Precies en in NY betaal je 1/3 en heb je nog een wisselkoers voordeel.quote:Op maandag 6 april 2009 12:20 schreef erikkll het volgende:
Nee ik vind het belachelijk hoeveel ze durven te vragen voor sommige kleding
Niet eens een roze Björn Borg boxer onder je zwembroek?quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef Biogarde het volgende:
T-shirts, ondergoed etc etc boeien me geen flikker.
je weet dat esprit een kantonees merk is?quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Niet echt. Ik koop mijn kleding geowon in Hong Kong, en dan hebben ze mooie kleding van wat onbekendere merken, maar ook betaalbare kleding van bekende merken, dus daar koop ik gewoon wat ik mooi vind, maar hier in NL ga ik echt geen Esprit ofzo kopen.
1990 belde, hij wil zijn 501 en leren schooltas terug.quote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef IJsblock het volgende:
Er komt bij mij maar 1 merk spijkerbroek in huis en dat is de 501.
Verder draag ik eigenlijk alleen maar bandshirts en bandtruien.
Denk dat veel mensen gewoon de stad inlopen, een paar vaste winkels binnengaan en dan kleding uitzoeken. Dan kom je snel bij merk-kleding uit, ook als het je niet zo boeit...quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
In dit soort topics roept iedereen altijd om het hardst dat merkkleding hem of haar niets doet. Het straatbeeld echter, laat hele andere dingen zien, want hele volksstammen lopen reclame buiten. Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Mijn bijdrage: wel kleding van bepaalde merken, maar behalve op mijn spijkerbroeken is er aan de buitenzijde niets te zien dat het merk verraad. En ook al zou dat te zien zijn dan zou nog maar een klein deel van de mensen het kennen.
Nee hoor, momenteel draag ik een brunotti trui.quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Ik heb de OP opgevat als zijnde of merkkleding belangrijk is alleen maar omdat het dat merk is... En het antwoord is dan nee. Echter dat betekent niet dat ik geen (bekend) merkkleding koop, echter dan allen om de reden dat het mooi staat of goede kwaliteit biedt. Hopelijk zijn er meer mensen die dit onderstrepen, echter er zullen ook vast tig mensen zijn die een Hugo Baas kopen omdat het een Hugo Baas is en niet omdat ze het zo mooi vinden, maar of die dit zullen posten op dit forum...quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
In dit soort topics roept iedereen altijd om het hardst dat merkkleding hem of haar niets doet. Het straatbeeld echter, laat hele andere dingen zien, want hele volksstammen lopen reclame buiten. Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Mijn bijdrage: wel kleding van bepaalde merken, maar behalve op mijn spijkerbroeken is er aan de buitenzijde niets te zien dat het merk verraad. En ook al zou dat te zien zijn dan zou nog maar een klein deel van de mensen het kennen.
Bjorn Borg boxers zitten nou eenmaal het bestequote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Nee, ik vind kleding leuk als het leuk staat en goede kwaliteit is. Of er nu een naam op staat interesseert me geen bal, al kun je natuurlijk wel een smaak hebben die toevallig overeenkomt met de stijl van een bepaald merk..
Maar een bjorn borg boxer aan moeten omdat die naam zo kek boven je zwembroek uitsteekt vind ik vrij triest...
Zoiets, ja.quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ik koop wat ik mooi vind, wat van goede kwaliteit is en een mooie pasvorm heeft. Al heb ik wel een paar voorkeursmerken, om diezelfde redenen.
word.quote:Op maandag 6 april 2009 16:53 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik vind het wel belangrijk, kleding van duurdere merken zitten lekkerder en zien er vaak mooier uit.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:
Totaal niet, ik heb wel graag goede kwaliteit, maar geen voorkeur voor een bepaald merk. Dat vind ik ook zoiets puberaals hebben...
Nee, waar die neger-wannabe's mee rondlopen, met hun kruis op hun enkels, dat trekt volle zalen....quote:Op maandag 6 april 2009 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1990 belde, hij wil zijn 501 en leren schooltas terug.
Komop man, dat model kan gewoon echt niet meer.
Ow, dus als je als man geen broek aan hebt die over je navel zit (!!!quote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nee, waar die neger-wannabe's mee rondlopen, met hun kruis op hun enkels, dat trekt volle zalen....
*checkt*quote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus als je als man geen broek aan hebt die over je navel zit (!!!) dan hangt ie gelijk op je knieën
Alleen maar als je ze goed onderhoudt!quote:Op maandag 6 april 2009 12:20 schreef X-Cessive het volgende:
Nee, merkkleding boeit me niet zo. Schoenen vind ik wel belangrijk omdat een beetje merk meestal wel langer mee gaat.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Nee, ik vind kleding leuk als het leuk staat en goede kwaliteit is. Of er nu een naam op staat interesseert me geen bal, al kun je natuurlijk wel een smaak hebben die toevallig overeenkomt met de stijl van een bepaald merk..
Dat. 14.gifquote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ik koop wat ik mooi vind, wat van goede kwaliteit is en een mooie pasvorm heeft. Al heb ik wel een paar voorkeursmerken, om diezelfde redenen.
Dat heb ik nou met horloges, ik draag best een dure klok, maar met een Breitling oid heb je toch dat foute imago al snel.quote:Op maandag 6 april 2009 18:23 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb ook voorkeuren voor bepaalde merken, want elk merk heeft toch een bepaald imago, en met sommige merken wil ik niet geassocieerd worden.
In den beginne associeerde ik G-star altijd met Maikuuul, maar het schijnt een echt merk te zijn je komt het steeds vaker tegen nu.quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit er altijd wel kansloos uitzien eigenlijk.Lekker reclame maken. Overigens is het nog lelijk ook, maar dat terzijde.
De wat kleinere embleempjes lijn is prima te doen. Maar die billboards?quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
In den beginne associeerde ik G-star altijd met Maikuuul, maar het schijnt een echt merk te zijn je komt het steeds vaker tegen nu.
Hier ook , alhoewel ik niet in de gevestigde merken loop. (Dus geen G-Star , Replay , D&G)quote:
De 501 is gewoon koningsch.quote:Op maandag 6 april 2009 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1990 belde, hij wil zijn 501 en leren schooltas terug.
Komop man, dat model kan gewoon echt niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |