abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 06:48:13 #76
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67782398
Ja en nee. Ik vind de spijkerbroeken en sportkleding van bekende merken vaak mooier. Mijn truien en shirts heb ik meestal van merken die jaren later pas bekend worden of bekend zijn in een subcultuurtje. Overhemden koop ik ook van de betere merken, maar dat is puur een kwaliteitsverhaal.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67782570
Ik ga wel voor de merken. Uiteraard niet voor gucci e.d. (dat kan ik gewoon niet betalen ), maar wel vrijwel altijd voor mexx/esprit/mango enzo. Niet omdat ik geen goedkopere kleding wil dragen, maar omdat het kwalitatief gewoon beter is. Daarnaast komt mijn smaak heel erg overeen met de kleding van esprit.

Voorbeeldje:
Ik had zo'n simpel zwart truitje met v-hals gekocht bij h&m, voor 9,95. Na drie keer wassen kon ik het wegggooien: het was niet zwart meer, maar zo'n verlopen donkergrijs/groenige kleur geworden. Koop een week later net zo'n truitje bij Esprit, voor 29,95 - en die draag ik nu nog steeds, na een jaar. Waarschijnlijk al een keer of 20 gewassen, ziet er nog precies zo uit als toen ik het kocht .
  donderdag 9 april 2009 @ 15:11:42 #78
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_67865186
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:03 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Tommy Hilfiger, Lacoste, Ralph Lauren, Hugo Boss, Diesel en Replay .... *zucht* Misschien ben ik wel een beetje merkengeil, maar ach... I don't care . Ik voel mezelf er erg prettig in!
*geeft hand
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
  donderdag 9 april 2009 @ 15:16:27 #79
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67865341
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Ik had zo'n simpel zwart truitje met v-hals gekocht bij h&m, voor 9,95. Na drie keer wassen kon ik het wegggooien: het was niet zwart meer, maar zo'n verlopen donkergrijs/groenige kleur geworden.
30 graden wassen does the trick. Draag al mijn goedkope shit nog jaren later altijd.
  donderdag 9 april 2009 @ 15:18:45 #80
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67865416
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga wel voor de merken. Uiteraard niet voor gucci e.d. (dat kan ik gewoon niet betalen ), maar wel vrijwel altijd voor mexx/esprit/mango enzo. Niet omdat ik geen goedkopere kleding wil dragen, maar omdat het kwalitatief gewoon beter is. Daarnaast komt mijn smaak heel erg overeen met de kleding van esprit.

Voorbeeldje:
Ik had zo'n simpel zwart truitje met v-hals gekocht bij h&m, voor 9,95. Na drie keer wassen kon ik het wegggooien: het was niet zwart meer, maar zo'n verlopen donkergrijs/groenige kleur geworden. Koop een week later net zo'n truitje bij Esprit, voor 29,95 - en die draag ik nu nog steeds, na een jaar. Waarschijnlijk al een keer of 20 gewassen, ziet er nog precies zo uit als toen ik het kocht .
Dat H&M goedkope rotzooi verkoopt, betekent niet automatisch dat alle goedkope merken dan maar rotzooi zijn. Ik heb vandaag een roze Samuel & Kevin shirtje aan, en die ziet er nog net zo goed uit als toen ik hem in 2005 voor 4-5 euro kocht. Fantastische kwaliteit.
pi_67865630
ben raar op het gebied van merken. Ik koop geen kleding zonder merk maar ik wil ook niet dat het merk opvalt. Het moet er niet van af te lezen zijn.
Behalve sokken, als me iets niet boeit dan zijn het wel sokken. Gewoon van de Zeeman.

bij Ralph Lauren is er geen ontkomen aan. Tommy Hilfiger heeft het logo nog wel eens verborgen ergens op de mouw. Spijkerbroeken moeten sowieso niet te opvallend zijn. Heb verschillende g-star kleding waar het merk niet opvalt. Heb van veel verschillende merken kleding en op 1 shirt na is het zoeken naar welk merk het is
Al vind ik een stuk kleding nog zo mooi, als het merk mijn aandacht eerder heeft dan de uitstraling dan koop ik het bewust niet. Maar het zal van een merk moeten zijn!
  donderdag 9 april 2009 @ 15:59:57 #82
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_67866820
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Prosac het volgende:

[..]

30 graden wassen does the trick. Draag al mijn goedkope shit nog jaren later altijd.
Dat inderdaad!
an urge to help mankind overcomes me
pi_67877220
Tsja merkengeil niet echt, maar ik loop automatisch de c&a en zulks voorbij omdat ze daar gewoon troep verkopen in mijn ogen.
Draag gewoon graag mooie kleding die lekker zit en niet na 3x wassen vaal is oid. Het merk maakt me dan niet zoveel uit. Behalve op zondagen enzo, dan boeit het me geen ruk
pi_67877796
Nee, al koop ik ze wel vaak ivm shoppen in warenhuizen.
Het doet me ook echt niets hoe anderen er bij lopen (andere kleren, ander kapsel etc. valt me meestal niet eens op, ben best mannelijk wat dat aan gaat ).
pi_67879739
quote:

[..]

Doe ik altijd. T hielp alleen niet .
pi_67879809
quote:

[..]

hier ook totaal geen problemen met HM kleding
Ja doei.
pi_67879821
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat H&M goedkope rotzooi verkoopt, betekent niet automatisch dat alle goedkope merken dan maar rotzooi zijn. Ik heb vandaag een roze Samuel & Kevin shirtje aan, en die ziet er nog net zo goed uit als toen ik hem in 2005 voor 4-5 euro kocht. Fantastische kwaliteit.
Ik zei ook niet dat alle goedkope merken rotzooi zijn, maar dat H&M rotzooi is . Ik koop gewoon graag merken waarvan ik al weet dat ze kwalitatief goed zijn, en dat weet ik van esprit/mexx etc., dus dan geef ik graag wat meer uit.
pi_67880249
Ik zweer bij de exclusieve, meestal wat minder bekende, merken. Half Nederland loopt in Diesel, Replay en G-star rond; doe mij maar merken als Moschino, Kris van Assche, Ballantyne, Iceberg, Jean's Paul Gaultier, McQ en Yohji Yamamoto .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67880304
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef cultheld het volgende:
Ik zweer bij de exclusieve, meestal wat minder bekende, merken. Half Nederland loopt in Diesel, Replay en G-star rond; doe mij maar merken als Moschino, Kris van Assche, Ballantyne, Iceberg, Jean's Paul Gaultier, McQ en Yohji Yamamoto :Y.
Toch niet echt onbekend.
  donderdag 9 april 2009 @ 22:51:56 #90
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67880358
Nee, boeit me niks.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_67880475
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Toch niet echt onbekend.
Daarom staat er ook 'meestal' bij en ik doel vooral op het grote publiek, dat die merken hooguit als parfums kent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:23:25 #92
250309 Denimicons
Denim is love
pi_67884062
ik vind kwailiteit design en uitstraling belangrijk..dat is bijna altijd merk
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:24:49 #93
237059 Twerk
The Spurs
pi_67884073
I don't give a fuck.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67884492
Ik koop/ bestel eigenlijk alleen nog maar kleding en onderkleding bij webwinkels (ben een paar maanden ziek thuis geweest) en dan voornamelijk van bonaparte en h&m, en ben eigenlijk altijd zeer tevreden over kwaliteit, prijs en pasvorm. Mijn laatste merk- aankoop een jaar of wat geleden (een nudie jeans uit een winkel ) was helaas een erg prijzige miskoop waar ik amper een seizoen lol van heb gehad en ik zal zoiets ook nooit meer doen
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_67884543
Ik heb niets zonder merk en vooral exclusieve kleding. ik sponsor niet graag kinderarbeid en betaal liever wat meer, voor italiaans/nederlands vakmanschap. Ik heb dan ook niets van h&m of een andere mainstream kledingzaak. Geen van m'n afgelopen 10 kledingstukken zat dan ook onder de 100 euro
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:23:33 #96
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67888425
En hoe zit het eigenlijk met de "accessoires"? Bijvoorbeeld: dames, hebben jullie nog voorkeur voor een bepaald merk zonnebril, handtas, sieraden of is het gewoon in de graaibak van de Hema je slag slaan?
Bij mannen zijn accessoires imo altijd beperkt tot ringen, kettingen of horloges, wat is hier tegenwoordig de (merken)trend in?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_67891059
Ja, maar ik weiger in kleren rond te lopen waar het merk groot opstaat. Het liefst staat het merk alleen op het label.
pi_67891339
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef IJsblock het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de "accessoires"? Bijvoorbeeld: dames, hebben jullie nog voorkeur voor een bepaald merk zonnebril, handtas, sieraden of is het gewoon in de graaibak van de Hema je slag slaan?
Bij mannen zijn accessoires imo altijd beperkt tot ringen, kettingen of horloges, wat is hier tegenwoordig de (merken)trend in?
Hm, een sjaal en dat soort zaken koop ik ook altijd gewoon bij esprit enzo. Voor sieraden ben ik helemaal makkelijk: eigenlijk altijd bij de six of lucardi oid. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk: ik heb bijv. een gouden ring voor mijn achttiende verjaardag van mijn ouders gekregen, die kostte uiteraard wat meer en kwam ook bij een goede juwelier vandaan. Maar een paar oorbellen koop ik altijd gewoon cheap - ik raak er toch vrijwel altijd 1 van kwijt .

Een zonnebril is het enige accessoire waar ik wel veel geld aan uitgeef - ik wil nu heel graag een witte van Chanel. Maarja, die draag ik dan wel weer rustig drie jaar, dus dat is een uitgave die maar weinig voorkomt.
pi_67891416
Mijn bril (een gewone op sterkte) is wel een designerbril, maar daar staat het logo niet op. Ja, aan de binnenkant van de pootjes Ik heb 'm gekocht omdat ik hem echt ontzettend mooi vond, en hij heel erg goed staat. 't Is er één van ProDesign, dat merk ontwerpt alleen maar brillen.

Oorbellen ed koop ik gewoon bij de Six/Bijou Brigitte en dat soort winkeltjes. Ik raak ze toch kwijt.

Al overweeg ik wel om een paar mooie gouden en zilveren oorbellen aan te schaffen, die zullen dan wel duurder zijn. Kettinkjes draag ik niet, de enige die ik heb komt bij een juwelier vandaan en is heel simpel. Wat ik wel erg jammer vind, is dat ik een ketting uit Polen ben kwijtgeraakt, die kwam bij een juwelier vandaan en was echt heel erg mooi

M'n sjaal komt van het Waterlooplein en mijn tassen van de markt of ze zijn in de aanbieding in een winkel...

Qua schoenen heb ik trouwens wel voorkeuren.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:08:30 #100
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_67903707
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef IJsblock het volgende:
Ook mannen dragen zonnebrillen Ik heb een bril van Oakley, vond 'm mooi en bovendien kunnen goedkope zonnebrillen het zicht soms wat vervormen. Nadeel van zo'n duur ding is dat ik er altijd heel zuinig op ben, veel moeite allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')