Pics?quote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef De_Brok het volgende:
@ Dark_A : heb jullie helaas niet meer zien rammen, meestal vielen jullie trainingen niet samen met die van ons. Ben je al fan van onze EJD?
Zonder die rare Phocas pakjes zagen een aantal er best aardig uitquote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef De_Brok het volgende:
@ Dark_A : heb jullie helaas niet meer zien rammen, meestal vielen jullie trainingen niet samen met die van ons. Ben je al fan van onze EJD?
Vrouwen zijn niet knap als ze roeien. Bekijk ze liever op de kantquote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef De_Brok het volgende:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-73300.html
En we hebben nog een negende roeister, die mag je op de Varsity zelf gaan spotten
En zouden ze het erg koud hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zonder die rare Phocas pakjes zagen een aantal er best aardig uit
haha, daarom houd ik me daar bewust niet mee bezig. ik zie ze wel verschijnenquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Trouwens enorm leuk om discussies mee te krijgen over dames ploegen die trainingstijden proberen af te spreken
quote:
Idd, zelfs ik niet.quote:
Misschien een keer een fok bitterballen borrel op Willem III houden.quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet geïntegreerd in Amsterdam
Goed plan maar dan wel met patat erbij.quote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef jw3 het volgende:
[..]
Misschien een keer een fok bitterballen borrel op Willem III houden.
Wat is patat? Ik hoor dat steeds maar ik weet nog steeds niet wat het is...quote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan maar dan wel met patat erbij.
Mooi dat je je eigen score bijhoudt.quote:
Ik vind Utrecht toch wel wat uit de buurt met een jool in Delft, dus die slaapplaats laat ik maar aan me voorbij gaan. Denk dat ik dit jaar wel weer een keer kom kijken bij de Varsity zelf. Begreep dat er bitterballen waren op de boot aan de overkant.....quote:Op maandag 6 april 2009 17:10 schreef Orionis het volgende:
[..]
Mooi dat je je eigen score bijhoudt.
Lijkt er trouwens op dat dit jaar het traditionele extra nummer, moddergooien, weer beoefend kan gaan worden. Wie komen er allemaal naar de jool? Ik heb wel een paar slaapplekken in de aanbieding!
Er zijn ballen zat op die bootquote:Op maandag 6 april 2009 17:12 schreef jw3 het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht toch wel wat uit de buurt met een jool in Delft, dus die slaapplaats laat ik maar aan me voorbij gaan. Denk dat ik dit jaar wel weer een keer kom kijken bij de Varsity zelf. Begreep dat er bitterballen waren op de boot aan de overkant.....
Het schijnt overigens dat de Quervain ook wel roeierspols wordt genoemd. Goh. Dat klinkt ineens een stuk aannemelijkerquote:
Je kan dinsdag waarschijnlijk bieden op een cursus frituren van mijquote:Op maandag 6 april 2009 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn ballen zat op die boot.... heb ik horen zeggen want ik kom daar nooit
pff friturenquote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kan dinsdag waarschijnlijk bieden op een cursus frituren van mij
Zelfmaken héquote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef immortalsean het volgende:
[..]
pff fritureneen beetje spul in het vet gooien en paar minuten later eruit halen
![]()
het is veel kunstiger om al die frituursnacks goed te kunnen bereiden in een standaard koekenpan 14.gif
dit vindt ik nog de mooiste:quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:02 schreef immortalsean het volgende:
pff dit is wel SOGgen op z'n ergst ... ik ben al m'n ongesorteerde gps/hartslagmeter-horloge-resultaten aan het analyseren om te kunnen indelen op hardlopen, ergometeren, eigen boottrainingen, coachploegje's boottrainingen en roeiwedstrijden
Hij coacht net zo onsamenhangend hoor. Ik hou me altijd op de achtergrond en laat hem een training lang zijn gang gaan, omdat de roeiers er aanzienlijk beter uitkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:00 schreef cryforhelp het volgende:
omg, wat een verhaal weer, ook zo heerlijk samenhangend
Verder geen kwaad woord over Rutger, ik heb ploegen gestuurd die hij coachte, en hij is echt een briljant coach, die in vijf minuten meer dingen kan bijbrengen dan ikzelf in een training.
vanaf 19:00 zal het wel weer storm zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Pikhoofd het volgende:
weinig inschrijvingen voor de Varsity zeg!
Als het echt per ongeluk word, dan wint PE de varsityquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef ocf81 het volgende:
Ik ga er in ieder geval wel heen. Kijken wat het wordt. Misschien dat Euros wel de varsity wint, per ongeluk ofzo
Zou er dan een fatsoenlijke kroegjool klaarstaan of wordt het paniekvoetbal?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als het echt per ongeluk word, dan wint PE de varsity
Ze gaan dan snel wat vrouwen inhuren denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Orionis het volgende:
[..]
Zou er dan een fatsoenlijke kroegjool klaarstaan of wordt het paniekvoetbal?
Die commissie die ook lollie's uitdeelde en die we met 8 zware ballen een de stuur wijs maakte dat we compo's waren, en ze dus maar heel snel al hun lollies moesten geven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze gaan dan snel wat vrouwen inhuren denk ik!
Paar meiden van m'n commissie waren bij Proteus langsgeweest 2 weken geleden en ze zeiden dat er maar max 5 vrouwen ofzo waren![]()
En die komen wanneer precies bij ons langs?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paar meiden van m'n commissie waren bij Proteus langsgeweest 2 weken geleden en ze zeiden dat er maar max 5 vrouwen ofzo waren![]()
Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef De_Brok het volgende:
Ey Mafkeesje, je ploeg staat als combi ingeschreven. Weet je wedcom dat dat niet de bedoeling is op de Varsity?
En en en en waar zijn de skollachten gebleven?
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.
De Skolls gaan niet starten heb ik mij laten vertellen omdat ze voor de wedstrijden op de bosbaan gaan, en dit jaar beginnelingen af willen worden. Klassement winnen hebben ze al beetje laten vallen. Dus vandaar het niet starten. *Heb ook laten vertellen maar dat weet ik dan niet zeker (verbeter me wanneer ik fout ben), dat ze iemand hebben uitgeselecteerd en er toen pas achter kwamen dat ze geen 8ste persoon meer hadden
Zal ie blij mee zijn. Voor wat ik van Laga als vereniging weet starten jullie nog eerder allemaal in het rood.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.
Op de Varsity kan je niet beginneling-af worden wil je zeggen?quote:De Skolls gaan niet starten heb ik mij laten vertellen omdat ze voor de wedstrijden op de bosbaan gaan, en dit jaar beginnelingen af willen worden. Klassement winnen hebben ze al beetje laten vallen. Dus vandaar het niet starten. *Heb ook laten vertellen maar dat weet ik dan niet zeker (verbeter me wanneer ik fout ben), dat ze iemand hebben uitgeselecteerd en er toen pas achter kwamen dat ze geen 8ste persoon meer hadden
Die jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die commissie die ook lollie's uitdeelde en die we met 8 zware ballen een de stuur wijs maakte dat we compo's waren, en ze dus maar heel snel al hun lollies moesten geven.
Dat zegt hij niet.. Hij zegt alleen dat ze denken geen kans te maken..quote:Op woensdag 8 april 2009 00:45 schreef Thrawn het volgende:
Op de Varsity kan je niet beginneling-af worden wil je zeggen?
DIt is meer het weer voor 3 x 1000 op het water!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Pluizel het volgende:
skiffen in de ochtendzon![]()
donderdag 3 keer 1000 op de ergo in voorbereiding op het 2k seizoen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe hard ik dat kan.
Die Skoll-EJD zie ik sowieso geen beginneling-af worden dit jaar...quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet.. Hij zegt alleen dat ze denken geen kans te maken..
Komt door het stuurtje?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Die Skoll-EJD zie ik sowieso geen beginneling-af worden dit jaar...
dat je nieuweling bent.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Komt door het stuurtje?!
Wat houdt beginneling af precies in eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat stuurtje helpt niet bepaald, maar ze roeien ook gewoon te kut om te blikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Komt door het stuurtje?!
Uhm... Rond de 1.53?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Pluizel het volgende:
skiffen in de ochtendzon![]()
donderdag 3 keer 1000 op de ergo in voorbereiding op het 2k seizoen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe hard ik dat kan.
Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Orionis het volgende:
Je hebt verschillende velden die dus gekoppeld zijn aan de status van de roeien. Na 1 blik ben je nieuweling, na 3 overgangs en na 8 SA(23+)/SB(23-). Als nieuweling mag je geen beginnelingen veld meer starten etc. De eerstejaarsachten varen op zaterdag voor het eerstejaarsklassement en op zondag voor het beginnelingenblik. Wanneer je dus je beginnelingenblik binnen hebt moet je dus of SA8+, N4+, of O4+ gaan starten.
met opgeteld maximaal 10 blikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef jw3 het volgende:
[..]
Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.
Daar zou ik mijn 1ejaars nieuwelingen niet zo snel instoppenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef jw3 het volgende:
[..]
Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.
nee ik vaar DCl4x+. We hebben al een keer 3 keer 500 op het water gedaan, maar onze coach kan donderdag niet en zonder coach gaat het op het water zo lastig (dan sluipen er weer allerlei technische fouten ongemerkt in). Plus dat we allemaal onze streeftijden nog niet echt weten, dan is het wel handig om een beetje een idee te krijgen van wat je nou kan op zo'n 1000 meter.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Orionis het volgende:
[..]
DIt is meer het weer voor 3 x 1000 op het water!Ga je DCl1x varen?
Ik begin aardig ziek te worden en ga morgen op introductieweekend bij Vidarquote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Orionis het volgende:
Off topic: verstandskies trekken is niet fijn...
Ik had ook een afspraak bij de kaakchirurg, maar heb die verplaatst naar augustus..quote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Orionis het volgende:
Off topic: verstandskies trekken is niet fijn...
Tussenribspiertje? Da's niet goed, kan vies uitpakken... En als je nu al overtraind bent - moet je de rest van je leven maar eens op orde krijgen. Vind 't wel erg vroeg in het seizoen voor overtraindheid.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik had ook een afspraak bij de kaakchirurg, maar heb die verplaatst naar augustus..
En de pech heeft weer toegeslagen bij ons.
Onze nummer 6 heeft een rib-kwetsuur en onze nummer 4 is waarschijnlijk overtraind (volgens de UMC-statistieken). Ze gaan allebei wel de Varsity starten, maar het is nog maar de vraag of ze daarna verder kunnen.
A, tof, je gaat mee!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik begin aardig ziek te worden en ga morgen op introductieweekend bij Vidar
Als je iemand nodig hebt voor de Hollandia...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En de pech heeft weer toegeslagen bij ons.
Onze nummer 6 heeft een rib-kwetsuur en onze nummer 4 is waarschijnlijk overtraind (volgens de UMC-statistieken). Ze gaan allebei wel de Varsity starten, maar het is nog maar de vraag of ze daarna verder kunnen.
Ga je nog skollcup starten? Wij gaan morgen trial varen in de 2-, target is 3x 4:00 over 1K bij neutraal weer, als het langzamer gaat dan starten we niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:32 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt voor de Hollandia...![]()
Wat een bagger weer vandaag overigens... hopelijk morgen (donderdag) wat beter weer, want dan gaat ik weer eens invallen bij onze club8 boyz. van het weekend nog wel in de 2- gezeten, wat overigens rete lekker ging. Eigenlijk constant 2:05-2:10 gevaren over 500m. Terwijl we al denk ik 3 maanden niet meer samen hadden geroeit.
Je weet dat je die dingen kan schuren?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de oude vier verslagen
Goh
Maar goed, ruim sneller dan afgelopen weekend in Tilburg dus dat is mooi.
Trouwens, nieuwe handles zijn kut een week voor een wedstrijd. Net of ik een boomstam in mijn handen heb.
Overtraindheid sluipt er makkelijk in hoor. Als je er maar op tijd bij bent kun je het wel ondervangenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:08 schreef Koert het volgende:
[..]
En als je nu al overtraind bent - moet je de rest van je leven maar eens op orde krijgen. Vind 't wel erg vroeg in het seizoen voor overtraindheid.
Ja, volgens Paulien van Skoll is er gezien de tijd niet de mogelijkheid om dubbel te starten...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Ga je nog skollcup starten? Wij gaan morgen trial varen in de 2-, target is 3x 4:00 over 1K bij neutraal weer, als het langzamer gaat dan starten we niet.
Goh, maar goed als je van een dunne handel naar een XL gaat valt er heel wat te schurenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:55 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Je weet dat je die dingen kan schuren?
Ik weet niet hoe groot je handen zijn, maar te dikke handels is wel een van de grote oorzaken van veel hand/pols blessures, dus als je ergens last van begint te krijgen, al is het alleen maar een klein zeurend pijntje een paar uur na een training pas het op tijd weer aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goh, maar goed als je van een dunne handel naar een XL gaat valt er heel wat te schuren
Ah kut zegquote:Op donderdag 9 april 2009 12:30 schreef De_Brok het volgende:
Aiiii,
net een telefoontje gehad van het ziekenhuis. Mijn oude blessure is nu ook officieel weer helemaal terug. Binnen nu en een paar maanden dus weer een operatie :S
Kraakbeen weer vastzetten en de banden die over de schouder lopen inkorten...
Ja al dus, ik ga vanmiddag maar als een gek schuren want dit is echt kut.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:34 schreef jw3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot je handen zijn, maar te dikke handels is wel een van de grote oorzaken van veel hand/pols blessures, dus als je ergens last van begint te krijgen, al is het alleen maar een klein zeurend pijntje een paar uur na een training pas het op tijd weer aan.
Je kunt ook gewoon een smallere houten hendel erin zettenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja al dus, ik ga vanmiddag maar als een gek schuren want dit is echt kut.
Daar is toch geen lol aan, zo heb je veel meer mileage uit zo'n kerelquote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef jw3 het volgende:
Delnooz, waarom leer je je voorzitter niet een keertje skiffen?
Zag ik jou nou in het Varsitymagazine staan?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef jw3 het volgende:
Alleen een nieuwe handle en gewoon mijn oude paal, ze hebben de oude vervangen omdat er overdwars een barst in zat en met name op de Varsity zou die gewoon door gaan iets met golven. Ik heb hem aardig opgeschuurd inmiddels want ik had echt last van schouder en pols door de dikte van de handle. MIsschien ook puur wennen qua krampachtig vasthouden maar goed, morgen even mee roeien en dan merken we het wel weer.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:25 schreef Delnooz het volgende:
@D_A: Heb je alleen nieuwe handles of een compleet nieuwe paal? Anders vraag je gewoon de vorige terug. Als dit nieuwe nieuwe handles zijn kan ik me zo voorstellen dat je wedcom het niet heel erg kan waarderen als je meteen aan de schuur gaat.
Overigens, pas op met dat schuren, want je past het profiel van de handle er mee aan. Dus dat wil zeggen, blarendeblaren! Als je het te grof opschuurt kan het zelfs je handen echt gaan irriteren. Maar goed, het veranderen van een handle zorgt sowieso vaak al voor wat nieuwe blaren.
het is trouwens ook erg leuk om een 500meter wedstrijd tegen ploeggenoten te doen als je net bier en chocolade taart op hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:39 schreef Pluizel het volgende:
...
De 2e keer ben ik 20 meter voor het eind de ergoloods uitgerend omdat ik m'n maaginhoud naar boven voelde komen (die gelukkig bleef zitten). Wijze les: als je korte afstanden moet doen is het pas echt belangrijk dat je anderhalf tot 2 uur van te voren niks meer eet.
...
Als eerstejaars overtraind raken in begin april vind ik erg vroeg, dan doe je iets goed fout denk ik. Maargoed, echt ernstig kan het ook niet zijn aangezien je gewoon nog niet zo lang traint.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Overtraindheid sluipt er makkelijk in hoor. Als je er maar op tijd bij bent kun je het wel ondervangen
Ik heb het idee dat je te weinig traint om progressie te zien in ergo tijden enzo, je supercompenseert uiteraard wel maar de volgende prikkel is dan te laat waardoor je terug bij af bent. En kramp is idd kut.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef immortalsean het volgende:
vandaag nog een 5x 5minuten proberen te doen, na 1,5 week vrij weinig aan de conditie te hebben gedaan ... was dramatisch ... eerste gem. 1:54, toen 1:57, toen 1:59 ... daarna ben ik maar gestopt, want met dat soort tijden heeft het toch geen zin, plus ik kreeg kramp in m'n linkerkuit en dat was kut. daarom toch nog maar even 15min ED met opzetjes om de drie minuten.
Dat sowieso, en het zou uberhaupt niet bij me opkomen om na 1,5 week niets gedaan te hebben dan in een keer te gaan AT'en. Afstappen omdat iets 'geen zin' heeft is dan ook een beetje loos, natuurlijk heeft het dan geen zin.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef Koert het volgende:
Ik heb het idee dat je te weinig traint om progressie te zien in ergo tijden enzo, je supercompenseert uiteraard wel maar de volgende prikkel is dan te laat waardoor je terug bij af bent. En kramp is idd kut.
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar begreep van diverse kanten dat ik erin sta. Hopelijk niet al te slechtquote:Op donderdag 9 april 2009 20:05 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Zag ik jou nou in het Varsitymagazine staan?
Clubvrouwen die Ed'en op 2.06 lijkt me stug. Dat is óf geen ED, of het zijn berinnen met jaren ervaring...quote:Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef Bellah het volgende:
[..]
Ik word overigens ondertussen een beetje bang van de ergotijden van de rest van m'n ploeg (ED op 2.06 en 2.08?) en straks durf ik niet meerGelukkig heb ik andere talenten.. Ergo trouwens; dinsdag eens proberen of het gaat met m'n pols, gewoon eventjes. Woehoe!
En ik ben nou stiekem wel benieuwd naar wat die lichte Brok heeft..
2:06 zou neerkomen op 1:48/500m op 2K, en dus 7:12. Dan praat je niet over clubvrouwen maar over overgangsroeisters. En al helemaal als ze zo licht zijn als ze zelf beweren. Wat doet Emma?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:57 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Clubvrouwen die Ed'en op 2.06 lijkt me stug. Dat is óf geen ED, of het zijn berinnen met jaren ervaring...
Dat zou zonde zijn voor tijdens de Skollcup! Dikke pret, 2k lang tijdens die Veur-skiff!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef jw3 het volgende:
2.06 dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:49 schreef Thrawn het volgende:
2:06 zou neerkomen op 1:48/500m op 2K, en dus 7:12. Dan praat je niet over clubvrouwen maar over overgangsroeisters. En al helemaal als ze zo licht zijn als ze zelf beweren. Wat doet Emma?
Zolang je maar met bitterballen erop staatquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:14 schreef jw3 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar begreep van diverse kanten dat ik erin sta. Hopelijk niet al te slecht
Er gaan geruchten de ronde dat hij probeert eronder uit te komen.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:08 schreef Delnooz het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn voor tijdens de Skollcup! Dikke pret, 2k lang tijdens die Veur-skiff!![]()
http://www.paparacie.nl/gallery/index.php?album=Seizoen+2007-2008%2FSkoll+Cup&image=DSC07239.jpg&p=*full-image![]()
Denk dat iedereen na de Varsity naar een of andere jool in Delft is. Dus dat lijkt mij niet de meest verstandige dag. Maar na de Skoll Cup of Hollandia moet er wel iets mogelijk zijn. Heb redelijk goede contacten binnen het bestuur.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar na de varsity dus bitterballen op W3?
We hebben d'r zin inquote:
Ik ben benieuwd, opzich wel interessante loting.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:18 schreef Kluupkluup het volgende:
10:15 11:00 VW2 Jonge Acht NJO SKA ORC TRI OKE THE
Mwah, best oké.. Wij dus wél naast je D_A
En trouwens ook Orca naast ons
Goed bezig, ik ben benieuwd hoe jullie je gaan profileren gezien de wat mindere start aan het begin van het seizoenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Heb trouwens de afgelopen dagen al 2 dromen gehad.
In de ene waren we onze boot kwijt en in de andere gingen we op 1 honderdste niet naar de finale
En Njord.. Tjah Njord...quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ben benieuwd hoe jullie je gaan profileren gezien de wat mindere start aan het begin van het seizoen
Orca verwacht ik ook nog wel wat van die hebben het ook wel aardig gedaan op de 750 op de H4K, verder Skadi vorig weekend ruim verslagen op een spar en Thêta is ook wel een ploeg om rekening mee te houden.
Wie?quote:
ik zet er weinig geld op in. (njord ejz)quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal je zien hoor, Njord door ten koste van één van ons
Euros zit in de Overnaedse 4 bij Triton.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef cryforhelp het volgende:
Volgens mij heeft de heren overnaadse vier nog de zwaarste voorwedstrijd, aangezien het ook het grootste veld is.18 inschrijvingen, 3 volle voorwedstrijden, alleen eerste 2 door naar de finale. En natuurlijk hebben wij net weer niet de reupers van Panta Rhei (marine) of Dudok (leger) in de voorwedstrijd, die zijn altijd wel te hebben
.
Da's echt een laffe actie die ze al een paar jaar doen, Overnaadse vier moet je comporoeiers, dus eerstejaars, in starten wat mij betreft. Maargoed, onze lange en professionelequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Euros zit in de Overnaedse 4 bij Triton.
Triton neemt het vaak wel serieus. Al is dit jaar een 2e jaars-compoploeg geselecteerd die vorig jaar niet echt medeed, meer een fuifploeg. Dus ik ben benieuwd.
Is niet waar. Het zijn bij Triton altijd comporoeiers. Vaak 2e jaars, soms eerstejaars.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:05 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Da's echt een laffe actie die ze al een paar jaar doen, Overnaadse vier moet je comporoeiers, dus eerstejaars, in starten wat mij betreft. Maargoed, onze lange en professionelevoorbereiding zorgt ervoor dat we sowieso gaan zegevieren.
Zekerrrrrrrrrrrrquote:
Doe mij er een paar, heb geen eten in huisquote:Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef Bellah het volgende:
Ik benner niet.. Ik verf paaseieren vandaag![]()
(maar de uitslagen zijn wel boeiend om bij te houden)
Zo uit m'n hoofd 6:31 geloof ik.quote:Op zondag 12 april 2009 12:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe mij er een paar, heb geen eten in huis
Ben benieuwd naar de tijd van Skoll
6de tijd, niet slecht
Ja had het gezien.quote:
quote:4 Vincent Muda 70 1.85 m
3 Tycho Muda 70 1.85 m
2 Maarten Tromp 70 1.85 m
1 Maarten de Boer 70 1.85 m
Geef volgende keer je plaatjes eens wat makkelijker afquote:Op zondag 12 april 2009 18:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Ja, jammer maar niet onverwacht dat de koningen van Skoll 6e zijn geworden!
Yeah, I don't think so!quote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef volgende keer je plaatjes eens wat makkelijker af!!!
quote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
Pullup mag ons dan wel trakteren de volgende keer dat ie hier komt
Ziekquote:Op zondag 12 april 2009 20:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Yeah, I don't think so!
Was je trouwens vandaag niet bij de wedstrijd of heb ik dat gewoon vrolijk gemist?
Dag rustdagquote:Op zondag 12 april 2009 21:01 schreef Koert het volgende:
Voor de rest met stuk of 6 boten meegefietst, en ik had vandaag een rustdag
Nah, het feest vorig jaar was al minder. Gewenning denk ik.quote:
Matig!quote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ziek
Was niet slim om donderdag te komen!
Idem, heb wel een aantal keer een vlakke mogen incasseren. Opzich wel leuk feestje gehad, alles stinkt nu echter als een gek naar bier.quote:Op maandag 13 april 2009 03:14 schreef ocf81 het volgende:
Ben wel eweest, maar het was wel een beetje een laffe bende daar. Ik kon gewoon in het midden staan uitdagen zonder daarvoor (heel hard) afgestraft te worden. Ik werd natter aan de bar...
Ik heb er wel meer dan een aantal geïncasseerd volgens mij. Iemand enig idee wat ik allemaal gedaan heb gisteravond, en of het de knallende koppijn waard was?quote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Idem, heb wel een aantal keer een vlakke mogen incasseren. Opzich wel leuk feestje gehad, alles stinkt nu echter als een gek naar bier.
Thrawn's Top OnbijtTip: Als je je hemd uitwringt heb je weer een gratis biertje!quote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Idem, heb wel een aantal keer een vlakke mogen incasseren. Opzich wel leuk feestje gehad, alles stinkt nu echter als een gek naar bier.
Op de Hollandia gaat het vast beter!quote:Op maandag 13 april 2009 15:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb óók een kater, maar dan van het roeien
We zien wel een enorme verbetering in onze techniek..quote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op de Hollandia gaat het vast beter!
Je ziet trouwens wel een enorm gat tussen de no. 1t/m5 van het veld en de rest.
Dat klinkt als een goed plan, heb alleen om 20 uur een vergadering, maar kom daarvoor wel even langs, mocht je er al zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
Pullup/jw3, vanavond kan je een cursusje frituren van mij kopen op Skoll
Je kan op me bieden tijdens de veilig, vanavond heb ik zelf geen snacksquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef jw3 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan, heb alleen om 20 uur een vergadering, maar kom daarvoor wel even langs, mocht je er al zijn.
Kunnen we je kopen als slaaf?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kan op me bieden tijdens de veilig, vanavond heb ik zelf geen snacks
We zoeken nog iemand die onze riemen even tilt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb je iemand nodig die harder roeit dan jezelf?
Riemen? Ben jij niet toevallig een Skollie die bij Okienokie zit?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die onze riemen even tilt.
Ik roei niet, was met Euros mee (als bestuur uitgenodigd). Alleen maar hard en stom staan zuipen, heb van het roeien weinig meegemaakt. Wel fijn die RSC-mannetjes uit staan dagen, ging heerlijk hard tegen hard. Jammer dat de rest op dat moment nog niet echt mee deed met gooien en uitdagen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef cryforhelp het volgende:
Waar zit je bij, Skv? Wij waren om half één weg, en toen waren de kerels van de orde ook wel lam en gewelddadig aan het worden, dus dat was prima timing.
Heb wel flink spierpijn van het brassen van gisteren, maar dat zal ook door de combinatie met de alcohol komenEn heb alle natte spullen gisteravond op het balkon gepleurd, en de rest gaat zo in de was. Behalve m'n overhemd die door één of andere kuthoer was getrashed, heb ik toch mooi alles heel weten te houden, lekkere meevaller.
![]()
Was taste als enige uitgenodigd uit enschede?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik roei niet, was met Euros mee (als bestuur uitgenodigd). Alleen maar hard en stom staan zuipen, heb van het roeien weinig meegemaakt. Wel fijn die RSC-mannetjes uit staan dagen, ging heerlijk hard tegen hard. Jammer dat de rest op dat moment nog niet echt mee deed met gooien en uitdagen.
Die Soccie gasten waren opzich ook wel lache, fantastisch als je een beker vol voor je kop krijgt, iemand tegenover je hard gaat lachen en vervolgens een volle hand voor de bakkes krijgt.
Alleen heeft een zo'n mafkees me op mijn oor gebeukt, niet echt gezond. Anyway, volgend jaar ga ik wel weer mee! Hopen dat de kroegjool dan ergens anders is..
dan herinner je dit vast ook nog wel:quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik roei niet, was met Euros mee (als bestuur uitgenodigd). Alleen maar hard en stom staan zuipen, heb van het roeien weinig meegemaakt. Wel fijn die RSC-mannetjes uit staan dagen, ging heerlijk hard tegen hard. Jammer dat de rest op dat moment nog niet echt mee deed met gooien en uitdagen.
Die Soccie gasten waren opzich ook wel lache, fantastisch als je een beker vol voor je kop krijgt, iemand tegenover je hard gaat lachen en vervolgens een volle hand voor de bakkes krijgt.
Alleen heeft een zo'n mafkees me op mijn oor gebeukt, niet echt gezond. Anyway, volgend jaar ga ik wel weer mee! Hopen dat de kroegjool dan ergens anders is..
quote:Thanks for your interest. That's a good question. I've been looking into Android and I'm very interested in developing a version of the applications for that platform. An earlier version of SpeedCoach Mobile was actually written in Java, so I have a lot of existing work that could be leveraged to move quickly to Android.
I'm currently looking for another programmer to partner with so I can continue to improve the iPhone applications while at the same time moving to support Android.
Best regards,
XXXX XXXXXX
Performance Phones, LLC
Harder roeien danquote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef immortalsean het volgende:
De_Ananas, ga eens gauw zorgen dat je wedstrijdleidster ons in het goede veld indeelt ... pff, moeten we straks tegen ervH4+, veels te moeilijk.
bel mijn coaches, ik wil wel een potje meepeddelenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef De_Ananas het volgende:
Wij missen 3 roeiers, onze invaller heeft buikgriep deze week
Tyfuszooi.
Je mag morgen mee helpen opbouwen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
bel mijn coaches, ik wil wel een potje meepeddelen
helaas,quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag morgen mee helpen opbouwen.
Neuh, nieuwe witte.quote:
Nieuwe Filippi's zijn zo mooi om in te roeien! http://www.drv-euros.utwe(...)s/show/photo_id/4165quote:
Guns dont kill people, people do.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef De_Brok het volgende:
Filippi doet niets onder voor Empacher zolang ze nieuw zijn. Ik heb wel het idee dat ze wat eerder afgeschreven raken.
KHB '07 nog maar weer een aanhalen: 5 Empachers en 1 Filippi: Filippi won
Het spijt me zeer, maar bijna elke flapdrol krijgt zo een ding aan de gang. Dingen liggen als een huis en gaan gewoon vanzelf hard.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef De_Ananas het volgende:
Het is al jaren bekend dat échte mannen in een Empacher roeien.
QFT!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:35 schreef Dodona het volgende:
Lichte pikken zeiken over materiaal, zware ballen roeien gewoon
Ik roei met veel liefde in een oude houten Empacher 2-. Het enige nadeel aan die schuit is dat de boorden niet echt stijf meer zijn, maar daardoor is ie ook wel vergevingsgezind, dus mooi om wat ervaring in op te doen. Aan de andere kant is het de enige zware club2- die nog niet helemaal naar de klote is dus voorlopig heb ik het er maar mee te doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef Bellah het volgende:
Het is altijd fijn om het materiaal de schuld te geven, maar als je kunt roeien vind ik dat het merk niet boeit... Of het nou een Filippi is of een Empacher.
Als je nou zo'n compo bent die eigenlijk al afgeschreven houten boten krijgt met doorgedraaide moertjes en verroest ijzer overal...(... ik vorig jaar)
Haaaaa 2x8 ge'ergood! En ik lijk nog heel te zijn.
Dat was mooi om te volgen. Je kon meestal aan het aantal blokken zien hoe goed het ging met de ploeg.quote:
Dat bakboordblok is het samenvallen van de slag van het boegblok en de boeg van het slagblok, maar in effect misschien wel 3 blokken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Rienks, slag (bakboord)
stuurboordblok
bakboordblok
stuurboordblok
bakboordboeg
af-dit, af-dat.. Zijn dat 'normale' roeitermen of is dat gewoon knorrenpraat? Het moet toch gewoon blijken of je iets kan in een wedstrijd? Krijg je ook een diploma?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef immortalsean het volgende:
pff, nu moet ik komende donderdag én afscullen, én afzonderen!
zou vanavond eigenlijk gaan skiffen, maar kwam ploeggenoot die ook ging skiffen dat hij liever ging tweezonderen ... nou, dat is ook goed. dus hebben we lekker anderhalf uur getweezonderd. hij vond het nog niet heel lekker gaan, maar het ging wel super gezien ik pas voor de tweede keer in een tweezonder zat. maar goed we hebben allebei een heel andere haal, ik zet gelijk druk en mis wat aan het eind van de haal, en hij bouwt z'n druk pas wat later op.
hij denkt dat als we komende week nog een keertje in de tweezonder gaan zitten, met een goede coach ... en ook nog een paar keer extra aanleggen oefenen, dat het dan best te doen moet zijn om af te zonderen.
dat wordt dan nog druk volgende week, want ik moet nog wel flink oefenen voor het afscullen in de skiff.
Bakboordquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Rienks, slag (bakboord)
stuurboordblok
bakboordblok
stuurboordblok
bakboordboeg
We gaan sowieso met 1 invaller starten. Onze nummer 6 (bakboord), heeft een langdurige rib-blessure (3-6 weken). We hebben nu een Orca-Club8-er gevraagd om in te vallen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Bakboord
Stuurboord
Stuurboord
Bakboord
Bakboord
Stuurboord
Bakboord
Stuurboord
Tel er nog steeds 2... is vooral goed te zien in het finish gedeelte.
Zeg Kluup, hoe staat het met die blessures bij jullie? Kan je de KHB nog wel starten?
Geen diploma's het is een veiligheidskwestie hoofdzakelijk. Met zo'n examen toon je aan dat je goed genoeg kunt skiffen om in iets minder slecht materiaal te mogen, en dat je veilig in je eentje het kanaal op mag, zonder overvaren te worden of te verzuipen bij het omslaan. Is geen knorrenbezigheid, ik weet dat meer verenigingen waar het gebruikelijk is om in individueleren nummers te roeien zoiets doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
af-dit, af-dat.. Zijn dat 'normale' roeitermen of is dat gewoon knorrenpraat? Het moet toch gewoon blijken of je iets kan in een wedstrijd? Krijg je ook een diploma?
Tis best een leuke actie ja. En niet vergeten, altijd zingen he, wat die burgers ook doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef Bellah het volgende:
Je kunt ze toch beter gewoon allemaal starten en achteraf de slechtste wegstrepen? Het was ook meer voor Triton Zwaar, aangezien de Hollandia hetzelfde weekend is als de AA Race. Ik neem aan dat die clubachter van ons z'n eigen wedstrijd sowieso van plan was te roeien..
Kan overigens wel geloven dat de AA Race een goeie is om weg te strepenMaargoed. Als wij winnen, hebben de dames clubachten van Orca 'm 3 jaar achter elkaar gewonnen en ik geloof dat je dan de beker mag houden en een nieuwe, betere moet doneren voor volgende winnaars. Das wel stoer.
Waarschijnlijk omdat we ervan uit gaan dat we de NCN winnen waardoor we die avond nereus gaan bezoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Bellah het volgende:
Gaaf om te zien.. Rienks gaat ook de Skoll Cup starten in de KHB wedstrijdcommissie (HCl veld), morgen dus.
Nummers 1,2 en 3 naar FA, overigen FB
001 302 Orca 1
002 328 Phocas
003 064 Nereus
004 354 KHB wedstr
005 303 Orca 2
006 010 Amstel
Overigens Maurits, waarom heeft de HCl van Skoll zich niet ingeschreven voor de AA Race? Inschrijving is gesloten en hij telt voor de bokaal...
Het waaide echt hard, ik heb nog een foto waar nereus club8 20 minuten lang horizontaal voor het startvlot lagquote:Op zondag 19 april 2009 00:30 schreef cryforhelp het volgende:
Woei het vandaag zo teringhard op de bosbaan? Ik zit naar die tijden te kijken, en het is echt niet vooruit te branden. Daarnaast zie ik soms ook wat incomplete finales, alsof er mensen niet bij de start zijn gekomen?
En 2 skiffs die niet gefinished zijn, weet iemand daar meer van? ocf81 hoorde daar ook bij
Jezus, dat ging echt nergens over inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 01:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het waaide echt hard, ik heb nog een foto waar nereus club8 20 minuten lang horizontaal voor het startvlot lag
Dan ga ik ook maar eens richtin bosbaan, het blijkt een bijzondere dag te worden..quote:Op zondag 19 april 2009 07:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
En mocht je me toevallig tegenkomen, we zijn een nieuwe witte filippi aan het poetsen op het vlot
Dat hoeft dus tegenwoordig niet meer. Sinds vorig jaar biedt het reglement voor roeiwedstrijden in deze omstandigheden de mogelijkheid om achter elkaar te starten ipv naast elkaar. Inderdaad een stuk minder leuk, maar wel stukker eerlijker.quote:Op zondag 19 april 2009 10:13 schreef Pikhoofd het volgende:
het waaide nogal hard ja. En dan ook van de zijkant, dus lekker baanvoordeel in de lage banen. Je zag echt wedstrijden (finales) na elkaar finishen in de volgorde 2-3-4-5-6-7. Beetje jammer, maar ja dat heb je nou eenmaal
De wind was echt klote. Sommige halen voelde alsof je door stroop aan het roeien was. De start ging op zich wel ok, maar toen lagen we al een uur te suffen omdat de velden voor ons gigantisch uitliepen. Daarna kwam die wind erin, vooral bij dat bruggetje rond de 1500m en lag je soms echt stil in een haal. Geen problemen gehad met druk vinden trouwensquote:Op zondag 19 april 2009 00:30 schreef cryforhelp het volgende:
Woei het vandaag zo teringhard op de bosbaan? Ik zit naar die tijden te kijken, en het is echt niet vooruit te branden. Daarnaast zie ik soms ook wat incomplete finales, alsof er mensen niet bij de start zijn gekomen?
En 2 skiffs die niet gefinished zijn, weet iemand daar meer van? ocf81 hoorde daar ook bij
Michiel en Delnooz vragen!quote:Op zondag 19 april 2009 15:46 schreef Kluupkluup het volgende:
We zijn nu officieel uit elkaar gevallen..
De jongen met de ribblessure is er voor 6 weken uit en de ander heeft een leverontsteking en voor hem is het seizoen zéker voorbij..
Nu is het dus zoeken naar 2 invallers (liefst beiden bakboord) voor de rest van t seizoen. Anders wordt het een vier..
Ik zou zelf ook best vast willen invallen bij een andere acht en meerdere keren per week naar een andere stad gaan om daar te trainen. Blikken in een acht was gewoon mijn doel dit jaar en dat blijft.
iemand suggesties?
Zijn ze beiden beginneling?quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Michiel en Delnooz vragen!
Óf je gaat lekker in een viertje trainen en met Phocas combineren op de nsrf
Intraining? In de buurt van Utrecht?quote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Pikhoofd het volgende:
*nog een beginneling meldt zich*
Asopos? Leyte? Njord?quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef Pikhoofd het volgende:
niet in training, trainde tot de head wel 4/5 keer per week, maar heb nu geen boot meer...
leiden overigens
Zag het aan je doorkomst tijden, vet balen zegquote:Op zondag 19 april 2009 16:59 schreef ocf81 het volgende:
Ik heb gisteren helaas een nat pak gehaald ja. Gesnoekt en tijdens het eruit werken van mijn blad ging het mis. Wel jammer omdat ik op dat moment aan kop lag.
Was dat die schuit die tijdens de Head opeens langs het water lag zonder boordrand? Zag eruit alsof het sowieso al niet een topschip was trouwens...quote:Op zondag 19 april 2009 18:45 schreef nanana het volgende:
Pikhoofd, zat jij in de club4* waarvan de boot total loss is?
ja.....quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Pikhoofd het volgende:
haha, ja dat klopt. Dan heb je nog een kans van 1 op 2.
ik hoorde vandaag vanuit de finishtoren ook een ode aan bitterballen afgestoken worden, ook jij jw3?quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
Toen ik het aligeratiehok moest schoonmaken rook het erg naar frituur en zag ik een fles curry staan, weet jij daar iets vanaf jw3?
...
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die bijzonder hard verbrand isquote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Bellah het volgende:
Vreselijk verbrand vandaag, fokkers gezien en gekletst, en qua roeien: in de voorfinale eerste gefinished, in de A-finale na de start lekker voorgelegen en op de 750 een enorme snoek die ongeveer 30 halen duurde... Inmiddels al half weer ingehaald door de rest en er toen nog even lekker overheen gestoomd. GewonnenBest pijnlijk (omdat ik dus niet mee kon doen) maar ze hadden nog een blikje voor mij geregeld, superlief
![]()
Had 't al gehoord idd van Triton... Naar zeg, nu kan Wietse ook weinig meer doen. Wordt de Hollandia wel nog gestart?
hier nog één...quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die bijzonder hard verbrand is
...
Hadden er inderdaad maar bitterballen klaar gestaan bij de finishlijn........quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag vanuit de finishtoren ook een ode aan bitterballen afgestoken worden, ook jij jw3?
dat 'ie altijd sneller roeide als hij ergens voorbestelde bitterballen kon halen...
Dan was je helemaal niet van dat startvlotje te branden geweest want je was gewoon meteen aangelegd.....quote:Op maandag 20 april 2009 00:38 schreef jw3 het volgende:
[..]
Hadden er inderdaad maar bitterballen klaar gestaan bij de finishlijn........
Dat is dus gewoon niet waar. Er is wel iets aan te doen én het staat in de reglementen dat de jury het kan beslissen: Time-trials!quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had het er nog met ene jurylid over dat hij een klacht erover had binnen gekregen. Er valt gewoon niks aan te doen maar het scheelde wel minimaal 20 seconde ivm de goede baan. Dan kan je al niet meer winnen.
Dank, en dan niet eens last gehad van het baannadeelquote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Er is wel iets aan te doen én het staat in de reglementen dat de jury het kan beslissen: Time-trials!
Trouwens, wat sta je charmant op de foto JW!
Nouja, en mocht het wel waar zijn dan is het naar mijn mening op een internationale wedstrijd waar iedereen binnen een paar seconden van elkaar finisht meer van belang dan op een compo wedstrijd... Daar is het toch allemaal niet zo scherp.quote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef De_Brok het volgende:
Dat is dus gewoon niet waar. Er is wel iets aan te doen én het staat in de reglementen dat de jury het kan beslissen: Time-trials!
Het beste zou zijn dat we twee invallers kunnen krijgen (die niet onder doen voor de 2 die zijn afgevallen)..quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef tritonpim het volgende:
Lullig Kluup, dat het zo moet lopen. Vind het toch wel raar om het op deze manier te horen te krijgen, mensen die mij erop wijzen dat je hier bekend zit te maken dat de ploeg uit elkaar is gevallen en dat je best wel 'even' ergens anders in wilt vallen. Doen jullie niet meer aan 'ploegband', of heb ik een andere theorie achter deze term?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |