abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67781803
omg, wat een verhaal weer, ook zo heerlijk samenhangend

Verder geen kwaad woord over Rutger, ik heb ploegen gestuurd die hij coachte, en hij is echt een briljant coach, die in vijf minuten meer dingen kan bijbrengen dan ikzelf in een training.
pi_67787259
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 02:00 schreef cryforhelp het volgende:
omg, wat een verhaal weer, ook zo heerlijk samenhangend

Verder geen kwaad woord over Rutger, ik heb ploegen gestuurd die hij coachte, en hij is echt een briljant coach, die in vijf minuten meer dingen kan bijbrengen dan ikzelf in een training.
Hij coacht net zo onsamenhangend hoor. Ik hou me altijd op de achtergrond en laat hem een training lang zijn gang gaan, omdat de roeiers er aanzienlijk beter uitkomen.

Als je dan heel goed oplet heb je als coach zelf misschien ook nog wel een idee wat hij nou eigenlijk gedaan heeft, maar persoonlijk kan ik Roëll nog steeds niet bijzonder goed interpreteren
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:04:56 #43
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_67792990
weinig inschrijvingen voor de Varsity zeg!
pi_67793300
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Pikhoofd het volgende:
weinig inschrijvingen voor de Varsity zeg!
vanaf 19:00 zal het wel weer storm zijn
pi_67793483
Triton wint de Varsity. P
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_67796689
Ik ga er in ieder geval wel heen. Kijken wat het wordt. Misschien dat Euros wel de varsity wint, per ongeluk ofzo
pi_67798000
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef ocf81 het volgende:
Ik ga er in ieder geval wel heen. Kijken wat het wordt. Misschien dat Euros wel de varsity wint, per ongeluk ofzo
Als het echt per ongeluk word, dan wint PE de varsity
pi_67798170
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Als het echt per ongeluk word, dan wint PE de varsity
Zou er dan een fatsoenlijke kroegjool klaarstaan of wordt het paniekvoetbal?
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_67798279
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Orionis het volgende:

[..]

Zou er dan een fatsoenlijke kroegjool klaarstaan of wordt het paniekvoetbal?
Ze gaan dan snel wat vrouwen inhuren denk ik !

Paar meiden van m'n commissie waren bij Proteus langsgeweest 2 weken geleden en ze zeiden dat er maar max 5 vrouwen ofzo waren
pi_67799947
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ze gaan dan snel wat vrouwen inhuren denk ik !

Paar meiden van m'n commissie waren bij Proteus langsgeweest 2 weken geleden en ze zeiden dat er maar max 5 vrouwen ofzo waren
Die commissie die ook lollie's uitdeelde en die we met 8 zware ballen een de stuur wijs maakte dat we compo's waren, en ze dus maar heel snel al hun lollies moesten geven.
pi_67808384
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En die komen wanneer precies bij ons langs?
pi_67813206
Ey Mafkeesje, je ploeg staat als combi ingeschreven. Weet je wedcom dat dat niet de bedoeling is op de Varsity?
En en en en waar zijn de skollachten gebleven?
pi_67813682
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef De_Brok het volgende:
Ey Mafkeesje, je ploeg staat als combi ingeschreven. Weet je wedcom dat dat niet de bedoeling is op de Varsity?
En en en en waar zijn de skollachten gebleven?
Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.

De Skolls gaan niet starten heb ik mij laten vertellen omdat ze voor de wedstrijden op de bosbaan gaan, en dit jaar beginnelingen af willen worden. Klassement winnen hebben ze al beetje laten vallen. Dus vandaar het niet starten. *Heb ook laten vertellen maar dat weet ik dan niet zeker (verbeter me wanneer ik fout ben), dat ze iemand hebben uitgeselecteerd en er toen pas achter kwamen dat ze geen 8ste persoon meer hadden
pi_67813881
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.

De Skolls gaan niet starten heb ik mij laten vertellen omdat ze voor de wedstrijden op de bosbaan gaan, en dit jaar beginnelingen af willen worden. Klassement winnen hebben ze al beetje laten vallen. Dus vandaar het niet starten. *Heb ook laten vertellen maar dat weet ik dan niet zeker (verbeter me wanneer ik fout ben), dat ze iemand hebben uitgeselecteerd en er toen pas achter kwamen dat ze geen 8ste persoon meer hadden
Ik moest hard lachen :D en nu maar hopen dat het geen gelul is
pi_67815748
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Zal ie blij mee zijn. Voor wat ik van Laga als vereniging weet starten jullie nog eerder allemaal in het rood.
quote:
Op de Varsity kan je niet beginneling-af worden wil je zeggen?
pi_67815843
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Die commissie die ook lollie's uitdeelde en die we met 8 zware ballen een de stuur wijs maakte dat we compo's waren, en ze dus maar heel snel al hun lollies moesten geven.
Die ja !
pi_67817401
[schaamteloze promo] Aegir, Argo en Gyas zijn er ook al zeker van dat Phocas de Varisty gaat winnen
http://www.paparacie.nl/gallery/index.php?album=Video%2FPhocas+wint+de+Varsity&image=varsity.flv
[/schaamteloze promo]

@Bellah: dus met een beetje geluk kun je binnenkort weer roeien? Hoe doe je dat nu eigenlijk met typen?

@Immortal: Ik weet niet hoe je skiffje is afgesteld, maar normaal gesproken scull je met links boven rechts of links iets voor rechts. Maar dat is alleen als je handen echt bij elkaar zitten. Is het niet zo dat die persoon die jij dat zag doen, dat deed om het gebrek aan evenwicht te compenseren?
Also, no offense, maar als je 3-kwart bank kunt roeien, kun je ook hele haal roeien, gewoon doen.
pi_67819164
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:45 schreef Thrawn het volgende:
Op de Varsity kan je niet beginneling-af worden wil je zeggen?
Dat zegt hij niet.. Hij zegt alleen dat ze denken geen kans te maken..
  woensdag 8 april 2009 @ 10:46:02 #59
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_67821211
skiffen in de ochtendzon

donderdag 3 keer 1000 op de ergo in voorbereiding op het 2k seizoen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe hard ik dat kan.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_67823836
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Pluizel het volgende:
skiffen in de ochtendzon

donderdag 3 keer 1000 op de ergo in voorbereiding op het 2k seizoen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe hard ik dat kan.
DIt is meer het weer voor 3 x 1000 op het water! Ga je DCl1x varen?
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_67825112
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet.. Hij zegt alleen dat ze denken geen kans te maken..
Die Skoll-EJD zie ik sowieso geen beginneling-af worden dit jaar...
pi_67825123
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Die Skoll-EJD zie ik sowieso geen beginneling-af worden dit jaar...
Komt door het stuurtje?

!

Wat houdt beginneling af precies in eigenlijk?
pi_67825261
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Komt door het stuurtje?

!

dat je nieuweling bent.
pi_67825276
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef immortalsean het volgende:

[..]

dat je nieuweling bent.
Hoe wat waar?
  woensdag 8 april 2009 @ 12:41:46 #65
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_67825279
dat je in het beginnelingen-veld geblikt hebt. De eerstejaars zijn aan het begin van het seizoen allemaal beginneling en als je dus een keer blikt in het beginnelingenveld ben je nieuweling
pi_67825365
quote:

[..]

Dat je je 1e klasserende blik haalt, en dus nieuweling bent.
pi_67825814
quote:

[..]

Komt door het stuurtje?

!

Dat stuurtje helpt niet bepaald, maar ze roeien ook gewoon te kut om te blikken
pi_67825848
Je hebt verschillende velden die dus gekoppeld zijn aan de status van de roeien. Na 1 blik ben je nieuweling, na 3 overgangs en na 8 SA(23+)/SB(23-). Als nieuweling mag je geen beginnelingen veld meer starten etc. De eerstejaarsachten varen op zaterdag voor het eerstejaarsklassement en op zondag voor het beginnelingenblik. Wanneer je dus je beginnelingenblik binnen hebt moet je dus of SA8+, N4+, of O4+ gaan starten.
pi_67826163
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Pluizel het volgende:
skiffen in de ochtendzon

Uhm... Rond de 1.53? Succes!

Typen doe ik nu alleen met rechts, maar soms automatisch met twee handen en das niet zo prettig meer na een tijdje. Gelukkig ben ik ook rechtshandig, anders had ik de afgelopen week niet veel kunnen doen.
pi_67827035
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Orionis het volgende:
Je hebt verschillende velden die dus gekoppeld zijn aan de status van de roeien. Na 1 blik ben je nieuweling, na 3 overgangs en na 8 SA(23+)/SB(23-). Als nieuweling mag je geen beginnelingen veld meer starten etc. De eerstejaarsachten varen op zaterdag voor het eerstejaarsklassement en op zondag voor het beginnelingenblik. Wanneer je dus je beginnelingenblik binnen hebt moet je dus of SA8+, N4+, of O4+ gaan starten.
Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.
pi_67828670
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef jw3 het volgende:

[..]

Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.
met opgeteld maximaal 10 blikken Lekkere constructie.
pi_67830196
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef jw3 het volgende:

[..]

Daar zou ik mijn 1ejaars nieuwelingen niet zo snel instoppen
  woensdag 8 april 2009 @ 17:54:41 #73
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_67836141
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Orionis het volgende:

[..]

DIt is meer het weer voor 3 x 1000 op het water! Ga je DCl1x varen?
nee ik vaar DCl4x+. We hebben al een keer 3 keer 500 op het water gedaan, maar onze coach kan donderdag niet en zonder coach gaat het op het water zo lastig (dan sluipen er weer allerlei technische fouten ongemerkt in). Plus dat we allemaal onze streeftijden nog niet echt weten, dan is het wel handig om een beetje een idee te krijgen van wat je nou kan op zo'n 1000 meter.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_67847121
Off topic: verstandskies trekken is niet fijn...
pi_67847157
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Orionis het volgende:
Ik begin aardig ziek te worden en ga morgen op introductieweekend bij Vidar
pi_67847594
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Orionis het volgende:
Ik had ook een afspraak bij de kaakchirurg, maar heb die verplaatst naar augustus..

En de pech heeft weer toegeslagen bij ons.
Onze nummer 6 heeft een rib-kwetsuur en onze nummer 4 is waarschijnlijk overtraind (volgens de UMC-statistieken). Ze gaan allebei wel de Varsity starten, maar het is nog maar de vraag of ze daarna verder kunnen.
pi_67849795
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik had ook een afspraak bij de kaakchirurg, maar heb die verplaatst naar augustus..

Onze nummer 6 heeft een rib-kwetsuur en onze nummer 4 is waarschijnlijk overtraind (volgens de UMC-statistieken). Ze gaan allebei wel de Varsity starten, maar het is nog maar de vraag of ze daarna verder kunnen.
Tussenribspiertje? Da's niet goed, kan vies uitpakken... En als je nu al overtraind bent - moet je de rest van je leven maar eens op orde krijgen. Vind 't wel erg vroeg in het seizoen voor overtraindheid.
pi_67851406
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik begin aardig ziek te worden en ga morgen op introductieweekend bij Vidar
A, tof, je gaat mee!
pi_67851495
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]
Als je iemand nodig hebt voor de Hollandia...
Wat een bagger weer vandaag overigens... hopelijk morgen (donderdag) wat beter weer, want dan gaat ik weer eens invallen bij onze club8 boyz. van het weekend nog wel in de 2- gezeten, wat overigens rete lekker ging. Eigenlijk constant 2:05-2:10 gevaren over 500m. Terwijl we al denk ik 3 maanden niet meer samen hadden geroeit.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_67854768
quote:
Op donderdag 9 april 2009 02:32 schreef Sjobber het volgende:

[..]

Als je iemand nodig hebt voor de Hollandia...
Wat een bagger weer vandaag overigens... hopelijk morgen (donderdag) wat beter weer, want dan gaat ik weer eens invallen bij onze club8 boyz. van het weekend nog wel in de 2- gezeten, wat overigens rete lekker ging. Eigenlijk constant 2:05-2:10 gevaren over 500m. Terwijl we al denk ik 3 maanden niet meer samen hadden geroeit.
Ga je nog skollcup starten? Wij gaan morgen trial varen in de 2-, target is 3x 4:00 over 1K bij neutraal weer, als het langzamer gaat dan starten we niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')