog een relatie met haar hebt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef BVO het volgende:
Zijn de mensen hier nu echt zo wereldvreemd dat ze niet inzien dat dit een doodnormale relatiebreuk is?.
Weet jij ook niet wat de Kanaaleilanden zijn? Ga eens gauw terug naar schoolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Probeer je je er nu nog steeds uit te lullen?
De breuk wel maar de gevolgen zijn net even anders. Zeker in het licht van de openbaarheid van deze relatie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef BVO het volgende:
Mijn vriendin mag best stappen met een bekende voetballer hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Voordat jouw vriendin het uitmaakt gaat ze ook eerst een aantal weekenden stappen met een bekende voetballer, terwijl je nog een relatie met haar hebt?
Zo normaal vind ik dat niet.....
I love mijn bronnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Dat geldt toch voor heel SHO? Dat ís SHO? Je kunt het op een landelijk redelijk groot forum moeilijk gaan hebben over de verbroken relatie van Piet Jansen uit Schubbekutteveen (alhoewel in R&P...).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken... ik vindt het wel sneu hoor voor Jan als het echt zo is. Maar goed als mijn vriend en ik uit elkaar gaan dan is er ook niemand hier die erover gaat posten![]()
Maar goed dat is hetzelfde met dat koninginnedag verhaal... vreselijk KUT wat er gebeurd is maar als er op de snelweg een aantal mensen waren omgekomen door een ongeluk dan waren de concerten ook niet afgelast enz. Maar omdat nu de Koningin erbij "betrokken" was gebeurde dat allemaal wel...
quote:In maart liet de zanger nog op zijn onderarm een Spaanse tekst aanbrengen waarin hij Yolanthe de eeuwige liefde verklaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |