Hij coacht net zo onsamenhangend hoor. Ik hou me altijd op de achtergrond en laat hem een training lang zijn gang gaan, omdat de roeiers er aanzienlijk beter uitkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:00 schreef cryforhelp het volgende:
omg, wat een verhaal weer, ook zo heerlijk samenhangend
Verder geen kwaad woord over Rutger, ik heb ploegen gestuurd die hij coachte, en hij is echt een briljant coach, die in vijf minuten meer dingen kan bijbrengen dan ikzelf in een training.
vanaf 19:00 zal het wel weer storm zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Pikhoofd het volgende:
weinig inschrijvingen voor de Varsity zeg!
Als het echt per ongeluk word, dan wint PE de varsityquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef ocf81 het volgende:
Ik ga er in ieder geval wel heen. Kijken wat het wordt. Misschien dat Euros wel de varsity wint, per ongeluk ofzo
Zou er dan een fatsoenlijke kroegjool klaarstaan of wordt het paniekvoetbal?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als het echt per ongeluk word, dan wint PE de varsity
Ze gaan dan snel wat vrouwen inhuren denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Orionis het volgende:
[..]
Zou er dan een fatsoenlijke kroegjool klaarstaan of wordt het paniekvoetbal?
Die commissie die ook lollie's uitdeelde en die we met 8 zware ballen een de stuur wijs maakte dat we compo's waren, en ze dus maar heel snel al hun lollies moesten geven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze gaan dan snel wat vrouwen inhuren denk ik!
Paar meiden van m'n commissie waren bij Proteus langsgeweest 2 weken geleden en ze zeiden dat er maar max 5 vrouwen ofzo waren![]()
En die komen wanneer precies bij ons langs?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paar meiden van m'n commissie waren bij Proteus langsgeweest 2 weken geleden en ze zeiden dat er maar max 5 vrouwen ofzo waren![]()
Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef De_Brok het volgende:
Ey Mafkeesje, je ploeg staat als combi ingeschreven. Weet je wedcom dat dat niet de bedoeling is op de Varsity?
En en en en waar zijn de skollachten gebleven?
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.
De Skolls gaan niet starten heb ik mij laten vertellen omdat ze voor de wedstrijden op de bosbaan gaan, en dit jaar beginnelingen af willen worden. Klassement winnen hebben ze al beetje laten vallen. Dus vandaar het niet starten. *Heb ook laten vertellen maar dat weet ik dan niet zeker (verbeter me wanneer ik fout ben), dat ze iemand hebben uitgeselecteerd en er toen pas achter kwamen dat ze geen 8ste persoon meer hadden
Zal ie blij mee zijn. Voor wat ik van Laga als vereniging weet starten jullie nog eerder allemaal in het rood.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja klopt, er zit een laga'er sinds korte tijd bij ons in de boot. *iemand stuk + niet iemand binnen vereen kunnen vinden*. En ja we weten dat geen combi's mogen, dus de laga'er word ook in een PE-shirt gestopt.
Op de Varsity kan je niet beginneling-af worden wil je zeggen?quote:De Skolls gaan niet starten heb ik mij laten vertellen omdat ze voor de wedstrijden op de bosbaan gaan, en dit jaar beginnelingen af willen worden. Klassement winnen hebben ze al beetje laten vallen. Dus vandaar het niet starten. *Heb ook laten vertellen maar dat weet ik dan niet zeker (verbeter me wanneer ik fout ben), dat ze iemand hebben uitgeselecteerd en er toen pas achter kwamen dat ze geen 8ste persoon meer hadden
Die jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die commissie die ook lollie's uitdeelde en die we met 8 zware ballen een de stuur wijs maakte dat we compo's waren, en ze dus maar heel snel al hun lollies moesten geven.
Dat zegt hij niet.. Hij zegt alleen dat ze denken geen kans te maken..quote:Op woensdag 8 april 2009 00:45 schreef Thrawn het volgende:
Op de Varsity kan je niet beginneling-af worden wil je zeggen?
DIt is meer het weer voor 3 x 1000 op het water!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Pluizel het volgende:
skiffen in de ochtendzon![]()
donderdag 3 keer 1000 op de ergo in voorbereiding op het 2k seizoen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe hard ik dat kan.
Die Skoll-EJD zie ik sowieso geen beginneling-af worden dit jaar...quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet.. Hij zegt alleen dat ze denken geen kans te maken..
Komt door het stuurtje?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Die Skoll-EJD zie ik sowieso geen beginneling-af worden dit jaar...
dat je nieuweling bent.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Komt door het stuurtje?!
Wat houdt beginneling af precies in eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat stuurtje helpt niet bepaald, maar ze roeien ook gewoon te kut om te blikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Komt door het stuurtje?!
Uhm... Rond de 1.53?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Pluizel het volgende:
skiffen in de ochtendzon![]()
donderdag 3 keer 1000 op de ergo in voorbereiding op het 2k seizoen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe hard ik dat kan.
Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Orionis het volgende:
Je hebt verschillende velden die dus gekoppeld zijn aan de status van de roeien. Na 1 blik ben je nieuweling, na 3 overgangs en na 8 SA(23+)/SB(23-). Als nieuweling mag je geen beginnelingen veld meer starten etc. De eerstejaarsachten varen op zaterdag voor het eerstejaarsklassement en op zondag voor het beginnelingenblik. Wanneer je dus je beginnelingenblik binnen hebt moet je dus of SA8+, N4+, of O4+ gaan starten.
met opgeteld maximaal 10 blikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef jw3 het volgende:
[..]
Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.
Daar zou ik mijn 1ejaars nieuwelingen niet zo snel instoppenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef jw3 het volgende:
[..]
Vergeet niet het nieuwe initiatief te vermelden ook een soort tweedejaars klassement achtig iets in vier zonders.
nee ik vaar DCl4x+. We hebben al een keer 3 keer 500 op het water gedaan, maar onze coach kan donderdag niet en zonder coach gaat het op het water zo lastig (dan sluipen er weer allerlei technische fouten ongemerkt in). Plus dat we allemaal onze streeftijden nog niet echt weten, dan is het wel handig om een beetje een idee te krijgen van wat je nou kan op zo'n 1000 meter.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Orionis het volgende:
[..]
DIt is meer het weer voor 3 x 1000 op het water!Ga je DCl1x varen?
Ik begin aardig ziek te worden en ga morgen op introductieweekend bij Vidarquote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Orionis het volgende:
Off topic: verstandskies trekken is niet fijn...
Ik had ook een afspraak bij de kaakchirurg, maar heb die verplaatst naar augustus..quote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Orionis het volgende:
Off topic: verstandskies trekken is niet fijn...
Tussenribspiertje? Da's niet goed, kan vies uitpakken... En als je nu al overtraind bent - moet je de rest van je leven maar eens op orde krijgen. Vind 't wel erg vroeg in het seizoen voor overtraindheid.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik had ook een afspraak bij de kaakchirurg, maar heb die verplaatst naar augustus..
En de pech heeft weer toegeslagen bij ons.
Onze nummer 6 heeft een rib-kwetsuur en onze nummer 4 is waarschijnlijk overtraind (volgens de UMC-statistieken). Ze gaan allebei wel de Varsity starten, maar het is nog maar de vraag of ze daarna verder kunnen.
A, tof, je gaat mee!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik begin aardig ziek te worden en ga morgen op introductieweekend bij Vidar
Als je iemand nodig hebt voor de Hollandia...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En de pech heeft weer toegeslagen bij ons.
Onze nummer 6 heeft een rib-kwetsuur en onze nummer 4 is waarschijnlijk overtraind (volgens de UMC-statistieken). Ze gaan allebei wel de Varsity starten, maar het is nog maar de vraag of ze daarna verder kunnen.
Ga je nog skollcup starten? Wij gaan morgen trial varen in de 2-, target is 3x 4:00 over 1K bij neutraal weer, als het langzamer gaat dan starten we niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:32 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt voor de Hollandia...![]()
Wat een bagger weer vandaag overigens... hopelijk morgen (donderdag) wat beter weer, want dan gaat ik weer eens invallen bij onze club8 boyz. van het weekend nog wel in de 2- gezeten, wat overigens rete lekker ging. Eigenlijk constant 2:05-2:10 gevaren over 500m. Terwijl we al denk ik 3 maanden niet meer samen hadden geroeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |