Niet eens een roze Björn Borg boxer onder je zwembroek?quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef Biogarde het volgende:
T-shirts, ondergoed etc etc boeien me geen flikker.
je weet dat esprit een kantonees merk is?quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Niet echt. Ik koop mijn kleding geowon in Hong Kong, en dan hebben ze mooie kleding van wat onbekendere merken, maar ook betaalbare kleding van bekende merken, dus daar koop ik gewoon wat ik mooi vind, maar hier in NL ga ik echt geen Esprit ofzo kopen.
1990 belde, hij wil zijn 501 en leren schooltas terug.quote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef IJsblock het volgende:
Er komt bij mij maar 1 merk spijkerbroek in huis en dat is de 501.
Verder draag ik eigenlijk alleen maar bandshirts en bandtruien.
Denk dat veel mensen gewoon de stad inlopen, een paar vaste winkels binnengaan en dan kleding uitzoeken. Dan kom je snel bij merk-kleding uit, ook als het je niet zo boeit...quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
In dit soort topics roept iedereen altijd om het hardst dat merkkleding hem of haar niets doet. Het straatbeeld echter, laat hele andere dingen zien, want hele volksstammen lopen reclame buiten. Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Mijn bijdrage: wel kleding van bepaalde merken, maar behalve op mijn spijkerbroeken is er aan de buitenzijde niets te zien dat het merk verraad. En ook al zou dat te zien zijn dan zou nog maar een klein deel van de mensen het kennen.
Nee hoor, momenteel draag ik een brunotti trui.quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Ik heb de OP opgevat als zijnde of merkkleding belangrijk is alleen maar omdat het dat merk is... En het antwoord is dan nee. Echter dat betekent niet dat ik geen (bekend) merkkleding koop, echter dan allen om de reden dat het mooi staat of goede kwaliteit biedt. Hopelijk zijn er meer mensen die dit onderstrepen, echter er zullen ook vast tig mensen zijn die een Hugo Baas kopen omdat het een Hugo Baas is en niet omdat ze het zo mooi vinden, maar of die dit zullen posten op dit forum...quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Mr.Talisker het volgende:
In dit soort topics roept iedereen altijd om het hardst dat merkkleding hem of haar niets doet. Het straatbeeld echter, laat hele andere dingen zien, want hele volksstammen lopen reclame buiten. Zijn dat dan allemaal mensen die hier niet posten, of is het niet kies om te roepen dat je iets mooi vind van een zogenaamd 'duur' merk?
Mijn bijdrage: wel kleding van bepaalde merken, maar behalve op mijn spijkerbroeken is er aan de buitenzijde niets te zien dat het merk verraad. En ook al zou dat te zien zijn dan zou nog maar een klein deel van de mensen het kennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |