Precies en in NY betaal je 1/3 en heb je nog een wisselkoers voordeel.quote:Op maandag 6 april 2009 12:20 schreef erikkll het volgende:
Nee ik vind het belachelijk hoeveel ze durven te vragen voor sommige kleding
Niet eens een roze Björn Borg boxer onder je zwembroek?quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef Biogarde het volgende:
T-shirts, ondergoed etc etc boeien me geen flikker.
je weet dat esprit een kantonees merk is?quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Niet echt. Ik koop mijn kleding geowon in Hong Kong, en dan hebben ze mooie kleding van wat onbekendere merken, maar ook betaalbare kleding van bekende merken, dus daar koop ik gewoon wat ik mooi vind, maar hier in NL ga ik echt geen Esprit ofzo kopen.
1990 belde, hij wil zijn 501 en leren schooltas terug.quote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef IJsblock het volgende:
Er komt bij mij maar 1 merk spijkerbroek in huis en dat is de 501.
Verder draag ik eigenlijk alleen maar bandshirts en bandtruien.
Denk dat veel mensen gewoon de stad inlopen, een paar vaste winkels binnengaan en dan kleding uitzoeken. Dan kom je snel bij merk-kleding uit, ook als het je niet zo boeit...quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
In dit soort topics roept iedereen altijd om het hardst dat merkkleding hem of haar niets doet. Het straatbeeld echter, laat hele andere dingen zien, want hele volksstammen lopen reclame buiten. Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Mijn bijdrage: wel kleding van bepaalde merken, maar behalve op mijn spijkerbroeken is er aan de buitenzijde niets te zien dat het merk verraad. En ook al zou dat te zien zijn dan zou nog maar een klein deel van de mensen het kennen.
Nee hoor, momenteel draag ik een brunotti trui.quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Ik heb de OP opgevat als zijnde of merkkleding belangrijk is alleen maar omdat het dat merk is... En het antwoord is dan nee. Echter dat betekent niet dat ik geen (bekend) merkkleding koop, echter dan allen om de reden dat het mooi staat of goede kwaliteit biedt. Hopelijk zijn er meer mensen die dit onderstrepen, echter er zullen ook vast tig mensen zijn die een Hugo Baas kopen omdat het een Hugo Baas is en niet omdat ze het zo mooi vinden, maar of die dit zullen posten op dit forum...quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
In dit soort topics roept iedereen altijd om het hardst dat merkkleding hem of haar niets doet. Het straatbeeld echter, laat hele andere dingen zien, want hele volksstammen lopen reclame buiten. Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Mijn bijdrage: wel kleding van bepaalde merken, maar behalve op mijn spijkerbroeken is er aan de buitenzijde niets te zien dat het merk verraad. En ook al zou dat te zien zijn dan zou nog maar een klein deel van de mensen het kennen.
Bjorn Borg boxers zitten nou eenmaal het bestequote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Nee, ik vind kleding leuk als het leuk staat en goede kwaliteit is. Of er nu een naam op staat interesseert me geen bal, al kun je natuurlijk wel een smaak hebben die toevallig overeenkomt met de stijl van een bepaald merk..
Maar een bjorn borg boxer aan moeten omdat die naam zo kek boven je zwembroek uitsteekt vind ik vrij triest...
Zoiets, ja.quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ik koop wat ik mooi vind, wat van goede kwaliteit is en een mooie pasvorm heeft. Al heb ik wel een paar voorkeursmerken, om diezelfde redenen.
word.quote:Op maandag 6 april 2009 16:53 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik vind het wel belangrijk, kleding van duurdere merken zitten lekkerder en zien er vaak mooier uit.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:
Totaal niet, ik heb wel graag goede kwaliteit, maar geen voorkeur voor een bepaald merk. Dat vind ik ook zoiets puberaals hebben...
Nee, waar die neger-wannabe's mee rondlopen, met hun kruis op hun enkels, dat trekt volle zalen....quote:Op maandag 6 april 2009 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1990 belde, hij wil zijn 501 en leren schooltas terug.
Komop man, dat model kan gewoon echt niet meer.
Ow, dus als je als man geen broek aan hebt die over je navel zit (!!!quote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nee, waar die neger-wannabe's mee rondlopen, met hun kruis op hun enkels, dat trekt volle zalen....
*checkt*quote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus als je als man geen broek aan hebt die over je navel zit (!!!) dan hangt ie gelijk op je knieën
Alleen maar als je ze goed onderhoudt!quote:Op maandag 6 april 2009 12:20 schreef X-Cessive het volgende:
Nee, merkkleding boeit me niet zo. Schoenen vind ik wel belangrijk omdat een beetje merk meestal wel langer mee gaat.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Nee, ik vind kleding leuk als het leuk staat en goede kwaliteit is. Of er nu een naam op staat interesseert me geen bal, al kun je natuurlijk wel een smaak hebben die toevallig overeenkomt met de stijl van een bepaald merk..
Dat. 14.gifquote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ik koop wat ik mooi vind, wat van goede kwaliteit is en een mooie pasvorm heeft. Al heb ik wel een paar voorkeursmerken, om diezelfde redenen.
Dat heb ik nou met horloges, ik draag best een dure klok, maar met een Breitling oid heb je toch dat foute imago al snel.quote:Op maandag 6 april 2009 18:23 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb ook voorkeuren voor bepaalde merken, want elk merk heeft toch een bepaald imago, en met sommige merken wil ik niet geassocieerd worden.
In den beginne associeerde ik G-star altijd met Maikuuul, maar het schijnt een echt merk te zijn je komt het steeds vaker tegen nu.quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit er altijd wel kansloos uitzien eigenlijk.Lekker reclame maken. Overigens is het nog lelijk ook, maar dat terzijde.
De wat kleinere embleempjes lijn is prima te doen. Maar die billboards?quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
In den beginne associeerde ik G-star altijd met Maikuuul, maar het schijnt een echt merk te zijn je komt het steeds vaker tegen nu.
Hier ook , alhoewel ik niet in de gevestigde merken loop. (Dus geen G-Star , Replay , D&G)quote:
De 501 is gewoon koningsch.quote:Op maandag 6 april 2009 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1990 belde, hij wil zijn 501 en leren schooltas terug.
Komop man, dat model kan gewoon echt niet meer.
*geeft handquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:03 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Tommy Hilfiger, Lacoste, Ralph Lauren, Hugo Boss, Diesel en Replay .... *zucht* Misschien ben ik wel een beetje merkengeil, maar ach... I don't care. Ik voel mezelf er erg prettig in!
30 graden wassen does the trick. Draag al mijn goedkope shit nog jaren later altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik had zo'n simpel zwart truitje met v-hals gekocht bij h&m, voor 9,95. Na drie keer wassen kon ik het wegggooien: het was niet zwart meer, maar zo'n verlopen donkergrijs/groenige kleur geworden.
Dat H&M goedkope rotzooi verkoopt, betekent niet automatisch dat alle goedkope merken dan maar rotzooi zijn. Ik heb vandaag een roze Samuel & Kevin shirtje aan, en die ziet er nog net zo goed uit als toen ik hem in 2005 voor 4-5 euro kocht. Fantastische kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga wel voor de merken. Uiteraard niet voor gucci e.d. (dat kan ik gewoon niet betalen), maar wel vrijwel altijd voor mexx/esprit/mango enzo. Niet omdat ik geen goedkopere kleding wil dragen, maar omdat het kwalitatief gewoon beter is. Daarnaast komt mijn smaak heel erg overeen met de kleding van esprit.
Voorbeeldje:
Ik had zo'n simpel zwart truitje met v-hals gekocht bij h&m, voor 9,95. Na drie keer wassen kon ik het wegggooien: het was niet zwart meer, maar zo'n verlopen donkergrijs/groenige kleur geworden. Koop een week later net zo'n truitje bij Esprit, voor 29,95 - en die draag ik nu nog steeds, na een jaar. Waarschijnlijk al een keer of 20 gewassen, ziet er nog precies zo uit als toen ik het kocht.
Dat inderdaad!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
30 graden wassen does the trick. Draag al mijn goedkope shit nog jaren later altijd.
Doe ik altijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
30 graden wassen does the trick. Draag al mijn goedkope shit nog jaren later altijd.
hier ook totaal geen problemen met HM kledingquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat alle goedkope merken rotzooi zijn, maar dat H&M rotzooi isquote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat H&M goedkope rotzooi verkoopt, betekent niet automatisch dat alle goedkope merken dan maar rotzooi zijn. Ik heb vandaag een roze Samuel & Kevin shirtje aan, en die ziet er nog net zo goed uit als toen ik hem in 2005 voor 4-5 euro kocht. Fantastische kwaliteit.
Toch niet echt onbekend.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef cultheld het volgende:
Ik zweer bij de exclusieve, meestal wat minder bekende, merken. Half Nederland loopt in Diesel, Replay en G-star rond; doe mij maar merken als Moschino, Kris van Assche, Ballantyne, Iceberg, Jean's Paul Gaultier, McQ en Yohji Yamamoto :Y.
Daarom staat er ook 'meestal' bij en ik doel vooral op het grote publiek, dat die merken hooguit als parfums kent.quote:
Hm, een sjaal en dat soort zaken koop ik ook altijd gewoon bij esprit enzo. Voor sieraden ben ik helemaal makkelijk: eigenlijk altijd bij de six of lucardi oid. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk: ik heb bijv. een gouden ring voor mijn achttiende verjaardag van mijn ouders gekregen, die kostte uiteraard wat meer en kwam ook bij een goede juwelier vandaan. Maar een paar oorbellen koop ik altijd gewoon cheap - ik raak er toch vrijwel altijd 1 van kwijtquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef IJsblock het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de "accessoires"? Bijvoorbeeld: dames, hebben jullie nog voorkeur voor een bepaald merk zonnebril, handtas, sieraden of is het gewoon in de graaibak van de Hema je slag slaan?
Bij mannen zijn accessoires imo altijd beperkt tot ringen, kettingen of horloges, wat is hier tegenwoordig de (merken)trend in?
Ook mannen dragen zonnebrillenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef IJsblock het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de "accessoires"? Bijvoorbeeld: dames, hebben jullie nog voorkeur voor een bepaald merk zonnebril, handtas, sieraden of is het gewoon in de graaibak van de Hema je slag slaan?
Bij mannen zijn accessoires imo altijd beperkt tot ringen, kettingen of horloges, wat is hier tegenwoordig de (merken)trend in?
Ik houd niet van nep, maar om nou 60 Euro voor zulke simpele schoenen te betalen alleen vanwege het logo zou ik ook niet snel doen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef heaven7 het volgende:
Ohja maar neppers hoeft dan ook weer niet.. Dus of echte allstars of helemaal niet.
G-star truitjequote:Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef Maikuuul het volgende:
Paar jaartjes geleden wel, nu niet meer, als de pasvorm maar goed is.
Maar tis ook niet zo dat ik perse niks wil van merk
Het moet er gewoon goed uitzien
Meestal is het dus idd gewoon nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik houd niet van nep, maar om nou 60 Euro voor zulke simpele schoenen te betalen alleen vanwege het logo zou ik ook niet snel doen.
quote:
Ik heb al sinds 2001 een neppe Oakley uit Thailandquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ook mannen dragen zonnebrillenIk heb een bril van Oakley, vond 'm mooi en bovendien kunnen goedkope zonnebrillen het zicht soms wat vervormen. Nadeel van zo'n duur ding is dat ik er altijd heel zuinig op ben, veel moeite allemaal.
Zelfs jij reageert!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef SunBoom het volgende:
Dat mensen hier nog serieus aan gaan deelnemen![]()
Dit kan beter in ONZ.
heb ik ook allemaalquote:Op donderdag 16 april 2009 19:00 schreef Fcuker het volgende:
Ik draag alles merk, van Dsquared2, Prada, D&G tot Adidas, Hilfiger, JackJones etc..(H)
Dus ik vind het erg belangrijk
Inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 22:12 schreef JaapTrekhaak het volgende:
"van Dsquared2, Prada, D&G tot Adidas, Hilfiger, JackJones etc..(H)"
I lolled.
Esprit is wel'n leuk merk idd, EDC althansquote:Op maandag 20 april 2009 23:34 schreef nout72 het volgende:
Het probleem van veel merkkleding is dat het te protserig is, net te mooi en opvallend om je echt lekker in te voelen
Even ter illustratie het volgende.
Ik was op zoek naar een army jacket en liet mijn oog vallen op het volgende jack:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooie stof, coole stiksels, de priijs is niet eens zó onredelijk ¤169,- en het merkje van Hilfiger is subtiel en onopvallend....ehm onopvallend? ik zie dan pas de rugzijde:
[ afbeelding ]
en dan is het voor mij gelijk een no go, gatver wat vulgair
Voor 40 euro minder bij Esprit het volgende jack gekocht:
[ afbeelding ]
De stof is niet zo mooi, de zakken en knopen zijn niet zo mooi en de kleur is ook niet zo mooi als het jack van Hilfiger maar het heeft geen protserige "NEW YORK CITY HILFIGER DENIM" met koeieletters op de rug staan, ik durf hier mee de straat op
Ja de pasvorm is meestal perfect, alsof truien, shirts en jassen in maat S op mijn postuur gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Conjo78 het volgende:
[..]
Esprit is wel'n leuk merk idd, EDC althans![]()
dit dusquote:Op maandag 6 april 2009 12:27 schreef zatoichi het volgende:
Ik koop geen kleding voor het merk, maar als ik kleren koop wil ik graag goede kwaliteit en een mooie afwerking, en kom ik toch weer uit op de dure kleding. Je ziet het er ook echt aan af vind ik.
Dat zijn ook meestal die b-merken zoals g-ster.quote:Op maandag 6 april 2009 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor broeken wel merken omdat ik die meer relax vind zitten en ze gaan wat langer mee en vind ze ookg ewoon mooi, shirtjes van merken vind ik altijd weer minderhou niet van die dingen waar met koeieletters alleen groot het merk opstaat
Inderdaad, ze zijn niet mooi.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:59 schreef zomer86 het volgende:
Heb net 2 jeans besteld, zijn ze niet mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |